Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By Chris
#745046 @kostis οτι γινει, απο μεσα του μηνα και μετα. Οποτε για την ωρα περιμενω το review, αν χρειαστω ινφο νωριτερα θα μιλησουμε :s_thumbsup
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#745070
edmond έγραψε:Καλορίζικο και από εμένα :s_thumbsup
Μου κάνει εντύπωση βέβαια η αρέσκεια στο μάνιουαλ έναντι του αυτόματου, πόσο μάλλον που λες κιόλας ότι θέλει ανακάτεμα για να αρπάξει.
Περί ορέξεως φυσικά :)

To αυτόματο του είναι ενα 6αρι της Aisin.Δεν ένιωθα να ταιριάζει. Αργούσε να κατεβάσει στα έντονα πατήματα και μάλιστα ¨πατινάριζε¨ αρκετα στις αλλαγές και βούηζε. Γενικά δε μου αρέσουν τα αυτόματα σε ατμοσφαιρικούς κινητήρες κάτω των 2,5lt.
To manual του mazda απο την άλλη παίζει να είναι το καλύτερο που έχω οδηγήσει ever.
@Chris Τι κινητηρα φοράει αυτό που σε ενδιαφέρει?Υπάρχει και ο Skyactive G που είναι συμβατικός χωρίς SPCCI
Άβαταρ μέλους
By mirage
#745121 Αν δεν κάνω λάθος το SKYACTIV-DRIVE(FW6A-EL) παράγει η ίδια η Mazda και οχι η Aisin και διαφέρει στα σημεία σε σχεση με ένα "κλασσικό" αυτόματο.
https://gearsmagazine.com/magazine/the- ... ly-driver/
Δεν ξερω αν και το CX-30 φοράει αυτό, αλλα δεν νομίζω να μην είναι αυτό. Παντως κι εμένα σε CX-5 με τον Skyactiv G με το οποιο έκανα περίπου 1800χλμ δε με ενθουσίασε. Θα επανέλθω για το CX-5 κάποια στιγμή.



< >
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#745140 :lol: :lol:
Θα προσπαθήσω να γράψω ένα συνοπτικό το βράδυ.
Αλλά μήπως να ανοίξει ένας admin ενα θέμα στα μοντέλα και να μεταφερθούν εκει οι αντίστοιχες δημοσιεύσεις από αυτό το Thread?
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#745165
kostis20 έγραψε:Να ανοίξω ενα το βραδάκι με τις φωτογραφίες και το Review μαζί?

Ό,τι θέλεις εσύ! Εναλλακτικά, βάζεις στο Mazda forum ή στο Οδήγησα.
Ό,τι σου αρέσει. Αναμένουμε!
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#745188 Mazda CX30 e Skyactive X AWD manual 2021 GT plus Βοse
Μετά από χρόνια ξανά Ιάπωνα λοιπόν .Ήταν μία κίνηση που την ήθελα αρκετό καιρό και μάλιστα είχα αποφασίσει ότι θα προχωρήσω σε μοντέλο με αυξημένη απόσταση από το έδαφος και ιδανικά τετρακίνητο. Την απόφαση τη πήρα αρκετά γρήγορα και δεν επισκέφτηκα καμία άλλη αντιπροσωπεία. Είχα πάρει μόνο ένα ΣΚ τη Stelvio για Test drive και μερικά τηλέφωνα στη Subaru.
Η πρώτη εντύπωση είναι πολύ καλή. Το design το λάτρεψα αλλά εκτίμησα επίσης και τη γενικότερα πολύ υψηλή ποιότητα κατασκευής. Και δε μιλάω μόνο για το εσωτερικό αλλά και τη συναρμογή των panels οπού η διαφορά με το 500Χ είναι έντονη ,το χώρο του κινητήρα κ.οκ.
Η ποιότητα του εσωτερικού είναι πολύ υψηλή όπως και η συναρμογή. Θήκες για μικροαντικείμενα υπάρχουν αρκετές, αν και το ντουλαπάκι είναι λίγο μικρό. Γενικά κάθεσαι χωμένος μέσα στο αυτοκίνητο και δεν νιώθεις ότι κάθεσαι σε ψηλό αμάξι, αλλά κανονικό. Ο εξοπλισμός είναι απλά απίστευτος σε αυτή τη κατηγορία τιμής, υπάρχει από Head up Display(Πολύ βολικό!) ,θερμαινόμενα καθίσματα και τιμόνι, μέχρι ηχοσύστημα Bose me 10 ηχεία και subwoofer στο πορτ μπαγκαζ,του οποίου η πόρτα είναι ηλεκτρική.
Το infotainment δεν έχει οθόνη αφής αλλά το συνηθίζεις αμέσως ενώ υπάρχουν και φωνητικές εντολές στα ελληνικά! Το μόνο που δεν έχω συνηθίσει είναι το android auto ,νομίζω ότι συνεργάζεται πολύ καλύτερα με οθόνη αφής.
Οι πίσω θέσεις θα μπορούσαν να είναι πιο ευρύχωρες ,όπως και το πορτ μπαγκαζ (422λιτρα με το Bose).Ένα άλλο μειονέκτημα του εσωτερικού είναι ότι δεν υπάρχει καθόλου ατμοσφαιρικός φωτισμός και είναι λίγο σκοτεινά. Δεν υπάρχουν ούτε καν επιπλέον LED στις πλαφονιέρες. Επίσης ο υπολογιστής ταξιδίου είναι λίγο περίεργος δε δείχνει μέση ταχύτητα και μηδενίζει αυτόματα χωρίς να μπορείς να δεις αργότερα τις ενδείξεις χρόνου διαδρομής και απόστασης παρά μόνο για λίγα δευτερόλεπτα.
Φυσικά υπάρχουν όλα τα συστήματα ασφαλείας τα οποία δουλεύουν σχεδόν τέλεια. Το ωραίο είναι ότι όλα εμφανίζονται στο HUD και έτσι δε χρειάζεται να κοιτάξεις καν τους καθρέπτες για να δεις την ειδοποίηση τυφλού σημείου πχ.Μόνο το adaptive cruise μειώνει ταχύτητα σε κάποιες καμπές τις εθνικής γιατι μπερδεύεται απο τα αυτοκίνητα της μεσαίας ή δεξιάς λωρίδας. Αλλά αυτό φτιάχνει αν αυξήσεις την απόσταση ένα σκαλί πιο πάνω.
Φοβέρα είναι και τα φώτα τα οποία είναι matrix LED. Δουλεύουν μαγικά ειδικά σε επαρχιακό δρόμο, αφού κρατάνε τη μεγάλη σκάλα χωρίς να τυφλώνουν τους απέναντι. Μόνο στην εθνική αν υπάρχει τσιμεντένιο στηθαίο δε βλέπουν τα φώτα των φορτηγών και τυφλώνουν τους οδηγούς τους που κάθονται ψηλά.
Ο κινητήρας είναι ο δίλιτρος mild Hybrid skyactive X 186 ps με μπαταρία 24V.Είναι αρκετά ιδιαίτερος καθώς κάτω από τις 4000σαλ περίπου χρησιμοποιεί ένα συνδυασμό σπινθήρα από μπουζί αλλά και τη συμπίεση για να γίνει η καύση .Είναι ατμοσφαιρικός λοιπόν αν και υπάρχει ένας κομπρεσσορας ο οποίος απλά κάνει το μείγμα φτωχό. Για το 2021 κέρδισε 6 ίππους ,λίγο περισσότερη ροπή και χαμηλότερη συμπίεση, μαζί με κάποιες αλλαγές στο λογισμικό .
Στο δρόμο είναι αρκετά ομαλός και πολύ εύκολος στη καθημερινότητα αφού είναι ζωντανός από χαμηλά. Είμαι συνηθισμένος και από turbo τόσα χρόνια και δε νιώθω αυτήν την ώθηση που είχα συνηθίσει. Θέλει στροφάρισμα και κατέβασμα σχέσης αρκετά συχνά ακόμα και με την 6η και κάτω από τα 110χαω.186 ίπποι λοιπόν και 240Νμ στις 4000σαλ οπότε χρειάζομαι λίγο χρόνο να το συνηθίσω και να μπορώ να αποφανθώ. Πάντως δε με χαλάει μιας και το χειροκίνητο κιβώτιο είναι απλά απίστευτο. Επίσης πρώτη φορά σε αυτοκίνητο δεν απενεργοποιώ το start stop αμέσως μόλις μπω στο αμάξι. Και αυτό γιατί δε χρησιμοποιεί τη μίζα αλλά παίρνει μπροστά με τη συμπίεση, ίσως να βοηθάει και το ηλεκτρικό μοτέρ .Έτσι νιώθεις ότι αυτός είναι ο φυσιολογικός τρόπος λειτουργίας του κινητήρα. Έχω εντοπίσει και μια τραχύτητα στη λειτουργία του όταν από το SPCCI περνάει στο κανονικό mode.
Στο δρόμο αν και οι αναρτήσεις είναι εντελώς συμβατικές με ημιάκαμπτο πίσω ,παρόλη τη τετρακίνηση, και McPherson μπροστά, οι εντυπώσεις είναι πολύ καλές. Είναι βιδωμένο κάτω με πολύ λογικές κλίσεις και δεν καταλαβαίνεις με τίποτα την λίγο αυξημένη απόσταση από το έδαφος(17,5cm).Υποστροφή δεν νιώθεις να έρχεται και η τετρακίνηση και το Gvectoring σπρώχνουν προς το εσωτερικό τη στροφής. Κάτι τέτοιες στιγμές θα ήθελα να είχε τον 2,5 turbo με τα 250 ps που είναι διαθέσιμος στις ΗΠΑ. Περισσότερα θα γράψω αφού το πιέσω μιας και θεωρώ τις εντυπώσεις αυτές λίγο πρόωρες και επιφανειακές.
Η άνεση δεν είναι το δυνατό του σημείο ,ιδιαίτερα οι εγκάρσιες ανωμαλίες και τα κοψίματα της ασφάλτου. Γενικά πάντως εμένα μου φαίνεται εντάξει μιας και είναι πιο άνετο από το Α5.Στον ανοιχτό δρόμο είναι πολύ ήσυχο και άνετο ακόμα και πάνω από τα 160χαω.Πιο ήσυχο από Stelvio πχ, ενώ δεν έχει και τους αεροδυναμικούς θορύβους του 500Χ.
Η κατανάλωση βρίσκεται στο 7,5 με αρκετό μποτιλιάρισμα λόγω εορτών στην Αθήνα.
Πήγα και λίγο Παρνηθα με τα χιόνια μια χαρά η τετρακίνηση... :oops: :oops:
Αυτά λοιπόν σε ένα πρώιμο review.Βασικά μπορεί να μην είμαι και πολύ αντικειμενικός μιας και έχω ενθουσιαστεί με το αυτοκίνητο. Συγχωρέστε με. Ότι ερωτήσεις θέλετε είμαι στη διάθεση σας ενώ θα γράψω και εγώ επιπλέον σχόλια στο μέλλον όσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα.
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#745190
Anonymous Founder έγραψε:
kostis20 έγραψε:Να ανοίξω ενα το βραδάκι με τις φωτογραφίες και το Review μαζί?

Ό,τι θέλεις εσύ! Εναλλακτικά, βάζεις στο Mazda forum ή στο Οδήγησα.
Ό,τι σου αρέσει. Αναμένουμε!

Ετοιμο! :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
By elvet
#745193 καλοτάξιδο, πολύ ξεχωριστό αυτοκίνητο
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#745195 Με γεια, να το χαρείς όσο δεν πάει. Η περιγραφή σου μου κέντρισε το ενδιαφέρον και θέλω να ψάξω τα τεχνικά χαρακτηριστικά του: εκεί που λες για τον κομπρέσορα που κάνει πιο φτωχό το μείγμα. Ή για την εκκίνηση του κινητήρα που δε γίνεται από τη μίζα.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#745205 Μάλλον με το μικρό ηλεκτρικό μοτέρ γίνεται η εκκίνηση, όπως σε όλες αυτές τις υλοποιήσεις. Θα πρέπει να γυρίσει με κάποιον τρόπο ο κινητήρας από μια εξωτερική πηγή για να τεθεί σε λειτουργία.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#745207 Είναι πολύ ωραίο αυτοκίνητο, αν και το φορολογικό μας καθεστώς δεν το βοηθάει καθόλου. Εκπληκτικά μικρή η κατανάλωση, για τα άλογά του αν σκεφτείς πως είναι και τετρακίνητο. Τα ίδια καίει και το T-roc μου που είναι εμπροσθοκίνητο μόνον με DSG ομως.
Παλαιό εξέχον μέλος έχει αγοράσει επίσης CX30 αυτόματο όμως και λέει τα καλύτερα, εκτός του κιβωτίου, άρα δεν μου κάνει εντύπωση που δεν σου άρεσε το αυτόματο. Κι αυτός, άπαξ και το είδε, δεν είχε μάτια για άλλο αμάξι. Άρα κάτι πολύ σωστό κάνει η Mazda, κι ας πάει κόντρα στο ρεύμα.
:metalo:
Πολύ χαίρομαι που βρίσκει κοινό σιγά σιγά η Mazda πάντως, της αξίζει σαν μάρκα, αν και όπως είπα ήδη, δεν την βοηθάει καθόλου η φορολογία και η γκάμα των κινητήρων της.
Η τετρακίνηση τι μέρος του λόγου είναι; Έχει κάποιο μπλοκέ πίσω, ή παίζει μόνον με ηλεκτρονικά;
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#745212 :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:
Καλοταξιδος :superman: :superman:

Να μας κρατήσεις ενήμερους με απόδοση κινητήρα και κατανάλωση μολις εχεις μια ολοκληρωμένη εικονα :s_music