Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#784759
Chris έγραψε:Ξερει ενα τραγουδι απο μια εστω μπαντα απο αυτες που εχει πανω του, τι λετε? Εξαιρω τους rhcp

Ξέρει, απλά δεν ξέρει ποιο είναι ποιου.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#785139
dimviii έγραψε:Υπάρχει τρόπος μέσα από το κρυφό μενού να βλέπεις θερμοκρασία εισερχόμενου,πίεση τούρμπο και άλλες πληροφορίες σχετικά με το μοτέρ?


Τι εννοείς κρυφό μενού ακριβώς; Υπάρχει μια ρύθμιση που έχουν τα Cupra αλλά δείχνει μόνο πίεση turbo.
Ας αγοράσει ένα παπαράκι τύπου elm327 και ας αγοράσει καμιά εφαρμογή τύπου Torque ή CarScanner στο κινητό και από εκεί θα κάνει λογκαρίσματα και θα έχει live time ενημέρωση για πολλά πράγματα. Δεν ξέρω τι ακρίβειας είναι βέβαια.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#788153 Χθες το βράδυ, μετά το παιχνίδι του Ολυμπιακού, είχα όρεξη να βγάλω το αμάξι μια βόλτα να πατήσω λίγο, να δω λίγο θερμοκρασίες στα λάδια, να κάνω log από την OBD για θερμοκρασία εισερχόμενου αέρα κλπ, να δοκιμάσω λίγο τα φρένα.

Το λοιπόν, με εξωτερική θερμοκρασία 20 βαθμούς, στις 6600rpm με 3η/4η σχέση έδειξε 35 βαθμούς, το οποίο είναι πάρα πολύ. Αλλά ήταν πολύ στιγμιαίο. Σε πιο χαμηλές rpm η θερμοκρασία εισερχόμενου ήταν + 4-5 βαθμούς Κελσίου περίπου. Από 20 βαθμούς εξωτερική και κάτω, είναι μια καλή θερμοκρασία για να κάνεις πατήματα και με επαναλειψιμότητα χωρίς να έχεις δραματική πτώση απόδοσης. Ειδάλλως θέλει μεγαλύτερο intercooler. Θεωρητικά το i/c του Leon αυτού, έχει ας πούμε καλή παροχή για μέχρι 300 άλογα.
Μοίρες αβάνς στις 6600rpm γράφει 11 το λογκάρισμα.
Μέγιστη πίεση χθες σήκωνε 1.24 bar.
Θερμοκρασίες λαδιού είχα από 97-103 βαθμούς με τη μέγιστη να είναι σε πάτημα. Όταν το πάρκαρα ανοιχτό με το καπό επάνω να ηρεμήσει λίγα λεπτά, έδειχνε 105. Ελπίζω να παραμείνει έτσι διότι τα Liqui Moly δείχνουν πολύ θετικά στοιχεία σε αυτό.

Και πάμε τώρα σε κάτι πιο πικάντικο. Όπως θα δείτε και παρακάτω στις φωτογραφίες, πέτυχα ένα Peugeot 308 GTi. Το εν λόγω αμάξι είναι 1.6λτ και έχει εργοστασιακά 270 άλογα και 33,6 κιλά ροπής. Για κάποια χιλιόμετρα γινόταν αναγνωριστική για το ποιος θα τσιγκλήσει ποιον. Κάποια στιγμή ξεθαρρεύουμε παράλληλα και κάνουμε λίγο χωσίματα σε μια διαδρομή και λίγο μετά έχει φανάρι. Εκεί δεν ξεκινήσαμε από στάση αλλά ρολαριστές πρώτες.
Εγώ ήμουν ήδη έτοιμος από πριν. Ζεστά ελαστικά, ζεστά φρένα και το ESC στο Sport που επιτρέπει μερική ολίσθηση (και πλαγιολίσθηση), όχι στο όλα OFF δηλαδή και στη μεγάλη πίεση του προγράμματος.
Ξεκίνησε ελαφρώς πιο καλά το Πεζώ και άνοιξε ένα καπώ. Εικάζω ότι παίζει ρόλο ίσως μια πιο κοντή κλιμάκωση, διότι το Leon μου έχει ομολογουμένως μακρά (αυτό είναι ατού όταν έχεις βελτιωμένο αμάξι όμως) ή/και το twin-scroll turbo του 308. Όμως άρχισαν να γίνονται οι πρώτες αλλαγές σχέσεων άρχισε να μαζεύει το δικό μου μέχρι που στα 180km/h+ είχα βρεθεί ένα αμάξι μπροστά τουλάχιστον. Καμιά 200άρα και έκοψα και έκοψαν τα παιδιά (όπως είδαμε μετά ήταν 2κάβαλο) και πλάκωσα μια τα φρένα για δοκιμή. Μου ζάλισε το μυαλό λίγο...

Κόβω πιο πολύ, ανάβω αλάρμ και κατεβάζω παράθυρο. Πράγματι έρχεται δίπλα μου το 308 και με ρωτάει: Μα καλά, πόσα άλογα είναι αυτό;
Ανταλλάσσουμε φιλοφρονήσεις και μου λένε να πάμε να αράξουμε να τα πούμε. Και πήγαμε λιμάνι Πειραιά.
Έβγαλα και μερικές φωτό με την άδεια του κατόχου. Όπως μου είπε, το αμάξι του φοράει πρόγραμμα και λέει ότι είναι 310 άλογα. Το αμάξι όμως το οδηγούσε όχι ο κάτοχος αλλά ο φίλος του, δηλαδή εγώ με αυτόν άνοιξα. Αλλά δεν έχει τόση σημασία αφού και αυτός έχει 208 GTi. Θέλω να πω έχει ένα γρήγορο αμάξι ίδιας φιλοσοφίας. Ήξερε να οδηγεί. Τώρα τι συμβαίνει. Ή έχει |λογοκρισία| πρόγραμμα ή δεν σηκώνει πολλά πολλά ο εν λόγω κινητήρας χωρίς αλλαγές σε περιφερειακά. Πάντως όπως τα συζητήσαμε, η διαφορά του δικού μου είναι στη ροπή η οποία είναι αρκετά μεγάλη.

Το βράδυ που γύρισα σπίτι χάζεψα λίγο στο fastestlaps χρόνους για το εν λόγω μοντέλο.
https://fastestlaps.com/models/peugeot- ... Eno-orU13o

Πράγματι οι χρόνοι του σε 60-160 & 100-200km/h δείχνουν αυτό που είδαμε και στο δρόμο.
Γράφει 9,8sec το 60-160 όταν εγώ έχω γράψει 9,5 στο dragy ενώ για το 100-200 το Peugeot θέλει 15,8sec όταν εγώ το πετυχαίνω με χαμηλό 15άρι.

Βέβαια μιλάμε για ένα αμάξι που δεν είναι κοντράδικο αλλά καθαρά οδήγηση σε βουνό. Έχει απίστευτα 4πίστονα φρένα 380! mm διαμέτρου. Έχει μπλοκέ διαφορικό και παράγει έναν απίθανο ήχο από τις εξατμίσεις. Είναι πανέμορφο εξωτερικά και έχει μια μασίφ ποιότητας κατασκευής και υλικά πολύ πολύ υψηλού επιπέδου. Εμένα μέσα μου θύμισε κάτι από Audi A3/TT. Είναι βέβαια εξωπραγματικά ακριβό.

Προς Θεού, το όλο κείμενο είναι απλά μια αναφορά σε μια τυχαία κόντρα στο δρόμο, με σεβασμό και χωρίς κόμπλεξ. Όχι για να δούμε ποιος την έχει πιο μεγάλη. Σε αυτά δεν υπάρχει ταβάνι. Εξάλλου πιάσαμε κουβέντα για τα ελαστικά γιατί οι έτεροι Γάλλοι της παρέας μπάνισαν τα Michelin μου, τα οποία και εκθειάσαμε, ενώ ένα από τα 208GTi της παρέας, φορούσε ήδη τα Pilot Sport 5 (πανέμορφα).

Αυτά

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

sawmill grill oxford pa menu


ΥΓ: πέτυχα ένα άρθρο με μετρήσει από το περιοδικό Power
https://www.powermag.gr/el/peugeot-308-gti-270ps.html

Tα νούμερα του 308 είναι

ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ

ΚΜ/Η SEC

0-60 4,17

0-80 5,22

0-100 6,14

0-120 10,39

0-140 13,74

0-160 17,94
0-180 24,62
0-200 34,11

Δείτε τι κάνει το Leon χωρίς να σημαίνει ότι αυτά είναι και τα καλύτερα δυνατά.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#788170 Ωραίος Busso!
Αμφιβάλλω αν και κατά πόσο με Remap ξεπερνούσε αυτός τα 300 άλογα. Μιλάμε για ένα ήδη αρκετά πιεσμένο 1.600αρι απ' την Peugeot, τα 270 που βγάζει είναι ήδη τρομερό νούμερο για αυτά τα κυβικά.

Απ' την άλλη είναι καμιά 200αριά κιλά πιο ελαφρύ απ' το δικό σου, αντε πες με το έξτρα άτομο να ήταν 100 κιλά ελαφρύτερος, σε κάθε περίπτωση εντυπωσιακό ότι βγήκες μπροστά.

Εκεί στα 250-300 άλογα έχει να παίξεις με πολύ κόσμο ρε γμτ :inlove: :eat:
Άβαταρ μέλους
By Vaskir
#788171 Το 308 gti είναι απίστευτο οδηγικά σε στροφιλικια, δεν έχει αντίπαλο.

.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#788174 Ένα πολύ ωραίο και αναλυτικό ποστ από τον GB, ευχαριστούμε! Μου ήθελες και 118i παναθεμά-σε! :lol:
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#788178 Πολυ ωραιος Μπουσο :thumbsup:
Οχι μονο γιατι ησουνα μπροστα , αλλά για την ολη φαση :s_cool


socratesn έγραψε:Ωραίος Busso!
Αμφιβάλλω αν και κατά πόσο με Remap ξεπερνούσε αυτός τα 300 άλογα. Μιλάμε για ένα ήδη αρκετά πιεσμένο 1.600αρι απ' την Peugeot, τα 270 που βγάζει είναι ήδη τρομερό νούμερο για αυτά τα κυβικά.

Συμφωνω. Μονο με remap δεν περναει τα 300

socratesn έγραψε:Απ' την άλλη είναι καμιά 200αριά κιλά πιο ελαφρύ απ' το δικό σου, αντε πες με το έξτρα άτομο να ήταν 100 κιλά ελαφρύτερος, σε κάθε περίπτωση εντυπωσιακό ότι βγήκες μπροστά.

Διαφωνω. 90 κιλα διαφορα εχουν. Με τον +1 επιβατη στο Πεζω ηταν στα ιδια περιπου


Γιαννη εσυ ποσα αλογα υπολογιζεις οτι εισαι ? 300 ?
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#788179 Τωρα θυμηθηκα οτι μετεπειτα λογω ρυπων ειχε πεσει το 308 gti απο τα 270 στα 263 και πιο μετα στα 250 αλογα
Μηπως ηταν κανενα απο αυτα?
Δεν ξερω αν εχουν gpf ή άλλη εξατμιση κτλ τα πιο "αδυναμα"
Άβαταρ μέλους
By drdino
#788189 250 δεν έπεσε το GTI, με το GPF έπεσε στα 260κατι. 250 έκδοση υπήρχε ξεχωριστή αλλά ήταν χωρίς το μπλοκέ, τα Alcon κλπ.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#788192
0-160 17,94
0-180 24,62
0-200 34,11


Στα 160 μπήκε μέσα σφήκα και την κυνηγούσαν;
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#788194 https://fastestlaps.com/models/peugeot-308-gti-t9

Αυτό δεν είναι;
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#788198
socratesn έγραψε:Ωραίος Busso!
Αμφιβάλλω αν και κατά πόσο με Remap ξεπερνούσε αυτός τα 300 άλογα. Μιλάμε για ένα ήδη αρκετά πιεσμένο 1.600αρι απ' την Peugeot, τα 270 που βγάζει είναι ήδη τρομερό νούμερο για αυτά τα κυβικά.

Απ' την άλλη είναι καμιά 200αριά κιλά πιο ελαφρύ απ' το δικό σου, αντε πες με το έξτρα άτομο να ήταν 100 κιλά ελαφρύτερος, σε κάθε περίπτωση εντυπωσιακό ότι βγήκες μπροστά.

Εκεί στα 250-300 άλογα έχει να παίξεις με πολύ κόσμο ρε γμτ :inlove: :eat:



Όντως έμαθα από φίλο Πεζάκια ότι είναι πιεσμένο σαν πίεση τούρμπο εξ εργοστασίου και δεν παίρνει πολύ με remap.

Το ότι βγήκα μπροστά έχει να κάνει πολύ με το παρακάτω που είπες:

socratesn έγραψε:Άρχισαν να κλαίνε τα 1600 c.c. εκεί :rtfm:


Vaskir έγραψε:Το 308 gti είναι απίστευτο οδηγικά σε στροφιλικια, δεν έχει αντίπαλο.

.


Νομίζω κανείς δεν αμφιβάλλει για αυτό, αλλά θα ήθελα να το έχω οδηγήσει για να πω, γιατί όλοι λένε για το βάρος του.
Βάρος και στρίψιμο δεν είναι και οι καλύτεροι σύμμαχοι. Επίσης μην ξεχνάς ότι το Leon έχει ένα εξαιρετικό σασί που βάζει κάτω πολλά πολλά άλογα.

Anonymous Founder έγραψε:Ένα πολύ ωραίο και αναλυτικό ποστ από τον GB, ευχαριστούμε! Μου ήθελες και 118i παναθεμά-σε! :lol:


Να δω για πόσο θα μου το χτυπάς αυτό :s_empathy :s_shout

alexandros.K έγραψε:Πολυ ωραιος Μπουσο :thumbsup:
Οχι μονο γιατι ησουνα μπροστα , αλλά για την ολη φαση :s_cool


socratesn έγραψε:Ωραίος Busso!
Αμφιβάλλω αν και κατά πόσο με Remap ξεπερνούσε αυτός τα 300 άλογα. Μιλάμε για ένα ήδη αρκετά πιεσμένο 1.600αρι απ' την Peugeot, τα 270 που βγάζει είναι ήδη τρομερό νούμερο για αυτά τα κυβικά.

Συμφωνω. Μονο με remap δεν περναει τα 300

socratesn έγραψε:Απ' την άλλη είναι καμιά 200αριά κιλά πιο ελαφρύ απ' το δικό σου, αντε πες με το έξτρα άτομο να ήταν 100 κιλά ελαφρύτερος, σε κάθε περίπτωση εντυπωσιακό ότι βγήκες μπροστά.

Διαφωνω. 90 κιλα διαφορα εχουν. Με τον +1 επιβατη στο Πεζω ηταν στα ιδια περιπου


Γιαννη εσυ ποσα αλογα υπολογιζεις οτι εισαι ? 300 ?


Μα για την όλη φάση το έγραψα το κείμενο κυρίως. :metalo:


Σαν δύναμη το πρόγραμμά μου είναι το παρακάτω:
https://www.facebook.com/photo/?fbid=51 ... 6676545689

Power: 245PS | Power Gain: +65PS
Torque: 380NM | Torque Gain: +130NM

Βάλε τώρα και την εισαγωγή που φοράω η οποία
https://www.youtube.com/watch?v=18hQlyg ... eAutoParts

δίνει 5 άλογα. Βάλε και τα μπουζί από Audi RS7 που φοράω.

Πρέπει να είναι 250+ άλογα και κάνα 400Nm σχεδόν.


EDDIE_147 έγραψε:https://fastestlaps.com/models/peugeot-308-gti-t9

Αυτό δεν είναι;


Ναι αυτό. Το αναφέρω στην αρχική δημοσίευση.

socratesn έγραψε:Περίεργες μετρήσεις το Power, δηλαδή από στάση του ρίχνει στα αυτιά μία 116i 1ο στάδιο? https://www.powermag.gr/el/bmw-116i-f20-232ps.html


Εικάζω ότι φταίει η εποχή των μετρήσεων αν λάβουμε υπόψη ότι το άρθρο είναι δημοσιευμένο Αύγουστο μήνα. Περίεργοι καιροί για τούρμπο. Αν πρόσεξες έγραψα για θερμοκρασίες εισερχόμενου αέρα. Σκέψου ότι εγώ έχω cold air intake ας πούμε και αυτό δίνει πόντους σε μένα.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#788211 Μέχρι τα 160 δούλευε μια χαρά και μετά επηρεάστηκε από τη ζέστη;