Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#622198 Πάντως καλό είναι -τουλάχιστον ανάμεσα μας- να λέμε αλήθειες. :iconcool:

Μετά λύπης μου και εντελώς τυχαία ανακάλυψα πρόσφατα αυτοκίνητο που ενώ εν τέλει πασάρεται ως ατρακάριστο έχουν ανοίξει αερόσακοι. :lol:

Δε θα επεκταθώ περισσότερο γιατί δεν έχει νόημα (έχει πλέον πουληθεί). Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε γιατί δε γίνεται σε μια μεριά του ίντερνετ να λέμε άλλα κι εδώ άλλα. Ο κόσμος είναι πολύ μικρότερος από ότι νομίζουμε. :iconcool:

ΙΜΗΟ η ποιο καλή προσέγγιση είναι αυτή που αναφέρθηκε. Ότι "κοίτα, έχουν αλλαχτεί αυτά κι αυτά σε εξουσιοδοτημένο γιατί συνέβη αυτό". Αποφασίζεις και προχωράς.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#622199 Δεν ξέρω σε τι μπορεί να αναφέρεσαι αλλά είναι μέγιστη αλητεία να πωλείται αυτοκίνητο με ανοιγμένους αερόσακους ως "ατρακάριστο". Δηλαδή ήμαρτον! :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By nass
#622202 Εγώ πάντως στην αγγελία μου δεν είχα γράψει "ατρακάριστο" (παρότι συμφωνώ με τον rocsta στον ορισμό της "πιάτσας" στην Ελλάδα, αλλιώς λένε "άβαφο", αλλά επειδή, διαφωνώντας εδώ με τον rocsta, θεωρώ ότι οι ορισμοί αυτοί δεν είναι αντικειμενικοί και οδηγούν σε παρεξηγήσεις, όπως άλλωστε είδαμε εύκολα εδώ) αλλά "σε άριστη κατάσταση" (που από μόνο του δείχνει υποκειμενική κρίση). Και όποιος ενδιαφέρθηκε και ρώτησε έμαθε με ειλικρίνεια όλα τα καθέκαστα.

@Nikos! έχεις υπόψη σου με πόσο "μικρό" χτύπημα μπορούν να ανοίξουν αερόσακοι χωρίς να επηρεαστεί η δομική αντοχή του αυτοκινήτου ? Δηλαδή αλλάζεις ξερωγω τους αερόσακους, ένα καπώ, μια μετώπη κι ένα ψυγείο ? Θα αγόραζες ένα τέτοιο αυτοκίνητο ? Δεν βλέπω γιατί όχι. Συμφωνώ φυσικά ότι ο υποψήφιος αγοραστής πρέπει να το ξέρει.

Στο μεταξύ αυτό που ήθελα να επισημάνω ήταν ότι, ακόμα και χωρίς να έχει χτυπήσει το τηλέφωνο, όπου μόνο από τις φωτογραφίες φαινόταν μια χαρά το αυτοκίνητο (ΟΚ είχαν κάποια φθορά τα καθίσματα... 9 ετών ήταν...), στις 27Κ με Ohlins και ζάντες κτλ. δεν υπήρχε κανένα ενδιαφέρον. Αρα δεν καταλαβαίνω τα "οι τιμές ανεβαίνουν" και την αγγελία αυτοκινήτου ίδιου με το δικό μου €30Κ με 130Κ! χλμ. ΟΚ με 11Κ χλμ. προφανώς είναι κάτι εντελώς διαφορετικό (και το έχουν τιμολογήσει €29Κ :lol: )
Άβαταρ μέλους
By GTS
#622205
nass έγραψε:Εγώ πάντως στην αγγελία μου δεν είχα γράψει "ατρακάριστο" (παρότι συμφωνώ με τον rocsta στον ορισμό της "πιάτσας" στην Ελλάδα, αλλιώς λένε "άβαφο", αλλά επειδή, διαφωνώντας εδώ με τον rocsta, θεωρώ ότι οι ορισμοί αυτοί δεν είναι αντικειμενικοί και οδηγούν σε παρεξηγήσεις, όπως άλλωστε είδαμε εύκολα εδώ) αλλά "σε άριστη κατάσταση" (που από μόνο του δείχνει υποκειμενική κρίση). Και όποιος ενδιαφέρθηκε και ρώτησε έμαθε με ειλικρίνεια όλα τα καθέκαστα.

@Nikos! έχεις υπόψη σου με πόσο "μικρό" χτύπημα μπορούν να ανοίξουν αερόσακοι χωρίς να επηρεαστεί η δομική αντοχή του αυτοκινήτου ? Δηλαδή αλλάζεις ξερωγω τους αερόσακους, ένα καπώ, μια μετώπη κι ένα ψυγείο ? Θα αγόραζες ένα τέτοιο αυτοκίνητο ? Δεν βλέπω γιατί όχι. Συμφωνώ φυσικά ότι ο υποψήφιος αγοραστής πρέπει να το ξέρει.

Στο μεταξύ αυτό που ήθελα να επισημάνω ήταν ότι, ακόμα και χωρίς να έχει χτυπήσει το τηλέφωνο, όπου μόνο από τις φωτογραφίες φαινόταν μια χαρά το αυτοκίνητο (ΟΚ είχαν κάποια φθορά τα καθίσματα... 9 ετών ήταν...), στις 27Κ με Ohlins και ζάντες κτλ. δεν υπήρχε κανένα ενδιαφέρον. Αρα δεν καταλαβαίνω τα "οι τιμές ανεβαίνουν" και την αγγελία αυτοκινήτου ίδιου με το δικό μου €30Κ με 130Κ! χλμ. ΟΚ με 11Κ χλμ. προφανώς είναι κάτι εντελώς διαφορετικό (και το έχουν τιμολογήσει €29Κ :lol: )


Αν δεν ρωταγε καποιος (υπαρχουν παρορμητικοι τυποι κυριως νεαρης ηλικιας που δεν περναει ακομα απο το μυαλο τους επισκευες και αλλαγες πανελς κλπ) θα τους το ελεγες;
Άβαταρ μέλους
By IKE
#622207 Ατρακάριστο δε σημειναι οτι δεν εχει τρακάρει, ίσα ίσα. Όπως και άβαφο δε σημαίνει ότι δεν έχει βαφτεί , ομοίος και για άριστο κ.ο.κ.


Λογικό είναι βρε παίδες.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#622209 Αν δεν αλλάξει σύντομα η άποψη για τα Evo που οφείλουν ( :s_dunno ) να ακριβαίνουν, να ετοιμαστούμε κλασικά για μαζικό πέσιμο για συνετισμό ή θ'ακούσουμε πως με το Evo του nass γινόταν και λαθρεμπόριο (λευκής σαρκός, ναρκωτικών από το Noor1, κάτι...).
:help:
Οσονούπω πάμε για πλήρη απαρτία. :s_sarcastic
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#622214
nass έγραψε:@Nikos! έχεις υπόψη σου με πόσο "μικρό" χτύπημα μπορούν να ανοίξουν αερόσακοι χωρίς να επηρεαστεί η δομική αντοχή του αυτοκινήτου ? Δηλαδή αλλάζεις ξερωγω τους αερόσακους, ένα καπώ, μια μετώπη κι ένα ψυγείο ? Θα αγόραζες ένα τέτοιο αυτοκίνητο ? Δεν βλέπω γιατί όχι. Συμφωνώ φυσικά ότι ο υποψήφιος αγοραστής πρέπει να το ξέρει.


Όχι nass δεν έχω υπόψη και σε καμία περίπτωση δε θα ήθελα να το ρισκάρω τη στιγμή που υπάρχουν κι άλλα αυτοκίνητα. Αν όμως έχουν αλλαχτεί όλα αυτά που αναφέρεις σίγουρα δεν ήταν μικρό το χτύπημα αλλά αρκετά δυνατό και σίγουρα δεν το κατατάσσει στη κατηγορία του "ατρακάριστου" και εννοείται ότι ο υποψήφιος αγοραστής θα πρέπει να το γνωρίζει.

Οπότε όχι, δε θα το αγόραζα.

Εσύ θα το αγόραζες να υποθέσω? :)
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#622218
nass έγραψε:
Στο μεταξύ αυτό που ήθελα να επισημάνω ήταν ότι, ακόμα και χωρίς να έχει χτυπήσει το τηλέφωνο, όπου μόνο από τις φωτογραφίες φαινόταν μια χαρά το αυτοκίνητο (ΟΚ είχαν κάποια φθορά τα καθίσματα... 9 ετών ήταν...), στις 27Κ με Ohlins και ζάντες κτλ. δεν υπήρχε κανένα ενδιαφέρον. Αρα δεν καταλαβαίνω τα "οι τιμές ανεβαίνουν" και την αγγελία αυτοκινήτου ίδιου με το δικό μου €30Κ με 130Κ! χλμ. ΟΚ με 11Κ χλμ. προφανώς είναι κάτι εντελώς διαφορετικό (και το έχουν τιμολογήσει €29Κ :lol: )


Συνεχίζεις να μην μπορείς να καταλάβεις γιατί δεν χτύπησε το τηλέφωνο ; :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#622219 oi τιμες εχουν ανεβει ,αυτο συμβαινει,δεν υπαρχει συζητηση για το αν συμβαινει ή οχι.
Καταρχην ειχαν κατεβει με την εμφανιση της κρισης,εβρισκες 8αρια απο 15κ και 9αρια απο 18-19κ
Πριν 4-5 χρονια ειχαν πουληθει Χαρια με 22-24κ,και δεν μιλαω για ενα και δυο τεμαχια,μιλαω για πολλα αυτοκινητα,και με πολλα πραγματα πανω.
Ο φιλος μου πουλησε τελικα το Χαρι του με 21κ χλμ και Ολινς εξατμιση,προγραμμα,οθονη,ζαντες ακριβες,αλλα με ελαστικα 4 ετων,αλλα αφαγωτα στα 30κ.Και το εδωσε τζαμπα για την κατασταση του.
Οποτε ναι οι τιμες εχουν ανεβει τα τελευταια χρονια,και θα ανεβαινουν γιατι τα καθαρα αυτοκινητα ειναι πολυ λιγα.
Δεν φανταζεσται ποσα Ελληνικα εβο 8-9 εχουν εξαχθει προς Ιταλια.
Σημερα εαν πουλαγα το δικο μου,κατω απο 24κ δυσκολα θα το εδινα.
Αβαφο(με πολλα σημαδια παντου) αλλα ατρακαριστο,Ολινς,cusco αντιστρεπτικες,ap racing 6piston front-4piston rear,avcr boost controller,επαναπρογραμματισμενο,hks εκκεντροφοροι.hks εξατμιση 76mm.
Εχει 71κ χλμ μοδελο του 10/2005
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#622298 Αν κάποιος παρουσίαζε ένα αυτοκίνητο 10ετιας και βάλε ως άριστο και κάποιος άλλος ως σε πολύ καλή κατάσταση θα επέλεγα το δεύτερο. Αυτούς που στήνουν διθυράμβους για το αυτοκίνητο που πουλάνε γενικά δε τους εμπιστεύομαι, μπορεί να πέφτω και έξω αλλά γενικά η μετριοπάθεια με πείθει περισσότερο.
Ατρακάριστο θα θεωρούσα ένα αυτοκίνητο που δεν έχουν χτυπηθεί ζωτικά του σημεία ή δεν υπάρχει ίχνος στόκου. Φτερά πόρτες κλπ αν ήταν αλλαγμένα πάλι ατρακάριστο θα το θεωρούσα. Αυτοκίνητο που έχει φάει χαλάζι και έχει μπαλωθεί ο ουρανός με στόκο δε θα το έλεγα ατρακάριστο και θα το θεωρούσα κοροϊδία αν κάποιος το πάσαρε έτσι και δε το ανέφερε. Αν από την άλλη είχε αλλαχτεί φτερό, φανάρι, προφυλακτήρας δε θα χα κανένα πρόβλημα περί ατρακάριστου.



Nikos! έγραψε:Πάντως το αν ένα όχημα έχει εμπλακεί σε ατύχημα δε κρύβεται γιατί είναι πολύ εύκολο να βρεθεί από τη πινακίδα μέσω ασφαλιστικής.



Αυτό πάντως έχει μετριαστεί σε πάρα πολύ μεγάλο βαθμό. Και λόγο GDPR και λόγω αλλαγής πινακίδων και σίγουρα το να καταστραφεί μια πινακίδα είναι απολύτως φυσιολογικό για να υποψιαστείς και απορρίψεις. Επίσης αν ο άλλος το τρακάρει μόνος του και δεν έχει μικτή δε θα το μάθεις ποτέ μέσω ασφαλιστικής.
Άβαταρ μέλους
By IKE
#622299 Υπάρχει και η περίπτωση κάποιος να είναι απλά ψεύτης :)
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#622527

Μόνο;
#tinaftore Ντίμη...