Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#67464 σωστα αλλα δεν μπορω να το διορθωσω,παταω πανω στο εντιτ και μου βγαζει μονο report this post.
Άβαταρ μέλους
By prof
#67730
nass έγραψε:Μερικά ακόμα κατόπιν λαϊκής απαίτησης :lol: :metalo:

- Οταν λέω "λάδια δικά μου" εννοώ ότι πήγα στο εξουσιοδοτημένο με τα 5 λίτρα Castrol Edge 5W30, που είχα αγοράσει έξω, και μου τα άλλαξαν με το φίλτρο. Ολικό κόστος μαζί με τα λάδια και την εργασία €100-120 (γιατί συνήθως είχα περίσσεμα από την προηγούμενη φορά οπότε άλλοτε αγόραζα 4 άλλοτε 5 λίτρα, παίρνει κάπου 4.3)

Λογικό ποσό. Με ίδια λάδια για το Golf GTI MKV. 11-12 ευρώ/λίτρο το λάδι και 10 ευρώ το φίλτρο είμαστε στα 70 ευρώ. Εργατικά δεν έχει (τα άλλαζω μόνος μου συνήθως). Φυσικά η αντιπροσωπεία θεωρεί λογικό (όπως και βενζινάδικα) να τα χρεώνει 23 ευρώ το λίτρο.
:slap:

- Οπως κάθε Evo, η μετάδοση παίρνει 2 διαφορετικά λάδια:
Βαλβολίνη GL4 (πχ. Motul 90PA) για τα ίδια τα διαφορικά (3 μπλοκέ)
ATF (λάδι για αυτόματα κιβώτια) που είναι για το SAWC
συν επιπλέον το λάδι του κιβωτίου για το SST, που δεν είναι απλή βαλβολίνη αλλά ένα ειδικό της Mitsubishi κομματάκι ακριβό (€150 ? αν θυμάμαι καλά ?)
Τα λάδια της μετάδοσης θέλουν αλλαγή κάθε 30Κ χλμ. και του κιβωτίου κάθε 80Κ αν θυμάμαι καλά εγώ τα είχα αλλάξει στις 50Κ επειδή είχε βγάλει 2-3 φορές σε πίστα μήνυμα υπερθέρμανσης.
Ακριβή κόστη κτλ. δεν θυμάμαι, πρέπει να τσεκάρω το βιβλιαράκι του αυτοκινήτου, πάντως είναι μικρότερο από το κόστος λαδιών του κινητήρα (μικρές ποσότητες, με 2 λίτρα βαλβολίνη καθαρίζεις). Πες δηλαδή ότι κάθε 30Κ δηλ. κάθε 4 αλλαγές λαδιών κινητήρα, κάνεις άλλη μία. Το μόνο θέμα είναι ότι μετά θέλεις εξαέρωση το SAWC το οποίο είναι μια πολύπλοκη και χρονοβόρα διαδικασία

Αν θυμάμαι καλά από γνωστό (εγώ είμαι χεράς (με πρόβλημα στον ώμο πλέον) και πήρα χειρογλύκανο αντί για DSG :shifty: ) η αλλαγή λαδιών του κιβωτίου στα 80Κ χλμ ήταν στην περιοχή των 300 ευρώ παρά.


- Ξέχασα να γράχω ότι λάδια στον κινητήρα αλλάζω κάθε 7500, που είναι και ο συνιστώμενο. Πριν αρχίζουν οι διαμαρτυρίες να πω ότι μιλάμε για κινητήρα με ειδική ισχύ 150 ίππων/λίτρο...

Ερώτηση: διαβάζω στις αμερικάνικες οδηγίες χρήστη για αλλαγή λαδιών στα 10.000 μίλια (16.000 χλμ). Το βιλιαράκι σου εσένα λέει για 7500 ή 15.000 και εσύ το έκανες 7500 για καλύτερη λίπανση?


- Το SST είναι καλό για τα γούστα μου, είμαι και κάποιας ηλικίας. Μάλλον δεν είναι επιπέδου Porsche αλλά σίγουρα καλύτερα από DSG σε ταχύτητα αλλαγών και γενικότερη ποιότητα. Στο πρόγραμμα "Normal" κάνει το αυτοκίνητο σχετικά ράθυμο αλλά ΟΚ και πιο οικονομικό για κίνηση σε πόλη με αλλαγές στροφών νωρίς-νωρίς ωστόσο με το που θα βρεθείς σε δρόμο με στροφές είναι απαραίτητο το "Sport" που αλλάζει ταχύτητες (πάντα στο αυτόματο προφανώς) στο red line και έχει επίσης και καλύτερη απόκριση στο γκάζι. Αλλά βέβαια σε αυτές τις περιπτώσεις παίζουν στάνταρ τα paddles τα οποία είναι από μαγνήσιο :superman: πολύ καλού μεγέθους και σταθερά στην κολώνα του τιμονιού :thumbsup: προσβάσιμα πρακτικά σε κάθε θέση του τιμονιού. Οι αλλαγές στο χειροκίνητο είναι γρήγορες αν και κάποιοι λένε ότι "καθυστερεί" -δεν το έχω διαπιστώσει, ίσως σε κάποιο συγκεκριμένο (πχ. δημοσιογραφικό) αυτοκίνητο. Υπάρχει και το "S-Sport" πρόγραμμα για χρήση σε πίστα, το οποίο κάνει απότομες αλλαγές (γκαπ-γκουπ) αλλά who cares. Σε καμία περίπτωση το κιβώτιο δεν αλλάζει ταχύτητα μόνο του στον κόφτη :roll: Μοναδικό μειονέκτημα, η υπερθέρμανση σε βάρβαρη χρήση σε πίστα (μόνο στα Μέγαρα το έχω δει και μόνο όταν βάζω 2α στις Κ1, Κ4 και Κ9 αν και μπορεί να τις πάρει και με 3η, στις Σέρρες δεν το παθαίνει) που παλιότερα με έβαζε σε σκέψεις για τοποθέτηση ενός μεγαλύτερου ψυγείου λαδιού του κιβωτίου με ανεμιστηράκι κτλ. Υπόψην ότι η άλλη εναλλακτική, το 5άρι χειροκίνητο, έχει πολύ κοντή 5η, με αποτέλεσμα το ταξίδι να γίνεται λίγο βασανιστήριο (φασαρία, κατανάλωση).

Ερώτηση: έχεις δει διαφορά στην αίσθηση αλλαγών μετά από τα 80Κ χλμ που έχεις κάνει? Διαβάζω σε long term reviews (πως το δουλεύω το αγγλικό ο άτιμος??) για "κούραση" του κιβωτίου μετά από "βάρβαρα" 30Κ χλμ. Εσύ έχει δει κάτι τέτοιο? Σε θόρυβο και σε αίσθηση?

- Το τιμόνι (2 και κάτι στροφές :metalo: ) δεν έχει τόσο καλή αίσθηση όσο του ΙΧ αν και είναι εξίσου ακριβές. Και πάλι εξηγώ: για Evo, δηλ. με πολύ ψηλά στάνταρ.

- Σαν αμάξωμα το Χ είναι πολύ καλύτερο από το ΙΧ (το ξέρω έχοντας δει και "γυμνά" τέτοια λόγω αγώνων) αλλά και 100 κιλά βαρύτερο...

- Για την υψηλή κατανάλωση διευκρινίζω: το πρόβλημα δεν είναι ότι μπορεί να κάψει 30 λίτρα στα 100. 300-350 άλογα είναι αυτά και θέλουν φαί (σκεφτείτε πχ. αντίστοιχα νούμερα με Μ3 ιδίως Ε92) και όταν κινείσαι γρηγορότερα από οτιδήποτε άλλο στο νομό :lol: αυτό είναι αναμενόμενο. Το πρόβλημα είναι ότι η ελάχιστη κατανάλωση είναι υψηλή ακόμα και σε πχ. κίνηση σε αυτοκινητόδρομο με τίποτα δεν φτάνεις Θεσσαλονίκη χωρίς ανεφοδιασμό (ΟΚ ίσως αν πηγαίνεις με 100... δεν το έχω δοκιμάσει... υπόψην ότι και με 150 σταθερά, που καίει 11.5-12.5, και πάλι κινείσαι ταχύτερα από το 99% των αυτοκινήτων, απλά εύκολα θα μπορούσες να πηγαίνεις με 200 και να καίει 17...)

Οντως είναι υψηλά τα νούμερα. Οχι τόσο σαν νούμερα αλλά σε σχέση ότι πχ για τα 150 χλμ ο κινητήρας πρέπει να είναι με την 6η σε αρκετά χαμηλές στροφές. Ισως εδώ κάπου τους ξέφυγε το θέμα αλλά και ίσως το huge turbo να θέλει φαί και ας είναι χαμηλές οι στροφές.
Τα 200 αράβικα μεν αλλά κουρασμένα δικά μου άλογα (δεν τα συγκρίνω βέβαια αλλά θεωρητικά δεν θα έπρεπε να είναι μακριά σε νορμαλ ταχύτητες χωρίς πίεση, αν και βέβαια η τετρακίνηση τρώει και αυτή ενέργεια), με 120-130χλμ είναι περίπου στα 9-9.5 λίτρα. Με 150-160 πάνε στα 10-10.5 με 200αρες στα 13-14 και με "όσο πάει" στα 19 λίτρα (η ανώτερη κατανάλωση που έχω δει σε δρόμο. Κόρινθος-Αθήνα με τέρμα γκάζι εν τω μέσω της νυχτός καθημερινή). Στην πίστα ήταν γύρω στα 27 λίτρα. Στην πίστα τι κατανάλωση έχεις δει?


Με λίγα λόγια: αν θέλετε ένα αυτοκίνητο all around για καθημερινό, οικογένεια κτλ., αξιόπιστο, με δυνατότητα υπερόπλου και πίστας το ΣΚ, το Χ είναι, με την εξαίρεση της υψηλής κατανάλωσης (και ίσως για κάποιους το σχετικά μικρό χώρο αποσκευών), πολύ καλή επιλογή και μπορεί να βρεθεί μεταχειρισμένο σε λογική τιμή. Το ΙΧ είναι πιό στοχευμένο, πιο "παιχνίδι" αλλά αντίστοιχα λιγότερο all around.

Μου κάνει εντύπωση για αυτό που αναφέρεις ότι κρατάει τόσο ψηλά την τιμή του. Ανάλογης χρονιάς με M3 E92, RS4 B7, M5 E60 κλπ ζητώνται σχεδόν ίδια χρήματα. Σίγουρα τα 2 λίτρα είναι ένα σημαντικό προσον (για την Ελλάδα. Ελπίζω ο Αλέξης να τα αλλάξει αυτά και να κυκλοφορούμε όλοι με 5 και 6 λίτρα... :shifty: ) και η σπανιότητα μαζί με την τεχνολογία που κρυβει αλλά δεν παύει να μου κάνει εντύπωση που το Χ κινείται στα 30παρά και υπάρχουν καλά (από άποψη εξτρά) 9αρια που κινούνται ακόμη στα 23-25Κ. Υπάρχει άλλη εξήγηση για την καλή τιμή που κρατάνε?

Ο,τι άλλο θέλετε, ρωτάτε.

1) Cruise control υπάρχει? Ηταν στα εξτρά ή δεν υπάρχει καθόλου?
2) Το τιμόνι ρυθμίζεται στο πάνω κάτω μέσα έξω? Είχα διαβάσει για όχι.
3) Το εσωτερικό πέρα από σχεδιασμό, μετά τα χλμ σου παραμένει ένα κομμάτι η γκλαγκανάει σαν προβατίνα με τρία κουδούνια κρεμασμένα?
4) Πέρα από τον Σ, έτεροι έμποροι έχουν ανταλλακτικά σε γήινες τιμές για να πάρεις και να κάνεις αλλού επισκευές η ο Σ είναι μονοπώλιο και το εξωτερικό είναι μονόδρομος?
5) Ρεζέρβα ανάγκης έχει ή την έφαγε η τετρακίνηση και δίνει αυτό που είχαμε στα ποδάλατα μικροί που κολλάει σαν διάολος στο χέρι και δίνει και η BMW? :whistlink:
6) Η πόρτα κλείνει σαν χρηματοκιβώτιο ελβετικής τραπέζης?? :shifty:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#67779
mirage έγραψε:Το 6 στο απαντω εγω. Οχι

Sent from Corsair's brick


η σωστη απαντηση ειναι οχι,αλλα δεν θα πεσει ποτε το παραθυρο μεσα στη πορτα. :lol:
Άβαταρ μέλους
By prof
#67782
dimviii έγραψε:
mirage έγραψε:Το 6 στο απαντω εγω. Οχι

Sent from Corsair's brick


η σωστη απαντηση ειναι οχι,αλλα δεν θα πεσει ποτε το παραθυρο μεσα στη πορτα. :lol:

Πρωτου μάθω αυτό το ρεζιλίκι του γκολφ 4 πήγαινα για σέρβις λόγω εγγύησης στην καρεντα και έβλεπα τζάμια οδηγού κολλημένα κλειστά με ταινίες καφέ σαν αυτές που σφραγιζουμε χαρτοκιβώτια. Είχα απορία τι στο καλό παθανε αυτά τα παράθυρα.

Μετά από λίγο καιρό έμαθα για αυτό το θέμα... :)
Άβαταρ μέλους
By nass
#67946
prof έγραψε:Λογικό ποσό. Με ίδια λάδια για το Golf GTI MKV. 11-12 ευρώ/λίτρο το λάδι και 10 ευρώ το φίλτρο είμαστε στα 70 ευρώ. Εργατικά δεν έχει (τα άλλαζω μόνος μου συνήθως). Φυσικά η αντιπροσωπεία θεωρεί λογικό (όπως και βενζινάδικα) να τα χρεώνει 23 ευρώ το λίτρο. :slap:


Το εξουσιοδοτημένο χρεώνει €45+ΦΠΑ την ανθρωποώρα. Δεν μπαίνω όμως στον πειρασμό να τρέχω δεξιά-αριστερά για να γλυτώσω €20 σε κάθε αλλαγή.

prof έγραψε:
Αν θυμάμαι καλά από γνωστό (εγώ είμαι χεράς (με πρόβλημα στον ώμο πλέον) και πήρα χειρογλύκανο αντί για DSG :shifty: ) η αλλαγή λαδιών του κιβωτίου στα 80Κ χλμ ήταν στην περιοχή των 300 ευρώ παρά.


Νομίζω ότι αυτές οι τιμές κυκλοφορούσαν αλλά τελικά είχα πληρώσει σημαντικά λιγότερα (ευχάριστη έκπληξη :metalo: ) παρότι και πάλι ακριβά σε σχέση με αλλαγή βαλβολινών σε συμβατικό κιβώτιο.

prof έγραψε:
Ερώτηση: διαβάζω στις αμερικάνικες οδηγίες χρήστη για αλλαγή λαδιών στα 10.000 μίλια (16.000 χλμ). Το βιλιαράκι σου εσένα λέει για 7500 ή 15.000 και εσύ το έκανες 7500 για καλύτερη λίπανση?


Το βιβλιαράκι λέει "7500" (τώρα μου μπήκαν αμφιβολίες :lol: αλλά νομίζω δεν κάνω λάθος) και όταν το είχα αγοράσει (2009) απ΄όσο γνωρίζω το αντίστοιχο αμερικάνικο έλεγε "5000 μίλια" που είναι το ίδιο. Ισως να το αύξησαν στο ενδιάμεσο (νέος κινητήρας οπότε μπορεί στην αρχή να είχαν συντηρητική προσέγγιση λόγω έλλειψης στατιστικών).

prof έγραψε:Ερώτηση: έχεις δει διαφορά στην αίσθηση αλλαγών μετά από τα 80Κ χλμ που έχεις κάνει? Διαβάζω σε long term reviews (πως το δουλεύω το αγγλικό ο άτιμος??) για "κούραση" του κιβωτίου μετά από "βάρβαρα" 30Κ χλμ. Εσύ έχει δει κάτι τέτοιο? Σε θόρυβο και σε αίσθηση?


Οχι.

prof έγραψε:Οντως είναι υψηλά τα νούμερα. Οχι τόσο σαν νούμερα αλλά σε σχέση ότι πχ για τα 150 χλμ ο κινητήρας πρέπει να είναι με την 6η σε αρκετά χαμηλές στροφές. Ισως εδώ κάπου τους ξέφυγε το θέμα αλλά και ίσως το huge turbo να θέλει φαί και ας είναι χαμηλές οι στροφές.


Κάπου 3500-4000 στα 140-150 με 6η. Αν πηγαίνεις σταθερό γκάζι και με ένδειξη στιγμιαίας κατανάλωσης, βλέπεις κάτι 10άρια αλλά με το που το πατήσεις για μια ανηφόρα ή μια προσπέραση (ή σε αυστηρά επιλεγμένα σημεία των αυτοκινητόδρομων :superman: :shifty: ) μπαίνει στο παιχνίδι το θηρίο :s_cool και πάει automagically :) στα 15. Οπότε στο βενζινάδικο βγαίνει το 11.5-12.5.

Με 200 είσαι στα ~17.
Επαρχιακός δρόμος :superman: (όχι και να σκοτωθούμε όμως κιόλας) στα 25-30.
Πίστα 35+ :s_crazy


prof έγραψε:[color=#0040BF]
Μου κάνει εντύπωση για αυτό που αναφέρεις ότι κρατάει τόσο ψηλά την τιμή του. Ανάλογης χρονιάς με M3 E92, RS4 B7, M5 E60 κλπ ζητώνται σχεδόν ίδια χρήματα. Σίγουρα τα 2 λίτρα είναι ένα σημαντικό προσον (για την Ελλάδα. Ελπίζω ο Αλέξης να τα αλλάξει αυτά και να κυκλοφορούμε όλοι με 5 και 6 λίτρα... :shifty: ) και η σπανιότητα μαζί με την τεχνολογία που κρυβει αλλά δεν παύει να μου κάνει εντύπωση που το Χ κινείται στα 30παρά και υπάρχουν καλά (από άποψη εξτρά) 9αρια που κινούνται ακόμη στα 23-25Κ. Υπάρχει άλλη εξήγηση για την καλή τιμή που κρατάνε?


Αρκετά "ειδικό" αυτοκίνητο = το αγοράζουν αυτοί που ξέρουν τι θέλουν αλλά και τα 2 λίτρα σε σχέση με τις αντίστοιχες BMW είναι σοβαρό πλεονέκτημα (και πρακτικά είσαι το ίδιο γρήγορος στο δρόμο ή και ταχύτερος αν δεν έχεις σοβαρά "χέρια" (όχι ότι πάει μόνο του απλά είναι ευκολότερο από Μ3 και αντίστοιχα))

prof έγραψε:1) Cruise control υπάρχει? Ηταν στα εξτρά ή δεν υπάρχει καθόλου?
2) Το τιμόνι ρυθμίζεται στο πάνω κάτω μέσα έξω? Είχα διαβάσει για όχι.
3) Το εσωτερικό πέρα από σχεδιασμό, μετά τα χλμ σου παραμένει ένα κομμάτι η γκλαγκανάει σαν προβατίνα με τρία κουδούνια κρεμασμένα?
4) Πέρα από τον Σ, έτεροι έμποροι έχουν ανταλλακτικά σε γήινες τιμές για να πάρεις και να κάνεις αλλού επισκευές η ο Σ είναι μονοπώλιο και το εξωτερικό είναι μονόδρομος?
5) Ρεζέρβα ανάγκης έχει ή την έφαγε η τετρακίνηση και δίνει αυτό που είχαμε στα ποδάλατα μικροί που κολλάει σαν διάολος στο χέρι και δίνει και η BMW? :whistlink:
6) Η πόρτα κλείνει σαν χρηματοκιβώτιο ελβετικής τραπέζης?? :shifty:


1) Στάνταρ στο MR όχι στο δικό μου GSR+SST αλλά το έβαλα έξτρα με μικρό κόστος (€140 συνολικά, θέλει το κουμπί στο τιμόνι και ένα διακόπτη για το πεντάλ του φρένου, η καλωδίωση έτοιμη). Cruise control = must IMHO όχι τόσο για κατανάλωση αλλά κυρίως για αποφυγή ηλίθιων κλήσεων επειδή έχει πολύ και γλυκό γκάζι το να σε τσιμπήσουν με 200+ είναι πανεύκολο
2) Πάνω-κάτω ναι (αν και θα το ήθελα και παραπάνω λόγω ύψους κρύβει το πάνω μέρος των οργάνων) αλλά όχι μέσα-έξω
3) Ενα κομάτι, αν εξαιρέσουμε ένα τριξιματάκι κάπου στους αεραγωγούς -και αυτό με uniball top-mount για 65000 χλμ. (άλλαξα πρόσφατα στα πλαίσια service αναρτήσεων μια μπίλια μπροστά και μία πίσω, που κοπάναγαν). Επίσης ανθεκτικό σε επιθέσεις μικρών παιδιών :vava:
4) Internet FTW
5) Κιτ επισκευής -δεν το έχω χρησιμοποιήσει ποτέ επί της ουσίας, μια φορά που είχα πατήσει μια βίδα και έχανε, το φούσκωσα (με την τρόμπα του κιτ) 3-4 φορές μέχρι που βρήκα ανοιχτό βουλκανιζατέρ Κυριακή στην Αμφίκλεια :iconcool:
6) :svivhaha: Για την ακρίβεια οι πίσω ανόθευτη αίσθηση "τενεκέ ξεγάνωτου" και οι μπροστινές "σκέτου τενεκέ" :lol:

Ψήνεσαι prof ? :s_cool Να κανονίσουμε να οδηγήσεις το δικό μου :)
Άβαταρ μέλους
By mirage
#67957 Εδω αρχισα να ψηνομαι εγω.... Βεβαια αν κανω την κουζουλαδα το πιο πιθανο ειναι να την κανω με Subaru που ηταν και ειναι η αγαπημενη φτερουγα αν και το Χ μου αρεσει.

Sent from Corsair's brick
Άβαταρ μέλους
By nass
#67974 Εσύ να κάτσεις στ' αυγά σου, να φχαριστηθείς το πυροβόλο που έχεις :superman: και όταν το "τελειώσεις" πας για άλλα :rtfm: :)

Προσωπικά αυτή τη στιγμή δεν ενδιαφέρομαι για αλλαγή επειδή ξέρω ότι για να πάρω κάτι καλύτερο θα πρέπει να δώσω στο ελληνικό κράτος πάνω από 50 χιλιάρικα σε φόρους, χώρια τεκμήρια κτλ. κτλ. Οπότε δε σφάξανε. Περιμένω να μειώσει τους φόρους ο ΣΥΡΙΖΑ :yahoo: :lol:
Άβαταρ μέλους
By Goldmund
#67995
dimviii έγραψε:
Goldmund έγραψε:
Goldmund έγραψε:Το ενιάρι ήταν για οδηγούς Loeb, ήταν για απόλυτη, καθαρή, οργισμένη, ομαλή οδήγηση! Ήταν και είναι το απόλυτο EVO για μένα και δεν μου αλλάζει γνώμη κανείς για αυτό, αφού, όπως είπα, τα έχω ζήσει αρκετά και ψάξει με το παραπάνο όλα...

σηκωνει πολυ συζητηση αυτο που γραφεις.τα εχω οδηγησει ολα,σε διαφορες εκδοσεις,απο μαμα,μεχρι αυτοκινητα με 100.000κ ευρω πανω τους.Σε μια διαδρομη το Χαρι θα ειναι το γρηγοροτερο.Οσο θα δυσκολευεουν οι συνθηκες τοσο γρηγοροτερο θα γινεται.Αρκει αυτη η διαδρομη να μην ειναι γεματη ευθειες,ή μεγαλα τμηματα απο ευθειες οπου το ελαφρυτερο 9αρι θα παιρνει εις διπλουν τα δεκατακια που θα χανει σε στροφες.

ωραιο τοπικο :yahoo:

Κι εγώ έχω οδηγήσει πάμπολλες φορές ολα όσα ανέφερα ...δεν σηκώνει καθόλου συζήτηση, το 9 ήταν σαφώς καλύτερα ψαγμένο και στημμένο στο πλαίσιο του από το Χ...

Όποιος γνωρίζει από οδήγηση, το αντιλαμβάνεται στο πρώτο χιλιόμετρο...

Όσο για τις αναβαθμίσεις, έξι μήνες μου έμεινε στα χέρια το Makkinen και δεν είχαν καν σκεφτεί την βελτίωση. Άμα το κρατούσα περισσότερο θα το έψαχνα περισσότερο.

Ακόμη και τώρα, αν ήταν να αγοράσω ένα δεύτερο χέρι, το 9άρι θα ψώνιζα, με προτίμηση από κάποιον που θα το είχε ντύσει κατάλληλα... και ας μου ζητούσε 30χιλιάρικα
Άβαταρ μέλους
By Goldmund
#67999
nass έγραψε:Εσύ να κάτσεις στ' αυγά σου, να φχαριστηθείς το πυροβόλο που έχεις :superman: και όταν το "τελειώσεις" πας για άλλα :rtfm: :)

Προσωπικά αυτή τη στιγμή δεν ενδιαφέρομαι για αλλαγή επειδή ξέρω ότι για να πάρω κάτι καλύτερο θα πρέπει να δώσω στο ελληνικό κράτος πάνω από 50 χιλιάρικα σε φόρους, χώρια τεκμήρια κτλ. κτλ. Οπότε δε σφάξανε. Περιμένω να μειώσει τους φόρους ο ΣΥΡΙΖΑ :yahoo: :lol:

...τώρα, περίμενε, θα γίνει μες τον επόμενο μήνα, θα πάμε μαζί να παραγγείλουμε! :lol: :metalo:

Εμένα θα μου επιτρέψετε να σας ξενερώσω και θα πάρω μια 400 Α45 AMG....

Αλλά θα σας κάνω παρέα να με πηγαίνετε καμιά βόλτα με τις αγάπες μου τα EVO. :superman: :yahoo:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#68219
mirage έγραψε:. Βεβαια αν κανω την κουζουλαδα το πιο πιθανο ειναι να την κανω με Subaru

γιατι? δεν πλεονεκτει καπου,ισα ισα που μειονεκτει σε πολλα οσο αφορα την αποτελεσματικοτητα(πλην spec-c,type-r και αλλων εκδοσεων jdm only) και υπολειπετε αρκετα ποιοτικα.
Το μοτερ δεν ειναι για πολλα πολλα πουσαρισματα,μαφ που μαλακιζονται συχνα-πυκνα και ανατιναζονται στα καλα καθουμενα(ανακλησεις μοτερ,που αλλαζονται και ξαναλλαζονται)
ακριβοτερα σερβις(λογω μποξερ μπουζι λουρια εκκεντροφορων)
Βελτιωτικα σταματανε στα 340-360 αλογα λογω πολυ μικρων τουρμπο, μπας και σπουλαρουνε λογω μποξερ(μακρυα πολλαπλη) και λογω αντοχης του χαρτινου αλουμινενιου μπλοκ.
Στο μονο που υπερτερουν ειναι στην αντοχη του σαζμαν,αλλα η κλιμακωση δεν ειναι σωστη σαν το 6αρι του 9αριου.
Παρε 9αρι χθες,κατεβα οδικως το καλοκαιρι,ή οποτεκατεβεις και με ψεματα θα πυροβολας τα παντα.αξιοπιστα αβιαστα.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#68225 Άστον να πάρει sti, θα πάρω εγώ εβούμπα, ας υπάρχει και κάτι διαφορετικό. :lol:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#68233
Goldmund έγραψε:Κι εγώ έχω οδηγήσει πάμπολλες φορές ολα όσα ανέφερα ...δεν σηκώνει καθόλου συζήτηση, το 9 ήταν σαφώς καλύτερα ψαγμένο και στημμένο στο πλαίσιο του από το Χ...


εισαι λαθος.Ειδικα το πλαισιο που ανεφερες του Χ ειναι απο αλλο πλανητη.Και ειναι εμφανεστατο ακομα και χωρις να πιεσεις πολυ.

Goldmund έγραψε:Όποιος γνωρίζει από οδήγηση, το αντιλαμβάνεται στο πρώτο χιλιόμετρο...

εχουμε μετρησει και ανλυσει γυρολογια απο 9αρια Χαρια 6αρια,7αρια,8αρια με οτιδηποτε συνδιασμο αναρτησης,ελαστικων,οδηγων,ιπποδυναμεων μπορεις να φανταστεις.
Τα αποτελεσματα ειναι υπερ του Χαριου για ιδιας ιπποδυναμης αυτοκινητα.