Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#674458 Να τα εκατομμυριάσει. :iconcool: :inlove:

Λίγα κάνεις πάντως. :oops:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#678543 Έγινε σήμερα το ετήσιο σέρβις, αφού δεν συμπλήρωσα 15000χλμ ώστε να γίνει νωρίτερα.

Το αμάξι έχει 29300km και αύριο έχει γενέθλια 3 ετών.
Από το περσινό σέρβις, μέχρι το φετινό, έγιναν 7000km περίπου. Ρόλο έπαιξε και η ακινησία της καραντίνας.

Στο σέρβις έδωσα 187€ και άλλαξα τα εξής:

- 6lt λάδι 5-30 Castrol Edge Professional (παίρνει τα 5.2 και κράτησα το περίσσευμα να το έχω κάβα)
- φίλτρο λαδιού
- ροδέλα κάρτερ
- εργατικά
- αλλαγή υγρού φρένων
- 1lt υγρό φρένων ATE200 racing DOT4 που αγόρασα εγώ από έξω και τους πήγα (είχε 12.50€ και το έχει προσθέσει στα 187)

Εικόνα


Η τιμή εργατοώρας είναι στα 52€ χωρίς ΦΠΑ.
Στα 174.50€ του σέρβις έγιναν εκπτώσεις για να πέσει εκεί.


Χρειάζομαι μια κάρτα καυσαερίων (10€) που θα βγάλω τη Δευτέρα τώρα, γιατί δεν είχαν εκεί να μου ανανεώσουν. Δεν τους έχει στείλει το Υπουργείο.

Μέσα στην τιμή περιλαμβάνεται σαν δώρο η ετήσια ανανέωση της Οδικής Βοήθειας από την Mondial, αξίας 50€.
Επίσης, μου έκαναν καθαρισμό του μηχανοστασίου.

Εικόνα




Πάμε τώρα σε πιο σημαντικά.
Θα χρειαστώ τακάκια πίσω. Έχουν ψωμί για 2-3Κ χλμ. Ο λόγος που φαγώνονται τόσο γρήγορα, είναι κατά κύριο λόγο το ηλεκτρικό χειρόφρενο που εντός πόλης με το σταμάτα-ξεκίνα, φθείρει τα πίσω τακάκια. Αρχικό κόστος με τοποθέτηση μου είπαν στα 90€ περίπου, αλλά μάλλον θα πέσει η τιμή πιο κάτω με εκπτώσεις που θα μου κάνουν. Δεν τα άλλαξα γιατί θα χρειαστεί να ξαναπάω.


Για ποιο λόγο;


Όταν σήκωσαν το αμάξι στο 2κόλωνο για ένα γενικό τσεκάπ στο από κάτω μέρος της μηχανής, είδαν κόκκινα δάκρυα από παραφλού. Διαρροή ψυκτικού από την αντλία νερού. Συγκεκριμένα από τη θερμοθήκη και το o-ring. Σας μεταφέρω ακριβώς τι μου είπαν. Το ανταλλακτικό δεν υπάρχει και παραγγέλθηκε. Ίσως κάνει και 1 μήνα λόγω συνθηκών.

Έκανα 2 ερωτήσεις:
1) Πως προέκυψε; και η απάντηση ήταν ότι λογικά πρόκειται για αστοχία υλικού στο εν λόγω εξάρτημα
2) Πόσο θα μου κόστιζε εκτός εγγύησης; με μια πρώτη επιδερμική ματιά χωρίς να έχουμε λύσιμο και δέσιμο μην τυχόν χρειαστεί κάτι άλλο, μου είπαν για 400€ αλλά αν ήμουν εκτός εγγύησης, το ποσό θα ήταν σαφώς χαμηλότερο. Δεν ξέρω πόσο χαμηλότερο όμως. Με έλουσε κρύος ιδρώτας...

Με ρώτησαν αν έχω πρόγραμμα πάντως και ευτυχώς για την ώρα, δεν έχω.

Θα περάσει εγγύηση και οτιδήποτε χρειαστεί από παραφλού και απιονισμένο δεν θα πληρώσω κάτι (αυτό έλειπε).


ΥΓ: Τελικά πήγα στην κεντρική αντιπροσωπεία για το σέρβις, για αυτό και η δώρο ανανέωση οδικής. Με σύμφερε στην παρούσα φάση, αν και μπορεί να πει κάποιος ότι με αυτά τα κόστη, πληρωμένη την έχω.


Αυτά...

ΥΓ2: Αν αύριο αγόραζα αμάξι με κόστος 50 χιλιάρικα, θα ήταν πάλι Seat και θα ήταν το Cupra Formentor. Φωτογραφίες σε επόμενο ποστ...
Άβαταρ μέλους
By drdino
#678545 Δεν βλέπω την σχέση του χειροφρένου με τα τακάκια αλλα υγεία... Το esp (αν χώνεσαι στις στροφές) ναι.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#678546
drdino έγραψε:Δεν βλέπω την σχέση του χειροφρένου με τα τακάκια αλλα υγεία... Το esp (αν χώνεσαι στις στροφές) ναι.


Ξέχασα να γράψω και σε αυτό πως σου αναφέρω τι μου είπαν.
Ντίνο, τι κάνω; :s_rofl
fake news

Η ουσία είναι ότι σε κάνα μήνα θα αλλάξω και τα πίσω τακάκια. Τα μπροστά είναι ΟΚ.
Αν δεν απατώμαι, πίσω φοράω δίσκους 272mm.


Κάτι άλλο. Υπάρχει περίπτωση η εν λόγω διαρροή που έγραψα, να οφείλεται σε πιθανή κατανάλωση λαδιού; :hmmm:
Δική μου εικασία.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#678548 Ωραίο το κουπρα. Είναι 4κινητο; Ποσό κάνει με έκπτωση κλπ; Τελική τιμή ρώτησες;


< >
Άβαταρ μέλους
By Ove20
#678550
Giuseppe Busso έγραψε:

Κάτι άλλο. Υπάρχει περίπτωση η εν λόγω διαρροή που έγραψα, να οφείλεται σε πιθανή κατανάλωση λαδιού; :hmmm:
Δική μου εικασία.


Οχι.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#678562
GTS έγραψε:Ωραίο το κουπρα. Είναι 4κινητο; Ποσό κάνει με έκπτωση κλπ; Τελική τιμή ρώτησες;


< >


Αυτό που βλέπεις είναι launch edition. Και έχει κάπου 51Κ.
Η αρχική τιμή είναι 48500 νομίζω.
Και δεν έχει τα εμπρός brembo και το ηλ.κάθισμα οδηγού με τις μνήμες.
Άβαταρ μέλους
By Chris
#678563 Ωραιο οντως, αλλα αυτο το σημα στο τιμονι ρε γμτ. Μου θυμιζει κατι αναμεσα σε ταγκια σε τοιχο, σημα χιπχοπ μπαντας, καπελο no fear, κατι τετοιο. Κακο, πολυ κακο. Θα το αλλαζα αμεσως, ή θα το περνουσα καμια μαυρη μεμβρανη
Άβαταρ μέλους
By Ove20
#678564
Chris έγραψε:Ωραιο οντως, αλλα αυτο το σημα στο τιμονι ρε γμτ. Μου θυμιζει κατι αναμεσα σε ταγκια σε τοιχο, σημα χιπχοπ μπαντας, καπελο no fear, κατι τετοιο. Κακο, πολυ κακο. Θα το αλλαζα αμεσως, ή θα το περνουσα καμια μαυρη μεμβρανη


εμένα μου θυμίζει
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#678565
Chris έγραψε:Ωραιο οντως, αλλα αυτο το σημα στο τιμονι ρε γμτ. Μου θυμιζει κατι αναμεσα σε ταγκια σε τοιχο, σημα χιπχοπ μπαντας, καπελο no fear, κατι τετοιο. Κακο, πολυ κακο. Θα το αλλαζα αμεσως, ή θα το περνουσα καμια μαυρη μεμβρανη


Δεν με χάλασε ούτε αυτό.
Γενικά το εν λόγω αυτοκίνητο, χωρίς να είναι premium, μπαίνει σε ένα πολύ κλειστό κλαμπ οχημάτων που ενώ δεν είναι premium, είναι πολύ ιδιαίτερο και ξεχωριστό, χωρίς να είναι μονοκόμματο. Πχ η νέα Alpine είναι μονοκόμματη με την έννοια ότι την παίρνεις για ένα συγκεκριμένο σκοπό.
Εδώ μιλάμε για ένα καταπληκτικό all-arounder με εκρηκτικές επιδόσεις, grip, πολλά έξτρα, καταπληκτική εμφάνιση κατά τη γνώμη μου, ακυκλοφόρητο, σπάνιο και ξεχωριστό. Δεν είναι τσάμπα αλλά για αυτό που είναι, είναι τσάμπα.
Άβαταρ μέλους
By Chris
#678571
Giuseppe Busso έγραψε:
Chris έγραψε:Ωραιο οντως, αλλα αυτο το σημα στο τιμονι ρε γμτ. Μου θυμιζει κατι αναμεσα σε ταγκια σε τοιχο, σημα χιπχοπ μπαντας, καπελο no fear, κατι τετοιο. Κακο, πολυ κακο. Θα το αλλαζα αμεσως, ή θα το περνουσα καμια μαυρη μεμβρανη


Εδώ μιλάμε για ένα καταπληκτικό all-arounder με εκρηκτικές επιδόσεις, grip, πολλά έξτρα, καταπληκτική εμφάνιση κατά τη γνώμη μου, ακυκλοφόρητο, σπάνιο και ξεχωριστό.


Αυτα λογικα ισχυουν στο 100%. Και ναι, αν δεν θες να πας στην πεπατημενη στα 50κ (=suv των τριων γερμανων), ειναι πολυ καλη επιλογη
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#678572 Νομίζω θα βγει και με μικρότερους κινητήρες.

< Note 8 >
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#680827 Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα


Αυτό εδώ είναι το plug in hybrid νέο Leon σε χρώμα ίδιο με το δικό μου (urban silver).
Για μένα η πιο ενδιαφέρουσα έκδοση.
Γιατί έχει 204 άλογα συνδυαστικά.
Γιατί έχει σούπερ εξοπλισμό.
Γιατί έχει πίσω ανεξάρτητη ανάρτηση.

Έχει 32 χιλιάδες ευρώ.

Μοναδικό μειονέκτημα τα 270 λίτρα χώρου αποσκευών.


Αλήθεια τι κόστος γλιτώνεις σε 4 χρόνια χρήσης σε μικτό κύκλο;
Πχ 5000χλμ σε οδικό δίκτυο και άλλα τόσα σε αστικό κύκλο;

Πανέμορφο... Για αυτό άλλαζα το δικό μου