Dimsabas έγραψε:Πουλάει περισσότερο από την Octavia, έχει χάσει καιρό τώρα τον χαρακτηρισμό "σπάνιο θέαμα".
Πιο πολλά Μ3 συναντάς παρά καινούργια Golf, τι να λέμε.
Εντωμεταξύ, δεν ξέρω τι πουλάνε οι υπόλοιπες μάρκες στα 50Κ. Πρέπει και εκεί να έχουν πάει πολλοί στην Tesla. Τα λέγαμε τα γράφαμε κλπ.
Αντε να δούμε πότε θα υπάρξουν επιλογές και για χαμηλότερα βαλάντια.
Dimsabas έγραψε:Πουλάει περισσότερο από την Octavia, έχει χάσει καιρό τώρα τον χαρακτηρισμό "σπάνιο θέαμα".Σχεδόν αλλά όχι ακόμα:
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Δλδ είναι αστείο ένα S60 να του αναλογούν πωλήσεις 1 (!) τεμαχίου ενώ το Model 3 400 φορές περισσότερο.
Γενικά συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα κατά εμε.
< >
Αυτό το οποίο προσφέρουν όλοι οι υπόλοιποι είναι το γνωστό, το τετριμμένο, αυτό που ξέραμε και είχαμε όλα αυτά τα χρόνια.
Να μην ξεχνάμε επίσης, ότι αυτός που έχει να διαθέσει 50 χιλιάρικα για αυτοκίνητο, πιθανότατα έχει και κάποιο συμβατικό για να τον καλύπτει εκεί που δεν μπορεί το Tesla. Π.χ. ένα diesel για μεγάλες αποστάσεις χωρίς άγχος
Όπως και κοστίζει λίγο το φουλαρισμα, δεν έχει ΤΚ, και το σέρβις είναι λάστιχα, φρένα, φίλτρο καμπίνας.
Redmi Note 8 Pro
Fiat Panda 7,6l/100km
g8777 έγραψε:Η αλλιώς απευθύνονται σε αγοραστικο κοινό που μπορεί να διαθέσει με άνεση 50κ για αυτοκίνητο και το wow factor τους έχει κάνει να στραφούν προς την Τέσλα.Καλά τι να κάνει η εδώ Volvo όταν πλέον έχουν κοπεί τα μικρά μοτέρ.
Δλδ είναι αστείο ένα S60 να του αναλογούν πωλήσεις 1 (!) τεμαχίου ενώ το Model 3 400 φορές περισσότερο.
Ας μην ξεχνάμε ότι τα περισσότερα s &v60 που πουλήθηκαν τα προηγούμενα χρόνια ήταν εταιρικά πετρέλαια, μεσαίες εκδόσεις.
< Note 8 >
Και το λέω σοβαρά. Είναι τρελοί για αυτά που ζητάνε. Κάνει ένα Model 3 να φαντάζει ευκαιρία.
Εννοείται πως αυτό το ξέρουν πλέον όλοι οι κατασκευαστές και τρέχουν να προλάβουν (ή και δεν φτάνουν, όπως το βλέπει κανείς).
Κι ακόμη δεν έχουν μπει οι Κινέζοι στο κόλπο που έχουν κάνει πολύ σοβαρή δουλειά, απλώς την κρατάνε για την εσωτερική τους αγορά προς το παρόν, μιας και δεν έχουν λόγο αφού πουλάνε ό,τι παράγουν κι αυτοί.