Aστραφτερά ίνοξ πατάξια->check
Αν έχει και mp3 player τότε ο Storm θα σε προλάβει
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Scotch έγραψε:Το report έχει 4 διαβαθμίσεις (Poor, Fair, Good, Excellent). Σε όλα έβαλε Good (in working condition) εκτός από:
headlights: Fair. Both headlight lenses are beginning to show fading
Discs/pads (visual check): Poor. Front brake pads extremely low.
Κόστος για αντικατάσταση όλων 135 λίρες.
Δεν αξίζει να χάσω το αυτοκίνητο, για 135 λίρες, αλλά θα του το πετάξω μήπως κόψει κάτι.
Έκοψε τις 90. Να 'ναι καλά! Και μου δίνει και δώρο ένα παιδικό κάθισμα της κόρης του. Ωραίος ο τύπος. Θα του κρατάω κανένα Metaxa
11 μήνες θα είναι ακίνητο?
Το 11 μήνες να κάθεται είναι κακό αλλά νομίζω το έχεις ξανακάνει.
Με το καλό και καλό ταξίδι. Η υπόλοιπη οικογένεια το έχει δει, έχει άποψη;
Πράγματι, ο βρώμικος χώρος κινητήρα ήταν η μόνη παρατήρηση που δε με απασχόλησε. Κάποτε ήξερα πως δεν κάνει να πλένεις τον κινητήρα γιατί παρασύρεις εκτός από τη βρωμιά και μονωτικά/στεγανωτικά/ή κάτι τέτοιο.
Οι 11 μήνες ίσως είναι λίγο πιο πολύπλοκοι τώρα, λόγω περισσότερων ηλεκτρικών, σε σχέση με το micra (που απλά έβγαζα-έβαζα τον πόλο της μπαταρίας και απλά έχανα τα ημερήσια μίλια). Το πιο βασικό είναι να χωράει στο γκαράζ (εντάξει, θα χωράει, απλά μπορεί να χρειαστεί κάποια αλλαγή διαρρύθμισης).
Η οικογένεια το έχει δει και αρέσει πολύ. Αλλά προβλέπω καθημερινή μάχη για το ποιοι θα κάθονται μπροστά ... ήδη έχουν εκδηλώσει πολλοί την επιθυμία να "θυσιαστούν" και να κάθονται στη μεσαία μπροστινή .
mirage έγραψε:Βέβαια καθαρός κινητηρας σημαινει ευκολοτερος εντοπισμος διαρροών κλπ και όχι το ανάποδο αλλα ΟΚ Honda ειναι.
Ευκολότερα ίσως να εντοπίσεις ακριβώς από που είναι η διαρροή, αλλά αν έχεις λχ. μια φλάτζα που απλώς "γλύφει" λάδια με αργό ρυθμό (συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες, σε Yamaha στη περίπτωση μου), το πλύσιμο 1-2 μέρες πριν μπορεί να κρύψει τη διαρροή. Ενώ με σκονισμένο αλλά στεγνό κινητήρα, είναι πιο εύκολο να επιβεβαιώσεις ότι δεν χάνει υγρά από κάπου.
Zorz έγραψε:Ευκολότερα ίσως να εντοπίσεις ακριβώς από που είναι η διαρροή, αλλά αν έχεις λχ. μια φλάτζα που απλώς "γλύφει" λάδια με αργό ρυθμό (συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες, σε Yamaha στη περίπτωση μου), το πλύσιμο 1-2 μέρες πριν μπορεί να κρύψει τη διαρροή. Ενώ με σκονισμένο αλλά στεγνό κινητήρα, είναι πιο εύκολο να επιβεβαιώσεις ότι δεν χάνει υγρά από κάπου.
αυτο.