Dimsabas έγραψε:Στις 106Κ χιλιόμετρα, άλλαξες το μισό αυτοκίνητο. Γιατί τόσο χάλια;
Φαντάζεσαι ποτέ να είχε συμβεί το ίδιο σε ένα ιαπωνικό;
τα περισσοτερα ειναι αναλωσιμα ρε Σαμπα.Δισκοι,τακακια,αμπραγιαζ,αμορτισερ.Καποια αλλαχθηκαν χωρις να εχουν φαει τα ψωμια τους ακομα.
Βλαβες ειναι τα ψαλιδια,οι βασεις μηχανης και το ερκοντισιον.
Τα ψαλιδια στα φιατοειδη(και σε γερμανικα 50-60-80κ ευρω) ειναι γνωστο θεμα,αλλα με 35-50 ευρω το τεμαχιο σε καλη ποιοτητα,δεν ποναει.Οι βασεις μηχανης κανουν 40 ευρω η δεξια και 20 η πισω. Το αμπραγιαζ κανει 50 ευρω το σετ.Τα αμορτισερ 140 ευρω ολα.
Δισκοι εμπρος 26-30 ευρω σε επωνυμες μαρκες,και τακακια 10 ευρω.
Νταξ δεν ειναι Ιαπωνεζικο,αλλα δεν ειναι και κακο απο αντοχη αξιοπιστια.
Το μεγαλο συν του ειναι τα παμφθηνα ανταλλακτικα.