Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By g8777
#779348 Γιωργη για να παρεις μια ιδεα πού μπορεις να φτασεις το μοτορι σου.

Στις 21500 χιλιομετρα εγινε ολικη επισκευη κινητηρα και καινουρια περιφερειακα καθως εγινε σφυριλατο.
Πιστονια, μπιελες, βαλβιδες, οδηγους, καινουρια κολαρα, καινουριες αντλιες, καινουριους ιμαντες(ο χρονισμου ειναι GATES μπλε), NGK κοκκινους πολλαπλασιαστες, μπουζι ιριδιου NGK 8EIX, καινουρια τουρμπινα 28αρα με χταποδι και external, mafless με καινουρια σκαστρα RTMG ανοιχτου τυπου, boost controller GREDDY OLED, σωληνωσεις, intercooler, φιλτρο αερα AEM γνησιο, αντλια βενζινης AEM 340, μπεκ BOSCH 1000cc, εξατμιση ολοσωμη απο DP μεχρι πισω 76αρα+ με τελικο GREDDY Φ100, επισκευασμενο σασμαν με καινουρια ρουλεμαν, καινουριο συμπλεκτη 6φτερο με καινουριο πλατο μονης μαζας και ρουλεμαν sachs performance, αναρτησεις KONI πορτοκαλη με HR κοκκινα ελατηρια, ζαντες 18αρες με λαστιχα 225/40/ZR18 με DOT 4218 και αποστατες 50mm ΜΟΝΟ στις πισω ροδες.


https://www.car.gr/classifieds/cars/vie ... gen-passat

Σκεψου φατσες απο κατοχους γληγορων :svivhaha: SUV που δεν ξερουν που πανε τα 4 απο οδηγηση. Αξιζει imho μεχρι τελευταιο €. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#779417 Μονο εσυ θα μπορουσες ρε μπαγασα Τζι να μου "πουλησεις" αμαξι που σιχαινομαι. ΤΟΥΜΠΑΝΟ το συγκεκριμενο :yahoo:

Μπουσσε μη μου βαζεις το διαολο μεσα μου :s_devil
Άβαταρ μέλους
By markvag
#779527
George_Prix έγραψε:
g8777 έγραψε:Τι μηχανη ειναι;

Passat sw ; Θυμαμαι καλα; :hmmm:


Ως γνωστον ειμαι στουρνος στα τεχνικα και δεν ξερω τον ακριβη κωδικο της!!!

Πασσατ 1.8 τουρμπο του 2001 πρωτη κυκλοφορια. Στο συνεργειο παντως καμποσοι διαφορετικοι μαστορες μου ειπαν "η καλυτερη μηχανη που εχει βγαλει". Δεν ξερω αν ισχυει ή αν γενικα τα λενε σε οσους εχουν χρεπια για να μη στεναχωριουνται :hmmm:


Το μοτέρ αυτό είναι πολύ αξιόπιστο και εύκολα παίρνει άτια χωρίς προβλήματα ή χοντρές αλλαγές. Το έκανε άλλωστε και η ίδια η VW... :lol:

Αλλά, όπως είπε:

Νίκος Παππάς έγραψε:
Αλλα ενα αμαξι δεν ειναι μονο μοτερ και ισως χρειαστει στο γερασμενο σου αυτοκινητο να κανεις κι αλλες παρεμβασεις, σε φρενα, αναρτησεις για να διαχειριστει τα παραπανω αλογα


Ιδίως όταν, όπως λες, δυσκολεύεται να διαχειριστεί τα όσα ήδη έχει...

Οπότε, αν θέλεις να ανανεώσεις το αμάξι σου, για μένα είναι πολύ καλύτερη ιδέα να ξεκινήσεις με αναρτήσεις / φρένα. Και στο τέλος με ένα προγραμματάκι, για καμμιά 50αριά άλογα, που το συγκεκριμένο μοτέρ τα έχει εύκολα όντως...

ΑΦΟΥ αλλάξεις ΚΑΙ την καδένα προφανώς... :lol:
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#779548 Παιδες ξερω τι λεει η λογικη. Αλλα δυστυχως το πορτοφολι μου εχει αλλη αποψη!

ΑΝ θα κανω την κινηση, θα την κανω για να γουσταρω τα 50 επιπλεον αλογακια με μηδαμινο κοστος. Δεν εχω φραγκα να χωσω αλλα και να ειχα δε θα τα εχωνα σε χρεπι 20ετιας. Καδενα, αναρτησεις και φρενα θα κοστισουνε πιο πολυ απο την τρεχουσα τιμη του αμαξιου. Σα να ριχνεις λεφτα σε τρυπιο κουμπαρα θα ειναι. Μονο λαστιχακια θα βαλω πολυ καλα στα σιγουρα και κλαιν τα 50 αλογακια, σειφ θα ειμαι.

Το πλανο ειναι να μου γινει ανεκτη η γρια μεχρι να καταφερω να παρω κατι καλυτερο. Κοπελιτσα δε γινεται αν δε χωσεις βαθια το χερι στην τσεπη να την πας σε τιποτα Φουστανους :s_sad
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#779552 Ναι οκ αλλά κοίτα μη πάρεις το μοτέρ στο χέρι και μετά θα πρέπει να ψάχνεις και για μοτέρ.Για μένα μη κάνεις τίποτα.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#779557
kostis20 έγραψε:Ναι οκ αλλά κοίτα μη πάρεις το μοτέρ στο χέρι και μετά θα πρέπει να ψάχνεις και για μοτέρ.Για μένα μη κάνεις τίποτα.


Πολυ πιθανο να το παρω στο χερι!

Απο την αλλη μερια "καθε εμποδιο για καλο" που λενε...
Ισως μονο ετσι να αλλαξω αμαξι. Γιατι με το σκεπτικο μου "περιμενε για κατι ΚΑΛΟ" παιζει να πεθανω με το ιδιο αμαξι (μετα απο 50 χρονια :s_tongue) και να με κουβαλησει η ιδια μου η νεκροφορα στην κηδεια :inlove:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#779558 Δηλαδή έχεις ένα αμάξι που (κατά δήλωσή σου) δεν βάζει κάτω ούτα τη δύναμη που έχει ήδη, όντας οριακά ασφαλές, έχει κινητήρα με πιθανότατα σοβαρή βλάβη (επίσης κατά δήλωσή σου) και επιπλέον το τρέχεις σαν τον παλαβό όπου σταθείς κι όπου βρεθείς (πάλι κατά δήλωσή σου), γιατί "κοιμάσαι" αλλιώς, και θέλεις να το δυναμώσεις κι άλλο;;; Χωρίς να ασχοληθείς με τις αδυναμίες του;;

Η σίγουρη συνταγή για να πάρεις τον κινητήρα στο χέρι (στην καλύτερη) ή να βρεθείς στο πρώτο χαντάκι...


Πως ακριβώς πιστεύεις ότι θα συμπεριφερθεί η ανάρτηση (που όπως λες δεν σηκώνει ούτε καν τα όσα άλογα έχει τώρα), με αύξηση ισχύος κατά 35%;; Τί πιστεύεις θα πάθει η καδένα, που πνέει τα λοίσθια, με 35% μεγαλύτερα φορτία;
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#779563 Οβερντοουζ κορρεκτιλας επαθα παλι :s_crazy

Το αμαξι δεν ειναι και για τους αγωνες, αλλα σε κρατημα-φρενα ειναι πολυ καλυτερο απο διαφορα νεοτερα χρεπια. Ποτε δεν ειπα οτι ειναι στα ορια του και οτι βλεπω το χαρο με τα ματια μου καθε φορα που οδηγαω. Χωρις να αλλαξω τιποτα, χαλαρα κουλαντριζω 50 αλογακια ακομα. Ακομα και με τα λαστιχα που εχω τωρα :s_tongue

Το μονο που με φοβιζει ειναι μπας και παρω το μοτερ στο χερι. Αλλα και παλι ουτε ο πρωτος ουτε ο τελευταιος θα ειμαι... :s_cool
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#779640
George_Prix έγραψε:
Το μονο που με φοβιζει ειναι μπας και παρω το μοτερ στο χερι. Αλλα και παλι ουτε ο πρωτος ουτε ο τελευταιος θα ειμαι... :s_cool

Το θεμα ειναι γιατι να το ρισκαρεις; Τα +50 αλογα και καμποση ροπη ακομα μπορει να φερουν την καδενα στα ορια της. Αν συμβει αυτο η ζημια κοστιζει πολυ περισσοτερο απο 4 αμορτισερ και μια 4δα λαστιχα ( φρενα μπορει και να μην χρειαζεται καν να αλλαξεις, μονο να τα φρεσκαρεις, εξαερωση, υγρα, κανα τακακι )
Μετα θα εχεις ενα πιο ασφαλες αυτοκινητο και μια σιγουρια παραπανω οτι δεν θα κανει 'κραου'.

Η δικη μου φιλοσοφια ειναι να προσεχω αυτο που εχω ειδικα οταν δεν εχω χρηματα να το αλλαξω. Μπορει να μην το πλενω συχνα ή να αμελησα να αλλαξω το πισω φαναρι αλλα μηχανικα δεν θελει τιποτα! Καθε 7.500 χλμ λαδια , φιλτρο, καθε 2 χρονια παραφλου και υγρα φρενων, καθε 5 χρονια βαλβολινες, καθε 4 λαστιχα, οσα χιλιομετρα και να εχουν κανει
Άβαταρ μέλους
By g8777
#779644 Mια φορα ζεις ομως.
Δεν θα το σκεφτομουν καν, ενα απλο προγραμματακι ειναι που θα ξαναφερει χαμογελα στον κατοχο, τα υπολοιπα μπορουν να περιμενουν.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#779648 Οι περισσότεροι προγραμματιστές ούτως ή άλλως θα προτείνουν γενικο service και αλλαγή καδένας ,ίσως και δίσκου συμπλέκτη πριν το πρόγραμμα με τα χιλιόμετρα που έχει.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#779661
Νίκος Παππάς έγραψε:Η δικη μου φιλοσοφια ειναι να προσεχω αυτο που εχω ειδικα οταν δεν εχω χρηματα να το αλλαξω. Μπορει να μην το πλενω συχνα ή να αμελησα να αλλαξω το πισω φαναρι αλλα μηχανικα δεν θελει τιποτα! Καθε 7.500 χλμ λαδια , φιλτρο, καθε 2 χρονια παραφλου και υγρα φρενων, καθε 5 χρονια βαλβολινες, καθε 4 λαστιχα, οσα χιλιομετρα και να εχουν κανει


Παντως για να μη δειχνω ΕΝΤΕΛΩΣ κοπριτης κι ανευθυνος, να πω οτι υπηρξα για πολλα χρονια, παρα πολυ μερακλης με το αυτοκινητο. Ολα γινονταν στην ωρα τους και δεν αφηνα ουτε "κιχ" που να μην το ψαξω-φτιαξω. Κι ακομα γινονται τα σερβις κανονικα. Θεματα ασφαλειας οπως τα φρενα, τα λαστιχα και το συστημα διευθυνσης δεν τα διαπραγματευομαι καν μεχρι και σημερα.

Τα μονα που αφησα ηταν το λαμπακι και η καδενα.
- Το λαμπακι γιατι δε μου ειπανε "αυτο ειναι το προβλημα και κοστιζει τοσο". Μου αρχισανε τα "ή αυτο ή το αλλο ή το παραλλο" ηξερα και το κουσουρι με το λαμπακι που εχουν τα ΒΑΓΚ κι ειπα δε γαμεις...
- Η καδενα (που ειναι ολοκληρο σετακι φυσικα), με πολυ φιλικη τιμη και διαφορες εκπτωσεις δε θα παει με τιποτα κατω απο χιλιαρικο. Μου γρατζουναει τα αυτια και την ψυχη καθε φορα που την ακουω, αλλα ενα χιλιαρικο δεν υπαρχει αυτη τη στιγμη. Καθε φορα που το βαζω μπροστα περιμενω το κραου. Ευτυχως ακομα τιποτα!

Αλλα ειναι και μλκες οι τυποι. Πρωτη φορα που ακουσα την καδενα δεν ημουνα τοσο σκατα οικονομικα και θα το εφτιαχνα το αμαξι. Το αφηνω εκει και τους λεω τι θορυβο κανει. Με παιρνουν τηλεφωνο οτι δεν ακουνε τιποτα. Λεω στον αρχιμηχανικο τι πρεπει να κανει. Πολυ ελαφρυ πατημα το γκαζι με 1η κι οπως ανεβαζει, γυρω στις 1150 στροφες ακουγεται ενας ελαχιστος μεταλλικος ηχος που διαρκουσε ελαχιστα νανοσεκοντς που λεει κι ο Κορτο. Ουτε καν ηχος, σα γρατζουνισμα. Και με δευτερα στις ιδιες στροφες εκανε τον ιδιο ηχο. Με ξαναπαιρνει μετα απο μιση ωρα τηλεφωνο και μου λεει "δεν ακουω τιποτα, αν μπορεις ελα να το κανουμε μαζι μια βολτα". Πηγα, τον εκανα βολτα 20 λεπτα στο Καλοχωρι, εγω δε σταματησα να ακουω αυτο το θορυβο κι ο αλλος δεν ακουγε τιποτα. Και το αμαξι δε φτιαξαμε τελικα κι εγω αισθανομουνα σαν τον τρελο. Οταν αρχισε ο θορυβος να ακουγεται εντονα κανενα χρονο αργοτερα και καταφερανε επιτελους να κανουν τη διαγνωση, τα οικονομικα μου ηταν πολυ χειροτερα και απεκλεισα την επισκευη χωρις δευτερη σκεψη...
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#779662
g8777 έγραψε:Mια φορα ζεις ομως.
Δεν θα το σκεφτομουν καν, ενα απλο προγραμματακι ειναι που θα ξαναφερει χαμογελα στον κατοχο, τα υπολοιπα μπορουν να περιμενουν.


Ρσενικος :s_roses
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#779678 Update από το μέτωπο του Tiguan.

Αρχικά βρέθηκε ένα βραχυκύκλωμα στο ρελέ της αντλίας.

Και επίσης πάμε κλασικά και για την ίδια την αντλία νερού/κομπρέσορα.

Εργασία, προγραμματισμός, παραφλού και αντλία γνήσια δίχως τα σήματα της VW, είμαστε στα 400€.
Αν προκύψει κάτι περισσότερο κατά τη διάρκεια της ημέρας, αναφέρω.