REALZEUS έγραψε:Μάλλον με το μικρό ηλεκτρικό μοτέρ γίνεται η εκκίνηση, όπως σε όλες αυτές τις υλοποιήσεις. Θα πρέπει να γυρίσει με κάποιον τρόπο ο κινητήρας από μια εξωτερική πηγή για να τεθεί σε λειτουργία.
Η Mazda λέει οτι γίνεται με τη συμπίεση απλά ψεκάζοντας καύσιμο και δίνοντας σπινθήρα! Απλά σταματάνε τα πιστόνια σε συγκεκριμένες θέσεις. Πάντως δε το καταλαβαίνεις καθόλου .Είναι φοβερό. Είδα τωρα οτι το δικό μου εχει μείνει πάνω απο δύο ωρες σβηστό!
@HF .Πολύδισκο συμπλέκτη με ελεύθερα διαφορικά έχει.Σε κάτι Video που είδα στο TFL δε τα πάει και ασχημα στο σήκωμα τροχού.Προφανώς δεν είναι για πολλά πολλά .Αλλά για αυτο που θέλω εγω νομίζω καλύπτει.
Και ένα video που εξηγεί πως δουλευει ο Skyactiv X: