Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#373755 Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
- Ελάχιστα κοντύτερο απ' το απερχόμενο
- Mόνο 5θυρο
- Πολύ χαμηλό βάρος, κοντά στα 900κιλά
Κινητηρες αντίστοιχοι με ignis: 3κυλινδρος 1.0 turbo 102ps με 6άρι σαζμάν, 4κύλινδρος 1.2 91ps με 5άρι ή CVT, ψευτοϋβριδικό με μικρό ηλεκτροκινητήρα.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#373761 Θα έχουμε πολλά mHEVs στο άμεσο μέλλον...
Πήρε πούλο ο ντιζελοκινητήρας;
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#373779 Kι εμένα το απερχόμενο μου φαίνεται πιο φρέσκο.
Κάτι σαν το focus mk2 βλέποντας τι αντικατέστησε.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#373792 Το προηγούμενο είναι ορόσημο στην αυτοκίνηση.
Μιλαω αντικειμενικα.

Αυτή τη μάσκα και τα φώτα θα την φάμε στη μάπα ε;
Άβαταρ μέλους
By vagmann
#374416 Εκει στη suzuki o σχεδιαστης που δημιουργει το εμπρος μερος ειναι διαφορετικος απο εκεινον που σχεδιαζει το πισω και πρεπει να ειναι και τσακωμενοι επισης... :lol:
Εξηγουμαι:
Το νεο swift ειναι συμπαθητικο πισω και μαπα μπροστα...
Το νεο Vitara ειναι ωραιο μπροστα,και μαπα πισω...
To νεο Ignis ειναι ωραιο μπροστα,και πισω ειναι σαν φρυγανιερα...
To νεο baleno επισης συμπαθητικο εμπρος,πισω αδιαφορο...
Μην πω για το νεο SX4... :lipsealed:

WTF δλδ???



Μακραν τα swift καιsx4 ηταν πολυ ωραια στις πρωτες εκδοσεις τους...
Άβαταρ μέλους
By Jorge_greek
#526932 Νομίζω ότι σε σχέση με τα άλλα warm hatch (fiesta 140ps, Ibiza 150ps, Mini 135ps) θα το προτιμούσα ειδικά για δευτεροτρίτο αυτοκίνητο, καθώς είναι έχει πολύ υψηλό fun factor σε λογική τιμή με έναν σκασμό εξοπλισμό και με αναλογία κιλών/ίππο 6,96!!!
Επίσης σε ένα αγγλικό site είχα διαβάσει ότι ο τετρακύλινδρός του είναι δεκτικός σε tuning, του το κάνει πιο futureproof σε περίπτωση που θες το κάτι παραπάνω, με νούμερα κοντά στα 170ps και 250nm!
Στην Αγγλία έτρεχε μια προσφορά ενάμιση χιλιάρικο κάτω τιμή γνωριμίας. ΑΑΑΝ ποτέ ισχύσει αυτό εδώ και βγει στα 18000€ κλείνει σπίτια.
Αλήθεια το ΣουίφτΣπορ ουγγρικό είναι ή γιαπωνέζικο;