Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#715894
thanasisr16 έγραψε:Έλα ντε τι να πω. Και δεν είναι αυτό μόνο, είναι ότι για να κλείσεις ραντεβού να το δουν έχει αναμονή 3 εβδομάδες


Κάτι τέτοια μας έκαναν και για το V40. Αντιθέτως όταν είναι να πάει για service το 308 o διάλογος συνήθως είναι

-Πότε θέλετε να κλείσετε ραντεβού;
-Και σήμερα αν γίνεται
-Αν είσαι εδώ σε 10' μπορούμε να το πιάσουμε
-Θα είμαι σε 5'.....

Αυτά βέβαια για τυπικό σέρβις λάδια-φίλτρα. Για πιο χοντρά συνήθως το κανονίζουμε για 4-5 μέρες μετά.

Μιλάμε πάντα για επίσημες αντιπροσωπίες. Στη 2η περίπτωση δεν αγοράστηκε καν από κει.
Άβαταρ μέλους
By thanasisr16
#716098
panos2171 έγραψε:
thanasisr16 έγραψε:Έλα ντε τι να πω. Και δεν είναι αυτό μόνο, είναι ότι για να κλείσεις ραντεβού να το δουν έχει αναμονή 3 εβδομάδες


Κάτι τέτοια μας έκαναν και για το V40. Αντιθέτως όταν είναι να πάει για service το 308 o διάλογος συνήθως είναι

-Πότε θέλετε να κλείσετε ραντεβού;
-Και σήμερα αν γίνεται
-Αν είσαι εδώ σε 10' μπορούμε να το πιάσουμε
-Θα είμαι σε 5'.....

Αυτά βέβαια για τυπικό σέρβις λάδια-φίλτρα. Για πιο χοντρά συνήθως το κανονίζουμε για 4-5 μέρες μετά.

Μιλάμε πάντα για επίσημες αντιπροσωπίες. Στη 2η περίπτωση δεν αγοράστηκε καν από κει.

Είναι και τι περίοδο θα τύχεις, συνήθως καλοκαίρι έχει πιο πολύ δουλειά αλλά σε μένα δεν έχει περίοδο πάντα την ίδια αναμονή έχει από 3 έως 4 εβδομάδες :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By thanasisr16
#717715 Πρωινές ανησυχίες...
Το έχω από 1/3/18 και έχω κάνει 74.000 χιλιόμετρα. Τα πιο πολλά χιλιόμετρα έχουν γίνει σε ταξίδια Πειραιάς-Θεσσαλονίκη και Έδεσσα- Πολύκαστρο λόγω θητείας στον Ε.Σ. Σε γενικές γραμμές είμαι πολύ ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο αν και κάποια προβλήματα που έχει παρουσιάσει με έχουν ξενερώσει λίγο αλλά συμβαίνουν και αυτά. Οι αλλαγές που έχουν κάνει είναι οι εξής:
Αλλαγή καπάκια καθρεπτών από κόκκινα σε μαύρα γυαλιστερά.
Αεροτομή γνήσια από το cupra μαζί με τα πλαϊνά σπόιλερ
Ένα φίλτρο k&n στο μαμά φιλτροκούτι και αφαίρεση του πνίχτη.
Ένα πρόγραμμα όπου το αμάξι έχει φτάσει στα 220 άλογα και έχει κερδίσει και 9 κιλά ροπή συνολικά 34 κιλά ροπή από 25.
Πεταλιερα από το cupra.
Φιμε παντού εκτός μπροστινού παρμπρίζ συν ηλιοροφή.
Έχω αλλάξει τις βαλβίδες και έχω βάλει στο χρώμα της ζάντας.
Η κατανάλωση κυμαίνεται μεταξύ 8-9.5 l/100km αναλόγως του δρόμου και το πόσο το πιέζω. Όταν το είχα πρώτο πάρει το αμάξι το κυνηγούσα συνέχεια αλλά πλέον έχω ηρεμήσει και το πάω στρωτά και ήρεμα. Δεν έχουμε δρόμους για να μπορώ να το χαρώ όπως θέλω και για πίστα πρέπει να έχεις χρόνο και χρήμα για να το χαρείς πραγματικά εκεί. Από ζημιές έχω αλλάξει στα πλαίσια της εγγύησης το φιλέτο του οδηγού που φωτίζει το fr, έχει βγει η ηλιοροφή και έχουν βάλει ταινίες για μείωση θορύβων, έχει αλλαχτεί ο ουρανός λόγω φουσκωματος στα a-pillar και στις δύο μεριές, έχει αλλαχτεί το εμπρός δεξί φανάρι λόγω στάμπας νερού από μέσα, έχει αλλαχτεί η μπαταρία λόγω του start stop, έχει αλλαχτεί η τροχαλία δυναμό λόγω βλάβης και τέλος έχει αλλαχτεί εκτός εγγύησης ο κινητήρας λόγω δικού μου λάθους.
Αν θα το ξανά έπαιρνα? Φυσικά γιατί σε αυτά τα λεφτά δεν έβρισκες κάτι άλλο εκείνη την περίοδο ούτε τώρα βρίσκεις. Ήταν ένα τρομερό πακέτο σε τρομερή τιμή. Με έχει βοηθήσει πάρα πολύ ο σύγγαυρος Giuseppe busso από το να πάρω ιδέες για να κάνω κάτι στο αμάξι μέχρι στην παραμικρή απορία μου :iconcool:
Πλέον το νέο Λεόν έχει ξεφύγει σε τιμή και αν πήγαινα τώρα σε αμάξι δεν θα μπορούσα να το πάρω με τον κινητήρα και εξοπλισμό που επιθυμούσα.
Από οδηγικής πλευράς το αμάξι με ικανοποιεί γιατί έχει μια α σχετική άνεση μέσα στην πόλη με τις 18αρες ζάντες και έχει και μερικές δόσεις σπορ αίσθησης όταν το θες εκτός πόλης, όχι σε μεγάλο βαθμό αλλά αρκετό για να σου αλλάξει την διάθεση κατά τα δικά μου γούστα. Τι θα βελτίωνα? Τα φρένα. Όχι ότι δεν είναι καλά ή δεν έχουν μεστή αίσθηση αλλά αν βελτίωνα κάτι θα ήταν αυτό και όχι την ανάρτηση γιατί δεν ξέρω μετά σε συνδυασμό με τις 18αρες τι θα γίνεται με την μέση μου.
Το κιβώτιο παραμένει ίδιο σε αίσθηση με κοντές σχέσεις και χωρίς τζόγο. Άψογο
Από τριγμούς δεν έχω το παραμικρό από ταμπλό και πλαστικά μόνο από την ηλιοροφή μερικές φορές αναλόγως και καιρού-σκόνης.

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#727332 Μιας και είχαμε τη συζήτηση περί του ποσού που μπορεί να πιάσει ένα ίδιο Leon

Εικόνα
18,8Κ
https://www.car.gr/classifieds/cars/vie ... -seat-leon

χάζευα και πέτυχα αυτό εδώ. Είναι 2 μήνες πιο νέο από το δικό μου και έχει 7 χιλιάδες παραπάνω χιλιόμετρα.
Υποθέτω είναι στην ίδια άριστη κατάσταση και έχει φρέσκα ελαστικά.

Το πόσο θα πουληθεί είναι άλλο θέμα. Θεωρώ ότι 18Κ φεύγει το αμάξι. Άντε 17-17,5 στην χειρότερη.

Στο μυαλό μου ωρίμασε η σκέψη της BMW 1 και έφαγε άκυρο μέσα σε λίγες μέρες, ως ασύμφορη κοστολογικά για αυτά που θα μου δώσει και αυτά που θα πάρω. Βασικά δεν είναι καν upgrade αλλά μια |λογοκρισία| και μισή σαν κίνηση.

Είχα όμως μια βόλτα πριν μέρες, που δεν έχω γράψει ακόμη τίποτα, αλλά με στιγμάτισε εγκεφαλικά για τυχόν μελλοντική αλλαγή. Ήταν με ένα πισωκίνητο γερμανικό κουπέ αυτοκίνητο.

Θα σκεφτώ ανοιχτά, ακόμη και αν δεν το πραγματοποιήσω. Μου έχει περάσει σαν σκέψη κάτι σαν το παρακάτω.


Εικόνα
https://www.car.gr/classifieds/cars/vie ... benz-c-180

Βέβαια μου φαίνονται πολλά τα 124Κ χιλιόμετρα που έχει. Αν είχε τα μισά θα το σκεφτόμουν ΧΘΕΣ.
Άβαταρ μέλους
By popolaros
#727336 το C - coupe γαμαει ειδικα αν βρεθει και το '''δυνατο'' - https://www.car.gr/classifieds/cars/vie ... benz-c-250 -

λιγος ανασταλτικος παραγοντας το αυτοματο αλλα οκ....

υπαρχουν και αυτα βασικα....

https://www.car.gr/classifieds/cars/vie ... 38-bmw-220
Άβαταρ μέλους
By dimik
#727338 Δεν έχει νόημα να πας σε κάτι τόσο παλιό.

< >
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#727339
dimik έγραψε:Δεν έχει νόημα να πας σε κάτι τόσο παλιό.

< >


Αυτό σκέφτομαι και εγώ. 10 ετών αμάξι με ό,τι αυτό σημαίνει. Και να δώσω κάτι που το έχω από km0 και το ξέρω. Από την άλλη άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου.

@ποπ
αυτή που έβαλες είναι γαμάτη :inlove:
Άβαταρ μέλους
By dimik
#727345 Όσον καλό και να είναι θα αρχίσει να βγάζει φθορές ηλικίας το οποίο σημαίνει επιπλέον κόστος και σπάσιμο νεύρων.

https://www.car.gr/classifieds/cars/vie ... 03-bmw-330

Για αρχόντους σε τιμή σειράς 1.

Αλλα δεν έχεις ανάγκη να αλλάξεις αυτοκίνητο.

< >
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#727361 Ρε Γιάννο κάτσε στα αυγά σου, τι σε έπιασε; :lol: Σε δουλειά να βρίσκεσαι
Άβαταρ μέλους
By thanasisr16
#727363
Giuseppe Busso έγραψε:Μιας και είχαμε τη συζήτηση περί του ποσού που μπορεί να πιάσει ένα ίδιο Leon

Εικόνα
18,8Κ
https://www.car.gr/classifieds/cars/vie ... -seat-leon

χάζευα και πέτυχα αυτό εδώ. Είναι 2 μήνες πιο νέο από το δικό μου και έχει 7 χιλιάδες παραπάνω χιλιόμετρα.
Υποθέτω είναι στην ίδια άριστη κατάσταση και έχει φρέσκα ελαστικά.

Το πόσο θα πουληθεί είναι άλλο θέμα. Θεωρώ ότι 18Κ φεύγει το αμάξι. Άντε 17-17,5 στην χειρότερη.

Στο μυαλό μου ωρίμασε η σκέψη της BMW 1 και έφαγε άκυρο μέσα σε λίγες μέρες, ως ασύμφορη κοστολογικά για αυτά που θα μου δώσει και αυτά που θα πάρω. Βασικά δεν είναι καν upgrade αλλά μια |λογοκρισία| και μισή σαν κίνηση.

Είχα όμως μια βόλτα πριν μέρες, που δεν έχω γράψει ακόμη τίποτα, αλλά με στιγμάτισε εγκεφαλικά για τυχόν μελλοντική αλλαγή. Ήταν με ένα πισωκίνητο γερμανικό κουπέ αυτοκίνητο.

Θα σκεφτώ ανοιχτά, ακόμη και αν δεν το πραγματοποιήσω. Μου έχει περάσει σαν σκέψη κάτι σαν το παρακάτω.


Εικόνα
https://www.car.gr/classifieds/cars/vie ... benz-c-180

Βέβαια μου φαίνονται πολλά τα 124Κ χιλιόμετρα που έχει. Αν είχε τα μισά θα το σκεφτόμουν ΧΘΕΣ.

Εσύ όσο πας το κάνεις χειρότερο. Σε λίγο θα μας πεις ότι σκέφτεσαι να το αλλάξεις με Alfa Romeo 147 του 2005. :shifty:
Για τα χιλιόμετρα που κάνεις ή το πουλάς ΤΩΡΑ που έχει και εγγύηση ακόμα και παίρνεις κάτι καινούργιο όπου θα είναι πραγματική αναβάθμιση, ( πχ υβριδικό) ή το κρατάς για άλλα 5-6 χρόνια για να μαζέψεις λεφτά για κάτι καλό. Για τα χιλιόμετρα σου είναι μια καλή ιδέα το υβριδικό γιατί και οικονομία θα κάνεις στο πάνε έλα δουλειά μιας και δεν ξεπερνας τα 60 χιλιόμετρα την εβδομάδα για την δουλειά σου και έχεις και χώρο να το φορτίσεις. Εγώ στην θέση σου θα το άλλαζα μόνο για υβριδικό ή για κάτι πιο γρήγορο, πχ ένα hot hatch πάνω από 250 άλογα.
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#727370
dimik έγραψε:Όσον καλό και να είναι θα αρχίσει να βγάζει φθορές ηλικίας το οποίο σημαίνει επιπλέον κόστος και σπάσιμο νεύρων.


Τόσο χάλια είναι τελικά αυτά τα γερμανικά premium!? :lol:
Άβαταρ μέλους
By dimik
#727375
NickTG έγραψε:
dimik έγραψε:Όσον καλό και να είναι θα αρχίσει να βγάζει φθορές ηλικίας το οποίο σημαίνει επιπλέον κόστος και σπάσιμο νεύρων.


Τόσο χάλια είναι τελικά αυτά τα γερμανικά premium!?


Όπως όλα τα premium προϊόντα θέλουν και την ανάλογη συντήρηση.

< >
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#727379
dimik έγραψε:
NickTG έγραψε:
dimik έγραψε:Όσον καλό και να είναι θα αρχίσει να βγάζει φθορές ηλικίας το οποίο σημαίνει επιπλέον κόστος και σπάσιμο νεύρων.


Τόσο χάλια είναι τελικά αυτά τα γερμανικά premium!?


Όπως όλα τα premium προϊόντα θέλουν και την ανάλογη συντήρηση.

< >


Ανάλογη συντήρηση και φθορά στα 10 χρόνια είναι τίποτα αμορτισέρ, κανένας δίσκος, τέτοια πράγματα.
Αν εννοούμε αυτά είμαστε εντάξει! :s_cool
Άβαταρ μέλους
By dimik
#727383
NickTG έγραψε:
dimik έγραψε:
NickTG έγραψε:
dimik έγραψε:Όσον καλό και να είναι θα αρχίσει να βγάζει φθορές ηλικίας το οποίο σημαίνει επιπλέον κόστος και σπάσιμο νεύρων.


Τόσο χάλια είναι τελικά αυτά τα γερμανικά premium!?


Όπως όλα τα premium προϊόντα θέλουν και την ανάλογη συντήρηση.

< >


Ανάλογη συντήρηση και φθορά στα 10 χρόνια είναι τίποτα αμορτισέρ, κανένας δίσκος, τέτοια πράγματα.
Αν εννοούμε αυτά είμαστε εντάξει! :s_cool


+κανένα σινεμπλοκ, καμία φούσκα, ιμαντας\καδενα, κάνα σωληνάκι.

Γενικά μέρη που φθείρονται ακόμα κι αν το αυτοκίνητο δεν κυκλοφορεί.
Μετά πάμε και σε πιο χοντρά όπως αντλίες, ψυγεία, δοχεία παντως τύπου κλπ.

< >