Σελίδα 1 από 37

Mitsubishi Evolution I -> X. Αποχαιρετισμός στα όπλα?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Ιαν 2015, 00:00
από prof
Εικόνα

H Mitsubishi είναι ένα σύμπλεγμα εταιριών (με αυτόνομη λειτουργία η κάθε μία) με τεράστιο εύρος προιόντων, το μεγαλύτερο group στην Ιαπωνία. Η Mitsubishi Motors αποτελεί το υποσύνολο που κατασκευάζει οχήματα.

Έχει μια μακρά ιστορία στο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Αποτελεί το πιο πετυχημένο κατασκευαστή στο Ντακαρ με 12 τίτλους εκ των οποίων οι 7 συνεχόμενοι απο το 2001 έως και το 2007.

Στο WRC έχει έναν τίτλο, το 1998 αλλά αρκετούς οδηγών (4 συνεχόμενους ο Τομι Μάκινεν από το 1996 έως και το 1999). Αποσύρθηκε επισήμως μετά την περίοδο του 2005. Προφανώς και έχει μπει στην ιστορία του αθλήματος με όπλο το Lancer Evolution.

Η πολιτική έκδοση μετράει πλέον 10 γενιές και κατά πάσα πιθανότητα δεν θα το ξαναδούμε σε αυτή την μορφή. Έχει μπει στο πάνθεον της αυτοκίνησης πέρα από την όποια τεχνολογία κουβαλάει, για το πως μπορεί ένα εργοστασιακό "φτιαγμένο" γήινο αυτοκίνητο, να προσφέρει πρόσφυση, αίσθηση και χρόνους που συγκρίνονται με εξωγήινα (από άποψη τιμής) αυτοκίνητα..

Οι γενιές, επι τροχάδην είναι οι επόμενες. Αναλυτικά (στην αγγλική γλώσσα) ΕΔΩ.


Evolution I
1992-1994

Εικόνα


Evolution ΙΙ
1994-1995

Εικόνα


Evolution III
1995-1996

Εικόνα


Evolution IV
1996-1998

Εικόνα


Evolution V
1998-1999

Εικόνα


Evolution VI
1999-2001

Εικόνα


Evolution VII
2001-2003

Εικόνα


Evolution VIII

2003-2005

Εικόνα


Evolution IX
2005-2007

Εικόνα


Evolution X

2007-2014

Εικόνα

Ο αποχαιρετισμός θα γίνει με μία επετειακή έκδοση των 470-480 ίππων:

Εικόνα

@@@

Κάποιες προσωπικές παρατηρήσεις κυρίως για το Χ:

- Σχεδιάστηκε από τον Βόσνιο σχεδιαστή, Omer Halilhodžić, ο οποίος ήταν στην VW από το 1991 έως το 1994, στην Mitsubishi από το 1995 έως το 2007, οπότε και μεταπήδησε στην Μερσεντές και σήμερα είναι στην σχεδιαστική ομάδα της Ferrari :svivhaha: .

- Η χωρητικότητα του κινητήρα παραμένει εξαρχής στα δύο λίτρα. Η ιπποδύναμη κυμάνθηκε (επισήμως) από τα 250 έως τα 300 άλογα. Στο Ηνωμένο Βασίλειο παρουσιάζονται παραδοσιακά από το εκεί τμήμα εκδόσεις των 360 και 400 αλόγων. Στο Χ για πρώτη φορά είναι κατασκευασμένο το μπλοκ απο αλουμίνιο σε αντίθεση με τις προηγούμενες γενιές και έχει αρκετές βελτιώσεις.

- Για πρώτη φορά επίσης στο Χ παρουσιάστηκε διπλοσύμπλεκτο κιβώτιο 6 ταχυτήτων, το TC-SST (Twin Clutch, Sportronic Shift Transmission). Είναι κατασκευασμένο από την Getrag. Δεν θυμάμαι σίγουρα αν είναι το μοναδικό αλλά είναι από τα λίγα ανάλογα στα οποία στο "χειροκίνητο" ανεβάζει προς τα πίσω και κατεβάζει προς τα εμπρός, σε αντίθεση με κάτι ακροβασίες από Τσουφενχάουζεν μεριά που πρέπει να είσαι ο Μαικ Λαμαρ. Το χειροκίνητο έμεινε με 5 ταχύτητες. Προφανώς φαίνεται οπισθοδρόμηση και ίσως στην εθνική να λείπει η 6η ταχύτητα αλλά, υποθέτω, ότι οι 5 ταχύτητες επιλέχτηκαν για λόγους αντοχής του κιβωτίου. Για αυτό και το FQ400 στην Αγγλία προσφέρεται μόνο με χειροκίνητο.

Εικόνα

- Το σήμα κατατεθέν αποτελεί το σεντάν σχήμα και η πίσω αεροτομή (σιδερώστρα). Πρακτικά, χωρίς να είμαι αεροδυναμιστής της Boeing, νομίζω ότι αποκτά νόημα από τα 170-180χλμ/ώρα και πάνω. Σε κάποιους αποτελεί το ιερό δισκόποτηρο του μοντέλου, σε άλλους αποτελεί καγκουριά. Στην Αμερική έχει βγει και επίσημη έκδοση με χαμηλό χειλάκι:

Εικόνα

Ωωωωπ, λάθος φωτό... :shifty:

Εικόνα

Σαφώς ομορφότερο στα μάτια μου.

- Η τετρακίνηση θεωρείται από τις καλύτερες, αν όχι η καλύτερη, στην αγορά. Στο Χ εφαρμόστηκε η τελευταία γενιά S-AWC (Super All Wheel Control) που ελέγχει ένα σκασμό παραμέτρους. Διαθέτει τρεις ρυθμίσεις λειτουργίας. Ασφαλτο, Χώμα και Χιόνι και ανάλογα μεταβάλει την συμπεριφορά του. Κάποιες πληροφορίες επιγραμματικές στα αγγλικά ΕΔΩ. Αυτό το σύστημα και ο τρόπος λειτουργίας του είναι που δημιουργεί (κατά ένα μεγάλο μέρος) την πρόσφυση.

Η τοποθέτηση του κινητήρα σε κλασική "προσθιοκίνητη" προσέγγιση (εγκάρσια) του προσφέρει πιο μαζεμένη τη μάζα σε σχέση με τα τετρακίνητα της Audi π.χ. Ο κινητήρας είναι σχεδόν πάνω στον εμπρόθιο άξονα ενώ στα Audi είναι σχεδόν έξω από τον ... προφυλακτήρα κάνοντας τα αρκετά εμπροσθόβαρα. Αυτό ήταν ίσως προσόν στα Ράλυ για την απαραίτητη τοποθέτηση του Γερο Βάλτερ Ρερλ αλλά στην καθημερινότητα του στοφιλικίου δεν είναι ίσως και μεγάλο προσόν.

Audi RS4 B7:

Εικόνα

Evo X:

Εικόνα

- Το εσωτερικό είναι μάλλον λιτό και ανήκει στην κατηγορία "μπες και οδήγα. Για αυτό με πλέρωσες και όχι για να ζουλάς πλαστικά". Θα το έλεγα μινιμαλ. Μου αρέσει στο Χ ο πίνακας οργάνων που πέρα από τις απαραίτητες λυχνίες και την μικρή οθόνη (έγχρωμη από το 2010 και μετά στο MR) έχει ταχύμετρο και στροφόμετρο. Ούτε ρολόγια (AMG) ούτε άλλα περιττά. "Τι σου πα πριν ρε μάστορα? Μπες και οδήγα...", σαν να λέει πάλι.

Εικόνα

Εικόνα

- Tα καθίσματα είναι της Recaro. Στην MR είναι και θερμαινόμενα.

Εικόνα

- Υπάρχει GPS, σύστημα πολυμέσων με σκληρό δίσκο 30gb και 750 βατ ισχύ. Με 10 ηχεία (αν θυμάμαι καλά) και το sub στο πορτ μπαγκαζ. Made in Japan, παρακαλώ.

- Το πορτμπαγκάζ είναι μάλλον μικρό για το μήκος (έχει μήκος όσο μια Ε90 BMW περίπου) λόγω της τετρακίνησης, της μπαταρίας και του υγρού υαλοτέτοιων, που είναι πίσω. 195 λίτρα διαβάζω στο Αμέρικα (στην έκδοση MR έχει και subwooder που πιάνει αριστερά αρκετό χώρο) αλλά δεν ξέρω πως βγήκε αυτό το νούμερο. Με το μάτι τελείως μου δείχνει κανά 250-280άρι (με γουφερ ή χωρίς). Μπορεί βέβαια να είναι και 195 πράγματι, που είναι πολύ λίγο με τα σύγχρονα δεδομένα.

Εικόνα

- Η αξιοπιστία θεωρείται από όσα διαβάζω, πολύ καλή. Για όσο φυσικά παραμένει μαμά το αυτοκίνητο ή με ένα ήπιο πρόγραμμα. Είχε δεχτεί μια ανάκληση για τον ιμάντα (τον εξωτερικό. Ο κινητήρας έχει αλυσίδα για τα μέσα) που έφευγε από την θέση του αλλά από εκεί και έπειτα μικροθέματα.

ΕΔΩ μπορείτε να δείτε κάποιες τεχνικές αναλύσεις κινητήρα και τετρακίνησης, στρογγυλής τραπέζης, που δείχνουν, για μένα, και ένα μέρος της φιλοσοφίας αυτής της κατασκευής.

Κανείς δεν ξέρεις ποια θα είναι η συνέχεια, αν θα έχει το ίδιο όνομα ή κάποιο τελείως διαφορετικό. Υβριδικές παπαρ..ούνες ακούγονται, μισοτζιπάκια και άλλα τέτοια. Οποια και αν είναι η συνέχεια μετά από 23 περίπου χρόνια ένα μεγάλο κεφάλαιο της αυτοκίνησης κλείνει μάλλον με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Παρακαλώ, τους όποιους κατόχους να γράψουν εμπειρίες συντήρησης, αίσθησης, προβλημάτων κλπ.

Lovers επίσης μπορούνε να γράφουνε.

Haters επίσης μπορούνε να γράφουνε αλλά με σεβασμό γιατί εδώ τελούμε μνημόσυνο... :s_howdy

Re: Mitsubishi Evolution I -> X. Αποχαιρετισμός στα όπλα?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Ιαν 2015, 01:28
από dimviii
prof έγραψε:
Το χειροκίνητο έμεινε με 5 ταχύτητες. Προφανώς φαίνεται οπισθοδρόμηση και ίσως στην εθνική να λείπει η 6η ταχύτητα αλλά, υποθέτω, ότι οι 5 ταχύτητες επιλέχτηκαν για λόγους αντοχής του κιβωτίου.

το 5ταχυτο ειναι απαραιτητο να υπαρχει στο αυτοκινητο παραγωγης,αλλιως δεν μπορει να παρει ομολογκασιον για τους αγωνες.Οτι αντεχει πολυ παραπανω ιπποδυναμη-ροπη αληθευει παντως.


,
prof έγραψε: νομίζω ότι αποκτά νόημα από τα 170-180χλμ/ώρα και πάνω.

σε πολυ παραπανω χλμ εχουν παρατηρηθει δυσαρεστες εκπληξεις σε καποους που τις ειχαν αφαιρεσει.

,
prof έγραψε: Στην Αμερική έχει βγει και επίσημη έκδοση με χαμηλό χειλάκι:

και στην Ελλαδα εχουν εισαχθει εκδοσεις του 8 και 9 με χαμηλη αεροτομη.


Haters επίσης μπορούνε να γράφουνε αλλά με σεβασμό γιατί εδώ τελούμε μνημόσυνο... :s_howdy


:lol:

παντως ειναι ευκαιρια ενεκα της κρισης καποιος να αγοραζε ενα 8-9 στις τιμες που πωλουνται(16-20κ) αρκει να ξερεις τι και γιατι το εχεις αγορασει.
yolo βρε!

Re: Mitsubishi Evolution I -> X. Αποχαιρετισμός στα όπλα?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Ιαν 2015, 01:51
από drdino
Για γράφτε κανένα έξοδο συντήρησης (Νάσο;), γιατί στα ιντερνετς πέφτει αρκετή τρομοκρατία, ειδικά σε σχέση με τα ιμπρέζα. Πέραν την βενζίνης εννοείται, αυτή είναι δεδομένη. :lol:

Re: Mitsubishi Evolution I -> X. Αποχαιρετισμός στα όπλα?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Ιαν 2015, 02:13
από dimviii
η συντηρηση ειναι φθηνη Ντινο,ειδικα σε σχεση με ιμπρεζα(και οχι μονο,ακομα και με ''συμβατικα'' αυτοκινητα).Αξιοπιστα υπερ του δεοντος ειναι,απλα θελει λιγο προσοχη στους κανιβαλισμους με την μεταδοση.Επισης σουπερ αξιοπιστα μοτερ που αντεχει πολυ πουσαρισμα,ειδικα το 9αρι.Ηλεκτρικα ουτε λαμπα,πολλαπλασιαστες δεν εχω ακουσει ποτε,τρομπες ποτε,ρουλμαν τροχων ποτε,μπεκ ποτε,εγγεφαλοι μοτερ-διαφορικων ποτε,ηλιθια βραχυκυκλωματα,λαμπακια που αναβουν ποτε κλπ
Μολις βρω λιγο χρονο(γιατι εχει Μοντε τωρα :innocent: ) θα γραψω πιο αναλυτικα.
Ντινο παρε ενα στην Αγγλια που ειναι τζαμπαμαν,κατεβαινεις Ελλαδα και το κανουμε φωτοβολιδα με μια εξατμιση(800 μαζι με χουφτα νταουνπαιπ) προγραμμα(500) φιλτρο αερα+ αγελαδα(200) τρομπα βενζινης(150)
Ειδικα εσυ που καταλαβαινεις αρκετα, με την χαρτογραφηση των διαφορικων θα αλλοφρονησεις.Δεν τελειωνει η παιδικη χαρα ΠΟΤΕ.
Το μονο μειον τα καυσιμα.Εαν μπορεις να εχεις 2ο κανα ρημαδι που θα τρωει τα πολλα ετησια χλμ,ειναι καλη περιπτωση.Τα κανει ολα καλα σε πολυ μεγαλο βαθμο,ακομα και για εκει που δεν εχει φτιαχτει.
Εμενα θελω να με θαψουν με δαυτο. :lol:

Re: Mitsubishi Evolution I -> X. Αποχαιρετισμός στα όπλα?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Ιαν 2015, 11:04
από popolaros
είχε γραφτει στο drive, αν θυμαμαι καλα, οτι δεν βαλανε 6αρι κιβωτιο στο X επειδη δεν χωρουσε....


- πως γινεται η συντηρηση να ειναι φθηνη; τι οριζουμε συντηρηση;

- στην αγγλια, αν αγορασεις καποια φτερουγα σε σκιζει η ασφαλεια....

Re: Mitsubishi Evolution I -> X. Αποχαιρετισμός στα όπλα?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Ιαν 2015, 11:44
από Goldmund
drdino έγραψε:Για γράφτε κανένα έξοδο συντήρησης (Νάσο;), γιατί στα ιντερνετς πέφτει αρκετή τρομοκρατία, ειδικά σε σχέση με τα ιμπρέζα. Πέραν την βενζίνης εννοείται, αυτή είναι δεδομένη. :lol:

...οι τιμές είναι τρομοκρατία από μόνες τους.... δίσκοι, αμορτισέρια κλπ συναφή κοστίζουν, και μάλλιστα πολύ! Εμένα η εξάμινη συμβίωση με ένα ασημί Makinen είναι μια από τις τρεις ωραιότερες της ζωής μου.

Θυμάμαι χαρακτηριστικά, ένα φιλαράκι πλούσιο λόγω δουλειάς, που μόλις είχε πάρει την μεγάλη του αγάπη, μια αερόψυκτη Porsche Turbo τελευταίας γενιάς, και κάναμε διάφορα κοντριλίκια, πάντοτε κερδίζοντάς τον παρά τα 420 άλογα του....

Μια άλλη φορά, σε φανάρι της Κηφισίας, βλέπω άκρα αριστερά μου σταματημένη Μ3 και στην μεσαία να κυλάει προς τις γραμμές της διάβασης μια Carrera 4S και εμένα με τον Νίκο να διαπληκτιζόμαστε αν θα σταματήσω δίπλα τους ή όχι, αφού δεν ήθελα να προκαλέσω, κάτι που γινόταν συνεχώς άθελά μου, και που τιμούσα δεόντος! χαχαχα! Τελικά γαργαλημένος από τον nidosun αποφασίζω να κάτσω λίγο πίο πίσω, αλλά δίπλα, για εκκίνηση, την οποία και κάνουμε κι οι τρεις αποφασισμένα, αφού βλέμματα είχαν ανταλλάξει μνησικακίες, η Μ3 μένει από σπινάρισμα, εγώ πετάγομαι με ένα λόξιγκα λίγο μπροστά από την C4S και πλησιάζει η πρώτη στροφή στο γνωστό και μη εξαιρεταίο εσάκι τους κτήματος Συγγρού, όπου και κωλώνω να μπω με τα όσα, φοβούμενος ότι η τετρακίνση θα με βγάλει γλυκά προς τα έξω και θα τρακάρα την C4S που ήταν στην μεσαία λωρίδα, και με τον Νίκο να μου φωνάζει κάτι σε γραμμές "πάτα το πάτα το!" και έτσι αποφασίζω μέσα στην στροφή, λίγο πριν το apex, να τα δώσω όλα, η συνέχεια γνωστή σε όλους τους φίλους, δεν πιστεύαμε πόσο γρήγορα βγήκαμε από την στροφή και πόσο πίσω είχαν μείνει οι άλλοι δύο με την C4S να αγκομαχαέι την ανηφόρα και την Μ3 να την περνάει κάπου στο μέσο της απόστασης με την διχάλα της Κηφισιάς ενώ εμείς ήδη ήμασταν εκεί!


:lol: :lol: :lol: :lol: :metalo: :metalo: :metalo:

Νταξ, μετά από αυτό, έγινα ο τιμωρός της νύχτας, το πόσα αυτοκίνητα έσβησα και το πόσους ταλαίπωρους οδηγούς πλήγωσα είναι άνευ προηγουμένου...

Βέβαια, μια δυο λεπτομέρειες, το αυτοκίνητο φορούσε ξαναγραμμένο "λευκό" εγκέφαλο της RallyArt και ζόρικα εξαρτήματα αφού ήταν support car αντιπροσώπου από το πανελλήνιο πρωτάθλημα rallye... κάπου 4,6 μηδέν εκατό και 230κάτι μετά βίας έφτανα αφού το πίσω φτερό το είχαν αλλάξει γωνία, γεγονός που δεν είχα αντιληφθεί εξ αρχής! χαχααχααααχαα


Όσο για την υποτιθεμενη αξιοπιστία μην ακούω παπαριές, χαλάγανε, χαλάγανε σε πολλά και σε μερικά αδικαιολόγητα πράγματα... Το εσωτερικό ήταν και είναι ακόμη ελεινό το λιγότερο, με άθλια εργονομία καθισμάτων και χειριστηρίων, χάλια αίσθηση του ντεμπραγιάζ, αλλά εκπληκτικής του φρένου και του πανάλφρου τιμονιού το οποιό όταν πάλευες με τα G βάρενε ανέλπισα και ίδρωνες...

Δεν θέλω να υπεισέλθω σε άλλες λεπτομέρειες γιατί τα λατρεύω όλα, έχοντας οδηγήσει από το πέντε και μετά όλα, μα όλα με προσωπικό αποκορήφομα το εννιάρι, που ακόμη πιστεύω ότι δεν υπάρχει καλύτερα στημμένο τετρακίνητο στον πλανήτη, αφού το δεκάρι ήταν μια απαγοήτευση και μισή...

Το ενιάρι ήταν για οδηγούς Loeb, ήταν για απόλυτη, καθαρή, οργισμένη, ομαλή οδήγηση! Ήταν και είναι το απόλυτο EVO για μένα και δεν μου αλλάζει γνώμη κανείς για αυτό, αφού, όπως είπα, τα έχω ζήσει αρκετά και ψάξει με το παραπάνο όλα...

Ένα παράπονο εαυτού, θα έπρεπε να είχα ακούσει τον Νίκο και να έιχα κρατήσει ένα Makkinen.... όχι το δικό μου γιατί ήταν χάρχαλο αλλά ένα δεύτερο χέρι σε καλή κατάσταση....

Τώρα πια κίτρινο γράμμα στο συρτάρι.... :sorry:

Re: Mitsubishi Evolution I -> X. Αποχαιρετισμός στα όπλα?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Ιαν 2015, 11:48
από Goldmund
Συγχωρέστε τα αμέτρητα ορθογραφικά μου αλλά συγκινήθηκα πάνω στο πληκτρολόγιο...

:( :s_bye :s_roses :s_sorry

Re: Mitsubishi Evolution I -> X. Αποχαιρετισμός στα όπλα?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Ιαν 2015, 12:00
από Billopoulos
Για τετοια αυτοκινητα :inlove: :inlove: , επιτρεπονται και τα greeklish! :lol: :lol:

Με εχει κανει ο Λ.Κυρκος -αρκετα παλιοτερα- χωματινη "βολτα" με το GrN του... :vava:

Re: Mitsubishi Evolution I -> X. Αποχαιρετισμός στα όπλα?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Ιαν 2015, 14:21
από drdino
popolaros έγραψε:- στην αγγλια, αν αγορασεις καποια φτερουγα σε σκιζει η ασφαλεια....


Δεν θα το έλεγα, μου βγαίνει 200 λίρες περίπου παραπάνω από το τωρινό συμβόλαιο.

Re: Mitsubishi Evolution I -> X. Αποχαιρετισμός στα όπλα?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Ιαν 2015, 16:43
από dimviii
popolaros έγραψε:είχε γραφτει στο drive, αν θυμαμαι καλα, οτι δεν βαλανε 6αρι κιβωτιο στο X επειδη δεν χωρουσε....

ο ιδιος λογος που ανεφερα παραπανω και για το 9αρι.


popolaros έγραψε:- πως γινεται η συντηρηση να ειναι φθηνη; τι οριζουμε συντηρηση;.

λαδια +φιλτρο 65 ευρω(μοτουλ 5-40+γνησιο φιλτρο)
βαλβολινες παντου 100 ευρω
λουρι εκκεντροφορου+ το μικρο+ τεντωτηρας+εργασια=300 ευρω.
Αναρτηση αφτερμαρκετ απο 600 εως παρα πολλα.
τακακια απο 80 ευρω εως 250
φιλτρο αερος 60 ευρω που το ξαναπλαινεις,εαν βαλεις φιλτροχοανη παλι ξαναπλενεται.
δισκοπλακες μαμα 300 ευρω αφτερμαρκετ,με διαιρουμενες καμπανες αριστες (performance friction) 700 ευρω.Θα σε βγαλουν ακομα και με πιστες πανω απο 50κ χλμ με ΠΟΛΥ επιθετικο τακακι.
αμπραγιαζ για εκκινησεις απο σταση act μεταλλικο μονοδισκο με ελατηρια 600 ευρω,εαν θελεις να κανεις καθε μερα εκκινησεις βαζεις 2δισκο που ειναι ακριβος γυρω στα 1600-1800 ευρω.(λιγο να το εχεις με ενα 9αρι φπε στα 400-420 αλογα σε οποιαδηποτε γλιτσα σπας το 4αρι,ρεκορ σε τετοιο αυτοκινητο που εχω δει 3,15)
αλλαγη αμπραγιαζ σε καλο μαστορα πληρωνουμε 250-300 ευρω.
Το καλο ποπολαρε ειναι οτι δεν πληρωνεις ζημιες τζαμπα,σπανια θα ακουσεις σε εβο οτι καηκε κατι,χαλασε κατι κλπ Τουλαχιστον σε σωστα συντηρημενα αυτοκινητα,οχι τιποτα χρεπια.εχεις μονο τη συντηρηση,και αν ψαξεις δεν στοιχιζει παραπανω απο ενα απλο αυτοκινητο.Ισως σε δισκοπλακες και αμπραγιαζ ναι να στοιχιζει,αλλα αυτα δεν τα αλλαζεις καθε λιγο.Σε καθε περιπτωση δεν ειναι απαγορευτικη.Τωρα εαν δεν θελεις να ψαξεις,και ψωνιζεις απο Σ@ρ@κ@κη σε τρωει ο ποπολαρος σου. :lol:

popolaros έγραψε:- στην αγγλια, αν αγορασεις καποια φτερουγα σε σκιζει η ασφαλεια....


εγω αυτη τη στιγμη πληρωνω μεικτη 350 ευρω για αξια 16000,και απαλλαγη 700 ευρω.Σε απλη ασφαλεια χωρις κλοπη που ρωτησα τον ασφαλιστη μου 160 ευρω(6μηνα παντα)

Re: Mitsubishi Evolution I -> X. Αποχαιρετισμός στα όπλα?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Ιαν 2015, 17:00
από dimviii
Goldmund έγραψε:
Μια άλλη φορά, σε φανάρι της Κηφισίας, βλέπω άκρα αριστερά μου σταματημένη Μ3 και στην μεσαία να κυλάει προς τις γραμμές της διάβασης μια Carrera 4S::

εχει προχωρησει πολυ η βελτιωση πλεον.Ενα 9αρι φπε δεν ασχολειτε με μ3,κλεβεις εκκλησια,ουτε με 4ς εκει ειναι μικροτερη η εκκλησια.Ασχολεισαι με 997 τουρμπο,με gtr εστω μεχρι τα 230-250 χλμ/ωρα.Ενα καλο (προσεγμενο φπε σε καλο προγραμματιστη ) ειναι 400-430 αλογα και 53-58 κιλα ροπη.

Goldmund έγραψε: φορούσε ξαναγραμμένο "λευκό" εγκέφαλο της RallyArt και ζόρικα εξαρτήματα

παιδικη βελτιωση που εδινε 30-40 αλογα μαξ.Πλεον απο τον μαμα εγγεφαλο παιρνεις 100-140 αλογα.Οποτε καταλαβαινεις τι θα γινοταν ενα τετοιο εβο με μ3 και 4ς.


Goldmund έγραψε: Όσο για την υποτιθεμενη αξιοπιστία μην ακούω παπαριές, χαλάγανε, χαλάγανε σε πολλά και σε μερικά αδικαιολόγητα πράγματα...

για πες.
Goldmund έγραψε:, αφού το δεκάρι ήταν μια απαγοήτευση και μισή...

εδω μου το χαλας.

Goldmund έγραψε:Το ενιάρι ήταν για οδηγούς Loeb, ήταν για απόλυτη, καθαρή, οργισμένη, ομαλή οδήγηση! Ήταν και είναι το απόλυτο EVO για μένα και δεν μου αλλάζει γνώμη κανείς για αυτό, αφού, όπως είπα, τα έχω ζήσει αρκετά και ψάξει με το παραπάνο όλα...

σηκωνει πολυ συζητηση αυτο που γραφεις.τα εχω οδηγησει ολα,σε διαφορες εκδοσεις,απο μαμα,μεχρι αυτοκινητα με 100.000κ ευρω πανω τους.Σε μια διαδρομη το Χαρι θα ειναι το γρηγοροτερο.Οσο θα δυσκολευεουν οι συνθηκες τοσο γρηγοροτερο θα γινεται.Αρκει αυτη η διαδρομη να μην ειναι γεματη ευθειες,ή μεγαλα τμηματα απο ευθειες οπου το ελαφρυτερο 9αρι θα παιρνει εις διπλουν τα δεκατακια που θα χανει σε στροφες.

ωραιο τοπικο :yahoo:

Re: Mitsubishi Evolution I -> X. Αποχαιρετισμός στα όπλα?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Ιαν 2015, 17:33
από nass
Δεν έχω χρόνο οπότε θα επανέλθω αλλά για αρχή -πάντα αναφέρομαι στο Χ:

- Ο χώρος αποσκευών είναι κάπου πάνω από τα 300 λίτρα (κάπου είχα διαβάσει 323) και σίγουρα μεγαλύτερος από τα 280 του TypeR που είχα παλιά. Ωστόσο παραδέχομαι ότι είναι από μικρός έως απογοητευτικός σε σχέση με το μέγεθος του αυτοκινήτου. Πάντως δεν εμπόδισε να μεγαλώσουν 2 μικρά παιδιά με δεκάδες εκδρομές χωρίς ποτέ να χρειαστούν αηδίες όπως μπαγκαζιέρες κτλ. και πραγματικά απορώ με κάποιους που δεν τους φτάνουν 400-500 λίτρα -γούστα.

- Το αρχικό στήσιμο είναι όντως μέτριο (για Evo ε ?): γέρνει και βγάζει σχετικά εύκολα μούρες. Με αλλαγή αναρτήσεων με κάτι σουηδικές-πως-τις-λένε :shifty: έγινε καταπληκτικό για δρόμο (ούτε γέρνει, ούτε κοπανάει και κάνει ακριβώς ό,τι του πεις), για πίστα θέλει λίγο σκληρότερα ελατήρια αλλά ποιός ασχολείται

- Ο ταχύτερος τρόπος οδήγησης (παρότι οδηγείται όπως θέλεις) είναι ο απλούστερος: καλό σημάδι, μία αποφασιστική τιμονιά και γκάζι όσο νωρίς αντέχεις για να βγεις με τα 4 χωρίς σπιναρίσματα και δράματα. Ούτε τοποθετήσεις ούτε αηδίες. Ομως τα χιλιόμετρα που μαζεύει είναι ασύλληπτα (150-200 αβασάνιστα σε επαρχιακούς δρόμους, όπου νομίζω ότι είναι στάνταρ ό,τι ταχύτερο κινείται) και θέλει αυτοσυγκράτηση γιατί η Φυσική παραμονεύει.

- Αρχικές τιμές για ανταλλακτικά είναι πέραν πάσης πραγματικότητας: €960 για μπροστινά τακάκια :omg: εννοείται βέβαια ότι βρίσκεις σιγά-σιγά άκρες και τώρα βρίσκω εξαιρετικά Carbotech XP8 €500 το σετ. O "Σ" νομίζει ότι δεν έχεις Evo αλλά Rolls-Royce.

- €100-120 ολικό κόστος αλλαγής λαδιών σε εξουσιοδοτημένο με δικά μου λάδια. Το μόνο που είναι ακριβό είναι το λάδι του SST (δε θυμάμαι πόσο αλλά έτσουξε)

- Καίει πολύ και μάλιστα 100άρα -12 λτ/100 είναι πρακτικά ελάχιστη κατανάλωση (με 140-150 με cruise control στον αυτοκινητόδρομο) και εύκολα καίω ένα ρεζερβουάρ 55 λίτρων Αθήνα-Σπέτσες :metalo: Το μοναδικό επί της ουσίας μειονέκτημα

- 80Κ χλμ. και σχεδόν 6 χρόνια μετά μόνη βλάβη ένας MAF εντός εγγύησης (αλλά μου την έσπασε γιατί έβγαλε check engine ενώ ήμουν στο Δίστομο έτοιμος να κατέβω για Ιτέα :superman: ) και ένα σωληνάκι υποπίεσης που βγήκε και έψαχνα να βρω τι στην ευχή έγινε

- Με έχουν ταράξει στα μικροχτυπήματα, μέχρι που πριν 3 μήνες έπεσε από τον αέρα πάνω σε Α κολώνα και μπροστινό φτερό η ταμπέλα μιας μπυραρίας απέναντι στο σπίτι μου και έκανε από μία γούβα :protest: :rant:

- Παίρνει άλογα ευκολότατα, το δικό μου πήρε 54 άλογα τροχό (από 242 --> 296) μόνο με πρόγραμμα (όλα τα άλλα μαμά και παραμένουν έτσι)

Συνέχεια στο επόμενο.

Re: Mitsubishi Evolution I -> X. Αποχαιρετισμός στα όπλα?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Ιαν 2015, 13:05
από nass
Μερικά ακόμα κατόπιν λαϊκής απαίτησης :lol: :metalo:

- Οταν λέω "λάδια δικά μου" εννοώ ότι πήγα στο εξουσιοδοτημένο με τα 5 λίτρα Castrol Edge 5W30, που είχα αγοράσει έξω, και μου τα άλλαξαν με το φίλτρο. Ολικό κόστος μαζί με τα λάδια και την εργασία €100-120 (γιατί συνήθως είχα περίσσεμα από την προηγούμενη φορά οπότε άλλοτε αγόραζα 4 άλλοτε 5 λίτρα, παίρνει κάπου 4.3)

- Οπως κάθε Evo, η μετάδοση παίρνει 2 διαφορετικά λάδια:
Βαλβολίνη GL4 (πχ. Motul 90PA) για τα ίδια τα διαφορικά (3 μπλοκέ)
ATF (λάδι για αυτόματα κιβώτια) που είναι για το SAWC
συν επιπλέον το λάδι του κιβωτίου για το SST, που δεν είναι απλή βαλβολίνη αλλά ένα ειδικό της Mitsubishi κομματάκι ακριβό (€150 ? αν θυμάμαι καλά ?)
Τα λάδια της μετάδοσης θέλουν αλλαγή κάθε 30Κ χλμ. και του κιβωτίου κάθε 80Κ αν θυμάμαι καλά εγώ τα είχα αλλάξει στις 50Κ επειδή είχε βγάλει 2-3 φορές σε πίστα μήνυμα υπερθέρμανσης.
Ακριβή κόστη κτλ. δεν θυμάμαι, πρέπει να τσεκάρω το βιβλιαράκι του αυτοκινήτου, πάντως είναι μικρότερο από το κόστος λαδιών του κινητήρα (μικρές ποσότητες, με 2 λίτρα βαλβολίνη καθαρίζεις). Πες δηλαδή ότι κάθε 30Κ δηλ. κάθε 4 αλλαγές λαδιών κινητήρα, κάνεις άλλη μία. Το μόνο θέμα είναι ότι μετά θέλεις εξαέρωση το SAWC το οποίο είναι μια πολύπλοκη και χρονοβόρα διαδικασία

- Ξέχασα να γράχω ότι λάδια στον κινητήρα αλλάζω κάθε 7500, που είναι και ο συνιστώμενο. Πριν αρχίζουν οι διαμαρτυρίες να πω ότι μιλάμε για κινητήρα με ειδική ισχύ 150 ίππων/λίτρο...

- Το SST είναι καλό για τα γούστα μου, είμαι και κάποιας ηλικίας. Μάλλον δεν είναι επιπέδου Porsche αλλά σίγουρα καλύτερα από DSG σε ταχύτητα αλλαγών και γενικότερη ποιότητα. Στο πρόγραμμα "Normal" κάνει το αυτοκίνητο σχετικά ράθυμο αλλά ΟΚ και πιο οικονομικό για κίνηση σε πόλη με αλλαγές στροφών νωρίς-νωρίς ωστόσο με το που θα βρεθείς σε δρόμο με στροφές είναι απαραίτητο το "Sport" που αλλάζει ταχύτητες (πάντα στο αυτόματο προφανώς) στο red line και έχει επίσης και καλύτερη απόκριση στο γκάζι. Αλλά βέβαια σε αυτές τις περιπτώσεις παίζουν στάνταρ τα paddles τα οποία είναι από μαγνήσιο :superman: πολύ καλού μεγέθους και σταθερά στην κολώνα του τιμονιού :thumbsup: προσβάσιμα πρακτικά σε κάθε θέση του τιμονιού. Οι αλλαγές στο χειροκίνητο είναι γρήγορες αν και κάποιοι λένε ότι "καθυστερεί" -δεν το έχω διαπιστώσει, ίσως σε κάποιο συγκεκριμένο (πχ. δημοσιογραφικό) αυτοκίνητο. Υπάρχει και το "S-Sport" πρόγραμμα για χρήση σε πίστα, το οποίο κάνει απότομες αλλαγές (γκαπ-γκουπ) αλλά who cares. Σε καμία περίπτωση το κιβώτιο δεν αλλάζει ταχύτητα μόνο του στον κόφτη :roll: Μοναδικό μειονέκτημα, η υπερθέρμανση σε βάρβαρη χρήση σε πίστα (μόνο στα Μέγαρα το έχω δει και μόνο όταν βάζω 2α στις Κ1, Κ4 και Κ9 αν και μπορεί να τις πάρει και με 3η, στις Σέρρες δεν το παθαίνει) που παλιότερα με έβαζε σε σκέψεις για τοποθέτηση ενός μεγαλύτερου ψυγείου λαδιού του κιβωτίου με ανεμιστηράκι κτλ. Υπόψην ότι η άλλη εναλλακτική, το 5άρι χειροκίνητο, έχει πολύ κοντή 5η, με αποτέλεσμα το ταξίδι να γίνεται λίγο βασανιστήριο (φασαρία, κατανάλωση).

- Το τιμόνι (2 και κάτι στροφές :metalo: ) δεν έχει τόσο καλή αίσθηση όσο του ΙΧ αν και είναι εξίσου ακριβές. Και πάλι εξηγώ: για Evo, δηλ. με πολύ ψηλά στάνταρ.

- Σαν αμάξωμα το Χ είναι πολύ καλύτερο από το ΙΧ (το ξέρω έχοντας δει και "γυμνά" τέτοια λόγω αγώνων) αλλά και 100 κιλά βαρύτερο...

- Για την υψηλή κατανάλωση διευκρινίζω: το πρόβλημα δεν είναι ότι μπορεί να κάψει 30 λίτρα στα 100. 300-350 άλογα είναι αυτά και θέλουν φαί (σκεφτείτε πχ. αντίστοιχα νούμερα με Μ3 ιδίως Ε92) και όταν κινείσαι γρηγορότερα από οτιδήποτε άλλο στο νομό :lol: αυτό είναι αναμενόμενο. Το πρόβλημα είναι ότι η ελάχιστη κατανάλωση είναι υψηλή ακόμα και σε πχ. κίνηση σε αυτοκινητόδρομο με τίποτα δεν φτάνεις Θεσσαλονίκη χωρίς ανεφοδιασμό (ΟΚ ίσως αν πηγαίνεις με 100... δεν το έχω δοκιμάσει... υπόψην ότι και με 150 σταθερά, που καίει 11.5-12.5, και πάλι κινείσαι ταχύτερα από το 99% των αυτοκινήτων, απλά εύκολα θα μπορούσες να πηγαίνεις με 200 και να καίει 17...)

Με λίγα λόγια: αν θέλετε ένα αυτοκίνητο all around για καθημερινό, οικογένεια κτλ., αξιόπιστο, με δυνατότητα υπερόπλου και πίστας το ΣΚ, το Χ είναι, με την εξαίρεση της υψηλής κατανάλωσης (και ίσως για κάποιους το σχετικά μικρό χώρο αποσκευών), πολύ καλή επιλογή και μπορεί να βρεθεί μεταχειρισμένο σε λογική τιμή. Το ΙΧ είναι πιό στοχευμένο, πιο "παιχνίδι" αλλά αντίστοιχα λιγότερο all around.

Ο,τι άλλο θέλετε, ρωτάτε.

Re: Mitsubishi Evolution I -> X. Αποχαιρετισμός στα όπλα?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Ιαν 2015, 14:05
από dimviii
nass έγραψε:
- Το SST είναι καλό για τα γούστα μου, είμαι και κάποιας ηλικίας. Μάλλον δεν είναι επιπέδου Porsche αλλά σίγουρα καλύτερα από DSG σε ταχύτητα αλλαγών και γενικότερη ποιότητα. Στο πρόγραμμα "Normal" κάνει το αυτοκίνητο σχετικά ράθυμο αλλά ΟΚ Υπάρχει και το "S-Sport" πρόγραμμα για χρήση σε πίστα, το οποίο κάνει απότομες αλλαγές (γκαπ-γκουπ) αλλά who cares..


εδω και χρονια εχουν αναβαθμιστει πολυ τα softwear για το ss/t(αρκει να πας στους σωστους και ψαγμενους)
τοσες φορες σου το εχω πει.Πηγαινε φτιαχτο και θα παθεις πλακα.Ουτε γκαπα-γκουπ,πολυ πιο γρηγορο και αμεσο σε ΟΛΑ τα προγραμματα,πουθενα δισταγμους. :s_thumbsup
Αξιζει λεμε.

Re: Mitsubishi Evolution I -> X. Αποχαιρετισμός στα όπλα?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Ιαν 2015, 16:28
από Nikos!
dimviii έγραψε:εδω και χρονια εχουν αναβαθμιστει πολυ τα softwear για το ss/t.


Software.