Γενικά αυτοκινητιστικά θέματα
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#730991 Πουλάει περισσότερο από την Octavia, έχει χάσει καιρό τώρα τον χαρακτηρισμό "σπάνιο θέαμα".
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#731042
Dimsabas έγραψε:Πουλάει περισσότερο από την Octavia, έχει χάσει καιρό τώρα τον χαρακτηρισμό "σπάνιο θέαμα".

Πιο πολλά Μ3 συναντάς παρά καινούργια Golf, τι να λέμε.
Εντωμεταξύ, δεν ξέρω τι πουλάνε οι υπόλοιπες μάρκες στα 50Κ. Πρέπει και εκεί να έχουν πάει πολλοί στην Tesla. Τα λέγαμε τα γράφαμε κλπ.
Αντε να δούμε πότε θα υπάρξουν επιλογές και για χαμηλότερα βαλάντια.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#731043
Dimsabas έγραψε:Πουλάει περισσότερο από την Octavia, έχει χάσει καιρό τώρα τον χαρακτηρισμό "σπάνιο θέαμα".
Σχεδόν αλλά όχι ακόμα:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#731047 Σωστός, είχα μείνει σε παλιότερα στοιχεία. Δεδομένης και της παράδοσης του Δεκεμβρίου, αναμένεται σκληρή μάχη στην κορυφή.Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#731050 Το αν θα κερδίσει την Octavia είναι αδιάφορο. Υπάρχει τιμολογιακό χάσμα ανάμεσά τους. Είναι ήδη πάνω από 3 series και C class και όσο πάει και θα γίνεται χειρότερο αυτό για τους Γερμανούς. Άρα, καταλαβαίνετε και τον πανικό τους να φέρουν κι αυτοί αντίστοιχες προτάσεις, αλλιώς θα χάσουν τεράστια μερίδια σε λίγα χρόνια.
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#731055 Αν μη τι άλλο, για να φεύγουν τα 50Κ έτσι, σημαίνει ότι γκαφρά υπάρχουν (αν και να μου πεις, ένα ποσό το επιδοτεί το κράτος σωστά?)
Άβαταρ μέλους
By g8777
#731056 Η αλλιώς απευθύνονται σε αγοραστικο κοινό που μπορεί να διαθέσει με άνεση 50κ για αυτοκίνητο και το wow factor τους έχει κάνει να στραφούν προς την Τέσλα.

Δλδ είναι αστείο ένα S60 να του αναλογούν πωλήσεις 1 (!) τεμαχίου ενώ το Model 3 400 φορές περισσότερο.
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#731057 Βε και το κατοχικό σύνδρομο που πιάνει τους πλούσιους και λένε αν πάρω Tesla σώζω X ευρώ.

Γενικά συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα κατά εμε.

< >
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#731059 Αυτό που προσφέρει η Tesla είναι το καινούργιο, το διαφορετικό και πρακτικά το μέλλον.
Αυτό το οποίο προσφέρουν όλοι οι υπόλοιποι είναι το γνωστό, το τετριμμένο, αυτό που ξέραμε και είχαμε όλα αυτά τα χρόνια.
Να μην ξεχνάμε επίσης, ότι αυτός που έχει να διαθέσει 50 χιλιάρικα για αυτοκίνητο, πιθανότατα έχει και κάποιο συμβατικό για να τον καλύπτει εκεί που δεν μπορεί το Tesla. Π.χ. ένα diesel για μεγάλες αποστάσεις χωρίς άγχος :lol:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#731062 Επίσης παιρνει λεφτά πισω σε απαλλαγές κλπ.
Όπως και κοστίζει λίγο το φουλαρισμα, δεν έχει ΤΚ, και το σέρβις είναι λάστιχα, φρένα, φίλτρο καμπίνας.



Redmi Note 8 Pro
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#731066
g8777 έγραψε:Η αλλιώς απευθύνονται σε αγοραστικο κοινό που μπορεί να διαθέσει με άνεση 50κ για αυτοκίνητο και το wow factor τους έχει κάνει να στραφούν προς την Τέσλα.

Δλδ είναι αστείο ένα S60 να του αναλογούν πωλήσεις 1 (!) τεμαχίου ενώ το Model 3 400 φορές περισσότερο.
Καλά τι να κάνει η εδώ Volvo όταν πλέον έχουν κοπεί τα μικρά μοτέρ.
Ας μην ξεχνάμε ότι τα περισσότερα s &v60 που πουλήθηκαν τα προηγούμενα χρόνια ήταν εταιρικά πετρέλαια, μεσαίες εκδόσεις.

< Note 8 >
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#731067 Εγώ θα πω το εξής, και μην το πάρουν πάνω τους οι electroheads. Βλέποντας το τελευταίο διάστημα κάτι βιντεάκια με διάφορα ηλεκτρικά όπως η Mustang Mach-E, βλέποντας τιμές όπως πχ τα 50 χιλιάρικα που ζητάει η Skoda για το Enyaq, όσοι είστε φαν, όσοι είστε υπό σκέψη για αγορά για τέτοιας τεχνολογίας ΙΧ, πηγαίνετε και πάρτε Tesla στις τιμές που τα πουλάνε τώρα. Τσάμπα τα δίνει ο Έλον. :iconcool:

Και το λέω σοβαρά. Είναι τρελοί για αυτά που ζητάνε. Κάνει ένα Model 3 να φαντάζει ευκαιρία.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#731073 Στα 50 χιλιάρικα (που για κάποιους είναι πολύ λιγότερα ή σε άλλους είναι μηδέν ως εταιρική παροχή), μόνον το range anxiety είναι το μείον για τα Tesla. Γι αυτό και κάποιοι αγοράζουν ακόμη 3αρες και C class. Γιατί δεν εμπειρία οδήγησης είναι πολύ ανώτερο το Tesla.
Εννοείται πως αυτό το ξέρουν πλέον όλοι οι κατασκευαστές και τρέχουν να προλάβουν (ή και δεν φτάνουν, όπως το βλέπει κανείς).
Κι ακόμη δεν έχουν μπει οι Κινέζοι στο κόλπο που έχουν κάνει πολύ σοβαρή δουλειά, απλώς την κρατάνε για την εσωτερική τους αγορά προς το παρόν, μιας και δεν έχουν λόγο αφού πουλάνε ό,τι παράγουν κι αυτοί.