Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#452483
Nikos! έγραψε:
Deleted User 1 έγραψε:Από τη στιγμή που η αγορά δε θα γίνει σε βάρος της δεδομένης ποιότητας ζωής της οικογένειας, γιατί θα πρέπει να υπάρχει κάποιου είδους εξήγηση? :hmmm:

Ναι ναι ξέρω γάμος, παιδιά, παντόφλα κτλ κτλ. Αλλά εφόσον όλα αυτά μένουν ανεπηρέαστα ποιο το πρόβλημα? Πιο πιθανό να προκύψει θέμα τύπου "τι το θες το διάολο για να πας να τρέχεις κτλ". Εκεί βγάλτα πέρα μόνος σου.


Ξέρεις η απάντηση είναι πάντα..."καλά, κάνε ό,τι θες".
Που όλοι βέβαια ξέρουμε ότι το "κάνε ο,τι θες" οταν το λέει γυναίκα έχει πολλαπλές αναγνώσεις και πιθανούς βαθμούς επικινδυνότητας για όποιον το πάρει τις μετρητοίς...:-)

< >
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#452484
belgarion έγραψε:
Nikos! έγραψε:
Deleted User 1 έγραψε:Από τη στιγμή που η αγορά δε θα γίνει σε βάρος της δεδομένης ποιότητας ζωής της οικογένειας, γιατί θα πρέπει να υπάρχει κάποιου είδους εξήγηση? :hmmm:

Ναι ναι ξέρω γάμος, παιδιά, παντόφλα κτλ κτλ. Αλλά εφόσον όλα αυτά μένουν ανεπηρέαστα ποιο το πρόβλημα? Πιο πιθανό να προκύψει θέμα τύπου "τι το θες το διάολο για να πας να τρέχεις κτλ". Εκεί βγάλτα πέρα μόνος σου.


Ξέρεις η απάντηση είναι πάντα..."καλά, κάνε ό,τι θες".
Που όλοι βέβαια ξέρουμε ότι το "κάνε ο,τι θες" οταν το λέει γυναίκα έχει πολλαπλές αναγνώσεις και πιθανούς βαθμούς επικινδυνότητας για όποιον το πάρει τις μετρητοίς...:-)

< >


Χαχα έτσι ακριβώς. :lol:
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#452493
NiTse έγραψε:Πάντως για εμένα όλη η ουσία της απόκτησης hot hatch ή impreza και evo είναι για να κάνεις χρήση σαν αυτή που έκανε και ο nass πχ. Έχεις ένα αυτοκίνητο για τα πάντα οικογένεια, ταξίδια, ψώνια, βουνό, πίστα κτλ. Αλλιώς θα είναι απλά το τρίτο πεντάπορτο στο γκαράζ (εντάξει με μια δόση υπερβολής). Σε αυτή την περίπτωση εγώ θα διάλεγα να πάρω κάτι ακόμα πιο ειδικό για να μην χαλιέμαι κιόλας που θα περνάει τον περισσότερο καιρό στο γκαράζ.
Συμφωνώ απόλυτα. Μια Elise (ή ο ξάδερφος Opel Speedster, που πωλείται φθηνότερα) ή κάνα Caterham/Westfield έχουν περισσότερο νόημα.
Το ίδιο συμβαίνει και με κάποιο αγωνιστικό με πινακίδες δρόμου. Κάθε φορά που το οδηγάς θα είναι εμπειρία, άσε που σου δίνει τη δυνατότητα να κάνεις και κάναν αγώνα. Καταλαβαίνω βέβαια ότι έχεις το καρτ για αυτές τις ιστορίες.
Έστω μια Ζ4 Μ roadster, που έχει να σου προσφέρει και την ξεσκέπαστη εμπειρία και το παντιλίκι παντού και πάντα.
Άβαταρ μέλους
By elvet
#452495 +1
Το "κάνε οτι θες" είναι πολύ ψηλά σε βαθμό επικινδυνότητας συνεπειών, μετά βέβαια το "δεν έχω τίποτα"
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#452508
Dimsabas έγραψε:
NiTse έγραψε:Πάντως για εμένα όλη η ουσία της απόκτησης hot hatch ή impreza και evo είναι για να κάνεις χρήση σαν αυτή που έκανε και ο nass πχ. Έχεις ένα αυτοκίνητο για τα πάντα οικογένεια, ταξίδια, ψώνια, βουνό, πίστα κτλ. Αλλιώς θα είναι απλά το τρίτο πεντάπορτο στο γκαράζ (εντάξει με μια δόση υπερβολής). Σε αυτή την περίπτωση εγώ θα διάλεγα να πάρω κάτι ακόμα πιο ειδικό για να μην χαλιέμαι κιόλας που θα περνάει τον περισσότερο καιρό στο γκαράζ.
Συμφωνώ απόλυτα. Μια Elise (ή ο ξάδερφος Opel Speedster, που πωλείται φθηνότερα) ή κάνα Caterham/Westfield έχουν περισσότερο νόημα.
Το ίδιο συμβαίνει και με κάποιο αγωνιστικό με πινακίδες δρόμου. Κάθε φορά που το οδηγάς θα είναι εμπειρία, άσε που σου δίνει τη δυνατότητα να κάνεις και κάναν αγώνα. Καταλαβαίνω βέβαια ότι έχεις το καρτ για αυτές τις ιστορίες.
Έστω μια Ζ4 Μ roadster, που έχει να σου προσφέρει και την ξεσκέπαστη εμπειρία και το παντιλίκι παντού και πάντα.


Τα σκέφτηκα όλα αυτά. Τα σκέφτομαι καιρό.

Αποκλείστηκαν τα 3λτ by default καθώς και τα roadster. Τουλάχιστον αν είναι να πάμε βόλτα (χαλαρή) να πάμε κάπου όλοι μαζί οπότε πρέπει να έχει ένα χαρακτήρα all round.

Επίσης αποκλείστηκαν οι BMW. Είχα 2, φτάνει. Καιρός να δούμε κάτι άλλο.

Επίσης αποκλείστηκαν τα πισωκίνητα και εννοείται προσθιοκίνητα. Επίσης είχα και έχω κάτι για πίστα (το καρτ το οποίο είναι 6τάχυτο 43 άλογα).

Οπότε έμειναν τα 4κίνητα και εκεί αποκλείστηκαν τα ψευδο-4κίνητα. Σκέφτηκα προς στιγμήν το S3, αλλά το ξέχασα αμέσως γιατί πρακτικά είναι προσθιοκίνητο και Audi, οπότε καθόλου ρυθμήσιμο.

Έμειναν hot hatch που είναι πανάκριβα (Α45 & Focus RS) ακόμα και μτχ, οπότε αποκλείστηκαν και αυτά.

Οπότε λίγα αυτοκίνητα ταιριάζουν και γιαυτό είπαν μήπως καταλήξω σε ένα ακόμα homologation special, μετά το si.

Και να σου πω την αλήθεια, ήθελα καιρό τώρα να μάθω και αυτή τη σχολή, τη 4κίνητη.

Το καρτ μη το συγκρίνεις, είναι άλλη εμπειρία, άλλη χρήση, περιορισμένης λειτουργίας hobby.

Με λίγο τύχη, μπορεί και να είναι future special και ίσως κρατήσει τιμή παραπάνω από αυτά που συζητάμε (παραπάνω). :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#452517
Nikos! έγραψε:
Dimsabas έγραψε:
NiTse έγραψε:Πάντως για εμένα όλη η ουσία της απόκτησης hot hatch ή impreza και evo είναι για να κάνεις χρήση σαν αυτή που έκανε και ο nass πχ. Έχεις ένα αυτοκίνητο για τα πάντα οικογένεια, ταξίδια, ψώνια, βουνό, πίστα κτλ. Αλλιώς θα είναι απλά το τρίτο πεντάπορτο στο γκαράζ (εντάξει με μια δόση υπερβολής). Σε αυτή την περίπτωση εγώ θα διάλεγα να πάρω κάτι ακόμα πιο ειδικό για να μην χαλιέμαι κιόλας που θα περνάει τον περισσότερο καιρό στο γκαράζ.
Συμφωνώ απόλυτα. Μια Elise (ή ο ξάδερφος Opel Speedster, που πωλείται φθηνότερα) ή κάνα Caterham/Westfield έχουν περισσότερο νόημα.
Το ίδιο συμβαίνει και με κάποιο αγωνιστικό με πινακίδες δρόμου. Κάθε φορά που το οδηγάς θα είναι εμπειρία, άσε που σου δίνει τη δυνατότητα να κάνεις και κάναν αγώνα. Καταλαβαίνω βέβαια ότι έχεις το καρτ για αυτές τις ιστορίες.
Έστω μια Ζ4 Μ roadster, που έχει να σου προσφέρει και την ξεσκέπαστη εμπειρία και το παντιλίκι παντού και πάντα.


Τα σκέφτηκα όλα αυτά. Τα σκέφτομαι καιρό.

Αποκλείστηκαν τα 3λτ by default καθώς και τα roadster. Τουλάχιστον αν είναι να πάμε βόλτα (χαλαρή) να πάμε κάπου όλοι μαζί οπότε πρέπει να έχει ένα χαρακτήρα all round.

Επίσης αποκλείστηκαν οι BMW. Είχα 2, φτάνει. Καιρός να δούμε κάτι άλλο.

Επίσης αποκλείστηκαν τα πισωκίνητα και εννοείται προσθιοκίνητα. Επίσης είχα και έχω κάτι για πίστα (το καρτ το οποίο είναι 6τάχυτο 43 άλογα).

Οπότε έμειναν τα 4κίνητα και εκεί αποκλείστηκαν τα ψευδο-4κίνητα. Σκέφτηκα προς στιγμήν το S3, αλλά το ξέχασα αμέσως γιατί πρακτικά είναι προσθιοκίνητο και Audi, οπότε καθόλου ρυθμήσιμο.

Έμειναν hot hatch που είναι πανάκριβα (Α45 & Focus RS) ακόμα και μτχ, οπότε αποκλείστηκαν και αυτά.

Οπότε λίγα αυτοκίνητα ταιριάζουν και γιαυτό είπαν μήπως καταλήξω σε ένα ακόμα homologation special, μετά το si.

Και να σου πω την αλήθεια, ήθελα καιρό τώρα να μάθω και αυτή τη σχολή, τη 4κίνητη.

Το καρτ μη το συγκρίνεις, είναι άλλη εμπειρία, άλλη χρήση, περιορισμένης λειτουργίας hobby.

Με λίγο τύχη, μπορεί και να είναι future special και ίσως κρατήσει τιμή παραπάνω από αυτά που συζητάμε (παραπάνω). :iconcool:
Έτσι όπως τα λες και αφού οδηγήσες και του nass πας καρφί για evo, τώρα αν θα είναι το Χ ή κάποιο προηγούμενο είναι το ερώτημα.

< >
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#452521
belgarion έγραψε:
Nikos! έγραψε:
Dimsabas έγραψε:
NiTse έγραψε:Πάντως για εμένα όλη η ουσία της απόκτησης hot hatch ή impreza και evo είναι για να κάνεις χρήση σαν αυτή που έκανε και ο nass πχ. Έχεις ένα αυτοκίνητο για τα πάντα οικογένεια, ταξίδια, ψώνια, βουνό, πίστα κτλ. Αλλιώς θα είναι απλά το τρίτο πεντάπορτο στο γκαράζ (εντάξει με μια δόση υπερβολής). Σε αυτή την περίπτωση εγώ θα διάλεγα να πάρω κάτι ακόμα πιο ειδικό για να μην χαλιέμαι κιόλας που θα περνάει τον περισσότερο καιρό στο γκαράζ.
Συμφωνώ απόλυτα. Μια Elise (ή ο ξάδερφος Opel Speedster, που πωλείται φθηνότερα) ή κάνα Caterham/Westfield έχουν περισσότερο νόημα.
Το ίδιο συμβαίνει και με κάποιο αγωνιστικό με πινακίδες δρόμου. Κάθε φορά που το οδηγάς θα είναι εμπειρία, άσε που σου δίνει τη δυνατότητα να κάνεις και κάναν αγώνα. Καταλαβαίνω βέβαια ότι έχεις το καρτ για αυτές τις ιστορίες.
Έστω μια Ζ4 Μ roadster, που έχει να σου προσφέρει και την ξεσκέπαστη εμπειρία και το παντιλίκι παντού και πάντα.


Τα σκέφτηκα όλα αυτά. Τα σκέφτομαι καιρό.

Αποκλείστηκαν τα 3λτ by default καθώς και τα roadster. Τουλάχιστον αν είναι να πάμε βόλτα (χαλαρή) να πάμε κάπου όλοι μαζί οπότε πρέπει να έχει ένα χαρακτήρα all round.

Επίσης αποκλείστηκαν οι BMW. Είχα 2, φτάνει. Καιρός να δούμε κάτι άλλο.

Επίσης αποκλείστηκαν τα πισωκίνητα και εννοείται προσθιοκίνητα. Επίσης είχα και έχω κάτι για πίστα (το καρτ το οποίο είναι 6τάχυτο 43 άλογα).

Οπότε έμειναν τα 4κίνητα και εκεί αποκλείστηκαν τα ψευδο-4κίνητα. Σκέφτηκα προς στιγμήν το S3, αλλά το ξέχασα αμέσως γιατί πρακτικά είναι προσθιοκίνητο και Audi, οπότε καθόλου ρυθμήσιμο.

Έμειναν hot hatch που είναι πανάκριβα (Α45 & Focus RS) ακόμα και μτχ, οπότε αποκλείστηκαν και αυτά.

Οπότε λίγα αυτοκίνητα ταιριάζουν και γιαυτό είπαν μήπως καταλήξω σε ένα ακόμα homologation special, μετά το si.

Και να σου πω την αλήθεια, ήθελα καιρό τώρα να μάθω και αυτή τη σχολή, τη 4κίνητη.

Το καρτ μη το συγκρίνεις, είναι άλλη εμπειρία, άλλη χρήση, περιορισμένης λειτουργίας hobby.

Με λίγο τύχη, μπορεί και να είναι future special και ίσως κρατήσει τιμή παραπάνω από αυτά που συζητάμε (παραπάνω). :iconcool:
Έτσι όπως τα λες και αφού οδηγήσες και του nass πας καρφί για evo, τώρα αν θα είναι το Χ ή κάποιο προηγούμενο είναι το ερώτημα.

< >


Stay tuned :shifty: :shifty:
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#452528 Δε λες τίποτα. Το evo είναι η ανταμοιβή των κόπων σου σαν σκληρα εργαζόμενος, σαν υποδειγματικος σύζυγος , σαν καθώς πρεπει άντρας. Θα το δει ξαφνικά στο γκαράζ και θα σε ρωτήσει: Δε θα απαντήσεις. Θα γνέψεις.
Άβαταρ μέλους
By vagmag
#452533 «Κ ειναι κ τετράπορτο για να μπορεί να πάει όλη η οικογένεια , κ τετρακίνητο , για να πάει κ με ασφάλεια κ να κανεις κ το όνειρο σου πραγματικότητα κ να μην τα φας σε ψυχολόγους στην κρίσιμη αυτή ηλικία κλπ κλπ κλπ
Κ αν οχι τώρα ; Ποτε ;»

Η πρώτη φορά ειναι δύσκολη χαχαχαχα

Άντε καλοτάξιδο ! Καλες βόλτες !
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#452534 " Γιατι μια ζωη την εχουμε και στο κατω κατω ειμαι η δεν ειμαι ο ανδρας του σπιτιου; Ειμαι! Θα κανω ο,τι θελω λοιπον και δεν ακουω κουβεντα" :shifty: