- 13 Ιαν 2020, 17:44
#622219
oi τιμες εχουν ανεβει ,αυτο συμβαινει,δεν υπαρχει συζητηση για το αν συμβαινει ή οχι.
Καταρχην ειχαν κατεβει με την εμφανιση της κρισης,εβρισκες 8αρια απο 15κ και 9αρια απο 18-19κ
Πριν 4-5 χρονια ειχαν πουληθει Χαρια με 22-24κ,και δεν μιλαω για ενα και δυο τεμαχια,μιλαω για πολλα αυτοκινητα,και με πολλα πραγματα πανω.
Ο φιλος μου πουλησε τελικα το Χαρι του με 21κ χλμ και Ολινς εξατμιση,προγραμμα,οθονη,ζαντες ακριβες,αλλα με ελαστικα 4 ετων,αλλα αφαγωτα στα 30κ.Και το εδωσε τζαμπα για την κατασταση του.
Οποτε ναι οι τιμες εχουν ανεβει τα τελευταια χρονια,και θα ανεβαινουν γιατι τα καθαρα αυτοκινητα ειναι πολυ λιγα.
Δεν φανταζεσται ποσα Ελληνικα εβο 8-9 εχουν εξαχθει προς Ιταλια.
Σημερα εαν πουλαγα το δικο μου,κατω απο 24κ δυσκολα θα το εδινα.
Αβαφο(με πολλα σημαδια παντου) αλλα ατρακαριστο,Ολινς,cusco αντιστρεπτικες,ap racing 6piston front-4piston rear,avcr boost controller,επαναπρογραμματισμενο,hks εκκεντροφοροι.hks εξατμιση 76mm.
Εχει 71κ χλμ μοδελο του 10/2005
'It has the interior ambience of a tupperware container and the exterior design flair of an Adidas tracksuit. However this is all hiding a godly powertrain - no other car can extract grip from a surface quite like an Evo.'