- 19 Μαρ 2019, 15:56
#572184
rx8_drifter έγραψε:Μα δεν το συγκρίνω με απλό cruise control, μιλάω για τα adaptive της Toyota και της VW. Πέραν αυτού, το όλο πακέτο, με όσους περιορισμούς έχει καταφέρει να φέρει στη σουμπαρού τις ψηλότερες βαθμολογίες στα τεστ της ΙΙΗS.
https://www.cnet.com/roadshow/news/2019 ... pick-plus/
Ως benchmark θεωρούμε Tesla?
Δεν γνωριζω το ευρος λειτουργιας των adaptive της Toyota και της VW. Το συστημα της Audi παντως ειναι ενεργο μεχρι και πανω απο 200km/h, και μπορει να ακινητοποιησει πληρως το οχημα (οχι emergency braking) το ιδιο και σε Μerc, Bmw. Στο Volvo ειναι μεχρι τα 200..μιλαμε παντα για adaptive οχι για απλο σταθεροποιητη.
To τεστ του IIHS δεν ειναι σχεδιασμενο ωστε να κανει exploit περιορισμους που σχετιζονται με τις καιρικες συνθηκες. Βασικα δεν δοκιμαζει καν το adaptive cruise αλλα το crash avoidance και μαλιστα στο συγκεκριμενο ενα σεναριο με σταματημενο οχημα και με πολυ μικρες ταχυτητες (12-25mph). Επομενως το επιχειρημα οτι οι καμερες βλεπουν τον δρομο μπροστα οπως το ανθρωπινο ματι εγω μονο σαν μειονεκτημα το λαμβανω. Το οτι το sw μπορει να τις χρησιμοποιει στο μεγιστο δυνατο αυτο μπορει και να ισχυει, και μαγκια τους.
Δεν εχω εμπειρια απο Tesla ουτε γνωριζω αν θεωρειται απο την αγορα ως benchmark. Η κουβεντα γυρω απο την Tesla αφορα παντως το auto pilot με το steering assist (ενα level πανω απο το adaptive). Τετοιο συστημα εχω εκτενως χρησιμοποιησει μονο σε Volvo και σε Merc και βρηκα στο καθε ενα διαφορετικα θετικα κι αρνητικα ωστε δεν ειμαι σε θεση απολυτα να πω οτι καποιο απο τα δυο ειναι καλυτερο.
Παντως το Euroncap φαινεται να εχει συνολικα περισσοτερα και πιο ρεαλιστικα τεστ (παλι φυσικα χωρις να λαμβανει υποψην καιρικες συνθηκες/ορατοτητα)
georgetz έγραψε:Α στο topic της Giulia είμαστε, οκ
Λεπτομερειες