Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#662549 Εικόνα

https://www.car.gr/31146727-seat-leon

Πήρε το μάτι μου την παραπάνω αγγελία.
Έχει τον 2λτ βενζίνης με 192 ίππους και το νέο DSG7.
Βγάζει ρύπους κατά WLTP.
Είναι η πιο τελευταία έκδοση στο εν λόγω Leon και ουσιαστικά αντικατέστησε το δικό μου 1.8 180 ίππων.

Δεν ξέρω τι ετήσια έξοδα διαβίωσης έχει, αλλά μαθαίνεται και αυτό.
Νομίζω είναι μια ευκαιρία για ένα πλήρες αμάξι σε εξαιρετική τιμή και με επιδόσεις GTi.

Δεν το γνωρίζω προσωπικά το όχημα, αλλά το συστήνω προς αγορά γενικά αν ψαχτεί.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#664164
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#664166
Giuseppe Busso έγραψε:Εικόνα

https://www.car.gr/31146727-seat-leon

Πήρε το μάτι μου την παραπάνω αγγελία.
Έχει τον 2λτ βενζίνης με 192 ίππους και το νέο DSG7.
Βγάζει ρύπους κατά WLTP.
Είναι η πιο τελευταία έκδοση στο εν λόγω Leon και ουσιαστικά αντικατέστησε το δικό μου 1.8 180 ίππων.

Δεν ξέρω τι ετήσια έξοδα διαβίωσης έχει, αλλά μαθαίνεται και αυτό.
Νομίζω είναι μια ευκαιρία για ένα πλήρες αμάξι σε εξαιρετική τιμή και με επιδόσεις GTi.

Δεν το γνωρίζω προσωπικά το όχημα, αλλά το συστήνω προς αγορά γενικά αν ψαχτεί.

Έχει φόρο πολυτελείας, για τα επόμενα 10 χρόνια.
Δηλαδή, 440€ για 5 χρόνια και μετά 308€ για άλλα 5. Άρα 2200 για τα πρώτα 5 χρόνια και άλλα 1540€ για τα άλλα 5. Σύνολο: 3740€ στην 10ετία.

Γνώμη μου, και με όλο το σεβασμό για ένα πολύ καλό αυτοκίνητο, δεν αξίζει. Θα άξιζε αν μιλούσαμε για ένα πολύ ακριβότερο αυτοκίνητο, εκεί δεν θα ασχολιόταν κανείς με σχεδόν 4Κ επιπλέον στην 10ετία. Εδώ όμως το μετράς.
Θεωρώ πως σαν 1.8 ήταν το καλύτερο Leon και ένα από τα καλύτερα στην κατηγορία του σαν πακέτο. Με το 2.0 μοτέρ όμως, το ξεχνάς. Ακόμη και σαν Cupra δεν θα το πρότεινα.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#664168 Μάλλον δεν διαφωνώ σε τίποτα από αυτά που γράφεις, εν τέλει καταλήγω ότι για αστείες και παράλογες φορολογήσεις, στερείται κάποιος ένα πολύ αξιόλογο και σύγχρονο και μάλιστα σχετικά οικολογικό, λόγω WLTP, αυτοκίνητο.
Είναι πραγματικά κωμικοτραγικό αυτό.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#664172 Τις έχω πληρώσει στο πετσί μου αυτές τις φορολογήσεις. Δεν χρειάζεται να πάθουν κι άλλοι ό,τι έπαθα εγώ. Μακριά από τέτοια συνεταιριλίκια με το ελληνικό δημόσιο και τις φορολογικές του αρχές. Εκτός αν σου περισσεύουν (αλλά τότε δεν ψωνίζεις Seat, αλλά κάτι πολύ ακριβότερο...).

EDIT: Η αγγελία διαγράφηκε πάντως, άρα παίζει κάποιος να έχει εντελώς διαφορετική γνώμη! :lol: :metalo:
Άβαταρ μέλους
By GTS
#664173 Δεν ειναι φοβερο ποσο γιατι το δινεις σε βαθος 10ετιας. Επισης μην ξεχνας αλλους που οχι μονο ΦΠ αλλα και 690 τελη. Εκει ειναι διπλο το χτυπημα.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#664174
Anonymous Founder έγραψε:Τις έχω πληρώσει στο πετσί μου αυτές τις φορολογήσεις. Δεν χρειάζεται να πάθουν κι άλλοι ό,τι έπαθα εγώ. Μακριά από τέτοια συνεταιριλίκια με το ελληνικό δημόσιο και τις φορολογικές του αρχές. Εκτός αν σου περισσεύουν (αλλά τότε δεν ψωνίζεις Seat, αλλά κάτι πολύ ακριβότερο...).


Ακριβώς. Είναι και ο λόγος που συνειδητά επιλέγω όπως επιλέγω. Αρκετά νταβατζιλίκια. Αλλά ας μείνουμε στο αμιγώς αυτοκινηστικό. Το αμάξι είναι πολύ καλό στα λεφτά αυτά, αλλά λόγω συνθηκών τρώει Χ.


Παρεμπιπτόντως στο πιο πάνω βίντεο, ο τυπάς λέει ότι το νέο Leon, έχει καλύτερο σε αίσθηση τιμόνι από το Focus.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#664175
GTS έγραψε:Δεν ειναι φοβερο ποσο γιατι το δινεις σε βαθος 10ετιας. Επισης μην ξεχνας αλλους που οχι μονο ΦΠ αλλα και 690 τελη. Εκει ειναι διπλο το χτυπημα.


Σωστό και αυτό. Μάλλον για αυτό έφυγε και το αμάξι. Γιατί παρόλα τα χαράτσια, παρέμενε ευκαιρία και αγόραζες πάρα πολύ αμάξι στα λεφτά αυτά.
Μιλάμε για κινητήρα που "ράβει", για κιβώτιο που δεν χρειάζεται συστάσεις, πλαίσιο, φρένα και πλήρη εξοπλισμό.
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#664179 Είναι "βλακώδες" οικονομοτεχνικά να φορτωθείς κυβικά για ένα τόσο "next door" αυτοκίνητο, όσο ολοκληρωμένο και αν είναι. Θέλεις μόνο για τέλη και φόρο πολυτελείας ένα χιλιάρικο το χρόνο απλά για να έχει πινακίδες, την ώρα που ίδιο αυτοκίνητο με κάποιους ίππους λιγότερους και 2-3 Specs κατώτερο, κυκλοφορεί με το 25% των ανωτέρω εξόδων.
Σήμερα μπορεί να μοιάζει ενδιαφέρον τέτοιο όχημα, αλλά σε μία 5ετία που θα έχει "παλιώσει" θα χωνεύονται πολύ πιο δύσκολα τα 600άρια του φπ στο εκκαθαριστικό.

Επίσης (γιατί Ελλάδα είμαστε και δεν ξέρεις τι ξημερώνει), το 2λιτρο ως ένδειξη πολυτελούς διαβίωσης μπορεί κάλλιστα να αποτελέσει λόγο ώστε να απορριφθεί κανείς σε διάφορα επιδόματα όπως π.χ. είχε συμβεί στο κοινωνικό μέρισμα 2017-2018 και γενικά είναι το ψυχολογικό άλλα και ρεαλιστικό όριο ώστε να αποτελείς έρμαιο της κάθε οικονομικής πολιτικής των κυβερνήσεων στην Ελλάδα.

Για μένα Ελλάδα και > 2λτ είναι συνδυασμός που βγάζει νόημα μόνο 1) σε αυτοκίνητα άνω της δεκαετίας που έχουν φάει πλήρη απαξίωση και 2) Σε πραγματικά ξεχωριστές κατασκευές τύπου M Division, Audi RS, ακόμη και κανένα Cupra.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#664186
socratesn έγραψε:Είναι "βλακώδες" οικονομοτεχνικά να φορτωθείς κυβικά για ένα τόσο "next door" αυτοκίνητο, όσο ολοκληρωμένο και αν είναι. Θέλεις μόνο για τέλη και φόρο πολυτελείας ένα χιλιάρικο το χρόνο απλά για να έχει πινακίδες, την ώρα που ίδιο αυτοκίνητο με κάποιους ίππους λιγότερους και 2-3 Specs κατώτερο, κυκλοφορεί με το 25% των ανωτέρω εξόδων.
Σήμερα μπορεί να μοιάζει ενδιαφέρον τέτοιο όχημα, αλλά σε μία 5ετία που θα έχει "παλιώσει" θα χωνεύονται πολύ πιο δύσκολα τα 600άρια του φπ στο εκκαθαριστικό.

Επίσης (γιατί Ελλάδα είμαστε και δεν ξέρεις τι ξημερώνει), το 2λιτρο ως ένδειξη πολυτελούς διαβίωσης μπορεί κάλλιστα να αποτελέσει λόγο ώστε να απορριφθεί κανείς σε διάφορα επιδόματα όπως π.χ. είχε συμβεί στο κοινωνικό μέρισμα 2017-2018 και γενικά είναι το ψυχολογικό άλλα και ρεαλιστικό όριο ώστε να αποτελείς έρμαιο της κάθε οικονομικής πολιτικής των κυβερνήσεων στην Ελλάδα.

Για μένα Ελλάδα και > 2λτ είναι συνδυασμός που βγάζει νόημα μόνο 1) σε αυτοκίνητα άνω της δεκαετίας που έχουν φάει πλήρη απαξίωση και 2) Σε πραγματικά ξεχωριστές κατασκευές τύπου M Division, Audi RS, ακόμη και κανένα Cupra.


συμφωνω σε ολα.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#664291 Δεν εχει 1 χιλ τον χρονο γισ τελη και ΦΠ. Τα τελη δεν συγρκρατησα ποσα ηταν αλλα πρεπει να ειναι γυρω στο 170ε.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#664359 Πρώτη δοκιμή: Νέο SEAT Leon 1.5 EcoTSI FR
Εικόνα

https://www.newsauto.gr/test-drive/prot ... p-ffS5AMrs


Λίστα με κλισέ:

βλέποντας το νέο Leon στο δρόμο είναι ότι πρόκειται για ένα «ψαγμένο» σχεδιαστικά αυτοκίνητο


γραμμές που παραπέμπουν σε κουπέ οχήματα


έχει κερδίσει σαφώς σε δυναμισμό σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη γενιά του Leon


αποκτά πιο δυναμικό εμπρόσθιο προφυλακτήρα


Οδηγοκεντρικό εσωτερικό με ανεβασμένη ποιότητα


κεντρική κονσόλα να στρέφεται προς τον οδηγό ελαχιστοποιώντας τους διακόπτες και τα χειριστήρια για να βελτιώσει την εσωτερική εργονομία


Μαλακά υλικά


Καλύτεροι χώροι


Μοτέρ με πολλά πλεονεκτήματα


η χαμηλωμένη ανάρτηση


μαζί με το άκαμπτο πλαίσιο


σε καταστάσεις υψηλής πίεσης


χωρίς απότομες αντιδράσεις
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#664984 Εικόνα

Seat Leon: Οι πρώτες εντυπώσεις από την οδήγηση της νέας γενιάς
https://www.4troxoi.gr/dokimes/test/sea ... Vk3OPpS_tY

Κρίμα που στην έκδοση των 150 ίππων, δεν έχει πίσω ανεξάρτητη ανάρτηση. Ούτε στην προηγούμενη (5F) γενιά είχε βέβαια.
Το εσωτερικό είναι πολύ ωραίο με την πρώτη ματιά, κάτι που ποτέ δεν είχα χωνέψει στη γενιά 5F, παρότι το αγόρασα.