Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!

Ποια γενιά είναι το κορυφαίο VW Golf για σένα;

1
3%
7
24%
3
10%
2
7%
6
21%
4
14%
4
14%
2
7%
Άβαταρ μέλους
By 224v
#670018 Όταν το είδα στο πιο μικρό χωριό στο νησί οπτικά με εντυπωσίασε, το είχα βάλει και στο carspoting, ξέροντας την ισχύ του, ένα ιδιαίτερο μοντέλο η έκδοση R.
Δεν έχω μπει σε γκολφ ποτέ οπότε δεν θα κρίνω.Εικόνα

< Note >
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#670019
GTS έγραψε:
cosneo έγραψε:
funkyreverend έγραψε:0 ψηφαλάκια οι γενιές 3 και 4 ως τώρα. :metalo:


Δεν αξίζει το 0 στο Golf 4.
Oι υποψήφιοι πελάτες της 4ης γενιάς είχαν το σοκ της 6μηνης+ αναμονής και των 5,5 εκατομμυρίων δραχμών στην βασική του έκδοση με τα 65 ροπατα άλογα και τον γαλάζιο φωτισμό του καντράν που δεν κουράζει τα μάτια.


Που τα ειδες ολα αυτα; :dizzy:

Οταν βγηκε ειχε μερικες εβδομαδες αναμονη και με 7.5 εκατ δραχμες επερνες το VR6 με 174 HP.


Στο που τα ειδα όλα αυτά, σε αντιπροσωπεία στην Θεσσαλονίκη τον Νοέμβριο του 1999 για ένα πράσινο 3θυρο Golf 1,4 με μπεζ εσωτερικό και κάτι πανέμορφες διπλοεξακτινες ζάντες που ήθελα.
Ως προς την τιμή, το βασικό Golf 1,4 τότε ξεκινούσε από λίγο πάνω από τα 5000000 δρχ. και ότι έπαιρνες εξαρχής το έλεγαν ότι κάνουν παραγγελία και θέλουν ένα 6μηνο για παράδοση. Θυμάμαι ότι μου είχαν στο "ίσως" για το μπεζ σαλόνι που ήταν διαθέσιμο τότε μόνο στο 1,6.
5μιση περίπου έβγαινε έτσι όπως το ήθελα και με παράδοση κατά το Πάσχα του 2000.

5200000 δρχ μου κόστισε τότε το 2θυρο Megane 1,4 ενώ απο 4500000 έως 4800000 έβγαιναν το Xsara 1,6 VTR, το Almera 1,4 Challenge και το Astra 1,4 σε 3θυρα, τα οποία όλα ήταν και ετοιμοπαραδοτα σε ποικιλία εκδόσεων, χρωμάτων κλπ.
Άσχετα όμως με τα παραπάνω και αυτή η γενιά του Golf μια χαρά πούλησε και εδώ (στην Ελλάδα).
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#670084
funkyreverend έγραψε:@elvet
Δεν το θυμάμαι καθόλου, περίεργο για τόσο εξωτικό όχημα εκείνη την εποχή. :( Έχει όμως πολύ κοντά εκεί μια πηγή με 2 τέτοια, ένα βυσσινί, με ένα σηματάκι που μου θύμισε το roland garros 206 και ένα μαύρο σε κάπως χειρότερη κατάσταση.


Μπλε πολύ σκούρο τελικά και Etienne Aigner έκδοση: http://museum.cabby-info.com/etienneaigner.htm