Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Ed_Poe
#783437 καλησπέρα παίδες,

πήγα το Σάββατο για την τοποθέτηση των νέων φρένων, μες στην τρέλα, και ανακάλυψα πως έχω το μοναδικό Leon που έχει ενσωματωμένο φορέα στο άκρο (υπερβολικός :lol: ) :slap: :metalo:
Για να μπουν χρειάζομαι νέα άκρα πρακτικά, πλην αμορτισερ και ελατηρίων.

έκανα μια γύρα στο internet και έστειλα σε εμπόρους, μήπως βρω έτοιμα από κομμένο και γλιτώσω την ταλαιπωρία.

Πουλάει μήπως κανείς σε λογική τιμή;

βάζω και φώτο

https://postimg.cc/gallery/5yRfG2r

εγώ πρακτικά χρειάζομαι όλο το κάτω μέρος που έχει διαιρούμενο φορέα και κιθάρα.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#783446 Τι φρένα προσπαθείς να βάλεις; Ξέρω πως το σαράκι της βελτίωσης είναι πολύ δυνατό, αλλά θα έλεγα να προχωράς προσεκτικά και βήμα-βήμα, γιατί το κόστος μπορεί να εκτοξευτεί και τα αποτελέσματα να είναι αμφίβολα.
Άβαταρ μέλους
By Ed_Poe
#783457
Anonymous Founder έγραψε:Τι φρένα προσπαθείς να βάλεις; Ξέρω πως το σαράκι της βελτίωσης είναι πολύ δυνατό, αλλά θα έλεγα να προχωράς προσεκτικά και βήμα-βήμα, γιατί το κόστος μπορεί να εκτοξευτεί και τα αποτελέσματα να είναι αμφίβολα.


Όλο το στορυ ξεκίνησε με την αλλαγή των δίσκων από 280 σε 312.
Πήρα δίσκους, τακάκια, φορείς για τους μεγαλύτερους δίσκους κ όλα καλά μέχρι εκεί.
Κάπου στο ενδιάμεσο, μπερδεύτηκα εγώ(;) , με μπέρδεψαν οι επιμέρους πληροφορίες (;) Κ έγινε η γκέλα.

Το άκρο στο δικό μου είναι μη διαιρούμενο με ενσωματωμένο φορέα, οπότε μεγαλύτεροι δίσκοι γιοκ, χωρίς διαιρούμενο άκρο.

Ψάχνω τώρα γύρω γύρω για το κόστος άκρου.
Ώστε να μπουν όλα, ελπίζοντας να μην ξεφύγω στο κόστος όπως λες κ εσύ!

Αυτά συνοπτικά.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#783463 Θεωρώ πως η ταλαιπωρία, δεν αξίζει τον κόπο και τα χρήματα που θα δώσεις. Ούτε θα κερδίσεις τόσο πολύ σε φρενάρισμα για να σου κάνει την διαφορά. Για ποιο κόστος μιλάμε; Εγώ πριν πολλά πολλά χρόνια, πήγα από τα 300mm στα 330mm και σε εξαπίστονη δαγκάνα από μονοπίστονη, αλλά με απολύτως εργοστασιακή εφαρμογή, χωρίς αποστάτες κλπ. Επιπλέον, άλλαξα και τα σωληνάκια με μεταλλικά Goodridge.
Την μεγάλη διαφορά, την κάνουν ΚΥΡΙΩΣ τα τακάκια όμως, ακόμη και σε ίδιο δίσκο. Ασφαλώς και τα δικά μου ζεσταίνονται, γιατί βάζω νορμάλ απλό τακάκι: αν βάλεις ενισχυμένο, θα σφυρίζει κλπ.
Είχα δώσει 1600€ τότε, σε καιρούς που είχαμε λεφτά και δέναμε τα σκυλιά με τα λουκάνικα. Σήμερα, δεν θα το έκανα για τόσο οριακή διαφορά (μόνον στο παρατεταμένο φρενάρισμα θα δεις διαφορά, όπου και πάλι θα ζεσταθούν, αλλά θα συνεχίσει να φρενάρει χωρίς θέμα).

Αν δεν βρεις πράγματα να μπουν πάνω χωρίς πατέντες, ΜΗΝ το κάνεις, δεν υπάρχει λόγος. Θα πετάξεις τα λεφτά σου και παίζει να το κάνεις χειρότερο.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#783485
Ed_Poe έγραψε:καλησπέρα παίδες,

πήγα το Σάββατο για την τοποθέτηση των νέων φρένων, μες στην τρέλα, και ανακάλυψα πως έχω το μοναδικό Leon που έχει ενσωματωμένο φορέα στο άκρο (υπερβολικός :lol: ) :slap: :metalo:
Για να μπουν χρειάζομαι νέα άκρα πρακτικά, πλην αμορτισερ και ελατηρίων.

έκανα μια γύρα στο internet και έστειλα σε εμπόρους, μήπως βρω έτοιμα από κομμένο και γλιτώσω την ταλαιπωρία.

Πουλάει μήπως κανείς σε λογική τιμή;

βάζω και φώτο

https://postimg.cc/gallery/5yRfG2r

εγώ πρακτικά χρειάζομαι όλο το κάτω μέρος που έχει διαιρούμενο φορέα και κιθάρα.


Νομίζω κάπου εδώ θα έβαζα στοπ στην αλλαγή και θα ακολουθούσα τη συμβουλή του HF.
Βάλε πιο καλό τακάκι, τα οποία καλά τακάκια, κοστίζουν. Και ενδεχομένως να τρως και το δίσκο πιο γρήγορα.
Μην μπλέξεις με άκρα και λοιπά. Θα ανεβάσεις το κόστος χωρίς λόγο.
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#783487 Το είχα πει για τα φρένα, σε τέτοιο αμάξι είναι επαρκή και συνήθως μπλέκεις.

Μια μικρή βελτίωση σε τακάκια, σωληνάκια υψηλής, ανάρτηση και ecu remap (και μετά το πουλάς για να πάρεις του μπουσου μτχ.)

Υ.Γ Πήγαινε μια βόλτα εδώ
http://www.morarisbrakes.gr/ μπας και βγάλεις άκρη με τα φρένα, μην πάνε τζάμπα.
Άβαταρ μέλους
By Ed_Poe
#783493
Anonymous Founder έγραψε:Θεωρώ πως η ταλαιπωρία, δεν αξίζει τον κόπο και τα χρήματα που θα δώσεις. Ούτε θα κερδίσεις τόσο πολύ σε φρενάρισμα για να σου κάνει την διαφορά. Για ποιο κόστος μιλάμε; Εγώ πριν πολλά πολλά χρόνια, πήγα από τα 300mm στα 330mm και σε εξαπίστονη δαγκάνα από μονοπίστονη, αλλά με απολύτως εργοστασιακή εφαρμογή, χωρίς αποστάτες κλπ. Επιπλέον, άλλαξα και τα σωληνάκια με μεταλλικά Goodridge.
Την μεγάλη διαφορά, την κάνουν ΚΥΡΙΩΣ τα τακάκια όμως, ακόμη και σε ίδιο δίσκο. Ασφαλώς και τα δικά μου ζεσταίνονται, γιατί βάζω νορμάλ απλό τακάκι: αν βάλεις ενισχυμένο, θα σφυρίζει κλπ.
Είχα δώσει 1600€ τότε, σε καιρούς που είχαμε λεφτά και δέναμε τα σκυλιά με τα λουκάνικα. Σήμερα, δεν θα το έκανα για τόσο οριακή διαφορά (μόνον στο παρατεταμένο φρενάρισμα θα δεις διαφορά, όπου και πάλι θα ζεσταθούν, αλλά θα συνεχίσει να φρενάρει χωρίς θέμα).

Αν δεν βρεις πράγματα να μπουν πάνω χωρίς πατέντες, ΜΗΝ το κάνεις, δεν υπάρχει λόγος. Θα πετάξεις τα λεφτά σου και παίζει να το κάνεις χειρότερο.



Δεν θα σου πω ψέματα, το ίδιο πράγμα σκέφτομαι τώρα, έχει αρχίσει να φαίνεται πως δεν αξίζει η ιστορία..
Θα δω και τι τιμές θα μου πουν..
Βέβαια δεν απαντάνε κιολας έτσι!
Έχουμε κ αυτό τώρα!
Έχω στείλει σε ότι κυκλοφορεί κ έχει απαντήσει ενας..
Θα δούμε, θα το ψάξω λίγο ακόμα, αλλά το βλέπω να πηγαίνει κουβά η αλλαγή..
Πατέντες δεν θέλω καθόλου, δεν το ρισκάρω
Αν είναι να το κάνω θα γίνει εργοστασιακά!
Αυτό είναι δεδομένο!
Άβαταρ μέλους
By Ed_Poe
#783494
Giuseppe Busso έγραψε:
Ed_Poe έγραψε:καλησπέρα παίδες,

πήγα το Σάββατο για την τοποθέτηση των νέων φρένων, μες στην τρέλα, και ανακάλυψα πως έχω το μοναδικό Leon που έχει ενσωματωμένο φορέα στο άκρο (υπερβολικός :lol: ) :slap: :metalo:
Για να μπουν χρειάζομαι νέα άκρα πρακτικά, πλην αμορτισερ και ελατηρίων.

έκανα μια γύρα στο internet και έστειλα σε εμπόρους, μήπως βρω έτοιμα από κομμένο και γλιτώσω την ταλαιπωρία.

Πουλάει μήπως κανείς σε λογική τιμή;

βάζω και φώτο

https://postimg.cc/gallery/5yRfG2r

εγώ πρακτικά χρειάζομαι όλο το κάτω μέρος που έχει διαιρούμενο φορέα και κιθάρα.


Νομίζω κάπου εδώ θα έβαζα στοπ στην αλλαγή και θα ακολουθούσα τη συμβουλή του HF.
Βάλε πιο καλό τακάκι, τα οποία καλά τακάκια, κοστίζουν. Και ενδεχομένως να τρως και το δίσκο πιο γρήγορα.
Μην μπλέξεις με άκρα και λοιπά. Θα ανεβάσεις το κόστος χωρίς λόγο.


Προς το παρόν, θα ηταν σωστή επιλογή από όλες τις απόψεις.
Τώρα αν πιάσω καμία καλή τιμή, θα το σκεφτώ λίγο παραπάνω, αλλά κ πάλι δεν ξέρω
Στο τσακ είμαι να τα βάλω όλα για πούλημα, αφορετα είναι εξάλλου, και να τελειώνω.
Άβαταρ μέλους
By Ed_Poe
#783495
saxon_747 έγραψε:Το είχα πει για τα φρένα, σε τέτοιο αμάξι είναι επαρκή και συνήθως μπλέκεις.

Μια μικρή βελτίωση σε τακάκια, σωληνάκια υψηλής, ανάρτηση και ecu remap (και μετά το πουλάς για να πάρεις του μπουσου μτχ.)

Υ.Γ Πήγαινε μια βόλτα εδώ
http://www.morarisbrakes.gr/ μπας και βγάλεις άκρη με τα φρένα, μην πάνε τζάμπα.



Εμ..τα λεγες, δεν τα λεγες;
Ποιος άκουσε είναι το θέμα :lol:

Είναι το γαμωτο ρε παιδί μου.
Τώρα δίσκοι, τακάκια, φορείς μου είναι άχρηστα όπως είναι το αμάξι.
Μόνο να τα πουλησω μπορώ, γιατί για να μπουν δεν..

Τελικά, ο σοφός λαός έχει πάλι δίκιο.. "αν δεν πάθεις, δεν θα μάθεις"
Άντε να δούμε τι θα κάνω τελικά!
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#784646 Κεφάλαιο φρένα

Όταν ανέβηκε η δύναμη στο αμάξι άρχισε να μου μπαίνει η ιδέα για αναβάθμιση στα φρένα. Αρχικά είχα ψαχτεί για σωληνάκια. Μετά για σωληνάκια και καλύτερους δίσκους, πχ Brembo Xtra μαζί με το αντίστοιχο τακάκι. Η αλήθεια είναι ότι τρυπητούς δίσκους δεν έχω βάλει ποτέ, διότι πάντα φοβόμουν τις ρωγμές και τυχόν ήχους. Το σκεφτόμουν για μεγάλο διάστημα αυτό το setup αλλά τελικά δεν προχώρησε.

Προτίμησα την αναβάθμιση σε φρένα Cupra εμπρός μαζί με μεταλλικά σωληνάκια υψηλής.

Το σετ περιλαμβάνει καινούριες δαγκάνες Cupra βαμμένες σε μαύρο χρώμα με ασημί λογότυπο CUPRA. Είναι μονοπίστονες και το πιστόνι έχει διάμετρο 60mm, έναντι 57mm που έχει η ΟΕΜ δαγκάνα του Leon 1.8.
Αυτή θα φιλοξενήσει δίσκο της Brembo της σειράς Coated Line 09.C306.11 με διάμετρο 340mm διαμέτρου και πάχους 30mm. Αναβάθμιση από τα εργοστασιακά 312x25mm.
Τακάκι μπήκε ΟΕΜ της TRW που φορούν και τα Cupra μπροστά.
Σωληνάκια φτιαχτά σε κόκκινο χρώμα και μόνο μπροστά. Πίσω δεν έβαλα γιατί ο μάστορας επέμενε ότι δεν χρειάζεται. Είναι τόσο μικρό αφενός και αφετέρου έχουν ένα περίεργο ρακόρ που το φοβήθηκε μην μπλέξουμε. Η πλάκα είναι ότι και εγώ σε όσες εταιρίες με braided brake lines είχα κοιτάξει εδώ και 2 χρόνια, για κάποιο λόγο δεν έβγαζαν σωληνάκια στο 1.8 με ηλ.χειρόφρενο. Μάλλον μάθαμε γιατί. Κρίμα γιατί είναι πράγματι ωραία τα κόκκινα μεταλλικά σωληνάκια.

Στο δια ταύτα. Σήμερα το πρωί παρέδωσα το αυτοκίνητο και αργά το απόγευμα παρέλαβα. Θα κάνω 300-500km στρωτής οδήγησης με σταδιακά αυξανόμενη πίεση για να πατήσουν ωραία καλά τα πάντα. Η πρώτη εντύπωση είναι ότι έχω αυξήσει δραματικά την μη αναρτώμενη μάζα και το τιμόνι έχει βαρύνει. Βασικά έχει βαρύνει όλο το εμπρόσθιο μέρος. Το νιώθω και στην εκκίνηση ότι σαν να κάθεται καλύτερα ο τροχός. Εικάζω πως αυτό θα έχει το τίμημά του στο στρίψιμο. Το wheel hopping έχει εξαλειφθεί ολοσχερώς με το αγωνιστικό Powerflex που φοράω. Μάλλον τώρα θα είναι ακόμη καλύτερα.
Βέβαια δεν είναι αυτός ο λόγος που αναβάθμισα τα φρένα. Έχω διαπιστώσει ότι από 200άρες ή σε κυνήγι, δεν με έκανε να νιώθω την ασφάλεια που θέλω. Και καθώς επιβραδύνεις το αμάξι μαζεύει ξανά χιλιόμετρα. Χρειάζεσαι πέδηση.
Το κόστος για 4πίστονες λύσεις ξεκινούσε από τα 1100€ και για μεταχειρισμένες δαγκάνες. Εδώ το κόστος ήταν 620€ δίσκοι, δαγκάνες, τακάκια, κιθάρες και 150€ εργασία, υγρό, εξαέρωση, καθαρισμός κυκλώματος, τοποθέτηση και σωληνάκια υψηλής αεροπορικού τύπου. 770€ πακέτο όλα μαζί.

Παραθέτω μερικές φωτογραφίες:

Εδώ είναι όλα τα υλικά μας



Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

εδώ η μια δαγκάνα με το ένα και μόνο τακάκι που περιλαμβάνει τον αισθητήρα φθοράς

Εικόνα

εδώ έχουμε κουμπώσει πάνω στο αμάξι σωληνάκια, δαγκάνα, δίσκο και από πάνω θα μπει ο αποστάτης της Eibach (που ήδη έχω) για να μπει η ζάντα και να είμαστε έτοιμοι

Εικόνα


έτοιμος

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

αλλά βρώμικος περίπου 3 εβδομάδες (περίεργο ε... )


οπότε

Εικόνα

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα


Και εδώ είναι τα παλιά ΟΕΜ φρένα με 44130 διανυθέντα χλμ. Παραδόξως οι δίσκοι είναι σε καταπληκτική κατάσταση. Τα τακάκια έχουν λίγες χιλιάδες χλμ ακόμη.

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Κάποιες πληροφορίες. Ο 312mm δίσκος είχε βάρος 8.6 κιλά. Ο 340mm έχει 10.8 κιλά βάρος.
Ενώ υπάρχει και σαφής διαφορά στο βάρος της δαγκάνας το οποίο δεν το έχω διαθέσιμο αυτή τη στιγμή. Μιλάμε για σίγουρα 3 κιλά επιπλέον βάρους σε κάθε τροχό.

Για το τέλος άφησα το οπτικό κομμάτι. Προτίμησα μαύρη δαγκάνα γιατί είναι και πιο ανθεκτική στο χρόνο σαν βαφή αλλά και δεν χτυπάει άσχημα στο μάτι. Γούστα είναι βέβαια αυτά, αλλά στην 147 είχα βάψει κόκκινες της δαγκάνες και είχε αρχίσει να με κουράζει.
Επίσης κάτι πρέπει να κάνω με την πίσω δαγκάνα που είναι σε χρώμα ασημί. Για τρίψιμο, αμμοβολή και ηλεκτροστατική σε μαύρο χρώμα θέλει 70€. Δεν προτίθεμαι να τα δώσω. Ίσως το αφήσω έτσι για λίγο καιρό. Εξάλλου δεν φαίνεται τόσο έντονα ελέω μαύρης δαγκάνας.

Ανυπομονώ να τα δοκιμάσω...
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#784648 καλοριζικα τα φρενα.

σημερα πηρε ο φιλος το λευκο λεον.
Βραδυ εχουμε πατηματα με κατι σ3 και αστρα σκαλισμενα για τα καλοριζικα.
Ειδα το αυτοκινητο απο κοντα και ειναι οντως αριστο.
Ευχαριστουμε Μπουσε. :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#784649
dimviii έγραψε:καλοριζικα τα φρενα.

σημερα πηρε ο φιλος το λευκο λεον.
Βραδυ εχουμε πατηματα με κατι σ3 και αστρα σκαλισμενα για τα καλοριζικα.
Ειδα το αυτοκινητο απο κοντα και ειναι οντως αριστο.
Ευχαριστουμε Μπουσε. :thumbsup:


Να είσαι καλά Μητς.

Εν τω μεταξύ χθες σας σκεφτόμουν γιατί είδα ένα Touareg. :shifty:
Να'ναι καλά το παλικάρι, πήρε πακετάρα ο φίλος.
Άντε και καλές βόλτες... :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#784664 Καλορίζικα τα φρένα, λογική επιλογή νομίζω, σε χρυσαφί Cupra έβγαιναν; Θα ήταν η επιλογή μου.
Άβαταρ μέλους
By Ed_Poe
#784666 Ααααααααχ παίζεις με τον πόνο μου Μπουσεεεε!!

Καλορίζικα!
Πανέμορφο το αποτέλεσμα!
Του πάει η μαύρη δαγκάνα
Πολυφορεμενο το κόκκινο!
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#784667
Ed_Poe έγραψε:Πολυφορεμενο το κόκκινο!


Σωστο. Αλλα σφανταει στο ματι το ατιμο, ενω το μαυρο "χανεται" ελαφρως...

Ωραιος και μερακλης Μπουσσε :thumbsup: