Επρεπε να γίνει εδώ και καιρό αυτό!
Επρεπε να γίνει εδώ και καιρό αυτό!
Giuseppe Busso έγραψε:
https://www.car.gr/31146727-seat-leon
Πήρε το μάτι μου την παραπάνω αγγελία.
Έχει τον 2λτ βενζίνης με 192 ίππους και το νέο DSG7.
Βγάζει ρύπους κατά WLTP.
Είναι η πιο τελευταία έκδοση στο εν λόγω Leon και ουσιαστικά αντικατέστησε το δικό μου 1.8 180 ίππων.
Δεν ξέρω τι ετήσια έξοδα διαβίωσης έχει, αλλά μαθαίνεται και αυτό.
Νομίζω είναι μια ευκαιρία για ένα πλήρες αμάξι σε εξαιρετική τιμή και με επιδόσεις GTi.
Δεν το γνωρίζω προσωπικά το όχημα, αλλά το συστήνω προς αγορά γενικά αν ψαχτεί.
Anonymous Founder έγραψε:Τις έχω πληρώσει στο πετσί μου αυτές τις φορολογήσεις. Δεν χρειάζεται να πάθουν κι άλλοι ό,τι έπαθα εγώ. Μακριά από τέτοια συνεταιριλίκια με το ελληνικό δημόσιο και τις φορολογικές του αρχές. Εκτός αν σου περισσεύουν (αλλά τότε δεν ψωνίζεις Seat, αλλά κάτι πολύ ακριβότερο...).
GTS έγραψε:Δεν ειναι φοβερο ποσο γιατι το δινεις σε βαθος 10ετιας. Επισης μην ξεχνας αλλους που οχι μονο ΦΠ αλλα και 690 τελη. Εκει ειναι διπλο το χτυπημα.
socratesn έγραψε:Είναι "βλακώδες" οικονομοτεχνικά να φορτωθείς κυβικά για ένα τόσο "next door" αυτοκίνητο, όσο ολοκληρωμένο και αν είναι. Θέλεις μόνο για τέλη και φόρο πολυτελείας ένα χιλιάρικο το χρόνο απλά για να έχει πινακίδες, την ώρα που ίδιο αυτοκίνητο με κάποιους ίππους λιγότερους και 2-3 Specs κατώτερο, κυκλοφορεί με το 25% των ανωτέρω εξόδων.
Σήμερα μπορεί να μοιάζει ενδιαφέρον τέτοιο όχημα, αλλά σε μία 5ετία που θα έχει "παλιώσει" θα χωνεύονται πολύ πιο δύσκολα τα 600άρια του φπ στο εκκαθαριστικό.
Επίσης (γιατί Ελλάδα είμαστε και δεν ξέρεις τι ξημερώνει), το 2λιτρο ως ένδειξη πολυτελούς διαβίωσης μπορεί κάλλιστα να αποτελέσει λόγο ώστε να απορριφθεί κανείς σε διάφορα επιδόματα όπως π.χ. είχε συμβεί στο κοινωνικό μέρισμα 2017-2018 και γενικά είναι το ψυχολογικό άλλα και ρεαλιστικό όριο ώστε να αποτελείς έρμαιο της κάθε οικονομικής πολιτικής των κυβερνήσεων στην Ελλάδα.
Για μένα Ελλάδα και > 2λτ είναι συνδυασμός που βγάζει νόημα μόνο 1) σε αυτοκίνητα άνω της δεκαετίας που έχουν φάει πλήρη απαξίωση και 2) Σε πραγματικά ξεχωριστές κατασκευές τύπου M Division, Audi RS, ακόμη και κανένα Cupra.
βλέποντας το νέο Leon στο δρόμο είναι ότι πρόκειται για ένα «ψαγμένο» σχεδιαστικά αυτοκίνητο
γραμμές που παραπέμπουν σε κουπέ οχήματα
έχει κερδίσει σαφώς σε δυναμισμό σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη γενιά του Leon
αποκτά πιο δυναμικό εμπρόσθιο προφυλακτήρα
Οδηγοκεντρικό εσωτερικό με ανεβασμένη ποιότητα
κεντρική κονσόλα να στρέφεται προς τον οδηγό ελαχιστοποιώντας τους διακόπτες και τα χειριστήρια για να βελτιώσει την εσωτερική εργονομία
Μαλακά υλικά
Καλύτεροι χώροι
Μοτέρ με πολλά πλεονεκτήματα
η χαμηλωμένη ανάρτηση
μαζί με το άκαμπτο πλαίσιο
σε καταστάσεις υψηλής πίεσης
χωρίς απότομες αντιδράσεις
τελος ο λουης απο μερκ wolff/hamilron clash :worse[…]
Προσφορές πήρα από 80 μέχρι 300 παρά. Για αυτό […]
Σιχαμένο ήχο αυτά τα Ολλανδικά ( γλώσσα) .
Κι όπως όλες οι ΕΛ ομάδες , τώρα στην 3η περίοδο θ[…]