- 04 Ιουν 2019, 11:47
#586608
Νομίζω πως οι χαζομάρες αυτές δεν έχουν να κάνουν μόνον με τις ΗΠΑ, αλλά με την στροφή των προτιμήσεων του αγοραστικού κοινού. Έχει αλλάξει κατά πολύ τι αυτοκίνητα αγοράζουν και τι αξιολογούν σαν σημαντικό. Το βάρος πλέον δίνεται στα SUV και στα gadgets. Δεν είναι τυχαίο πως όλα τα νέα premium διαφημίζουν τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και τον εξοπλισμό τους, ούτε είναι τυχαίο που πριν κυκλοφορήσει η νέα σειρά 1 βλέπουμε και τα M Performance parts.
Το τυπικό κοινό των 1 και 3 series μετακινείται πως Χ1-Χ2 και Χ3 αντίστοιχα και ομοίως προσαρμόζεται και η BMW. Το πρόβλημα εδώ είναι πως ψηφιακό πίνακα οργάνων μπορεί να προσφέρει ο καθένας, όπως και χώρους, γι' αυτό και εκεί που κάποτε είχε ανταγωνιστή την Mercedes, πλέον θα έχει τον κάθε πικραμένο.
Βλέπουμε πώς ξεπετάχτηκε η Peugeot με το 3008 αλλά και με το DS7 Crossback, ενώ ακόμη οι ασιάτες ψιλοκοιμούνται. Σε 2-3 χρόνια όλοι θα έχουν υιοθετήσει την ίδια συνταγή και το μόνο που θα απομείνει στην BMW είναι να κοτσάρει σηματάκια και προτζεκτοράκια ολούθε μπας και γίνει σαφές πως ο κάτοχος πλήρωσε παραπάνω για τον δικό της κουβά.