Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#598605 Θα ήταν εξαιρετικό με λίγη ηχομόνωση παραπάνω. Εγώ άλλο πρόβλημα δεν του βρήκα. Αλλά δυστυχώς, η Suzuki απευθύνεται ή σε νεαρούς, ή σε κουφούς! :lol:
Το 1000άρι τούρμπο με το αυτόματο γαζώνει πάντως, καταπληκτικός συνδυασμός, κάπου το έγραψα παρακάτω.
Αλλά ο θόρυβος κύλισης είναι ένα σοβαρό θέμα και πρέπει να το δει η Suzuki σε όλα της τα μοντέλα.
Ενώ είναι πολύ καλό το γεγονός πως έχει επενδύσει σε ελαφριές πλατφόρμες, αυτό δεν πρέπει να γίνεται σε βάρος της άνεσης και της ησυχίας. Στο Sport δεν έχει τόσο σημασία, μιας και απευθύνεται σε άλλους χρήστες ως επί τω πλείστον, αλλά στα υπόλοιπα έχει.
Άβαταρ μέλους
By Lap
#598608 Δυο προβλήματα εχει το αυτοκινητο κατ εμε.
Το ενα ειναι πως ενω εχει πολυ ωραια αισθηση τιμονιου, ανωτερη απο αυτην που αναφερουν τα περιοδικα, σε εγκαρσιες ανωμαλιες ταραζεται εντονοτερα απο ενα ας πουμε γαλλικο. Ο λογος ισως ειναι οτι διαθετει μερη στη κρεμαγιερα του τα οποια ειναι κουφια, επιλογη φυσικα για την μείωση του βαρους. Το άλλο ειναι ο θορυβος κυλισης σε τραχυ οδοατρωμα. Σε μεσου επιπεδου οδοστρωμα και μεχρι τα 60 χλμ η κυλιση ειναι ανωτερη απο ενα 208 ή ακομα και 308. :s_dunno . Το πλαισιο του δηλαδη μπορεί και απορροφά τελειως τις ιδιοσυχνοτητες σε αυτες τις συνθήκες.

Ισως φταινε τα συνεμπλοκ και ο θορυβος εν τελη που παραγεται σε τραχυ οδοστρωμα να περνα μεσα απο αυτα και το αμαξωμα λειτουργει εν τελη ως ηχειο.
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#598611 Δεν είναι μόνον η κύλιση, αν καθίσεις πίσω, ακούς κανονικά τον ημιάκαμπτο στις λακούβες. Θεωρώ πως είναι αποτέλεσμα της ελάχιστης ηχομόνωσης. Δεν το έχω παρατηρήσει μόνον εγώ προφανώς, το έχουν σημειώσει και άλλοι. Φυσικά, έχει να κάνει με τι το συγκρίνεις και τι απαιτήσεις έχεις.
Το ό,τι σου δίνει όντως την αίσθηση ενός πολύ ελαφρού αυτοκινήτου, το επιβεβαιώνω και μου άρεσε πολύ. Αλλά επειδή έχω γεράσει πια, δεν αντέχω το θόρυβο! :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By Lap
#598614 Πισω δεν εκατσα ποτε να σου πω την αληθεια....
Επειδη το εχω το swiftaki ψαχνω να βρω γιατι ακουγεται ετσι καπως πιο εντονα... προερχομενος απο γαλλικα εχω μαθει σε αλλες ανεσεις, και οσο το παρατηρω δεν πιστευω πως ειναι απο τη ηχομονωση.... την ιδια εχει με τα γαλλικα σε διαφορα σημεια και αλλου (σηκωσα λιγο την μοκετα κατω απο τα πενταλ :innocent: ...το ιδιο με τα γαλλικα ειναι
Κατι αλλο παιζει που δεν μπορω να το καταλαβω.... :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#598615 Εγώ έβαλα την γυναίκα μου να οδηγήσει και κάθισα πίσω. Και το παρατηρήσαμε και οι δύο: πίσω είχε περισσότερο θόρυβο από την ανάρτηση. Τα γαλλικά είναι πιο ήσυχα, αλλά και τα γερμανικά. Και πάλι, έχει να κάνει με τα όρια του καθενός. Εγώ είμαι λίγο σπαστικός με τους θορύβους, αν ακούω τριγμό ή θόρυβο, είμαι ικανός μέχρι και να σταματήσω στην άκρη μήπως βρω πού ακούγεται για να τον σταματήσω.
Άβαταρ μέλους
By Lap
#598619 :shifty:

Ομοιοπαθης.... ξαπλωσα στην μεση του δρομου κατω απο το αμαξι να δω τα συνεμπλοκ του.... τα ρουχα ολα στα άπλυτα κατευθειαν
Μου ειχε σπασει τα νευρα.....μετα σηκωσα τη μοκετα του...

Εν τελη εβαλα λιγο πιο δυνατα τη μουσικη και το ευχαριστηθηκα.
Γενικα σε αισθηση οδηγησης μου εχει δωσει τοση χαρα που μου θυμιζει το παλιο καλο 106 ραλλυ.

Σε ολα του ιδιο ειναι...και ετσι του συγχωρω καποια εκνευριστικά πραγματακια του.
Εχω γραψει 2000 χλμ σε ενα μηνα καθως δεν το χορταίνω ...ενω κανονικα επρεπε να ειχα καπου στα 600 με 700 χλμ.

Στην αρχη οταν ξεκινας λες....πω πω τι ησυχο που ειναι....σαν γαλλικο και τελειως αθορυβο, μολις πεφτεις σε λακουβα και δη εγκαρσια.... καταλαβαινεις οτι μαλλον δεν εισαι.
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#598620 Μόλις είδα πως το εν λόγω τοπικό ήταν... παρατημένο εκτός από τα μοντέλα! :dizzy: :s_blush
Άλλαξα τον τίτλο για να μιλάμε γενικώς για το Swift. Τώρα, να ρωτήσω αν θέλουμε κάπου χωριστά να μιλάμε και για το Baleno, ή να έχουμε ένα θέμα για τα δύο;
:lol:
Συνήθως όποιος μπει στην Suzuki θα τα κοιτάξει όλα τα μικρά της (Swift, Baleno, Ignis) και θα πάρει ή το πρώτο, ή το τελευταίο...
:ninja: :s_biggrin
Άβαταρ μέλους
By Lap
#598623 :s_howdy

Οπου και αν παω με ακολουθει σαν μυρωδια :innocent: :lol:


Το πρωτο πραγμα που εκανα ηταν να ψαξω τα τοπικα αν υπαρχει baleno και swift ..... :lol:

Η αληθεια ειναι πως ειναι ακριβως τα ιδια αυτοκινητα με αλλο αμαξωμα και αλλο set up, αλλα απο την άλλη απευθύνονται σε διαφορετικούς οδηγους, ισως θα ταν καλο να υπαρχουν δυο διαφορετικα τοπικα...να τα ποτιζουμε με ποστς για να ανθησουν :whistlink:
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#598625
Lap έγραψε::s_howdy

Οπου και αν παω με ακολουθει σαν μυρωδια :innocent: :lol:


Το πρωτο πραγμα που εκανα ηταν να ψαξω τα τοπικα αν υπαρχει baleno και swift ..... :lol:

Η αληθεια ειναι πως ειναι ακριβως τα ιδια αυτοκινητα με αλλο αμαξωμα και αλλο set up, αλλα απο την άλλη απευθύνονται σε διαφορετικούς οδηγους, ισως θα ταν καλο να υπαρχουν δυο διαφορετικα τοπικα...να τα ποτιζουμε με ποστς για να ανθησουν :whistlink:

Ε, αφού θέλεις έτσι λοιπόν, ξεκίνα το φύτεμα και το πότισμα! Μην τα περιμένεις όλα από τους άλλους!
:lol:
Άβαταρ μέλους
By Lap
#598638
Μπήκε το βίντεο σε bbcode.[Mod]
Εδω βιντεακι που απο τη μεση και επειτα, δινει μια εικονα του μπροστινου μερους υπο πιεση.
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#598676
Lap έγραψε:
Μπήκε το βίντεο σε bbcode.[Mod]
Εδω βιντεακι που απο τη μεση και επειτα, δινει μια εικονα του μπροστινου μερους υπο πιεση.

Καλά τα λέει ο φίλος στο βίντεο ( :s_blush :s_biggrin ), αλλά νομίζω πως από το βίντεο η συμπεριφορά του είναι καθαρά υποστροφική. Δεν βλέπω νευρικότητα του πίσω μέρους, με γραμμές στρίβει παντού. Λογικά αυτό είναι και αποτέλεσμα των ρυθμίσεων των ηλεκτρονικών, έχουν περάσει ανεπιστρεπτί οι εποχές που οι γάλλοι κυρίως έκαναν τα μαγικά τους με τους συνδυασμούς αμορτισέρ, ελατηρίων και κυρίως αντιστρεπτικών.
:)
Παραθέτω βιντεάκι από τον εκπληκτικό κύριο Νταβίντε Τσιρονί
Άβαταρ μέλους
By Lap
#598696 Χεχε :thumbsup:

Αλλες εποχες... :inlove:

Εντωμεταξυ το ραλλυ δεν ειχε ηλιοροφη ουτε οι πισω χειρολαβες του ειχαν αυτο το σχεδιο. Βασικα δεν εχω δει ποτε τετοιο ραλλυ οπως αυτο του βιντεο..
Αργοτερα στο fl ηλιοροφη ειχε το gti...

Το τιμονι που εχει τραστιο τζογο θελει σφυξιμο στην κρεμαγιερα του και διορθωνοταν αε μεγαλο βαθμο.

Δεν ειχε υποπλαισιο και ετσι η αναρτηση υπο κλιση δεν μπορουσε να βρει αρκετη αντισταση, με αποτελεσμα να τρομαζει σε αισθηση αλλα οντως να στριβει αρκετα καλα.



Δες εδω απο το 1:40, οντως το esp το κοβει αλλα μολις το απενεργοποιησει ο οδηγος του, τοτε θυμιζει υπερβολικα το ραλλυ στα καλυτερα του, αλλα με πολυ καλυτερο τιμονι και υποπλαισιο γρανιτη.

Υ.γ Δεν καταφερα να βαλω το video σε BBCode

Στο έβαλα εγώ. Πρέπει να βάζεις το full link, και όχι το "κομμένο" youtu.be.[Mod]
Σωστό:
Κώδικας: Επιλογή όλων[video]https://www.youtube.com/watch?v=o4oZFlhb-7U[/video]

Λάθος:
Κώδικας: Επιλογή όλων[video]https://youtu.be/o4oZFlhb-7U[/video]
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#598702 Κανένα μικρό hatch δεν μπορεί να πλησιάσει το ΜΧ5 ( :inlove: ) σε οδηγική απόλαυση.
Το Rallye είναι περασμένα μεγαλεία, σήμερα ακόμη και να έβγαινε κάτι παρόμοιο, ελάχιστοι θα το αγόραζαν.
Δεν γίνεται σύγκριση, όντως πάντως το Swift Sport είναι μια ενδιαφέρουσα περίπτωση για αυτούς που γουστάρουν ένα σβέλτο μικρό. Θα έπρεπε να είναι ένα κλικ φθηνότερο ίσως.
Άβαταρ μέλους
By Lap
#598704 Φυσικα καμια σχεση το mx 5...παιζει μονο του. :inlove:

Ναι ειναι ακριβο διοτι εχει και δασμο 10% λογω του οτι κατασκευαζεται στην ιαπωνια.