Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#68248
mirage έγραψε:JDM spec βεβαιως βεβαιως

Sent from Corsair's brick


σοβαρεψου λαιμαι :rtfm:

θα σε περναει ο ντιριντινος απο δεξια απο αριστερα απο πανω απο κατω απο παντου.
Θα αλλαζει λουρια και μπουζα μονος του στην αυλη.
θα σε κοροιδευει που αλλαζεις τρυπια ψυγεια,ρουλεμαν τροχων κλπ.
δεν παιζουν με αυτα μιραγκε.


στα σοβαρα τωρα,jdm spec ειναι οτι εβο βλεπεις στην Αγγλια.Δεν υπαρχουν απο το εργοστασιο διαφορετικες εκδοσεις Ιαπωνιας -Αγγλιας.Απλα ο Αγγλος Σαρακακης(ccc) βαζει κατι ομιχλας φωτα κλπ απαραιτητα για το mot και για να κυκλοφορει Αγγλια(πισσαρισμα πχ)
οι καλες εκδοσεις των εβο ειναι 9 rs,9 gt,9 mr rs,8 mr rs,X rs.Aυτα ειναι τα αντιστοιχα spec-c type ra κλπ. στα εβο.
Τα εβο σε αυτες τις εκδοσεις ομως ειναι σχεδον ιδια μηχανικα με τα πλουσια πολιτικα gsr πλην πισω διαφορικου(δισκατου και οχι ενεργου).
τα spec-c κλπ ειναι και μηχανικα διαφορετικα,και στο μοτερ μεγαλες διαφορες,αλλα πιστονια,αλλο τουρμπο,αλλοι εκκεντροφοροι ,παρα πολλες αλλαγες.
Το μοτερ των εβο μεταξυ εκδοσεων gsr και rs ειναι ολοιδια μεχρι βιδας.Καποιες εκδοσεις μονο στο υλικο του αξονα και φτερωτων,σε ιδια ομως μεγεθους τουρμπο.
το κακο με τα spec-c κλπ γληγορα σκουμπι ειναι οτι ειναι τσικοπαφυλες τελειως.Μονωση μηδενικη,ΠΟΛΥ κοντη μεταδοση(σκισιμο ο βενζινας) θορυβος που κουραζει.
Τα αντιστοιχα εβο δεν ειναι ετσι.
Τελευταία επεξεργασία από dimviii και 26 Ιαν 2015, 21:04, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#68255
mirage έγραψε:Ενταξει!

Sent from Corsair's brick


ευγε!! :yahoo: :twisted:
Άβαταρ μέλους
By prof
#68328
nass έγραψε:...


prof έγραψε:
Ερώτηση: διαβάζω στις αμερικάνικες οδηγίες χρήστη για αλλαγή λαδιών στα 10.000 μίλια (16.000 χλμ). Το βιλιαράκι σου εσένα λέει για 7500 ή 15.000 και εσύ το έκανες 7500 για καλύτερη λίπανση?


Το βιβλιαράκι λέει "7500" (τώρα μου μπήκαν αμφιβολίες :lol: αλλά νομίζω δεν κάνω λάθος) και όταν το είχα αγοράσει (2009) απ΄όσο γνωρίζω το αντίστοιχο αμερικάνικο έλεγε "5000 μίλια" που είναι το ίδιο. Ισως να το αύξησαν στο ενδιάμεσο (νέος κινητήρας οπότε μπορεί στην αρχή να είχαν συντηρητική προσέγγιση λόγω έλλειψης στατιστικών).

Για μοντέλο 2012 είναι τα διαστήματα αυτά. Ισως έχει να κάνει με το ότι ο κινητήρας κάποια στιγμή έγινε Euro 5 και αυτό πέρα από τις όποιες ρυθμίσεις εκπομπών έφερε ίσως και κάποιες σιωπηλές εσωτερικές αλλαγές που επέτρεψαν το μεγάλωμα των μεσοδιαστημάτων. Σε λίγες μέρες θα έχω τις οδηγίες στα χέρια μου οπότε θα κάνουμε και μια σύγκριση και στα υπόλοιπα διαστήματα για το αν άλλαξε τίποτα.

...

prof έγραψε:Οντως είναι υψηλά τα νούμερα. Οχι τόσο σαν νούμερα αλλά σε σχέση ότι πχ για τα 150 χλμ ο κινητήρας πρέπει να είναι με την 6η σε αρκετά χαμηλές στροφές. Ισως εδώ κάπου τους ξέφυγε το θέμα αλλά και ίσως το huge turbo να θέλει φαί και ας είναι χαμηλές οι στροφές.


Κάπου 3500-4000 στα 140-150 με 6η. Αν πηγαίνεις σταθερό γκάζι και με ένδειξη στιγμιαίας κατανάλωσης, βλέπεις κάτι 10άρια αλλά με το που το πατήσεις για μια ανηφόρα ή μια προσπέραση (ή σε αυστηρά επιλεγμένα σημεία των αυτοκινητόδρομων :superman: :shifty: ) μπαίνει στο παιχνίδι το θηρίο :s_cool και πάει automagically :) στα 15. Οπότε στο βενζινάδικο βγαίνει το 11.5-12.5.

Με 200 είσαι στα ~17.
Επαρχιακός δρόμος :superman: (όχι και να σκοτωθούμε όμως κιόλας) στα 25-30.
Πίστα 35+ :s_crazy


[color=#0040BF]Είναι όντως φαγανό το μηχάνημα. Τα νούμερα είναι αρκετά υψηλά. Θα είχε ενδιαφέρον αν είχαμε και κάποια ανάλογα από TFSI της περιοχής των 300 αλόγων μαμά.


...



Ψήνεσαι prof ? :s_cool Να κανονίσουμε να οδηγήσεις το δικό μου :)

Ξεροψημένος είμαι. Αλλά έχει κάτι αντιρρήσεις η τσέπη μου. Κουράστηκα λίγο με την (καλή, θα έλεγα, για τα μέτρα μου) προσθιοκίνηση του GTI, η σπορ πισωκίνηση κάποτε μου άρεσε (μοιρασμένες οι "δουλειές", άλλος άξονας σπρώχνει, άλλος στρίβει, κλπ κλπ) αλλά τελικά με τα χρόνια βλέπω ότι η state of the art τετρακίνηση είναι κάτι που μου αρέσει πιο πολύ από όλα (σαν ιδέα πρώτα, καθώς δεν έχω αξιωθεί να οδηγήσω κάποιο από τα καλά. Αλλά διαβάζω πολύ. Πιο πολύ και από τις πανελλήνιες ένα πράμα :s_yummy ). Τώρα, αν και πότε θα κάνω σοβαρή αναζήτηση και σκέψεις εξαρτάται δυστυχώς απο αρκετούς παράγοντες. Πριν 7-8 χρόνια ήταν αλλιώς τα πράγματα για μένα.

Ευχαριστώ πολύ για την πρόταση. Θα την αποδεχτώ ΑΝΕΤΑ. :thumbsup:

Ειχα δει το Χ σου σε μια συγκέντρωση που είχαμε κανει με το 4Τ πριν αρκετά χρόνια στο Σούνιο και το γλυκοκοίταγα. Δεν πρέπει να το είχες πολύ καιρό. Ημουν αυτός που ο πισινός μου ήταν "παιχνιδιάρικος", όπως είχες προσέξει. Φταίγανε βέβαια και τα Τογιο που είχα ακριβοπληρώσει και πήραν πόδι άρον άρον. Ούτε στην κόλαση δεν ζεσταινόντουσαν. :s_smile
Άβαταρ μέλους
By Chuckie V2.0
#70649 ξεροψηθηκες prof απο το δεκαρι που χαζευαμε στις αγγελιες ε?

σουλουπωσε το gti, πουλα, παρε και μια αυξηση στην δουλεια (στα τεσσερα, I am waiting) και εισαι ετοιμος

εκτος αν σε προλαβω
Άβαταρ μέλους
By prof
#70838
Chuckie V2.0 έγραψε:ξεροψηθηκες prof απο το δεκαρι που χαζευαμε στις αγγελιες ε?

σουλουπωσε το gti, πουλα, παρε και μια αυξηση στην δουλεια (στα τεσσερα, I am waiting) και εισαι ετοιμος

εκτος αν σε προλαβω

Η τιμή πώλησης του gti μετά το σουλουπωμα λογικά είναι περίπου το 70% του κόστους σουλουπωματος!

Το ψήσιμο κρατάει χρόνια και απλά τώρα κάνω την θεωρητική μου κατάρτιση. Προς το παρόν μαθαίνω απέξω το manual του Χ που παρέλαβα χτες από Αμέρικα, και το Mitsubishi ASA (ΔΕΝ ειπα Sasha. ASA είπα...) και έχει ο Θεός. :)

Το GTI πάντως, δεν ξέρω Πώς θα τα φέρει η ζωή, αλλά θέλω να το έχω για δεκαετίες ακόμα. Ακόμα και αν αξιωθω να αλλάξω αυτοκίνητο το Γκολφακι θα γίνει καινούριο και θα πάει στο...υπόγειο. Όπως κάποια παλιά Νοκια που τα εχω απλά για να τα εχω αλλά και για να θυμάμαι τα χρόνια τους.
Άβαταρ μέλους
By popolaros
#182656


τον εχω πεταξει εξω και δεν ξερω πως να τον συμμαζεψω

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#236065 αχχχχχχχ.......

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα




ποσο κοστιζουν σημερα?
http://www.ebay.co.uk/itm/322046748827? ... 1555.l2649
Άβαταρ μέλους
By xenos
#244608 Εντελώς τυχαία τα κοιτούσα και εγώ χθες. Κυκλοφορούν ωραία κομματάκια με 17-20κ. :s_yes
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#244823
Obelix έγραψε:dimviii λέει τπτ αυτό; (εγκυκλοπαιδικά πάντα)
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6681886/


θελει πολυ ψαξιμο ρε Οβελιξ,απο φωτογραφιες ολα ομορφα ειναι.
Μακινεν καθαρο και καλο δυσκολο να βρεθει.
Πρωτα απο ολα πρεπει να σιγουρευτεις οτι ειναι Μακινεν,γιατι πολλα 6αρια γινονται Μακινεν.Aυτο βεβαια φαινεται απο το πλαισιο που πρεπει να ξεκιναει με 0020 xxxxxx
Για το συγκεκριμενο δεν ξερω,αλλα ο αγωνιστικος εγγεφαλος GEMS και οι συγκεκριμενες speedline εχουν φορεθει πολυ απο αγωνιστικα....
τα χρηματα σε καθε περιπτωση ειναι πολλα.Με αυτα παιρνεις 9αρι πραγματικα αριστο που ειναι πολυ καλυτερο αυτοκινητο παντου.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#244824 Ένα 9αρι με φαγουρίζει (και 10αρι βασικά, μου αρέσει η πολυτέλεια :lol: ), κάποια στιγμή θα πρέπει να το ξύσω. :hmmm: Αν βρω δεύτερη θέση παρκαρίσματος, ένα Evo κι ένας κουβάς για τα καθημερινά θα είναι στα υπόψιν. :ninja:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#244826 ρε παρτο εσυ,και ολα τα αλλα αστα πανω μου.Απλα θα μου πεις αν θες να σπινιαρει η 3η και με τα 4, με φρεσκα σεμι. :s_biggrin