Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#622674
Geo f1 έγραψε:Χμ να ναι κανα 2μηνο περιπου? Αλλα γενικα βλεπω συχνα πυκνα κατι κουκλια. Και μεσα τυπους με μπουφαν Serres Circuit κ ετσι Κουτσομπολα οχι αστεια :s_biggrin

Μεγάλη κουτσομπολα είσαι.

Βασικά πριν ένα δίμηνο είχα περάσει με το εβο κι εγώ, ήταν λίγο πριν τις Σέρρες.

< 1 >
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#623304
EDDIE_147 έγραψε:Ντίμη αν είσαι 400+ άλογα τότε μάλλον σήκωνες και γκάζι.
Μαμά οι 997 είναι 350;
Κι όμως, δεν άφηνε το γκάζι και δεν είναι έκπληξη. Αεροδυναμικός συντελεστής και μετωπική επιφάνεια μετράνε πολύ σε τέτοιες ταχύτητες και εκεί η 911 πλεονεκτεί (μπορείς να χάσεις πολλά άλογα στα 200χλμ). Επίσης πλεονεκτεί σε βάρος και σε τριβές (δικίνητο με κινητήρα και κίνηση στον ίδιο άξονα άρα χωρίς σταυρούς και άξονα μετάδοσης).
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#623307
sknipper έγραψε:
EDDIE_147 έγραψε:Ντίμη αν είσαι 400+ άλογα τότε μάλλον σήκωνες και γκάζι.
Μαμά οι 997 είναι 350;
Κι όμως, δεν άφηνε το γκάζι και δεν είναι έκπληξη. Αεροδυναμικός συντελεστής και μετωπική επιφάνεια μετράνε πολύ σε τέτοιες ταχύτητες και εκεί η 911 πλεονεκτεί (μπορείς να χάσεις πολλά άλογα στα 200χλμ). Επίσης πλεονεκτεί σε βάρος και σε τριβές (δικίνητο με κινητήρα και κίνηση στον ίδιο άξονα άρα χωρίς σταυρούς και άξονα μετάδοσης).


ετσι ακριβως,το εβο ειναι παρα πολυ δυνατο μεχρι τα 200-220 χλμ/ωρα,εκει μπορει να φερει αποτελεσματα δυνατα απεναντι σε πολυ δυνατοτερα αυτοκινητα,μετα απο εκει,μπορει να γινει το αντιθετο,να χασει απο υποδεεστερα αυτοκινητα.
4κινηση μονιμη με 3 διαφορικα,φτερουγες,μεγαλα ανοιγματα ψυξης σε προφυλακτηρα/καπω δεν το βοηθανε στα πολλα χλμ,
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#623476 Σίγουρα η φυσική παίζει το ρόλο της, αλλά αν το αυτοκίνητο είναι δυνατό δε νομίζω να έχει μεγάλη σημασία.

Δεν έχουμε και κανένα S να μάθουμε :shifty:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#623480
Nikos! έγραψε:Σίγουρα η φυσική παίζει το ρόλο της, αλλά αν το αυτοκίνητο είναι δυνατό δε νομίζω να έχει μεγάλη σημασία.


απο αυτη τη δυναμη τρωει η κακη αεροδυναμικη και η 4κινηση.
Μολις κανει προγραμμα ο Στεφαν ετοιμασου για κλαμα.


Nikos! έγραψε:Δεν έχουμε και κανένα S να μάθουμε :shifty:

ε αμα δεν εχεις κανα Σ,βρες κανα 996. :shifty:
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#623483
dimviii έγραψε:
Nikos! έγραψε:Σίγουρα η φυσική παίζει το ρόλο της, αλλά αν το αυτοκίνητο είναι δυνατό δε νομίζω να έχει μεγάλη σημασία.


απο αυτη τη δυναμη τρωει η κακη αεροδυναμικη και η 4κινηση.
Μολις κανει προγραμμα ο Στεφαν ετοιμασου για κλαμα.


Nikos! έγραψε:Δεν έχουμε και κανένα S να μάθουμε :shifty:

ε αμα δεν εχεις κανα Σ,βρες κανα 996. :shifty:

Αν βάλει ο Στέφαν πρόγραμμα μόνο τουρμπίνα μας σώζει.

Με 996 ανοίγω με το μικρό πρόγραμμα. Δε χρειάζεται καν να βάλω το μεγάλο.

< 1 >
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#623489 Ντίμη αν έχεις μόνο ,15-20 άλογα πάνω από S και έχεις και κακή αεροδυναμική και τρέχα γυρευε τότε δεν κολλάει η διαφορά από τα πορσικα.
Ειδικά σε πολλά χλμ θα πρεπε να είχαν φύγει.
Ne c'est pas?
:hmmm:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#623492
EDDIE_147 έγραψε:Ντίμη αν έχεις μόνο ,15-20 άλογα πάνω από S και έχεις και κακή αεροδυναμική και τρέχα γυρευε τότε δεν κολλάει η διαφορά από τα πορσικα.
Ειδικά σε πολλά χλμ θα πρεπε να είχαν φύγει.
Ne c'est pas?
:hmmm:

δεν ειπα οτι πατησαμε στα 300 και ημουν εμπρος.
Μεχρι τα 200-220 ειμαι εμπρος 2-3 αυτοκινητα,καπου εκει εχουν σταθεροποιησει τη διαφορα(δεν ανοιγει αλλο) και μετα απο εκει αρχιζουν και μαζευουν σιγα -σιγα. Θελει δρομο-μετρα ομως αρκετα για να καλυψεις τα 2-3 αυτοκινητα.Υπολογιζω γυρω στα 250-260 να ερθει διπλα και να περασει εμπρος.Ολα αυτα με εβο 8.
με εβο 9 σωστο δεν θα περασει εμπρος ποτε,υπολογισε γυρω στα 30-40 αλογα πανω απο μενα,και καλυτερη κλιμακωση απο τα 200-300 λογω 6ταχυτου.
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#623494 Και που να βρεθεί 996 γι άνοιγμα; Μόνο για καφέ τα έχουν.
Εγώ αν είχα θ άνοιγα μόνο με Κούπρα, ή έβο με πολύ μεγάλη πίεση κι όχι σκέτο μεγάλη
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#623495 Η φάση παίδες

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#623502
Deleted User 1 έγραψε:Με φωναξε κανεις? Διψατε? :shifty:

750 ζηταει η Revo. To νου σας.

< >


Και γιατί Ρέβο κι όχι στο γνωστό βελτιωτή;
Φαίνεται γνώστης (αν και συνήθως εριστικός) και μάλιστα θα τον στηρίξεις και στα πρώτα του βήματα στη τιούνινγκ σκηνή