Τα μοντέλα των κατασκευαστών που οι χρήστες επέλεξαν να έχουν χωριστή ύπαρξη!
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#311199 Στις λαμαρινες και στα σήματα μάλλον.
Στα υπόλοιπα φιλική συμμετοχή.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#311681 Αυτό είναι καλό νέο, όταν το φτιάχνει η Nissan μόνη της, είναι χάλι μαύρο το αποτέλεσμα!
Βλέπε το προηγούμενο ινδικό...
Άβαταρ μέλους
By nass
#311688 Οντως το προηγούμενο πρέπει να είναι από τα πιο fail αισθητικά αυτοκίνητα των τελευταίων ετών (ιδίως μάλιστα ως διάδοχος του Κ12)
Μαζί με το Tiida κάνουν ένα τεράστιο δίδυμο πετυχεσάς για τη Nissan :s_thumbsup

Το καινούργιο είναι σαν facelift Clio ακόμα και τη λεπτομέρεια στο μαρσπιέ αντέγραψαν. Μου αρέσει πάντως (όπως και το Clio)
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#311953
nass έγραψε:Οντως το προηγούμενο πρέπει να είναι από τα πιο fail αισθητικά αυτοκίνητα των τελευταίων ετών (ιδίως μάλιστα ως διάδοχος του Κ12)


Και όχι μόνο αισθητικά, αλλά και κατασκευαστικά. Πολύ φτήνια σε υλικά και συναρμογή. Το μόνο καλό που είχε ήταν ο έως τώρα απροβλημάτιστος 1,2 που και αυτός όμως είχε χάσει το νεύρο του προηγούμενου 1,2 του Κ12.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#440726
vagmann έγραψε:Το οδηγησε κανεις το κουκλακι? :inlove:
Εικόνα


Το ειδα σε αυτο το χρωμα το καλοκαιρι στη Μηλο. οντως εντυπωσιαζει και το παρατηρεις μεχρι να το χασεις απο την οπτικη σου.. γωνια...
Άβαταρ μέλους
By vagmann
#441080 Μετα απο ενα συντομο test drive σε συνθηκες πολης,στο 0,9Τ με τα 90 αλογα,θα πω οτι ειναι πολυ ευχαριστο αυτοκινητο πολης,και οχι μονο...Το εσωτερικο ειναι απο αλλη κατηγορια,με ωραια ευανανγωστα οργανα δερμα στο ταμπλο,και ακρως ερωτευσιμο.Χαιρεσαι πραγματικα να το οδηγεις ειδικα με το Bose ηχοσυστημα με ηχεια στο προσκεφαλο οδηγου... :inlove:
Χωροι ικανοποιητικοι,καλος χωρος αποσκευων,και οριακος χωρος πισω για ενηλικες,εως 1,80-1,85...
Το γνωστο τρικυλινδρο μοτερακι,ειναι πολυ προθυμο να ανεβασει ψηλα τις στροφες,με μειον το ξεκινημα απο σταση που εχει ενα "σκαλοπατι" εως οτου στροφαρει...
Μετριος και ο επιλογεας τοσο σε αισθηση,οσο και στην κλιμακωση και αδικει το ζωντανο μοτερακι...
Δεν ειχα την ευκαρια να το στριψω,αλλα μου εδωσε την αισθηση ενος πολυ στιβαρου πλαισιου που θυμιζει αλλη κατηγορια...
Σαν εμφανιση ειναι οτι πιο "φρεσκο" κυκλοφορει αυτη τη στιγμη στην κατηφορια.
Μου αρεσε πολυ μπορω να πω...η τιμη ειναι λιγο τσουχτερη ειδικα για τις πλουσιες εκδοσεις,και δεν ξερω κατα ποσο τα αξιζει.
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#441103 Εδω και αρκετο καιρο πριν τα έκανα μια μικρή βόλτα σε ΕΟ. Εξαρχής ήμουν κάπως γιατί σαν μέτρο σύγκρισης είχα τον 125αρι ecoboost της Ford και ήξερα ότι τα 90αρια θα μου φανούν λίγα.
Ο 1.5d εχει καποιο νεύρο, εινα ροπατος και με το κάπως σκληρό στήσιμο του αυτοκινήτου έχει λίγο οδηγικο ενδιαφέρον αλλά όχι και κάτι ιδιαίτερο. Μέσα είναι καλή κατασκευή και ιδιαίτερα αθόρυβο.
Στο 900αρι όμως με επιασαν τα γέλια. Πολύ πιο μαλακό στήσιμο, έντονο lag ενώ στα χαμηλά είναι εκνευριστικά ... ανευρο. Στο trip έγραφε ήδη 7,5 στην κατανάλωση από τους προηγουμενους δοκιμαστες. Καθόλου αισιόδοξο νούμερο για την συγκεκριμένη έκδοση.
Επίσης στα αρνητικά τους το θεομακρο 5αρι κιβώτιο.
Στα θετικά να πω τα πολυ καλα φρένα.
Ο πωλητής μετά τα 7564 "λίγο" που άκουσε από μένα, με προώθησε στa Clio άνω των 100hp. O 1.2T ακόμα και στο Captur που έχω οδηγήσει είναι υπέροχος.
Τεσπα. Το Micra είναι πολύ όμορφο μέσα έξω (το έχω ) αλλά με αυτά τα μηχανικά δεν με ενδιαφέρει καθόλου. Τιμή επίσης για γέλια...
Άβαταρ μέλους
By corsair
#441417 Παντως σε κατι moose-slalom test, εχουν κανει κάτι λαθος στο setup. Αλλα ανταγωνιστικα μοντελα συμπεριφερονται πολυ ομαλοτερα.

https://youtu.be/ATCoPbL2uwA
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#441462 Φαίνεται να πάσχει από μελέτη στο στήσιμο. Είχαν να βάλουν έναν βαρύ κινητήρα (1.5d) και έναν ελαφρύ (0,9Τ). Απ' ότι διάβασα σε review στο πιο βαρύ μπροστοβαρο 1.5d έβαλαν σκληροτερα αμορτισέρ μπροστά από αυτά που έχουν στο ελαφρύτερο μπροστά 900αρι. Το δε πίσω μέρος είναι παναλαφρο και δεν πατάει καλά. Αυτό βέβαια δεν φαίνεται να επηρεάζει το Clio με τα ίδια αντίστοιχα μηχανικά.