Το 1000άρι τούρμπο με το αυτόματο γαζώνει πάντως, καταπληκτικός συνδυασμός, κάπου το έγραψα παρακάτω.
Αλλά ο θόρυβος κύλισης είναι ένα σοβαρό θέμα και πρέπει να το δει η Suzuki σε όλα της τα μοντέλα.
Ενώ είναι πολύ καλό το γεγονός πως έχει επενδύσει σε ελαφριές πλατφόρμες, αυτό δεν πρέπει να γίνεται σε βάρος της άνεσης και της ησυχίας. Στο Sport δεν έχει τόσο σημασία, μιας και απευθύνεται σε άλλους χρήστες ως επί τω πλείστον, αλλά στα υπόλοιπα έχει.
Το ενα ειναι πως ενω εχει πολυ ωραια αισθηση τιμονιου, ανωτερη απο αυτην που αναφερουν τα περιοδικα, σε εγκαρσιες ανωμαλιες ταραζεται εντονοτερα απο ενα ας πουμε γαλλικο. Ο λογος ισως ειναι οτι διαθετει μερη στη κρεμαγιερα του τα οποια ειναι κουφια, επιλογη φυσικα για την μείωση του βαρους. Το άλλο ειναι ο θορυβος κυλισης σε τραχυ οδοατρωμα. Σε μεσου επιπεδου οδοστρωμα και μεχρι τα 60 χλμ η κυλιση ειναι ανωτερη απο ενα 208 ή ακομα και 308. . Το πλαισιο του δηλαδη μπορεί και απορροφά τελειως τις ιδιοσυχνοτητες σε αυτες τις συνθήκες.
Ισως φταινε τα συνεμπλοκ και ο θορυβος εν τελη που παραγεται σε τραχυ οδοστρωμα να περνα μεσα απο αυτα και το αμαξωμα λειτουργει εν τελη ως ηχειο.
Το ό,τι σου δίνει όντως την αίσθηση ενός πολύ ελαφρού αυτοκινήτου, το επιβεβαιώνω και μου άρεσε πολύ. Αλλά επειδή έχω γεράσει πια, δεν αντέχω το θόρυβο!
Επειδη το εχω το swiftaki ψαχνω να βρω γιατι ακουγεται ετσι καπως πιο εντονα... προερχομενος απο γαλλικα εχω μαθει σε αλλες ανεσεις, και οσο το παρατηρω δεν πιστευω πως ειναι απο τη ηχομονωση.... την ιδια εχει με τα γαλλικα σε διαφορα σημεια και αλλου (σηκωσα λιγο την μοκετα κατω απο τα πενταλ ...το ιδιο με τα γαλλικα ειναι
Κατι αλλο παιζει που δεν μπορω να το καταλαβω....
Ομοιοπαθης.... ξαπλωσα στην μεση του δρομου κατω απο το αμαξι να δω τα συνεμπλοκ του.... τα ρουχα ολα στα άπλυτα κατευθειαν
Μου ειχε σπασει τα νευρα.....μετα σηκωσα τη μοκετα του...
Εν τελη εβαλα λιγο πιο δυνατα τη μουσικη και το ευχαριστηθηκα.
Γενικα σε αισθηση οδηγησης μου εχει δωσει τοση χαρα που μου θυμιζει το παλιο καλο 106 ραλλυ.
Σε ολα του ιδιο ειναι...και ετσι του συγχωρω καποια εκνευριστικά πραγματακια του.
Εχω γραψει 2000 χλμ σε ενα μηνα καθως δεν το χορταίνω ...ενω κανονικα επρεπε να ειχα καπου στα 600 με 700 χλμ.
Στην αρχη οταν ξεκινας λες....πω πω τι ησυχο που ειναι....σαν γαλλικο και τελειως αθορυβο, μολις πεφτεις σε λακουβα και δη εγκαρσια.... καταλαβαινεις οτι μαλλον δεν εισαι.
Άλλαξα τον τίτλο για να μιλάμε γενικώς για το Swift. Τώρα, να ρωτήσω αν θέλουμε κάπου χωριστά να μιλάμε και για το Baleno, ή να έχουμε ένα θέμα για τα δύο;
Συνήθως όποιος μπει στην Suzuki θα τα κοιτάξει όλα τα μικρά της (Swift, Baleno, Ignis) και θα πάρει ή το πρώτο, ή το τελευταίο...
Οπου και αν παω με ακολουθει σαν μυρωδια
Το πρωτο πραγμα που εκανα ηταν να ψαξω τα τοπικα αν υπαρχει baleno και swift .....
Η αληθεια ειναι πως ειναι ακριβως τα ιδια αυτοκινητα με αλλο αμαξωμα και αλλο set up, αλλα απο την άλλη απευθύνονται σε διαφορετικούς οδηγους, ισως θα ταν καλο να υπαρχουν δυο διαφορετικα τοπικα...να τα ποτιζουμε με ποστς για να ανθησουν
Lap έγραψε::s_howdy
Οπου και αν παω με ακολουθει σαν μυρωδια
Το πρωτο πραγμα που εκανα ηταν να ψαξω τα τοπικα αν υπαρχει baleno και swift .....
Η αληθεια ειναι πως ειναι ακριβως τα ιδια αυτοκινητα με αλλο αμαξωμα και αλλο set up, αλλα απο την άλλη απευθύνονται σε διαφορετικούς οδηγους, ισως θα ταν καλο να υπαρχουν δυο διαφορετικα τοπικα...να τα ποτιζουμε με ποστς για να ανθησουν
Ε, αφού θέλεις έτσι λοιπόν, ξεκίνα το φύτεμα και το πότισμα! Μην τα περιμένεις όλα από τους άλλους!
Μπήκε το βίντεο σε bbcode.[Mod]
Εδω βιντεακι που απο τη μεση και επειτα, δινει μια εικονα του μπροστινου μερους υπο πιεση.
Lap έγραψε:
Μπήκε το βίντεο σε bbcode.[Mod]
Εδω βιντεακι που απο τη μεση και επειτα, δινει μια εικονα του μπροστινου μερους υπο πιεση.
Καλά τα λέει ο φίλος στο βίντεο ( ), αλλά νομίζω πως από το βίντεο η συμπεριφορά του είναι καθαρά υποστροφική. Δεν βλέπω νευρικότητα του πίσω μέρους, με γραμμές στρίβει παντού. Λογικά αυτό είναι και αποτέλεσμα των ρυθμίσεων των ηλεκτρονικών, έχουν περάσει ανεπιστρεπτί οι εποχές που οι γάλλοι κυρίως έκαναν τα μαγικά τους με τους συνδυασμούς αμορτισέρ, ελατηρίων και κυρίως αντιστρεπτικών.
Παραθέτω βιντεάκι από τον εκπληκτικό κύριο Νταβίντε Τσιρονί
Αλλες εποχες...
Εντωμεταξυ το ραλλυ δεν ειχε ηλιοροφη ουτε οι πισω χειρολαβες του ειχαν αυτο το σχεδιο. Βασικα δεν εχω δει ποτε τετοιο ραλλυ οπως αυτο του βιντεο..
Αργοτερα στο fl ηλιοροφη ειχε το gti...
Το τιμονι που εχει τραστιο τζογο θελει σφυξιμο στην κρεμαγιερα του και διορθωνοταν αε μεγαλο βαθμο.
Δεν ειχε υποπλαισιο και ετσι η αναρτηση υπο κλιση δεν μπορουσε να βρει αρκετη αντισταση, με αποτελεσμα να τρομαζει σε αισθηση αλλα οντως να στριβει αρκετα καλα.
Δες εδω απο το 1:40, οντως το esp το κοβει αλλα μολις το απενεργοποιησει ο οδηγος του, τοτε θυμιζει υπερβολικα το ραλλυ στα καλυτερα του, αλλα με πολυ καλυτερο τιμονι και υποπλαισιο γρανιτη.
Υ.γ Δεν καταφερα να βαλω το video σε BBCode
Στο έβαλα εγώ. Πρέπει να βάζεις το full link, και όχι το "κομμένο" youtu.be.[Mod]
Σωστό:
[video]https://www.youtube.com/watch?v=o4oZFlhb-7U[/video]
Λάθος:
[video]https://youtu.be/o4oZFlhb-7U[/video]
Το Rallye είναι περασμένα μεγαλεία, σήμερα ακόμη και να έβγαινε κάτι παρόμοιο, ελάχιστοι θα το αγόραζαν.
Δεν γίνεται σύγκριση, όντως πάντως το Swift Sport είναι μια ενδιαφέρουσα περίπτωση για αυτούς που γουστάρουν ένα σβέλτο μικρό. Θα έπρεπε να είναι ένα κλικ φθηνότερο ίσως.
Ναι ειναι ακριβο διοτι εχει και δασμο 10% λογω του οτι κατασκευαζεται στην ιαπωνια.