Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By sebastian
#550241 Σωστος ο κυριος!
Αν και βασικα με μπερδεψες περισσοτερο :lol:
Ειχα ψιλοαποφασισει να μην ασχοληθω και να περιμενω κανα f/l να του βαλουν μια 6η ή να δωσουν καμια επιλογη σε μοτερ, μιας που ολοι γκρινιαζαν για το θορυβο στα 120-130.
Ταυτοχρονα εχω ξεσκαρταρει και ολο το car για κανα παλιο vitara (για 2ο και μονο εννοειται) και να κρατησω το 107 που εχω για καθε μερα.

Τωρα αναγκαστικα θα περιμενω πρωτα να το βγαλουν td.
Εφοσον ειναι πολιτισμενο για καθε μερα, ευκολα ανεκτο σε ταξιδι, με δεδομενες τις εκτος δρομου ικανοτητες και τα 7 χρονακια εγγυηση, φαινεται τιμια επιλογη.

Καποιες εντυπωσεις απο τον ιδιοκτητη ή αλλες δικες σου παρατηρησεις?
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#550247 Όποιος παραπονιέται για θόρυβο δεν ξέρει τί του γίνεται. Όποιος θέλει να κάνει ταξίδι συμβατικού ΙΧ με το jimny πάλι δεν ξέρει τί του γίνεται.

Παρατηρήσεις του ιδιοκτήτη δεν υπάρχουν γιατί είναι στα μέλια, και έχει τρελαθεί με το αμαξάκι. Είχε το προηγούμενο jimny. Κατανάλωση που είχε όταν το παρέλαβα ήταν 9.5l/100km που μου φάνηκε πολύ υψηλή, γιατί στην όχι ήρεμη βόλτα που έκανα εγώ έπεσε στα 9.3l/100km. Βλακωδώς δεν μηδένισα το trip, παρα μόνο σε μία μικρή βόλτα μέσα στην πόλη με αρκετή κίνηση αλλά κατηφορική, οπότε μου έγραψε 6l/100km σε 2 χλμ κίνησης.
Άβαταρ μέλους
By MIXOStsi
#554407 Χαλαρά δίναμε το παλιό και να πάρουμε αυτό...
Το γουστάρω άγρια... :inlove:
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#564330 Μάλλον λόγω υπερβολικής ζήτησης ή τουλάχιστον μεγαλύτερης από αυτήν που περίμεναν τα Τζαπόνια, το Jimny από σήμερα τσιμπάει 2.000-2.500€ επάνω :help:
Άβαταρ μέλους
By elteo
#564334 Λάθος ή μάλλον καλύτερα |λογοκρισία| κίνηση-λογική. :tomato:
Άβαταρ μέλους
By g8777
#564336 Μην σκεφτεσαι με βαση την Ελληνικη πραγματικοτητα μονο.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#564337 Οι παραγγελιες που εγιναν εντος 2019, εχουν προγραμματισμενη παραδοση καλοκαιρι!

Sent >
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#564338 To GLX δηλαδή θα ξεπερνάει τα 20,000. Πραγματικά λογική πονάει χέρι (=έχει ζήτηση το τζίμνυ), κόψει κεφάλι (=αύξηση της τιμής αντί για την παραγωγή). :vava:

Πότε θα ξυπνήσουν οι υπόλοιποι να λανσάρουν ένα ανταγωνιστικό τουτούνι στην κατηγορία να μπει μυαλό και σύνεση...
Άβαταρ μέλους
By pierce21
#564339 Ρε σεις υπάρχουν ένα σκασμό υποδείγματα/μοντέλα άριστης τιμολόγησης για μεγιστοποίηση κέρδους.
Προφανώς έκαναν τα μαθηματικά ( είναι Ασιάτες after all), και είδαν ότι συμφέρει παραπάνω αυτό, παρά να πειράξουν την παραγωγή (ή έκαναν και από αυτό λίγο).
Χτυπάει ένα κομμάτι της αγοράς που πρακτικά ΔΕΝ έχει ανταγωνιστή. Έτσι μπορεί να καθορίσει και την τιμή σχεδόν όπως γουστάρει με δεδομένη την παραγωγή.
Άβαταρ μέλους
By elteo
#564341 Στα 20k όμως θα πέσει και η ζήτηση. Προφανώς την είδε Apple (μικρή παραγωγή αναλογικά με τεράστιο κέρδος) αλλά μιλάμε για Suzuki Jimny, όχι Porsche 911 GT3 RS. :innocent:
Άβαταρ μέλους
By pierce21
#564342 Το ότι θα πέσει η ζήτηση, δεν είναι δεδομένο. Αυτός που θέλει να αγοράσει jimny το κάνει συνειδητοποιημένα, οπότε ένα 10% πάνω μπορεί να μην τον αποτρέψει.

Στην τελική πάντως είναι αδιάφορο αν θα πέσει η ζήτηση, από τη στιγμή που θα βγάλει παραπάνω κέρδος .
Άβαταρ μέλους
By mirage
#564343 Για ολα υπαρχει κοινό. Αν δεν τους κάτσει θα προσαρμοστούν και πάλι.