Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#611506 Πολύ ωραίο review και πολύ ωραίο αυτοκίνητο. Είναι μεγάλη συμπάθειά μου το 500Χ.
Το μόνο που του λείπει είναι ένα συρόμενο πίσω κάθισμα. Το έχει το C3 Aircross και το κάνει πολύ πιο κατάλληλο για μοναδικό αυτοκίνητο μιας οικογένειας.
Καλά χιλιόμετρα να έχετε πάντα!
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#611507 Να δηλώσω την συμπάθειά μου κ εγώ, από μπροστά μου φαίνεται απο τα πιο όμορφα, πίσω κάπως κάτι δε μου κάνει κλικ. Αν είχε ένα πιο βουνοκατσικοδρομικό προφίλ ίσως το σκεφτόμασταν (αν κ πετρέλαιο 4κίνητο νομίζω έβγαινε +10 από το μπάτζετ μας)

Ωραίο review! :metalo:
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#611515 :metalo: :metalo: Ευχαριστώ παιδιά.
@Jimclarck : Τα τετρακίνητα ξεφεύγουν εντελώς σε τιμή.Ασε που νομίζω οτι για την τόσο συχνή & συνεχή χρήση εκτος δρόμου που κάνεις η ανάρτηση είναι σφιχτή.Θα πάω πάντως στο Τροβάτο και θα σου πω...Λίγο που το έβγαλα στο Παρνασσό δεν είχε πρόβλημα...
Ξέχασα να γράψω κάτι ακόμα για το κιβώτιο.Σε αντίθεση με όσα άλλα αυτόματα έχω οδηγήσει δεν έχει τη τάση να ανεβάζει σχέσεις ακόμα και με μικρές ταχύτητες. Δηλαδή καθυστερεί να φτάσει στην 6η σε αντίθεση με το allroad πχ που βάζει την 7η πολύ νωρίς.Σίγουρα παίζει ρόλο και η ροπή του κάθε κινητήρα αλλά έχω την εντύπωση ότι κυρίως γίνεται για προστασία του κιβωτίου.Επίσης αυτό που μου αρέσει είναι ότι κατεβάζει αρκετά εύκολα σχέση μόλις αρχίσεις να πέφτει η ταχύτητα που κινείσαι.Ακόμα και όταν αφήσεις το γκάζι αυτό κατεβάζει και έτσι και φρενάρει με το κινητήρα και ξαναεπιταχύνεις γρηγορότερα.Γενικά είναι εντελώς διαφορετικά ρυθμισμένο σε σχέση με τα γερμανικά κιβώτια. Μένει να δούμε αν θα είναι και διαφορετικό σε οτι αφορά την αναξιοπιστία των γερμανικών... :lol:
Επίσης θα ήθελα να σημειώσω ότι γενικά εμένα και της συζύγου μας αρέσουν οι σφιχτές αναρτήσεις.Σκεφτείτε οτι η σύζυγος θεωρεί την ανάρτηση του 500 υπερ -ανετη κάτι δικαιολογημένο μετά από το mini cooper.Οπότε η κριτική μου για τις αναρτήσεις ίσως να μην είναι αντικειμενική.
Citroen δηλαδή δε νομίζω ότι θα έπαιρνα ποτέ...Αφήστε που δε μου αρέσουν καθόλου από άποψη design τα σύγχρονα μοντέλα της.
Πάντως απο τότε που το πήραμε όλα τα ταξίδια και οι διακοπές εχουν γίνει με αυτό.Με τεραστια άνεση.Επίσης και στο ταξίδι με χαλαρώνει αρκετά ... :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By tsilis
#611519 Πολύ ωραίο review , πολύ ωραίο και υποεκτιμημένο αυτοκίνητο .

Θα το αγόραζα ευχαρίστως, αν επρόκειτο να ψάξω οικογενειακό για μικρή οικογένεια, όπως είμαστε εμείς .

Καλή συνέχεια στις διαδρομές σας.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#611558
kostis20 έγραψε:έχω την εντύπωση ότι κυρίως γίνεται για προστασία του κιβωτίου


Για οικονομία. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By 224v
#611559 Έχουν πει για ένα ανανεωμένο 500Χ από Δεκέμβριο, με αλλαγές και στο εσωτερικό. Τέτοιο είναι το δικο σου Κωστή?? Λένε για 1.2Τ και πολλά άλογα αναλογικά, με το νέο μοτέρ ....

< Note >
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#611694
REALZEUS έγραψε:
kostis20 έγραψε:έχω την εντύπωση ότι κυρίως γίνεται για προστασία του κιβωτίου


Για οικονομία. :iconcool:

H τακτική των Γερμανών ,δηλαδή το γρήγορο ανέβασμα ,γίνεται για οικονομία νομίζω.
224v έγραψε:Έχουν πει για ένα ανανεωμένο 500Χ από Δεκέμβριο, με αλλαγές και στο εσωτερικό. Τέτοιο είναι το δικο σου Κωστή?? Λένε για 1.2Τ και πολλά άλογα αναλογικά, με το νέο μοτέρ ....

< Note >

Ναι το f/l εχω.1,3 150 ps.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#611697
224v έγραψε:Έχουν πει για ένα ανανεωμένο 500Χ από Δεκέμβριο, με αλλαγές και στο εσωτερικό. Τέτοιο είναι το δικο σου Κωστή?? Λένε για 1.2Τ και πολλά άλογα αναλογικά, με το νέο μοτέρ ....

< Note >


Πάλι καινούριο μοτέρ η Fiat;;; :hmmm: Ο 1,3 μόλις βγήκε... :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By dekouk
#611699 Συμφωνώ ότι είναι από τα πιο όμορφα που κυκλοφορούν. LED οροφή κ αυτόματο κιβώτιο κ συστήματα ασφαλείας που δουλεύουν σωστά το πάνε για μένα σε άλλο επίπεδο. Ειδικά αφού κινητήρας κ κιβώτιο δουλεύουν αρμονικά κ αποτελεσματικά το κάνουν πολύ πρακτικό! Χαίρομαι που ξεπεράσατε την πρόκληση diesel k premium σήμα.
Εύχομαι να βγει κ αξιόπιστο, να το χαίρεστε!

< Note >
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#611747
kostis20 έγραψε:
REALZEUS έγραψε:
kostis20 έγραψε:έχω την εντύπωση ότι κυρίως γίνεται για προστασία του κιβωτίου


Για οικονομία. :iconcool:

H τακτική των Γερμανών ,δηλαδή το γρήγορο ανέβασμα ,γίνεται για οικονομία νομίζω.


Σε αυτό νόμιζα ότι αναφερόσουν. Άρα συμφωνούμε. :oops:
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#745385 Μιας και έχουμε καιρό να τα πούμε ας γράψω και ενα Update για το 500Χ.Όλα όσα έχω γραψει στο review ισχύουν ακόμα αλλά η κατανάλωση βρίσκεται στο 9.2lt/100km.Εχει κανει 35000 και εχει κάνει αρκετά ταξιδάκια και διακοπές.
Στον αυτοκινητόδρομο βάζω το ΑCC στα 137km/h συνήθως.Εκεί νομίζω οτι είναι το καλύτερο του. Αν είναι εντελώς αδειος το πάω και στα 147 αλλά κάνει λίγο παραπάνω θορυβο.
Πλέον όλα τα ταξίδια αλλά και οι οικογενειακες μετακινήσεις ακόμα και εντός πόλης θα γίνονται με το mazda βέβαια αφου είναι leasing.
Το θέμα είναι οτι είχε βγάλει ενα πρόβλημα σε κάποιο actuator του DCT.Επισκευαστηκε εντός εγγύησης και στην αντιπροσωπεία επιμένουν οτι μάλλον πρόκειται για ελαττωματικό εξάρτημα . :hmmm:
Επίσης αλλαγή μπαταρίας στα δύο χρόνια και αλλάγη ενός διακόπτη στη πόρτα του πορτμπαγκαζ ο οποίος υπάρχει μόνο για το φωτάκι του χώρου αποσκευών...
Δεν είμαι ευχαριστημένος από την αξιοπιστία του.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#746501 Επίσης ξέχασα να γράψω οτι χρειάστηκε ρύθμιση και η πόρτα του συνοδηγού γιατι έβρισκε στη κολώνα ...Αυτό στα 15000km από τότε είναι εντάξει.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#746506 Με εξαίρεση τα του DCT, τα υπόλοιπα είναι πολύ μικρά θέματα κατά την γνώμη μου. Το DCT και όλα τα σασμάν αυτού του τύπου θα με ανησυχούσαν βέβαια, ακόμη και σε μικρές βλάβες.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#746509 Ναι οκ αλλά η μπαταρία ακινητοποίησε το αυτοκίνητο.Και δεν έχει κλείσει καν τα 3 χρόνια και χωρίς καμία προειδοποίηση...
Πρώτη φορά αλλάζω τόσο νωρίς μπαταρία.Σκεψου το Α5 το έδωσα με τη μαμά μετά από 11 χρόνια.
Για το dct ευελπιστώ όντως να ήταν αστοχία υλικού γιατί βρήκα μόνο μια παρόμοια περίπτωση σε Guilleta που έπαθε ακριβώς το ίδιο στα δύο χρόνια και μετά έκανε 80.000 km από τότε χωρίς πρόβλημα.Βεβαια πάλι για ακινητοποίηση μιλάμε μιας και δεν έπαιρνε τις ζυγές ταχύτητες.
Οπότε έχει μείνει 2 φορές στο δρόμο σε διάστημα 2,5 ετών.Δε το λες και επιτυχία...

< >