< >
Γενικά πάντως η Όπελ έχει όμορφα και εύπεπτα εξωτερικά σχέδια εδώ και πολλά χρόνια. Στο εσωτερικό αυτό εδώ είναι ευχάριστη έκπληξη για μένα.
Φευγει ενας φιλος του γιου εξωτερικο και πουλαει το αυτοκίνητο. Το θελω για την κορη (να αντικαταστήσει το Κα), αν της αρεσει να παω καπου να το κοιταξουμε.
Ειναι μοντελο 2008, 1400 κ.εκ. με 134000 χιλιομετρα.
Θελει καποια μικρομαζεματακια εξωτερικα κυρίως, λάστιχα σίγουρα, γενικά ενα καλο καθαρισμα, αλλά το σκέφτομαι γιατι εχει λιγα χιλιομετρα και ξερουμε το ιστορικο του.
Ειναι δίπορτο
4500€
HF , εσύ την παλιά bmw πόσο θα μας τη χάριζες;
Έχει πολύ λίγα χιλιόμετρα (165Κ), είναι ατρακάριστη, και είναι αρκετά πλούσιος ο εξοπλισμός της (βασικά λείπει μόνον η ηλιοροφή).
Και πάλι, αν την πουλήσω, θα πάρω αστεία λεφτά. Άρα, δεν θα έχω λεφτά για ν'αγοράσω κάτι άλλο, αφού ακόμη και για μεταχειρισμένο θέλεις άλλα 10Κ για να πεις πως βρήκες κάτι, για να μην πω 15Κ.
bebes έγραψε:Εχει κάποιος Corsa D να πει εντυπώσεις;Κράτα το κα. Κανένας λόγος να ανέβεις σε τέλη κατανάλωση ασφάλεια για μες στη πόλη
Φευγει ενας φιλος του γιου εξωτερικο και πουλαει το αυτοκίνητο. Το θελω για την κορη (να αντικαταστήσει το Κα), αν της αρεσει να παω καπου να το κοιταξουμε.
Ειναι μοντελο 2008, 1400 κ.εκ. με 134000 χιλιομετρα.
Θελει καποια μικρομαζεματακια εξωτερικα κυρίως, λάστιχα σίγουρα, γενικά ενα καλο καθαρισμα, αλλά το σκέφτομαι γιατι εχει λιγα χιλιομετρα και ξερουμε το ιστορικο του.
Ειναι δίπορτο
4500€
diplomat έγραψε:Δεν το πουλάς αυτό το αυτοκίνητο ΙΜΗΟ, εάν αντέχεις τα τέλη. Θυμάμαι ότι είναι όμορφη έκδοση και σε άριστη κατάσταση εξωτερικά. Πιστεύω ότι για ισάξιο αντικαταστάτη κοιτάς για πάνω από €15,000.
Αργά ή γρήγορα θα πουληθεί. Για ένα πιάτο φακής, αλλά έτσι είναι τα πράγματα, τα υψηλά τέλη έχουν διαλύσει κάθε μεταπωλητική αξία. Ακόμη και τέλειο να ήταν σαν αξιοπιστία, το ετήσιο 700άρι, πονάει κάθε τσέπη.
Το πρόβλημα είναι πως δεν υπάρχει αυτή την στιγμή κανένα αυτοκίνητο που ρεαλιστικά αξίζει τον κόπο να επενδύσουμε τέτοιο ποσό. Κρατάμε την γριά λοιπόν μέχρι να βελτιωθεί η κατάσταση στην αγορά (γιατί τα οικονομικά μας θα είναι πάνω κάτω τα ίδια).
Το μόνο που μπορεί ν'αλλάξει λίγο το πράγμα είναι τώρα που αποφασίσαμε να πάμε σε σταθερό επιτόκιο το δάνειο, οπότε θα υπάρξει κάποια στιγμή μια κάποια αυξημένη ρευστότητα, έτσι αν βρεθεί κάτι που μας αρέσει, θα δούμε.
Βασικό επίσης είναι να ξέρω τι θα είναι το επόμενο εταιρικό. Γιατί αν είναι plug-in ή ηλεκτρικό ή μικρό ή μεγάλο κλπ, αλλάζει το πράγμα αναλόγως. Σήμερα, η BMW κάνει απλώς (ακριβές) βόλτες στην πόλη και για την μετακίνηση της , γιατί όλη την χαμαλοδουλειά την κάνει το εταιρικό.
nikos έγραψε:bebes έγραψε:Εχει κάποιος Corsa D να πει εντυπώσεις;Κράτα το κα. Κανένας λόγος να ανέβεις σε τέλη κατανάλωση ασφάλεια για μες στη πόλη
Φευγει ενας φιλος του γιου εξωτερικο και πουλαει το αυτοκίνητο. Το θελω για την κορη (να αντικαταστήσει το Κα), αν της αρεσει να παω καπου να το κοιταξουμε.
Ειναι μοντελο 2008, 1400 κ.εκ. με 134000 χιλιομετρα.
Θελει καποια μικρομαζεματακια εξωτερικα κυρίως, λάστιχα σίγουρα, γενικά ενα καλο καθαρισμα, αλλά το σκέφτομαι γιατι εχει λιγα χιλιομετρα και ξερουμε το ιστορικο του.
Ειναι δίπορτο
4500€
Anonymous Founder έγραψε:Και δίπορτο, και παλιό, και 1.4 που έχει πιο πολλά τέλη. Μήπως να το σκεφτείς ξανά;
Exω ξαναγραψει για το Κα.
Δεν εχει υδραυλικο τιμόνι, ουτε a/c. Γενικα ειναι πολυ ταλαιπωρημενο εσωτερικα (το μοτοράκι εχει 110000 χιλ και παει ξυραφι). Τωρα εχει κολλήσει το καλοριφερ στο "οn" και πρεπει να παμε σε μαστορα να το κλείσουμε...
Γενικα βγαζει χαζοπροβλήματα και σκέφτεται να το αλλάξει (θα το αλλαζε "χθές" αν ειχε το χρήμα )
Κινείται κυριως εντος Θεσσαλονίκης, αλλα κανει και κοντινες εκδρομες όποτε μπορει χωρις να το πολυσκεφτεί. (έφτασε μεχρι Θασο το καλοκαιρι).
Το κορσα ειναι 10 χρονια νεοτερο, σαφως πιο ανετο και ασφαλές.
Κατανάλωση πρεπει να εχουν παραπλήσια, τωρα ειδα οτι εχει τελη 255€ (νομιζα θα ήταν 135). Κακό αυτό
bebes έγραψε:Δεν εχει υδραυλικο τιμόνι, ουτε a/c.
jesus christ man !! βούτα το . Σε παθητική ασφάλεια είναι 2 γενεές μπροστά.
Συντασσομαι με mousatos. Πεταξτε το ΚΑ και παρτε το αφου γνωριζετε το ιστορικο του
Fiat Panda 7,6l/100km