Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By IKE
#649964
Giuseppe Busso έγραψε:όποτε θέλεις ανοίγουμε ξανά από 2ες


όποτε θες στο touge της αρεσκείας σου (από Πάρνηθα μέχρι Akina) κερνάω τσάι του βουνού. Ισχύει και για ΓΚ που κόλωσε την προηγούμενη

:s_bye
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#649979
alexandros.K έγραψε:Μπουσε κοιτα λιγο και το 80-180 ποσο σου ριχνουν
Θυμησε μου, εσενα ειναι χειροκινητο ή dsg ?


Τα έχω δει. Χειροκίνητο είναι.
Έχει "λάθος" κλιμάκωση το δικό μου για τα νούμερα των περιοδικών.

Το 80-180 σε ένα δοκιμαστικό για άρθρο περιοδικού/site, θα γίνει με 3η ή με 4η ή ακόμη και 5η/6η. Για να δεις την ελαστικότητα του κινητήρα.
Εδώ μιλάμε όμως για άνοιγμα με την καλύτερη δυνατή σχέση που ξέρει ο καθένας στο αμάξι του.

Με 3ες που ανοίξαμε με το ΤΤ mk2 200ps και από 60 περίπου km/h, φεύγει το ΤΤ. Με 2ες από 60km/h όμως, πήγαμε κόπια.

(κάτσε να δούμε τι θα απαντήσει ο red, γιατί μπορεί να λέω και ψέμματα κιόλας).


IKE έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:όποτε θέλεις ανοίγουμε ξανά από 2ες


όποτε θες στο touge της αρεσκείας σου (από Πάρνηθα μέχρι Akina) κερνάω τσάι του βουνού. Ισχύει και για ΓΚ που κόλωσε την προηγούμενη

:s_bye


Μη χρησιμοποιείς το όνομα του ΓΚ επί ματαίω. Άσε που ο ΓΚ είναι 2 πίστες μετά. Αν καταφέρεις και τις περάσεις...
Κατά τα άλλα, εγώ σε τι να κωλώσω; εδώ σας έβαλα και σφίξατε τα χέρια σας.
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#649986
Giuseppe Busso έγραψε:Τα έχω δει. Χειροκίνητο είναι.
Έχει "λάθος" κλιμάκωση το δικό μου για τα νούμερα των περιοδικών.

Το 80-180 σε ένα δοκιμαστικό για άρθρο περιοδικού/site, θα γίνει με 3η ή με 4η ή ακόμη και 5η/6η. Για να δεις την ελαστικότητα του κινητήρα.
Εδώ μιλάμε όμως για άνοιγμα με την καλύτερη δυνατή σχέση που ξέρει ο καθένας στο αμάξι του.

Δεν σε πιάνω νομιζω ....Το 80-180 που δειχνει το zeperfs ειναι η καλυτερη επιδοση που εβγαλε το καθε αμαξι. Αρα σχεδον απιθανο να κανεις καλυτερο χρονο απο αυτον, με το ιδιο αμαξι
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#649992 Εννοείται ότι η συζήτηση έχει ξεφύγει, αλλά νομίζω ότι τα περιοδικά έχουν το 60-160 σαν στάνταρ μέτρηση.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#649998
alexandros.K έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:Τα έχω δει. Χειροκίνητο είναι.
Έχει "λάθος" κλιμάκωση το δικό μου για τα νούμερα των περιοδικών.

Το 80-180 σε ένα δοκιμαστικό για άρθρο περιοδικού/site, θα γίνει με 3η ή με 4η ή ακόμη και 5η/6η. Για να δεις την ελαστικότητα του κινητήρα.
Εδώ μιλάμε όμως για άνοιγμα με την καλύτερη δυνατή σχέση που ξέρει ο καθένας στο αμάξι του.

Δεν σε πιάνω νομιζω ....Το 80-180 που δειχνει το zeperfs ειναι η καλυτερη επιδοση που εβγαλε το καθε αμαξι. Αρα σχεδον απιθανο να κανεις καλυτερο χρονο απο αυτον, με το ιδιο αμαξι


Αν κάνω 80-180 και βάλω 3η σχέση, δεν θα κάνει καλό νούμερο το αμάξι μου.

Δες όμως κάτι άλλο.

0-1000m σε 28.4sec το Leon
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi ... -fr-18-tsi

0-1000m σε 28.6sec το ΤΤ
https://fastestlaps.com/models/audi-tt-2-0-tfsi

0-1000m σε 28.2sec το Focus RS
https://fastestlaps.com/models/ford-focus-rs

0-1000m σε 28.8 το TypeR FN2
https://fastestlaps.com/models/honda-civic-type-r-fn2


Τώρα από εκεί και πέρα, εδώ είμαστε και κάνουμε τις δοκιμές μας. Αλλά όχι να μας θεωρούν και ψεύτες. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#650000
Giuseppe Busso έγραψε:Με 3ες που ανοίξαμε με το ΤΤ mk2 200ps και από 60 περίπου km/h, φεύγει το ΤΤ. Με 2ες από 60km/h όμως, πήγαμε κόπια.

(κάτσε να δούμε τι θα απαντήσει ο red, γιατί μπορεί να λέω και ψέμματα κιόλας).




Για να τελειώνουμε, σταματάς στην άκρη, μου δίνεις συνοδηγό πάνω από 100kg και μετά με ότι σχέση και να ανοίξαμε σου κούνησα μαντίλι. Και είναι λογικό μιας και το audi είναι πιο ελαφρύ και πιο δυνατό, πως να το κάνουμε τώρα ; :dizzy: :dizzy:

Και μάλιστα πριν ανοίξουμε πάλι είχες το ίδιο ακριβώς ύφος.
«Το λεον είναι στην πραγματικότητα 200hp, και το δίνουν 180 ονομαστικά για λόγους μάρκετινγκ κλπ κλπ» και μετά βέβαια τσιμουδιά
Τόσο γρήγορα τα ξέχασες ; :lol:

Όσο αφορά τον Κικιζα, μια φορά λαιβ του πέταξε ο ικε το γάντι και αυτός σφύριζε αδιάφορα :lol:
Τελευταία επεξεργασία από red_monster και 31 Μάιος 2020, 17:36, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By elteo
#650003 Οπα διαβάζω παρασκήνιο στα κοντροστέκια .... :shifty:

Αλήτες κοντράκηδες !! :lol:

Δίαιτα στον 100κιλο και ξανά κόντρα! :protest:
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#650004
Giuseppe Busso έγραψε:
alexandros.K έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:Τα έχω δει. Χειροκίνητο είναι.
Έχει "λάθος" κλιμάκωση το δικό μου για τα νούμερα των περιοδικών.

Το 80-180 σε ένα δοκιμαστικό για άρθρο περιοδικού/site, θα γίνει με 3η ή με 4η ή ακόμη και 5η/6η. Για να δεις την ελαστικότητα του κινητήρα.
Εδώ μιλάμε όμως για άνοιγμα με την καλύτερη δυνατή σχέση που ξέρει ο καθένας στο αμάξι του.

Δεν σε πιάνω νομιζω ....Το 80-180 που δειχνει το zeperfs ειναι η καλυτερη επιδοση που εβγαλε το καθε αμαξι. Αρα σχεδον απιθανο να κανεις καλυτερο χρονο απο αυτον, με το ιδιο αμαξι


Αν κάνω 80-180 και βάλω 3η σχέση, δεν θα κάνει καλό νούμερο το αμάξι μου.

Δες όμως κάτι άλλο.

0-1000m σε 28.4sec το Leon
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi ... -fr-18-tsi

0-1000m σε 28.6sec το ΤΤ
https://fastestlaps.com/models/audi-tt-2-0-tfsi

0-1000m σε 28.2sec το Focus RS
https://fastestlaps.com/models/ford-focus-rs

0-1000m σε 28.8 το TypeR FN2
https://fastestlaps.com/models/honda-civic-type-r-fn2


Τώρα από εκεί και πέρα, εδώ είμαστε και κάνουμε τις δοκιμές μας. Αλλά όχι να μας θεωρούν και ψεύτες. :iconcool:


Τόσος κόπος και άλογα για επιδόσεις μικρής μηχανής! :s_tongue
Άβαταρ μέλους
By IKE
#650007
Giuseppe Busso έγραψε:Μη χρησιμοποιείς το όνομα του ΓΚ επί ματαίω*. Άσε που ο ΓΚ είναι 2 πίστες μετά. Αν καταφέρεις και τις περάσεις...
Κατά τα άλλα, εγώ σε τι να κωλώσω; εδώ σας έβαλα και σφίξατε τα χέρια σας.


Ακόμα και για χειραψία πάλι κόλωσε, τεσπα θα πρότεινα να βρεις δικά σου αστεία πρώτον* και όποιος θέλει φάσεις καλύτερα να μην κοκορευεται πίσω απο πληκτρολόγια (εκεί όλοι μάγκες είναι) για 2 πίστες κλπ αλλά να μιλάει στη πράξη , αλλά αρκετά με το offtopic, adieu
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#650008
alexandros.K έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:Τα έχω δει. Χειροκίνητο είναι.
Έχει "λάθος" κλιμάκωση το δικό μου για τα νούμερα των περιοδικών.

Το 80-180 σε ένα δοκιμαστικό για άρθρο περιοδικού/site, θα γίνει με 3η ή με 4η ή ακόμη και 5η/6η. Για να δεις την ελαστικότητα του κινητήρα.
Εδώ μιλάμε όμως για άνοιγμα με την καλύτερη δυνατή σχέση που ξέρει ο καθένας στο αμάξι του.

Δεν σε πιάνω νομιζω ....Το 80-180 που δειχνει το zeperfs ειναι η καλυτερη επιδοση που εβγαλε το καθε αμαξι. Αρα σχεδον απιθανο να κανεις καλυτερο χρονο απο αυτον, με το ιδιο αμαξι


Το zeperfs δεν δίνει την καλύτερη επίδοση, αλλά τον μέσο όρο των μετρήσεων. :iconcool:

Από εκεί και πέρα μου φαίνεται πολύ περίεργο που ο Busso ήταν κοντά με Focus RS. Ας μην ξεχνάμε βέβαια και τον παράγοντα "οδηγός".
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#650010
NickTG έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:
alexandros.K έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:Τα έχω δει. Χειροκίνητο είναι.
Έχει "λάθος" κλιμάκωση το δικό μου για τα νούμερα των περιοδικών.

Το 80-180 σε ένα δοκιμαστικό για άρθρο περιοδικού/site, θα γίνει με 3η ή με 4η ή ακόμη και 5η/6η. Για να δεις την ελαστικότητα του κινητήρα.
Εδώ μιλάμε όμως για άνοιγμα με την καλύτερη δυνατή σχέση που ξέρει ο καθένας στο αμάξι του.

Δεν σε πιάνω νομιζω ....Το 80-180 που δειχνει το zeperfs ειναι η καλυτερη επιδοση που εβγαλε το καθε αμαξι. Αρα σχεδον απιθανο να κανεις καλυτερο χρονο απο αυτον, με το ιδιο αμαξι


Αν κάνω 80-180 και βάλω 3η σχέση, δεν θα κάνει καλό νούμερο το αμάξι μου.

Δες όμως κάτι άλλο.

0-1000m σε 28.4sec το Leon
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi ... -fr-18-tsi

0-1000m σε 28.6sec το ΤΤ
https://fastestlaps.com/models/audi-tt-2-0-tfsi

0-1000m σε 28.2sec το Focus RS
https://fastestlaps.com/models/ford-focus-rs

0-1000m σε 28.8 το TypeR FN2
https://fastestlaps.com/models/honda-civic-type-r-fn2


Τώρα από εκεί και πέρα, εδώ είμαστε και κάνουμε τις δοκιμές μας. Αλλά όχι να μας θεωρούν και ψεύτες. :iconcool:


Τόσος κόπος και άλογα για επιδόσεις μικρής μηχανής! :s_tongue



:lol:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#650012
red_monster έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:Με 3ες που ανοίξαμε με το ΤΤ mk2 200ps και από 60 περίπου km/h, φεύγει το ΤΤ. Με 2ες από 60km/h όμως, πήγαμε κόπια.

(κάτσε να δούμε τι θα απαντήσει ο red, γιατί μπορεί να λέω και ψέμματα κιόλας).




Για να τελειώνουμε, σταματάς στην άκρη, μου δίνεις συνοδηγό πάνω από 100kg και μετά με ότι σχέση και να ανοίξαμε σου κούνησα μαντίλι. Και είναι λογικό μιας και το audi είναι πιο ελαφρύ και πιο δυνατό, πως να το κάνουμε τώρα ; :dizzy: :dizzy:

Και μάλιστα πριν ανοίξουμε πάλι είχες το ίδιο ακριβώς ύφος.
«Το λεον είναι στην πραγματικότητα 200hp, και το δίνουν 180 ονομαστικά για λόγους μάρκετινγκ κλπ κλπ» και μετά βέβαια τσιμουδιά
Τόσο γρήγορα τα ξέχασες ; :lol:

Όσο αφορά τον Κικιζα, μια φορά λαιβ του πέταξε ο ικε το γάντι και αυτός σφύριζε αδιάφορα :lol:


Κάπου έχω δυναμομέτρηση και δεν μπορώ να τη βρω.

Για την ώρα πάντως από το seatcupra.net
https://forums.seatcupra.net/index.php? ... st-4537529
θα δεις ότι ένα παλικάρι εκεί, το έχει μετρήσει και βγάζει πάνω από 190 ίππους και για άνω των 250 που πήγε με πρόγραμμα.
Μην σου κάνει εντύπωση εντύπωση λοιπόν αν ένα αμάξι με ελεύθερο φίλτρο και 100άρα καύσιμο, φλερτάρει με τα 200 άλογα.

Εγώ δεν είπα ότι είναι πιο γρήγορο από το ΤΤ και αυτό φαίνεται εξάλλου από τις υπό συνθήκες μετρήσεων που θέλω.
Προφανώς και είναι και πιο γρήγορο και πιο ελαφρύ φυσικά. Είδες να είπα κάτι ανάποδο; με βγάζεις ψεύτη δηλαδή;
Βάλε ότι το δικό μου έχει και το βάρος της πανοραμικής. Δεν ξέρω πόσο μπορεί να προσθέτει αλλά με λαμαρίνα ουρανό, είναι ελαφρύτερο.

Τον ΓΚ τον πήρες συνοδηγό για να φτάσουμε χοντρικά στα ίδια κιλά τα δύο αμαξώματα. Οπότε με παρόμοια κιλά και παρόμοια ιπποδύναμη, τα αμάξια πάνε τα ίδια πάνω κάτω.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#650015 Με παρόμοια κιλά (με συνοδηγό) ήμουν αρκετά μπροστά. Ποσό; Μάλλον όσο αφήνουν να εννοηθούν τα 20hp διαφορά

Τώρα γιατί να είναι το λεον πιο δυνατό από τα ανακοινωθέντα και να μην είναι το αουντι κανείς δεν ξέρει. Αυτό δεν είναι βαγκ ;
Στο πηγάδι κατούρησε ; :lol:


Over n out
Άβαταρ μέλους
By JBT
#650020 Όταν λέτε +100 για τον ΓΚ δεν πιστεύω να κατάλαβε κανείς ότι δεν μιλάμε για ΜΤΟΕ (μεγατόνοι οδηγικής εμπειρίας)

:s_thumbsup
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#650023 Ο ΓΚ είναι ψηλό αγόρι, εξού και τα 100kg

Εγώ βέβαια δεν τον ονομάτισα.