Anonymous Founder έγραψε:Στα 50 χιλιάρικα (που για κάποιους είναι πολύ λιγότερα ή σε άλλους είναι μηδέν ως εταιρική παροχή), μόνον το range anxiety είναι το μείον για τα Tesla. Γι αυτό και κάποιοι αγοράζουν ακόμη 3αρες και C class. Γιατί δεν εμπειρία οδήγησης είναι πολύ ανώτερο το Tesla.
Να προσθέσουμε βέβαια πως στην παρούσα φάση δεν υπάρχει και άλλη αντιπροσωπεία πέραν αυτής στην Αθήνα. Και δεν είναι ότι πιο πρακτικό, αν ακούς για παράδειγμα έναν θόρυβο στο καινούργιο σου αυτοκίνητο να κατέβεις μέχρι την Αθήνα για να στο δει ο μάστορας
Ούτε υπάρχουν συνεργεία με σχετική εμπειρία σε όλη την υπόλοιπη Ελλάδα.
< >
panos2171 έγραψε:Ζήτηση θα έχουν αν το κόστος χρήσης είναι κατά πολύ χαμηλότερο από ένα εσωτερικής καύσης.
Δηλαδή είτε αν θα είναι φτηνό το ρεύμα, είτε αν θα είναι ακριβά τα καύσιμα. Εμείς δεν είπαμε ότι θα είναι φτηνά τα καύσιμα ;-)
Και μέχρι πρόσφατα ο λιγνίτης τζάμπα ηταν αλλά τώρα σου λέει 63€ ο τόνος για το CO2 και διαρκώς ανεβαίνει. Το ίδιο θα σου κάνουν με τα καύσιμα των αυτοκινήτων. Δεν θα σε συμφέρει να έχεις συμβατικό, δεν θα είναι φτηνό το ηλεκτρικό.