Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By dimik
#780639 Bilstein Β6, τακάκια ΑΤΕ ceramic τα οποία και δεν βγάζουν σκόνη και είναι πολύ αποδοτικά και είσαι άρχοντας.

Αντε κανένα πρόγραμμα αν το σηκώνει το κιβώτιο.


Μην πετάς άσκοπα χρήματα σε ένα 1000ρι.

< >
Άβαταρ μέλους
By Ed_Poe
#780670
Giuseppe Busso έγραψε:
Ed_Poe έγραψε:
saxon_747 έγραψε:Για ανάρτηση θα σε καθοδηγήσει ο Busso. Μια αλλαγή σε αμορτισέρ, ελατήρια και κανά silent block, καμμία βάση powerflex κτλ κάτι θα δώσει.

Τα φρένα θεωρώ είναι επαρκή. Βάλε σωστό τακάκι και σωληνάκια υψηλής, δε χρειάζεται μεγαλύτερος δίσκος.

Για τον προγραμματισμό δεν έχω ίδια εμπειρία. Γνωρίζεις αν το σασμάν σου μπαίνει και σε άλλα μοντέλα;


Αν δεν κάνω λάθος το σασμάν είναι 0AJ 301 103.
Η VW το φοράει σε διάφορα μοντέλα, κυρίως 1.0 .

Ως προς την ανάρτηση σκέφτομαι Koni πορτοκάλι η Bilstein B6 με Eibach μαύρα.
Θέλω να σκληρύνει λίγο, δεν με νοιάζει τόσο η άνεση, όμως με αυτά που διαβάζω νομίζω το κόκκινα θα είναι ακραία.
Για silent block από Cupra που έχω ακούσει καλά λόγια, τι γνώμη έχουμε;

Στα τακάκια δεν μπορώ να αποφασίσω με τίποτα, οι απόψεις διίστανται δραματικά.
Για σωληνάκια δεν έχω καθόλου άποψη, ομολογώ δεν το έχω ερευνήσει αρκετά ακόμα.


Για το σασμάν σου δεν έχω άποψη, αλλά όπως είπες σε αυτά τα μοντέλα θα το φοράει λογικά.
Θέλει ψάξιμο σε κάνα ETKA online.

Περί ανάρτησης. Αν θέλεις να βάλεις ελατήρια χαμηλώματος, καλή ώρα Eibach μαύρα ή κόκκινα, αυτομάτως δεν σου κάνουν τα Bilstein B6. Τέτοια ελατήρια τα σετάρεις μόνο με την κοντομπούκαλη Β6 που λέγεται Β8. Αν θέλει να βάλεις την Β6, θα παραμείνεις με τα μαμά ελατήρια τότε.

Τακάκια όλοι λένε ότι σαν τα μαμά, δεν έχει. Είναι και αποδοτικά αλλά και ήσυχα. Βέβαια είναι και βρωμερά.
Το να πας σε 312x25 είναι κάτι σωστό. Όπως εγώ που θέλω να πάω σε φρένα Cupra 340x30.

Σωληνάκια μπορείς να βάλεις άμα το κυνηγάς. Υπολόγισε ένα κόστος στα 150€ χοντρικά εμπρός-πίσω με υγρό φρένων και τοποθέτηση. Είτε σε φτιαχτό χειροποίητο, είτε σε έτοιμη λύση.



Οκ!
Θα αρχίσω λίγο την έρευνα για τα σωληνάκια που λες.
Τακάκια κάπου θα καταλήξω, σκεφτόμουν και τα yellowstuff ένα φεγγάρι.
Θα δω σε τι θα καταλήξω.

Τα Koni τα ακυρώνουμε τελείως;
Οι δίσκοι θα μπουν σίγουρα, κοιτάω να παραγγείλω κ φορείς για κλείσει αυτό το κομμάτι. Δαγκάνες δεν έχει κανένα απολύτως νόημα να αλλάξω στην φάση μου.

Το κομμάτι κινητήρα μάλλον θα το αφήσω προς το παρόν γιατί ανεβαίνει το κόστος.
Άβαταρ μέλους
By Ed_Poe
#780672
dimik έγραψε:Bilstein Β6, τακάκια ΑΤΕ ceramic τα οποία και δεν βγάζουν σκόνη και είναι πολύ αποδοτικά και είσαι άρχοντας.

Αντε κανένα πρόγραμμα αν το σηκώνει το κιβώτιο.


Μην πετάς άσκοπα χρήματα σε ένα 1000ρι.

< >


Τα κοίταξα τα ATE, δεν με χαλασαν να πω την αλήθεια, καλά σχόλια βλέπω στην σύντομη αναζήτηση που έκανα, θα το δω καλύτερα αργότερα από το PC.
Θέλουν ζέσταναν η δαγκώνουν καλά από νωρίς;
Τα B6 με μαμά ελατήρια όπως λέει κ ο Busso, φαντάζομαι προτείνεις;!
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#780687 Μην βάλεις ΑΤΕ αν θες τη γνώμη μου. Το μαμά τακάκι σε 312 είναι εξαιρετικό. Έβαλες φίλος ΑΤΕ σε 312 και δεν του αρέσει καθόλου. Σφυρίζει.

Εγώ πάντως είμαι υπέρ για ένα light πρόγραμμα. Με 3-4 κατοστάρικα θα βρεις δοκιμασμένη λύση. Πήγαινε στον Microchips στο Μοσχάτο.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#780714
Ed_Poe έγραψε:
dimik έγραψε:Bilstein Β6, τακάκια ΑΤΕ ceramic τα οποία και δεν βγάζουν σκόνη και είναι πολύ αποδοτικά και είσαι άρχοντας.

Αντε κανένα πρόγραμμα αν το σηκώνει το κιβώτιο.


Μην πετάς άσκοπα χρήματα σε ένα 1000ρι.

< >


Τα κοίταξα τα ATE, δεν με χαλασαν να πω την αλήθεια, καλά σχόλια βλέπω στην σύντομη αναζήτηση που έκανα, θα το δω καλύτερα αργότερα από το PC.
Θέλουν ζέσταναν η δαγκώνουν καλά από νωρίς;
Τα B6 με μαμά ελατήρια όπως λέει κ ο Busso, φαντάζομαι προτείνεις;!


Β6 έχω κι εγώ με μαμά ελατήρια, σε BMW και είμαι ευχαριστημένος, προφανώς χάνεις σε άνεση αλλά όχι τραγικά και είναι πολύ καλύτερα από Koni SRT πορτοκαλι και KW με eibach ελατήρια που έχω οδηγήσει σε άλλα αυτοκίνητα.
Εκτός αν θέλεις να σου σπάνε τα νεύρα και να πονάει η καρδιά σου σε κάθε λακούβα και σαμαρακι, συν περισσότερη φθορά σε σινεμπλοκ, ακρομπαρα, κλπ


Τα Ate ceramic τα φοράω και στο BMW και τα είχα και στο Golf που είχα στην κατοχή μου μέχρι πρόσφατα, δουλεύουν αμέσως και είναι αποτελεσματικοτατα, ούτε σφυρίγματα ούτε τίποτα.
Στο BMW τα έβαλα μαζί με τους ΑΤΕ power disc, στο Golf νομίζω είχα Brembo δίσκους μεσαίας σειράς.
Είμαι τόσο ευχαριστημένος που θα τα έβαζα και στο KIA που αντικατεστησε το Golf.

< >
Άβαταρ μέλους
By Ed_Poe
#780941
Giuseppe Busso έγραψε:Μην βάλεις ΑΤΕ αν θες τη γνώμη μου. Το μαμά τακάκι σε 312 είναι εξαιρετικό. Έβαλες φίλος ΑΤΕ σε 312 και δεν του αρέσει καθόλου. Σφυρίζει.

Εγώ πάντως είμαι υπέρ για ένα light πρόγραμμα. Με 3-4 κατοστάρικα θα βρεις δοκιμασμένη λύση. Πήγαινε στον Microchips στο Μοσχάτο.



καλημέρα Busso!
Μια και θα αλλαχθούν εμπρός-πίσω θα δοκιμάσω τα ATE για να δω κάτι διαφορετικό από το μαμά.
Αν δεν μου κάνουν θα τα αλλάξω.
Οι δίσκοι είναι Brembo Max με τις εγκοπές, 312 μπροστά 253 πίσω.

Τον έχω υπόψιν τον Microchips.
έχει ανεβάσει κάποια συμπαθητικά αποτελέσματα απο 1.0.
Αυτό που δεν ξέρω, βάζει κονσέρβα η ασχολείται να χαρτογραφήσει το αμάξι;
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#780943
Ed_Poe έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:Μην βάλεις ΑΤΕ αν θες τη γνώμη μου. Το μαμά τακάκι σε 312 είναι εξαιρετικό. Έβαλες φίλος ΑΤΕ σε 312 και δεν του αρέσει καθόλου. Σφυρίζει.

Εγώ πάντως είμαι υπέρ για ένα light πρόγραμμα. Με 3-4 κατοστάρικα θα βρεις δοκιμασμένη λύση. Πήγαινε στον Microchips στο Μοσχάτο.



καλημέρα Busso!
Μια και θα αλλαχθούν εμπρός-πίσω θα δοκιμάσω τα ATE για να δω κάτι διαφορετικό από το μαμά.
Αν δεν μου κάνουν θα τα αλλάξω.
Οι δίσκοι είναι Brembo Max με τις εγκοπές, 312 μπροστά 253 πίσω.

Τον έχω υπόψιν τον Microchips.
έχει ανεβάσει κάποια συμπαθητικά αποτελέσματα απο 1.0.
Αυτό που δεν ξέρω, βάζει κονσέρβα η ασχολείται να χαρτογραφήσει το αμάξι;



SEAT IBIZA 6F 1.0 TSI 115PS 200NM
APS STAGE 1 SPORT
Power: 140PS | Power Gain: +25PS
Torque: 250NM | Torque Gain: +50NM
Optimized for: OE Car / 100RON Fuel

Engines: CHZ DKJ DKR DKL

https://www.facebook.com/APSTUNED/photo ... 272590737/

Δες πχ τον APS.

Το τι γίνεται στα προγράμματα, είναι πολύ σχετικό. Αντικειμενικά, κανένας δεν γράφει κώδικα με την έννοια που το φαντάζεσαι. Όλοι πατούν πάνω σε μια βάση και με κάποια δεδομένα αρχίζουν και πειράζουν. Υπάρχει πλέον τεράστια βάση δεδομένων παγκοσμίως από τα αυτοκίνητα.
Ας πούμε ότι ο Microchips και ο κάθε αντίστοιχος, δεν βάζει κονσέρβα. Βάζει όμως σχεδόν το ίδιο πρόγραμμα για όσους έχουν το ίδιο αμάξι με ίδια περιφερειακά. Πχ δεν μπορεί ένα άλλο 1000άρι Λεόν να έχει άλλο πρόγραμμα από το δικό σου, εφόσον είσαι με ίδιο τούρμπο και ίδια εξάτμιση. Ακόμη και με αλλαγμένη εισαγωγή, πάλι το ίδιο πρόγραμμα θα έχεις. Οπότε πες το και κονσέρβα αφού θα έχει μπει σε Χ αυτοκίνητα. Η διαφορά θα είναι αν θέλεις για 95άρα ή 100άρα βενζίνη.
Αν αρχίσεις και αλλάζεις περιφερειακά, τότε θέλεις πιο custom πρόγραμμα. Είναι γεγονός αυτό.
Άβαταρ μέλους
By Ed_Poe
#780945
dimik έγραψε:
Ed_Poe έγραψε:
dimik έγραψε:Bilstein Β6, τακάκια ΑΤΕ ceramic τα οποία και δεν βγάζουν σκόνη και είναι πολύ αποδοτικά και είσαι άρχοντας.

Αντε κανένα πρόγραμμα αν το σηκώνει το κιβώτιο.


Μην πετάς άσκοπα χρήματα σε ένα 1000ρι.

< >


Τα κοίταξα τα ATE, δεν με χαλασαν να πω την αλήθεια, καλά σχόλια βλέπω στην σύντομη αναζήτηση που έκανα, θα το δω καλύτερα αργότερα από το PC.
Θέλουν ζέσταναν η δαγκώνουν καλά από νωρίς;
Τα B6 με μαμά ελατήρια όπως λέει κ ο Busso, φαντάζομαι προτείνεις;!


Β6 έχω κι εγώ με μαμά ελατήρια, σε BMW και είμαι ευχαριστημένος, προφανώς χάνεις σε άνεση αλλά όχι τραγικά και είναι πολύ καλύτερα από Koni SRT πορτοκαλι και KW με eibach ελατήρια που έχω οδηγήσει σε άλλα αυτοκίνητα.
Εκτός αν θέλεις να σου σπάνε τα νεύρα και να πονάει η καρδιά σου σε κάθε λακούβα και σαμαρακι, συν περισσότερη φθορά σε σινεμπλοκ, ακρομπαρα, κλπ


Τα Ate ceramic τα φοράω και στο BMW και τα είχα και στο Golf που είχα στην κατοχή μου μέχρι πρόσφατα, δουλεύουν αμέσως και είναι αποτελεσματικοτατα, ούτε σφυρίγματα ούτε τίποτα.
Στο BMW τα έβαλα μαζί με τους ΑΤΕ power disc, στο Golf νομίζω είχα Brembo δίσκους μεσαίας σειράς.
Είμαι τόσο ευχαριστημένος που θα τα έβαζα και στο KIA που αντικατεστησε το Golf.

< >



καλημέρα Dimik,

Mε έψησες να τα δοκιμάσω τα ATE.
Aπλά πρέπει να δω και το Part # για τα πίσω τακάκια, μια κ θα αλλαχτούν κ αυτοί οι δίσκοι.
Για ανάρτηση μάλλον θα κινηθώ σε B6 με ελατήρια FR, αλλά έχω λίγο καιρό μπροστά μου μέχρι να τα βάλω, οπότε μπορεί να αλλάξω κ γνώμη, δεύτερη επιλογή είναι η συμβουλή του Busso (Β8+ Eibach) .
Άβαταρ μέλους
By Ed_Poe
#780946
Giuseppe Busso έγραψε:
Ed_Poe έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:Μην βάλεις ΑΤΕ αν θες τη γνώμη μου. Το μαμά τακάκι σε 312 είναι εξαιρετικό. Έβαλες φίλος ΑΤΕ σε 312 και δεν του αρέσει καθόλου. Σφυρίζει.

Εγώ πάντως είμαι υπέρ για ένα light πρόγραμμα. Με 3-4 κατοστάρικα θα βρεις δοκιμασμένη λύση. Πήγαινε στον Microchips στο Μοσχάτο.



καλημέρα Busso!
Μια και θα αλλαχθούν εμπρός-πίσω θα δοκιμάσω τα ATE για να δω κάτι διαφορετικό από το μαμά.
Αν δεν μου κάνουν θα τα αλλάξω.
Οι δίσκοι είναι Brembo Max με τις εγκοπές, 312 μπροστά 253 πίσω.

Τον έχω υπόψιν τον Microchips.
έχει ανεβάσει κάποια συμπαθητικά αποτελέσματα απο 1.0.
Αυτό που δεν ξέρω, βάζει κονσέρβα η ασχολείται να χαρτογραφήσει το αμάξι;



SEAT IBIZA 6F 1.0 TSI 115PS 200NM
APS STAGE 1 SPORT
Power: 140PS | Power Gain: +25PS
Torque: 250NM | Torque Gain: +50NM
Optimized for: OE Car / 100RON Fuel

Engines: CHZ DKJ DKR DKL

https://www.facebook.com/APSTUNED/photo ... 272590737/

Δες πχ τον APS.

Το τι γίνεται στα προγράμματα, είναι πολύ σχετικό. Αντικειμενικά, κανένας δεν γράφει κώδικα με την έννοια που το φαντάζεσαι. Όλοι πατούν πάνω σε μια βάση και με κάποια δεδομένα αρχίζουν και πειράζουν. Υπάρχει πλέον τεράστια βάση δεδομένων παγκοσμίως από τα αυτοκίνητα.
Ας πούμε ότι ο Microchips και ο κάθε αντίστοιχος, δεν βάζει κονσέρβα. Βάζει όμως σχεδόν το ίδιο πρόγραμμα για όσους έχουν το ίδιο αμάξι με ίδια περιφερειακά. Πχ δεν μπορεί ένα άλλο 1000άρι Λεόν να έχει άλλο πρόγραμμα από το δικό σου, εφόσον είσαι με ίδιο τούρμπο και ίδια εξάτμιση. Ακόμη και με αλλαγμένη εισαγωγή, πάλι το ίδιο πρόγραμμα θα έχεις. Οπότε πες το και κονσέρβα αφού θα έχει μπει σε Χ αυτοκίνητα. Η διαφορά θα είναι αν θέλεις για 95άρα ή 100άρα βενζίνη.
Αν αρχίσεις και αλλάζεις περιφερειακά, τότε θέλεις πιο custom πρόγραμμα. Είναι γεγονός αυτό.



Nαι κατάλαβα τι λες.
όχι δεν είχα στο μυαλό μου custom κώδικα για το συγκεκριμένο αριθμό πλαισίου κλπ, ούτε για αστείο.
Ρωτάω σύμφωνα με το τι έχω ακούσει.
Αλλά με κάλυψες σε αυτό που αναρωτιόμουν.

Φορτώνουν base map και πειράζουν απο εκεί, συνεπώς γίνεται ένα "Χ"..ας το πούμε..tuning, δεν είναι "το μπριζωσαμε, το flashαραμε, έφυγες"
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#781018
Ed_Poe έγραψε:καλημέρα Dimik,

Mε έψησες να τα δοκιμάσω τα ATE.
Aπλά πρέπει να δω και το Part # για τα πίσω τακάκια, μια κ θα αλλαχτούν κ αυτοί οι δίσκοι.
Για ανάρτηση μάλλον θα κινηθώ σε B6 με ελατήρια FR, αλλά έχω λίγο καιρό μπροστά μου μέχρι να τα βάλω, οπότε μπορεί να αλλάξω κ γνώμη, δεύτερη επιλογή είναι η συμβουλή του Busso (Β8+ Eibach) .


Τι ζάντες φοράς, βάλε καμιά φωτογραφία το αμάξι.
Άβαταρ μέλους
By Ed_Poe
#781134
Giuseppe Busso έγραψε:
Ed_Poe έγραψε:καλημέρα Dimik,

Mε έψησες να τα δοκιμάσω τα ATE.
Aπλά πρέπει να δω και το Part # για τα πίσω τακάκια, μια κ θα αλλαχτούν κ αυτοί οι δίσκοι.
Για ανάρτηση μάλλον θα κινηθώ σε B6 με ελατήρια FR, αλλά έχω λίγο καιρό μπροστά μου μέχρι να τα βάλω, οπότε μπορεί να αλλάξω κ γνώμη, δεύτερη επιλογή είναι η συμβουλή του Busso (Β8+ Eibach) .


Τι ζάντες φοράς, βάλε καμιά φωτογραφία το αμάξι.


Καλημέρα Busso!
Εργοστασιακές 16άρες προς το παρόν.
Part # βρήκα απο ΕΤΚΑ.
ήρθαν και οι δίσκοι με τους φορείς εχθές.
ΣΚ λογικά θα τα βάλω.
έχω βάλει στο μάτι 17άρες, κάνω υπομονή προς το παρόν να αλλάξω πιο σημαντικά πράγματα!
Οι φώτο είναι λίγο παλιές, δυστυχώς τις καλές τις έχω στην κάμερα :lol:

https://postimg.cc/gallery/7TRH2Zw
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#781245 Πολύ ωραίο χρώμα. Τους δίσκους 312 τους παίρνει η 16άρα;

Το αμάξι με χαμήλωμα και αποστάτες θα δείξει κι άλλο.
Άβαταρ μέλους
By Ed_Poe
#781264
Giuseppe Busso έγραψε:Πολύ ωραίο χρώμα. Τους δίσκους 312 τους παίρνει η 16άρα;

Το αμάξι με χαμήλωμα και αποστάτες θα δείξει κι άλλο.


Σε ευχαριστώ!!
Ομολογώ πως είχα ενδοιασμούς για το χρώμα, αλλά έφυγαν πολύ άμεσα :yahoo:
Τους παίρνει ναι!
Λόγω του lip μπροστά δεν θέλω να το χαμηλώσω πολύ, ήδη βρίσκω σε κάποια σημεία κ δεν ψήνω να το βγάλω.
Ελατήρια από FR μάλλον θα βάλω τελικά, 1.5 πόντο χαμηλώνουν είδα, οπότε πιστεύω θα είμαι οκ.

Για αποστάτες έχω σκεφτεί ένα 10αρακι πίσω, μην ταράξω κ τελείως το αμάξι :innocent:
Αλλά ισχύει!
Χαμήλωμα, αποστατες και μια ωραία ζαντουλα κ θα είναι μουρλια!!
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#781303 Εγώ έβαλα μπρος-πίσω αποστάτες Eibach 10mm σε κάθε τροχό. Αν γύριζα το χρόνο πίσω, θα έβαζα 12mm μπροστά και 15mm πίσω.

Επίσης ρίξε μια ματιά στο παρακάτω για τα φρένα
https://www.golfmk7.com/forums/index.ph ... lf.338138/
είναι χρήσιμο λινκ
Άβαταρ μέλους
By Ed_Poe
#781340
Giuseppe Busso έγραψε:Εγώ έβαλα μπρος-πίσω αποστάτες Eibach 10mm σε κάθε τροχό. Αν γύριζα το χρόνο πίσω, θα έβαζα 12mm μπροστά και 15mm πίσω.

Επίσης ρίξε μια ματιά στο παρακάτω για τα φρένα
https://www.golfmk7.com/forums/index.ph ... lf.338138/
είναι χρήσιμο λινκ



καλημέρα!
Είχε καλή πληροφορία ναι!
Σύμφωνα με τις προτάσεις, είμαι κομπλέ για την μετατροπή, καλό αυτό.

Γράφει σε ένα σημείο πως τα ΑΤΕ κεραμικά είναι μελετημένα για απλούς δίσκους.
Πήρα τους Brembo Max, οπότε θέλει λίγη έρευνα για να δώ τι αποτελέσματα έχουν άλλοι χρήστες.
Δηλ, αν είναι ίσα-ίσα ο θόρυβος κλαιν, αν τρίζουν όμως θα έχουμε θέμα.
Πίσω θα βάλω τα απλά της ATE, οπότε δεν νομίζω να έχω θέμα εκεί.