Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By corsair
#20093

Ποιο πολυ μοιαζει με αυτοκινητοπομπη βομβαρδισμένη, παρα για τροχαιο ατυχημα. Τους ξεκανε τους ανθρωπους... :lipsealed:

Ο οδηγός αμέσως μετά την καραμπόλα,σύμφωνα με το seleo.gr πήρε τα έγγραφά του από την νταλίκα και έφυγε. Παρόλο που το φορτηγό είχε βουλγάρικες πινακίδες, ο οδηγός είναι Ρουμάνος και συνελήφθη πριν από λίγο σε ένα χωράφι στη γύρω περιοχή.
Άβαταρ μέλους
By vice246
#20139 Πόσα θύματα πρέπει να μετρήσουμε ακόμη για να υπάρχει κάποιος έλεγχος στην κίνηση φορτηγών....
Λόγω κρίσης το μεταφορικό έργο εχει περάσει σε βουλγαρικές εταιρειες...με οχήματα παλια, ακατάλληλα ελαστικά ....σκέτους χαρους...με οδηγούς που βρωμάνε οινόπνευμα....
Άβαταρ μέλους
By bill33
#20146
vice246 έγραψε:Πόσα θύματα πρέπει να μετρήσουμε ακόμη για να υπάρχει κάποιος έλεγχος στην κίνηση φορτηγών....
Λόγω κρίσης το μεταφορικό έργο εχει περάσει σε βουλγαρικές εταιρειες...με οχήματα παλια, ακατάλληλα ελαστικά ....σκέτους χαρους...με οδηγούς που βρωμάνε οινόπνευμα....

Ακόμα δεν ξέρουμε τι έγινε και βρήκες τους φταιχτες;
Πόσα ατυχήματα έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια με φορτηγά;
Αν κυκλοφορούν έτσι όπως τα λες η τροχαία τι κάνει;
Άβαταρ μέλους
By BASSstarlet
#20151 H απαγόρευση κυκλοφορίας φορτηγών τα Σ/Κ, δεν ισχύει πλέον;
Η συγκεκριμένη νταλίκα/δρόμος/δε ξέρω 'γω τι άλλο, ήταν στις εξαιρέσεις;
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#20155 Το συγκεκριμένο σημείο βρίσκετε αμέσως μετά από μία μεγάλη σε μήκος και κλίση κατηφόρα , στη κορυφή της μάλιστα υπάρχει προειδοποιητική σήμανση για τα φορτηγά να χρησιμοποιήσουν χαμηλή ταχύτητα στον σασμάν.
Χαρακτηριστικό για την κλίση της είναι ότι εάν αφήσεις το γκάζι με 6η το αυτοκίνητο κερδίζει χλμ -το cut-off της τροφοδοσίας καυσίμου δεν αρκεί να το κρατήσει με σταθερή ταχύτητα- λογικό είναι λοιπόν μια φορτωμένη νταλίκα εκτός από το retarder να κάνει χρήση και των φρένων της (όχι συνέχεια).

Στο τέλος της κατηφόρας είναι δεξιά ανοικτή στροφή και η είσοδος του ρεύματος από Βέροια , έχω δεί πολλούς βλάκες να μην χρησιμοποιούν την λωρίδα επιτάχυνσης σε όλο το μήκος της επιταχύνοντας αποφασιστικά με αποτέλεσμα τα φορτηγά που είναι στη δεξιά λωρίδα η να φρενάρουν ή να κόβουν αριστερά κάνοντας τους ΙΧήδες να φρενάρουν.

ΚΩΛΟΣΗΜΕΙΟ που τώρα θα έχει πολύύύύύ αρνητική ...φόρτιση !!

Ο Θεός ας αναπαύσει τις ψυχές των αδικοχαμένων.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#20157 Βλέπω βίντεο και φωτογραφίες και ακόμα δε μπορώ να καταλάβω με πόσα πήγαινε ώστε να πάρει σβάρνα 30 αυτοκίνητα. Ακόμα και καθυστερημένα να άρχισε να πατάει φρένο φαντάζομαι θα σταματούσε.
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#20267 Κοιταω και ξανακοιταω τις εικονες και δε μπορω να το πιστεψω.

Ειναι αδιανοητο το μεγεθος της καταστροφης αλλα και η βιαιοτητα με την οποια ενας ανυποψιαστος ανθρωπος μπορει να χασει τη ζωη του...

Αν εχετε κουραγιο δειτε τις φωτογραφιες (δεν εχει αιματα ευτυχως). Υπαρχουν αρκετα αυτοκινητα με τεραστιες ζημιες, σχεδον εγιναν αμορφες μαζες και παρα πολλα με μεγαλες. Ειδικα η τεταρτη φωτογραφια απο το τελος ειναι πραγματικα σοκαριστικη... Το, μαλλον, Seicento απλα εξαφανιστηκε... :omg: :s_sad

http://www.protothema.gr//greece/articl ... okiniton-/
Άβαταρ μέλους
By vice246
#20271
bill33 έγραψε:
vice246 έγραψε:Πόσα θύματα πρέπει να μετρήσουμε ακόμη για να υπάρχει κάποιος έλεγχος στην κίνηση φορτηγών....
Λόγω κρίσης το μεταφορικό έργο εχει περάσει σε βουλγαρικές εταιρειες...με οχήματα παλια, ακατάλληλα ελαστικά ....σκέτους χαρους...με οδηγούς που βρωμάνε οινόπνευμα....

Ακόμα δεν ξέρουμε τι έγινε και βρήκες τους φταιχτες;
Πόσα ατυχήματα έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια με φορτηγά;
Αν κυκλοφορούν έτσι όπως τα λες η τροχαία τι κάνει;


λογω δουλειας εχω κανει θεσσαλονικη-Αθηνα και πίσω εκατοντάδες φορές....οι νταλίκες ήταν πάντοτε το πρόβλημα....τους γράφουν όλους στ αχαμνα τους....
Όσο για τους ελέγχους της κατάστασης των βαρεων οχημάτων που εισέρχονται στη χώρα ......τα βλέπουμε όταν τα προσπερναμε στην εθνική...

ο οδηγός λέει ότι προσπαθούσε να το σταματήσει από τα διόδια......λογω βλάβης των φρένων....
για όποιον ξέρει τη διαδρομη ....αυτά δεν γίνονται ούτε στο Χόλυγουντ....
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#20367 Mπας και τον πήρε ο ύπνος; Σε όχημα με πάρα πολύ καλή ορατότητα είναι δυνατόν να μην είδε 30 αυτοκίνητα; 90 μοίρες ήταν η στροφή και ήταν τόσο τυφλή;
Άβαταρ μέλους
By vasilis
#20375
panos2171 έγραψε:Mπας και τον πήρε ο ύπνος; Σε όχημα με πάρα πολύ καλή ορατότητα είναι δυνατόν να μην είδε 30 αυτοκίνητα; 90 μοίρες ήταν η στροφή και ήταν τόσο τυφλή;

Λίγο δύσκολο να σε πάρει ο ύπνος στο συγκεκριμένο σημείο. Προερχεσαι από βαρβάτη κατηφόρα όπου στα φορτηγά είσαι αναγκασμένος να φρενάρεις και να κατεβάζεις ταχύτητες συνέχεια...
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#20378 Είδα το σημείο στο google και όντως εκεί είναι λίγο δύσκολο. Πάντως τυφλή στροφή δε τη λες.
Άβαταρ μέλους
By kubiak
#20393 Σχετικά με τα μέτρα του εργολάβου: Μπορεί να ήταν επαρκή, μπορεί να μην ήταν.

Αυτό δε σημαίνει απολύτως τίποτα όσον αφορά το συμβάν. Ο δρόμος θα μπορούσε να είχε κλείσει για οποιοδήποτε λόγο ακόμα και βράδι, ήταν υποχρέωση αρχικά του επαγγελματία οδηγού του οχήματος να μπορεί να το σταματήσει εγκαίρως.

Επίσης είναι Νο 1 κανόνας: Όταν είμαστε σταματημένοι ή κόβουμε ταχύτητα λόγω συμβάντος επάνω στο οδόστρωμα ΑΝΑΒΟΥΜΕ ΑΛΑΡΜ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ. Πάνε πολλά χρόνια που κινούμενος με υπερβολική ταχύτητα σε μεγάλη ευθεία αυτοκινητόδρομου παρατήρησα ένα Lancia στην αριστερή λωρίδα που είχε αναμμένα τα αλάρμ και έκοψα αμέσως. Τα αυτοκίνητα τότε ήταν σταματημένα για κάτι αντίστοιχο (σύντομη διακοπή της κυκλοφορίας για κάποιο έργο). Δεν υπήρχε περίπτωση να σταματήσω και ακόμα μνημονεύω τον οδηγό που ήταν ο μοναδικός που είχε ανάψει αλάρμ. Η διαφορά ήταν μία: ΕΙΧΕ ΙΤΑΛΙΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ.

Επίσης, σε κάθε περίπτωση που σταματάμε ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΡΙΓΩΝΟΥ ΚΑΙ -ΑΝ ΕΧΟΥΜΕ- ΤΟ ΦΟΡΕΜΑ ΦΩΣΦΟΡΟΥΧΟΥ ΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΟΥ ΤΖΑΚΕΤ.

Να σημειώσω ότι δεν προσπαθώ να αποδώσω ευθύνες σε κανέναν. Μία συμβουλή για το μέλλον που μπορεί να αποβεί σωτήρια δίνω.
Άβαταρ μέλους
By Χρήστος Λάππας
#20419 Η μόνη ενημέρωση που έχω για το συμβάν είναι από αυτό το νήμα.

Αναρωτιέμαι... αν είχαν αντίστοιχα έργα που θα προκαλούσαν συμφόρηση σε μια Autobahn, οι τοπικοί υπεύθυνοι θα είχαν χρησιμοποιήσει την σήμανση και τις προειδοποιητικές ταμπέλες που υπήρχαν στην Εγνατία την στιγμή του ατυχήματος; Καλύτερη, χειρότερη;