Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#104448
costas80 έγραψε:Θεωρητικά δεν πρέπει να μας απασχολεί η μεταπώληση. Όμως το πρώτο πράγμα που μου λέει κανείς μόλις αναφέρω το seat είναι: εγώ τόσα λεφτά για seat δε δίνω.

Εγω θα τα εδινα αν ηταν αυτο που ηθελα και δεν θα ακουγα κανενα αλλο.
Αν εσενα σου αρεσει και ειναι αυτο που θες, εσυ θα το πληρωσεις, εσυ θα το βολταρεις , εσυ θα το χαιρεσαι.
Αν οι ανταγωνιστες του κοστιζουν 3-4-5Κ παραπανω, πιστευεις οτι θα τα παρεις πισω οταν τα πουλησεις ;; Χλωμο εως πεθαμενο κατα την γνωμη μου.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#104463 Μην λέμε υπερβολές, κάποια αυτοκίνητα (το δικό μου πχ) έχουν δύσκολη ή πολύ δύσκολη μεταπώληση.
Ένα Cupra πόσο θα μπορείς να το πουλήσεις και σε ποιον; Μην ξεχνάμε πως έχει και φόρο πολυτελείας! :dizzy:
Θα ακούσει ο άλλος "φόρο πολυτελείας", θα δει την τιμή, θα δει και την μάρκα... :ninja:
Δείτε τιμές σε αυτοκίνητα που έκαναν 40 και 50Κ πόσο πωλούνται σήμερα. Ο συνδυασμός άγνωστου σήματος στην μάσκα και πολλών κυβικών, είναι λάθος στην Ελλάδα σήμερα, εκτός αν μιλάμε για leasing.
:s_wacko
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#104471
Anonymous Founder έγραψε:Μην λέμε υπερβολές, κάποια αυτοκίνητα (το δικό μου πχ) έχουν δύσκολη ή πολύ δύσκολη μεταπώληση.
Ένα Cupra πόσο θα μπορείς να το πουλήσεις και σε ποιον; Μην ξεχνάμε πως έχει και φόρο πολυτελείας! :dizzy:
Θα ακούσει ο άλλος "φόρο πολυτελείας", θα δει την τιμή, θα δει και την μάρκα... :ninja:
Δείτε τιμές σε αυτοκίνητα που έκαναν 40 και 50Κ πόσο πωλούνται σήμερα. Ο συνδυασμός άγνωστου σήματος στην μάσκα και πολλών κυβικών, είναι λάθος στην Ελλάδα σήμερα, εκτός αν μιλάμε για leasing.
:s_wacko

Aν καποιος θελει ενα αμαξι με 280 αλογα το οποιο θα ειναι διλιτρο+, το cupra ειναι ευκαιρια στα λεφτα που κοστιζει. Ο φορος πολυτελειας που πληρωνει ειναι κλασμα μπροστα στην διαφορα κοστους σε σχεση με αλλα παρομοιας ιπποδυναμης.
Αν τωρα θελει ενα αυτοκινητο με 27-28Κ και βαζει μεσα το Cupra λογω επιδοσεων, προφανως και ισχυουν αυτα που λες.
Άβαταρ μέλους
By Orestis.D
#104472 Οταν ο Ελληνας ακουει Seat, καταλαβαινει κατι σαν Seat Marbella.
Ενω αν του πεις VW Golf θα σου πει "ααα ωραιο αυτοκινητο αυτο".
:slap: :slap: :slap:

Μεγεια, να το χαρει λεω εγω, το αυτοκινητο θα ειναι μια χαρα! :yahoo:
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#104479 Ελπίζω να μου το δίνει βόλτα χαχα

Sent from a mobile device
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#104481 Ο φόρος πολυτελείας είναι μόνος του χωρίς τα τέλη κυκλοφορίας 408€ ετησίως.
Δεν ξέρω αν μπορεί να βρει φθηνότερα 280 άλογα, αλλά τα λεφτά είναι πολλά όπως και να χει.
Άβαταρ μέλους
By Jason Bourne
#104507 Τα τέλη κυκλοφορίας του Cupra 280 (154gr Co2) είναι 262€. Εγώ δίνω 265€ επειδή το 1600άρι που έχω είναι αγορασμένο πριν το τέλος του 2010.
Φθηνότερα 280 άλογα σε καινούργιο δεν υπάρχουν ούτε κατά διάνοια... Το Golf GTI performance pack με 230ps και χωρίς τις ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις που έχει το Cupra στο βασικό εξοπλισμό έχει 3.500€ επιπλέον... Μας κοροϊδεύουν προκλητικά θα έλεγα...
Εγώ περιμένω τις επόμενες μέρες να ανακοινωθούν οι τιμές και ο εξοπλισμός του Leon MY16 για να αποφασίσω για το 1.8tsi 180.
Άβαταρ μέλους
By Jason Bourne
#104509
Nikos! έγραψε:
Jason Bourne έγραψε:Με το καλό να το παραλάβει! Φοβερό! Στην Ελλάδα δόθηκε η παραγγελία; Γιατί το συγκεκριμένο, με την έκπτωση και την απόσυρση, έχει 27.800 με το βασικό εξοπλισμό της έκδοσης. Χωρίς φυσικά πινακίδες, τέλη, κλπ.
Τα μπάκετ είναι standard και αν δεν κάνω λάθος με alcantara, δερμάτινα εννοείς;


Στην Ελλάδα, ναι.

Έκαναν κάποιες επιπλέον εκπτώσεις και μας βγήκε εκεί. Περίπου 2Κ έκανε επιπλέον έκπτωση.

Είναι στάνταρ, ναι...αλλά έβαλε τα φουλ μπάκετ. Δε ξέρω ποια ακριβώς είναι.


Πες του να μάθει εάν θα παραλάβει το MY15 ή το ΜΥ16. Έχουν κάποιες μικροδιαφορές στον εξοπλισμό.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#104517
Jason Bourne έγραψε:Τα τέλη κυκλοφορίας του Cupra 280 (154gr Co2) είναι 262€. Εγώ δίνω 265€ επειδή το 1600άρι που έχω είναι αγορασμένο πριν το τέλος του 2010.
Φθηνότερα 280 άλογα σε καινούργιο δεν υπάρχουν ούτε κατά διάνοια... Το Golf GTI performance pack με 230ps και χωρίς τις ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις που έχει το Cupra στο βασικό εξοπλισμό έχει 3.500€ επιπλέον... Μας κοροϊδεύουν προκλητικά θα έλεγα...
Εγώ περιμένω τις επόμενες μέρες να ανακοινωθούν οι τιμές και ο εξοπλισμός του Leon MY16 για να αποφασίσω για το 1.8tsi 180.

Μην παρεξηγηθώ, δεν είπα πως υπάρχουν φθηνότερα 280 άλογα κάπου αλλού, είπα πως το κόστος ετησίως είναι τέλη+φόρος πολυτελείας, που σύμφωνα και με αυτό που λες είναι:
Για τα πρώτα 5 χρόνια: 262+440=702€
Για τα επόμενα 5 χρόνια: 262+308=570€
Αυτά είναι πολλά λεφτά (πληρώνω αντίστοιχα 660+308=968€ και κάθε χρονιά ματώνει η τσέπη μου με αυτή την ιστορία) και δεν θα πονάει μόνον όταν θα τα πληρώνει, αλλά και όταν θα πάει να το πουλήσει.
Τέλος, το έχουμε ξαναπεί, το ότι είναι τα φθηνότερα 280 άλογα, δεν φταίει μόνον το σήμα στην μάσκα, κάπου θα έχουν γίνει και αλλού εκπτώσεις. Αυτός που αγοράζει κάτι ακριβότερο (πχ ένα S3) δεν αγοράζει μόνον το σηματάκι.
Όσον αφορά την μεταπώληση, το θέμα δεν είναι μόνον τα χρήματα που θα κερδίσεις ή θα χάσεις, αλλά το πόσο εφικτή είναι και πόσο θα περιμένεις. Βάζω και στοίχημα πως στην μεταπώληση τα 3500€ που κοστίζει το Golf παραπάνω, θα επιστρέψουν, γιατί πιο πιθανό είναι να βρεθεί αγοραστής (μετά από πολύ κόπο βέβαια...) για το Golf παρά για το Cupra.
Αν κάνω λάθος, διορθώστε με, αλλά νομίζω πως αυτή είναι η εικόνα στην αγορά.

Από εκεί και μετά, καλοτάξιδο και καλότυχο, μίλησα μόνον για τα οικονομοτεχνικά. Από εκεί και μετά, το αυτοκίνητο είναι πύραυλος, τι να λέμε... :s_gamer
Άβαταρ μέλους
By drdino
#104544 Nίκο το οδήγησε ο αδερφός σου; Του άρεσε;
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#104547
drdino έγραψε:Nίκο το οδήγησε ο αδερφός σου; Του άρεσε;


Ναι, ήταν τυχερός για μόλις είχαν φέρει για σέρβις το δημοσιογραφικο.

Του άρεσε πάρα πολύ, μα πάρα πολύ.

Όταν το φέρουν πίσω θα μας καλέσουν να το πάρει για περισσότερο χρόνο κι αν είμαι Ελλάδα θα το πάρω κι εγώ να γράψω εντυπώσεις.

Sent from a mobile device
Άβαταρ μέλους
By drdino
#104549 Α οκ. Εγώ οδήγησα ένα συναφέλφου, με μπλοκέ, μπάκετ κλπ. Δεν μπορώ να πω ότι με τρέλανε ιδιαίτερα, κυρίως λόγω της δύναμης. Πολλά άλογα για μπροστά, έχει axle hop σε απότομες εκκινήσεις. Σε ρεπρίζ πάντως σκοτώνει. Προσωπικά θα προτιμούσα ένα Golf R ή κανένα S3 αν έπρεπε να μείνω στο γκρουπ, αλλιώς M135.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#104559 Εγώ Μ135i

To μηχανικό μπλοκε είναι στάνταρ

Sent from a mobile device
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#104607
Anonymous Founder έγραψε:Μηχανικό μπλοκέ, είσαι βέβαιος;


Ναι...

Sent from a mobile device