mirage έγραψε:JDM spec βεβαιως βεβαιως
Sent from Corsair's brick
σοβαρεψου λαιμαι
θα σε περναει ο ντιριντινος απο δεξια απο αριστερα απο πανω απο κατω απο παντου.
Θα αλλαζει λουρια και μπουζα μονος του στην αυλη.
θα σε κοροιδευει που αλλαζεις τρυπια ψυγεια,ρουλεμαν τροχων κλπ.
δεν παιζουν με αυτα μιραγκε.
στα σοβαρα τωρα,jdm spec ειναι οτι εβο βλεπεις στην Αγγλια.Δεν υπαρχουν απο το εργοστασιο διαφορετικες εκδοσεις Ιαπωνιας -Αγγλιας.Απλα ο Αγγλος Σαρακακης(ccc) βαζει κατι ομιχλας φωτα κλπ απαραιτητα για το mot και για να κυκλοφορει Αγγλια(πισσαρισμα πχ)
οι καλες εκδοσεις των εβο ειναι 9 rs,9 gt,9 mr rs,8 mr rs,X rs.Aυτα ειναι τα αντιστοιχα spec-c type ra κλπ. στα εβο.
Τα εβο σε αυτες τις εκδοσεις ομως ειναι σχεδον ιδια μηχανικα με τα πλουσια πολιτικα gsr πλην πισω διαφορικου(δισκατου και οχι ενεργου).
τα spec-c κλπ ειναι και μηχανικα διαφορετικα,και στο μοτερ μεγαλες διαφορες,αλλα πιστονια,αλλο τουρμπο,αλλοι εκκεντροφοροι ,παρα πολλες αλλαγες.
Το μοτερ των εβο μεταξυ εκδοσεων gsr και rs ειναι ολοιδια μεχρι βιδας.Καποιες εκδοσεις μονο στο υλικο του αξονα και φτερωτων,σε ιδια ομως μεγεθους τουρμπο.
το κακο με τα spec-c κλπ γληγορα σκουμπι ειναι οτι ειναι τσικοπαφυλες τελειως.Μονωση μηδενικη,ΠΟΛΥ κοντη μεταδοση(σκισιμο ο βενζινας) θορυβος που κουραζει.
Τα αντιστοιχα εβο δεν ειναι ετσι.