Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#777828 Ξαναέλυσα για να δοκιμάσω το o-ring από το ΟΕΜ inlet παρέα με αυτό του MST. Όχι μόνο δεν χώρεσε διπλό. Αλλά δεν κούμπωνε ούτε σκέτο το ΟΕΜ o-ring διότι είναι πιο παχύ από αυτό που έδινε η MST στο inlet. Τσάμπα κόπος αλλά μου έφυγε η ιδέα τουλάχιστον.
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#777832 Το ειπες και μονος σου. Οι αναθυμιασεις ειναι το προβλημα
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#777966
alexandros.K έγραψε:Το ειπες και μονος σου. Οι αναθυμιασεις ειναι το προβλημα



Άρα βγάλσιμο και καθάρισμα. Δεν μπλέκω με δοχεία.


Πάμε σήμερα σε κάτι άλλο. Τελευταία με ενοχλούσε το μαυρισμένο δίμπουκο τελικό. Πήρα τις πληροφορίες μου και αγόρασα ένα σωληνάριο Autosol για Stainless Steel επιφάνειες αξίας 4.80€.

Το πριν ήταν έτσι:


Εικόνα

Μετά από 30 λεπτά δουλειάς έγινε όπως θα δείτε παρακάτω. Χρειάστηκα το 1/4 από τα 75ml του σωληναρίου. Έκανα πολλαπλά περάσματα. Επίσης ένα πανάκι μικροϊνών. Και φυσικά δύναμη με τα χέρια. Νόμιζε άξιζε ο κόπος.


Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα


Σαν να έβαλα καινούργια εξάτμιση μου φαίνεται :thumbsup:
Άλλαξε και το χρώμα της.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#777968 Ωραίο...
Εγώ δεν έσκυβα εκεί κάτω για κανένα λόγο :lol:
Πόσο μάλλον να κάνω και κόπο :roll:
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#777976 Μερακλής, αν και ακόμη και από τις φωτογραφίες... κουράστηκα!
:lol:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#777981 Να είστε καλά παίδες. Δεν ήταν τίποτα. Πιο πολύ ταλαιπωρήθηκα με το inlet παρά με δαύτο.

ΥΓ: Είμαι πολύ άρρωστος που κατέβηκα πριν λίγο κάτω να το δω πως φαίνεται (γαμεί) και βράδυ; :lol:
Άβαταρ μέλους
By Ed_Poe
#780556 Καλησπέρα κ από μένα!
Νέος στο φόρουμ!

Ήρθε κ εμένα η ώρα μου να βελτιώσω λίγο την αίσθηση του Λέοντα.
Να ενημερώσω πως ξεκινάω χαμηλά έχω 1000ρακι 5F με ήμερα 115 αλογα και σκέφτομαι να κάνω κάποιες αλλαγές. Κινητήρας CHZD

Μέχρι τώρα του έχω βάλει μια εισαγωγή κ έχω καταργήσει το φιλτροκουτι, ομολογώ πως έχω δει μια "Χ" διάφορα, αλλά μπορεί να είναι και πλασιμπο.
Πέρα από αυτό κάτι πειραγματα με OBD11 έχω κάνει για απόκριση γκαζιού κλπ.
Τι εμπειρία έχουμε ρε παίδες;
Έχεις κάνεις αντίστοιχο;

*Sorry για το wall of text* :roll:
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#780564 Καλώς ήλθες!
Η αφαίρεση του φίλτρο-κουτιού δεν μου φαίνεται καλή ιδέα : μόνον να χάσεις έχεις λογικά, τόσο σε απόδοση όσο και σε αξιοπιστία.
Έχεις βάλει κάποιο πρόγραμμα;
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#780565 Μήπως εννοεί ότι έχει βάλει κάποια σωλήνα με καμιά χοάνη.
Άβαταρ μέλους
By Ed_Poe
#780581 Καλημερα παίδες!
Ευχαριστώ για το καλωσόρισμα!

Ναι, δεν το έγραψα σωστά..είναι από τις περιπτώσεις που βοηθάει να ακριβολογεις
Χοάνη έχω βάλει.
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#780584
Ed_Poe έγραψε:
Ήρθε κ εμένα η ώρα μου να βελτιώσω λίγο την αίσθηση του Λέοντα.
Να ενημερώσω πως ξεκινάω χαμηλά έχω 1000ρακι 5F με ήμερα 115 αλογα και σκέφτομαι να κάνω κάποιες αλλαγές. Κινητήρας CHZD


Ποια αίσθηση εννοείς;

Κινητήρα; Ανάρτηση; Φρένα;

Πχ με 500-600€ κάνεις ένα ecu remap και πας στα 135-140 άλογα και 240-250Nm ροπής.
Άβαταρ μέλους
By Ed_Poe
#780592
saxon_747 έγραψε:
Ed_Poe έγραψε:
Ήρθε κ εμένα η ώρα μου να βελτιώσω λίγο την αίσθηση του Λέοντα.
Να ενημερώσω πως ξεκινάω χαμηλά έχω 1000ρακι 5F με ήμερα 115 αλογα και σκέφτομαι να κάνω κάποιες αλλαγές. Κινητήρας CHZD


Ποια αίσθηση εννοείς;

Κινητήρα; Ανάρτηση; Φρένα;

Πχ με 500-600€ κάνεις ένα ecu remap και πας στα 135-140 άλογα και 240-250Nm ροπής.



Καλημέρα!
Σε πρώτη φάση έλεγα να κινηθώ προς φρενα, ανάρτηση.
Κοντεύει η ώρα τους ούτως η άλλως.
Λέω να πάω σε 312 δίσκους Brembo Max.
Θέλει μεγαλύτερο φορέα.
Τακάκια, σωληνάκια υψηλής δεν έχω καταλήξει ακόμα.

Για remap είναι safe στο συγκεκριμένο από την εμπειρία σου;
Γενικά έχω διαβάσει διάφορα κ με έχουν φοβίσει, ειδικότερα για σπασμένα σασμάν κλπ, έτσι το αποφεύγω..ωστόσο ακούω γνώμες έτσι, για αυτό ρωτάω εξάλλου
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#780617 Για ανάρτηση θα σε καθοδηγήσει ο Busso. Μια αλλαγή σε αμορτισέρ, ελατήρια και κανά silent block, καμμία βάση powerflex κτλ κάτι θα δώσει.

Τα φρένα θεωρώ είναι επαρκή. Βάλε σωστό τακάκι και σωληνάκια υψηλής, δε χρειάζεται μεγαλύτερος δίσκος.

Για τον προγραμματισμό δεν έχω ίδια εμπειρία. Γνωρίζεις αν το σασμάν σου μπαίνει και σε άλλα μοντέλα;
Άβαταρ μέλους
By Ed_Poe
#780635
saxon_747 έγραψε:Για ανάρτηση θα σε καθοδηγήσει ο Busso. Μια αλλαγή σε αμορτισέρ, ελατήρια και κανά silent block, καμμία βάση powerflex κτλ κάτι θα δώσει.

Τα φρένα θεωρώ είναι επαρκή. Βάλε σωστό τακάκι και σωληνάκια υψηλής, δε χρειάζεται μεγαλύτερος δίσκος.

Για τον προγραμματισμό δεν έχω ίδια εμπειρία. Γνωρίζεις αν το σασμάν σου μπαίνει και σε άλλα μοντέλα;


Αν δεν κάνω λάθος το σασμάν είναι 0AJ 301 103.
Η VW το φοράει σε διάφορα μοντέλα, κυρίως 1.0 .

Ως προς την ανάρτηση σκέφτομαι Koni πορτοκάλι η Bilstein B6 με Eibach μαύρα.
Θέλω να σκληρύνει λίγο, δεν με νοιάζει τόσο η άνεση, όμως με αυτά που διαβάζω νομίζω το κόκκινα θα είναι ακραία.
Για silent block από Cupra που έχω ακούσει καλά λόγια, τι γνώμη έχουμε;

Στα τακάκια δεν μπορώ να αποφασίσω με τίποτα, οι απόψεις διίστανται δραματικά.
Για σωληνάκια δεν έχω καθόλου άποψη, ομολογώ δεν το έχω ερευνήσει αρκετά ακόμα.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#780636
Ed_Poe έγραψε:
saxon_747 έγραψε:Για ανάρτηση θα σε καθοδηγήσει ο Busso. Μια αλλαγή σε αμορτισέρ, ελατήρια και κανά silent block, καμμία βάση powerflex κτλ κάτι θα δώσει.

Τα φρένα θεωρώ είναι επαρκή. Βάλε σωστό τακάκι και σωληνάκια υψηλής, δε χρειάζεται μεγαλύτερος δίσκος.

Για τον προγραμματισμό δεν έχω ίδια εμπειρία. Γνωρίζεις αν το σασμάν σου μπαίνει και σε άλλα μοντέλα;


Αν δεν κάνω λάθος το σασμάν είναι 0AJ 301 103.
Η VW το φοράει σε διάφορα μοντέλα, κυρίως 1.0 .

Ως προς την ανάρτηση σκέφτομαι Koni πορτοκάλι η Bilstein B6 με Eibach μαύρα.
Θέλω να σκληρύνει λίγο, δεν με νοιάζει τόσο η άνεση, όμως με αυτά που διαβάζω νομίζω το κόκκινα θα είναι ακραία.
Για silent block από Cupra που έχω ακούσει καλά λόγια, τι γνώμη έχουμε;

Στα τακάκια δεν μπορώ να αποφασίσω με τίποτα, οι απόψεις διίστανται δραματικά.
Για σωληνάκια δεν έχω καθόλου άποψη, ομολογώ δεν το έχω ερευνήσει αρκετά ακόμα.


Για το σασμάν σου δεν έχω άποψη, αλλά όπως είπες σε αυτά τα μοντέλα θα το φοράει λογικά.
Θέλει ψάξιμο σε κάνα ETKA online.

Περί ανάρτησης. Αν θέλεις να βάλεις ελατήρια χαμηλώματος, καλή ώρα Eibach μαύρα ή κόκκινα, αυτομάτως δεν σου κάνουν τα Bilstein B6. Τέτοια ελατήρια τα σετάρεις μόνο με την κοντομπούκαλη Β6 που λέγεται Β8. Αν θέλει να βάλεις την Β6, θα παραμείνεις με τα μαμά ελατήρια τότε.

Τακάκια όλοι λένε ότι σαν τα μαμά, δεν έχει. Είναι και αποδοτικά αλλά και ήσυχα. Βέβαια είναι και βρωμερά.
Το να πας σε 312x25 είναι κάτι σωστό. Όπως εγώ που θέλω να πάω σε φρένα Cupra 340x30.

Σωληνάκια μπορείς να βάλεις άμα το κυνηγάς. Υπολόγισε ένα κόστος στα 150€ χοντρικά εμπρός-πίσω με υγρό φρένων και τοποθέτηση. Είτε σε φτιαχτό χειροποίητο, είτε σε έτοιμη λύση.