Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#645064 Toyota Supra GT300 (3.4 L V8 - Super GT Racing Series )



the GT300 Supra chassis has been developed from scratch, meaning it's not based on the road car like the Supra GT4. It's wider, lower, lighter, and more aerodynamically advanced.


άρα μιλάμε για τη πρώτη new age Supra , φτιαγμένη απο Ιάπωνες με μεράκι και σάκε :metalo:

ΥΓ bonus : ο κινητήρας προέρχεται απο ένα Prius ->
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#646740 388 τροχό, Supra 2021 :lipsealed:

Άβαταρ μέλους
By dimviii
#646744 δυναμομετρησεις απο την αλλη πλευρα του Ατλαντικου πρεπει να τις διαβαζουμε με μεγαλη επιφυλαξη.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#646751 μαλλον αντισηπτικο θα ειχαν βαλει στα εβο πρωτο σταδιο, που μετραγαν 380 τροχο σχεδον ολοι οι βελτιωτες σε εβο, σε αυτη τη πλευρα του Ατλαντικου.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#647017 δεν έχουμε μόνο μετρήσεις απο Αμερική αλλά και απο Ευρώπη που να δείχνουν 30-40 άλογα παραπάνω στη δυναμομέτρηση.
Αυτές επίσης έγιναν απο περιοδικά ή παρουσιαστές , οπότε καμία σχέση με βελτίωση.

Για όποιον ενδιαφέρεται πάντως, με ένα 800άρι η Litchfield (με υπέροχες βελτιώσεις σε Impreza και GTR) στην Αγγλία , λέει οτι το στέλνει στα 490 στρόφαλο.
Κάπου πήρε το μάτι μου και Ιάπωνες βελτιωτές όπως και Γερμανούς (προφανώς)

Το ενδιαφέρον πλέον είναι με την έλευση του 2λιτρου , στα 255 άλογα , μετατοπισμένο τον κινητήρα προς το κέντρο πλέον
και αρκετά κιλά ελαφρύτερο.
Απο την άλλη , χάνει το ηλεκτρονικό διαφορικό και παίρνει συμβατικό LSD, 18άρες αντί για 19άρες και πολλές υποσχέσεις απο τα κεφάλια της Toyota για διαρκή βελτίωση της Supra , χρόνο με το χρόνο :hmmm:

Άβαταρ μέλους
By dimviii
#647054
georgetz έγραψε:δεν έχουμε μόνο μετρήσεις απο Αμερική αλλά και απο Ευρώπη που να δείχνουν 30-40 άλογα παραπάνω στη δυναμομέτρηση.
Αυτές επίσης έγιναν απο περιοδικά ή παρουσιαστές , οπότε καμία σχέση με βελτίωση.

Για όποιον ενδιαφέρεται πάντως, με ένα 800άρι η Litchfield (με υπέροχες βελτιώσεις σε Impreza και GTR) στην Αγγλία , λέει οτι το στέλνει στα 490 στρόφαλο.
Κάπου πήρε το μάτι μου και Ιάπωνες βελτιωτές όπως και Γερμανούς (προφανώς)

388 τροχο = 430-440 μοτερ.Κανει επαναπρογραμματισμο η Λιτσφιλντ και βγαζει 50 αλογα μονο σε 3λιτρο 2τουρμπινο μοτερ.
Θα ξεμεινανε απο αντισηπτικο :(
Άβαταρ μέλους
By Serf
#752414 Δεν είχα πάρει χαμπάρι την καινούργια Supra... Μέχρι που την πέτυχα σήμερα (χθες) στο δρόμο, παραλιακή και Κηφισό. Της πήγαινε πολύ το κόκκινο! Κι έκανε πολύ φασαρια, σκασιματα, κτλ.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#788916 Εικόνα

Εικόνα
Εικόνα

Εικόνα

https://www.roadandtrack.com/reviews/a4 ... ota-supra/

τα μπερδεύει λίγο στο review , άλλοι συνάδελφοι (C&D, Motortrend κλπες δυνάμεις ) διαφωνούν , δεν έχει κ πολύ σημασία , μνάρες και τα 2 :inlove:

There's a slickness and polish Nissan simply can't match. In some ways, the Supra is the better daily driver, the preferable car to be in when you're puttering around town, clicking off miles on the highway, sitting in traffic, listening to a podcast


μπαίνεις στο αμάκσι και φαντασιώνεσαι μια ότομαν, λίγο μπράντυ και την φωνή του Καίσαρη να αναλύει τα xgoals της μπυροκοιλιάς του Μαρσέλου ?

:s_dunno
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#788922 O μπροστινος προφυλακτηρας της Τσουπρας, θυμιζει σε γωνιες τον πισω της Μ2. Δε βλεπεται, χαλια :shifty: