Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#745655 Είναι αδύνατο να μην ακούσεις τη μίζα αν χρησιμοποιείται. Επειδη ειναι ΄μαλλον ελάχιστη η χρήση της, θα πρεπει να στήσεις αυτί με ανοιχτό παράθυρο.

Η λογική λεει οτι χρησιμοποιείται για ενα μικρό σπώξιμο, εχει ενδιαφέρον αν μπορείς να το επιβεβαιώσεις
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#745670 Υπάρχει πιθανότητα να χρησιμοποιεί τον ηλεκτροκινητήρα του mhybrid αντί της μίζας?

< >
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#745687
kostis20 έγραψε:Υπάρχει πιθανότητα να χρησιμοποιεί τον ηλεκτροκινητήρα του mhybrid αντί της μίζας?

< >


Good point. Αν βγάλεις ακρη, πες μας, έχει ενδιαφέρον
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#745707 Βάσει αυτών που λέει η Mazda χρειάζεται ένα ελάχιστο σπρώξιμο μέχρι ν'αναλάβει η παραμένουσα /υπολειπόμενη συμπίεση.
Είτε χρησιμοποιεί την μίζα, είτε κάποιο άλλο ηλεκτρικό μοτέρ, δεν αλλάζει τίποτε επί της ουσίας.
Μόνον το μοτέρ του υβριδικού βέβαια μπορεί να λειτουργήσει και σαν γεννήτρια και ν' αναπληρώσει την όποια ενέργεια χαλάει, η οποία θεωρώ θα είναι πραγματικά ελάχιστη.
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#745713 Παραμένει ενδιαφέρον να μαθουμε το concept βεβαια. Αν το αμαξι ειναι να παρει μπροστά για να κινηθεί, λογικά θα χρησιμοποιείται ο ηλεκτροκινητήρας για ομαλή μετάβαση (Εχει full ηλεκτρική κίνηση έως κάποια ταχύτητα?). Αν όμως παρει μπροστά απλά επειδη πέφτει η μπαταρία να παίζει η μίζα?

Αλήθεια, αυτά τα αμάξια έχουν ξεχωριστή μπαταρία για τα περιφεριακά ή ειναι κοινό το σύστημα με τπτ converters?
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#745733 Το κείμενο είναι παραπλανητικό. Στην πραγματικότητα είναι ένα τέχνασμα του μάρκετινγκ για ένα σύστημα παρόμοιο με του ανταγωνισμού.
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#745735 Παρόμοιο προφανώς δεν ειναι, εκτος αν θεωρείς παρόμοιο το γεγονός οτι κι ο ανταγωνισμός εχει κινητήρα και μιζα
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#745793 Καταρχην Κωστη καλοταξιδος!

Τα κοινα start/stop δεν ειναι απλα μια ενισχυμενη μιζα..ειναι integrated starter generator, δηλαδη και ενισχυμενη μιζα και εναλλακτης. Πιθανον με τον τροπο αυτο η μαζντα χρησιμοποιει συμβατικη μιζα κι ετσι αποφευγει την πιθανη πολυπλοκοτητα και να μειωνει το κοστος. Βεβαια πως συνδιαζεται με το mild hybrid δεν ξερω... :hmmm:

Κωστη εχει μια μπαταρια ή δυο?
Άβαταρ μέλους
By drdino
#745796 Σίγουρα θα χρησιμοποιεί την μίζα, απλά ίσως λιγότερο από ένα συμβατικό σύστημα s/s. Μπορεί πχ να μην έχει σταματήσει σε σωστή θέση ή να θέλει να δει κάποιες μοίρες περιστροφή ο εγκέφαλος του κινητήρα από τον αισθητήρα στροφάλου κλπ για να επιβεβαιώσει θέση και δυνατότητα εκκίνησης.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#746032
Zeus έγραψε:Καταρχην Κωστη καλοταξιδος!

Τα κοινα start/stop δεν ειναι απλα μια ενισχυμενη μιζα..ειναι integrated starter generator, δηλαδη και ενισχυμενη μιζα και εναλλακτης. Πιθανον με τον τροπο αυτο η μαζντα χρησιμοποιει συμβατικη μιζα κι ετσι αποφευγει την πιθανη πολυπλοκοτητα και να μειωνει το κοστος. Βεβαια πως συνδιαζεται με το mild hybrid δεν ξερω... :hmmm:

Κωστη εχει μια μπαταρια ή δυο?
Ευχαριστώ.Δύο έχει .Η κανονική 12 v και το mhybrid 24v.

< >
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#746303 'Εκανα 1000κμ τις τελευταίες μέρες στην Ήπειρο .Ιονία ,Εγνατία αλλά και επαρχιακο ορεινό δίκτυο Μελισσουργούς κτλ.
Το αμάξι είναι πολύ καλό σε όλα ,αλλά το κινητήρα δε μπορώ να τον συνηθίσω ακόμα όταν χρειαστεί να πιέσω .Δε μου κάνει για 186 ίππους με τίποτα .Επίσης γύρω στις 2500 σαλ κάνει ένα μικροσυντονισμό :hmmm: .Το άλλο που παρατήρησα είναι οτι κουνιέται ο καθρέπτης του οδηγού συντονίζει επίσης και σου χαλάει την εικόνα.
Το πορτ μπαγκαζ έχει αρκετό ύψος όταν βγάλεις την εταζέρα οπότε η μέτρια χωρητικότητα ξεπερνιέται ευκολά. Πολύ άνετο ταξίδι πάντως .Ησυχία ακομα και πάνω απο τα 170 ,δε το περίμενα τόσο ήσυχο,ενω και οι αναρτήσεις είναι πολύ καλά ρυθμισμένες.Ουτε γέρνει πολύ ενώ είναι και άνετο.Η κατανάλωση πήγε στα 8.Οlt/100km
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#746304 Αναμενόμενο να σου φαίνεται αδύναμος μετά από τον προηγούμενο που ήταν turbo. Και 250 ίππους να είχε, πάλι ίδια αίσθηση θα αποκόμιζες νομίζω.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#746305
Anonymous Founder έγραψε:Αναμενόμενο να σου φαίνεται αδύναμος μετά από τον προηγούμενο που ήταν turbo. Και 250 ίππους να είχε, πάλι ίδια αίσθηση θα αποκόμιζες νομίζω.


Προφανως δεν εχει ροπες των τουρμπο. Για να ειχε 250 ιππους θα επρεπε να ειναι 2.8 λτ οποτε θα ειχε μεγαλυτερες ροπες.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#746404 Τα σύγχρονα τούρμπο βγάζουν από πολύ χαμηλές στροφές όλη τη ροπή τους και την κρατάνε σε αρκετά μεγάλο εύρος. Πρέπει να μάθεις να στροφάρεις, μην το φοβάσαι, αρέσει στον κινητήρα και του κάνεις καλό.