Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#651751
Dimsabas έγραψε:Στις 106Κ χιλιόμετρα, άλλαξες το μισό αυτοκίνητο. Γιατί τόσο χάλια;
Φαντάζεσαι ποτέ να είχε συμβεί το ίδιο σε ένα ιαπωνικό;


τα περισσοτερα ειναι αναλωσιμα ρε Σαμπα.Δισκοι,τακακια,αμπραγιαζ,αμορτισερ.Καποια αλλαχθηκαν χωρις να εχουν φαει τα ψωμια τους ακομα.
Βλαβες ειναι τα ψαλιδια,οι βασεις μηχανης και το ερκοντισιον.
Τα ψαλιδια στα φιατοειδη(και σε γερμανικα 50-60-80κ ευρω) ειναι γνωστο θεμα,αλλα με 35-50 ευρω το τεμαχιο σε καλη ποιοτητα,δεν ποναει.Οι βασεις μηχανης κανουν 40 ευρω η δεξια και 20 η πισω. Το αμπραγιαζ κανει 50 ευρω το σετ.Τα αμορτισερ 140 ευρω ολα.
Δισκοι εμπρος 26-30 ευρω σε επωνυμες μαρκες,και τακακια 10 ευρω.
Νταξ δεν ειναι Ιαπωνεζικο,αλλα δεν ειναι και κακο απο αντοχη αξιοπιστια.
Το μεγαλο συν του ειναι τα παμφθηνα ανταλλακτικα.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#651752 Όντως είναι πολύ φτηνά τα ανταλλακτικά.
Από την άλλη, θεωρώ ότι ένα πραγματικά αξιόπιστο μοντέλο της κατηγορίας, σε αυτά τα χιλιόμετρα θα ήθελε μόνο τακάκια (λογικά για δεύτερη ή τρίτη φορά τα μπροστινά, πρώτη τα πίσω). Άντε και μπροστινούς δίσκους, αν μιλάμε για αστική χρήση με πολλά σταματά-ξεκίνα.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#651753 δισκοι εμπρος ηταν οι οεμ.Τακακια ηταν η 2η φορα απο τα 28κ χλμ που το εχουμε.Πισω δεν ηθελαν κατι,ειχαν ψωμι ακομα.
Το 90% των χλμ πολη.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#651771 Μπορεί να είναι φτηνά και εύκολο να βρεθούν τα ανταλλακτικά αλλά τα εργατικά παραμένουν. Και παγκοσμίως αυτά είναι που επιβαρύνουν το κόστος διατήρησης αυτοκινήτου και αυτά είναι πάλι που καθορίζουν αν θα γίνει write-off. Αν έχεις τον μάστορα της γειτονιάς και πιάνουν και λίγο τα χέρια σου είναι αλλιώς αλλά μετράει και το κόστος του χρόνου σου, απώλειας αυτοκινήτου όσο είναι συνεργείο κλπ.
Για μένα το πιο σπουδαίο σε ένα αυτοκίνητο πλέον είναι το να μην θέλει συνεργείο. Μια φορά το χρόνο για λάδια ξύδια φίλτρα, μια φορά στα 2 χρόνια για υγρά τακάκια μια στα 3 για λάστιχα και τέλος.
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#651772
dimviii έγραψε: εχει κανεις εμπειρια τοποθετησης απο τετοιο δερματινο ραφτο καλλυμα?


Κατά την διάρκεια της καραντίνας...
Εγω σαν άχρηστος σε DIY και αδιάφορος στο αισθητικό αποτέλεσμα σε ένα παλιό αμαξάκι σπατάλησα 30 λεπτά από την ζωή μου.
Θέλει λίγη προσοχή στις ραφές για να βγουν ομοιόμορφες.
Με λίγη επιμέλεια στο ράψιμο και με περισσότερη διάθεση, το αποτέλεσμα μπορεί να είναι και καλύτερο. Δεν είναι δύσκολη δουλειά σε σχέση με το βουνό που φανταζόμουν.
Tips. Δεν κόβεις την κλωστή σε κομμάτια, παρά μόνο στα τελειώματα στα μπράτσα. Η κλωστή είναι κερωμενη και με αναπτήρα το τέλος της κολλάει για να μην προεξέχει. Προσοχή στην αρχική τοποθέτηση του δέρματος για να είναι ομοιόμορφα το τελείωμα του στο εσωτερικό του τιμονιού. Η βελόνα έχει μεγάλο κεφάλι και η κλωστή περνάει εύκολα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#651779 ενταξει εχει καποιες ατελειες,αλλα μαι χαρα ειναι το αποτελεσμα. :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#651780
sknipper έγραψε:Μπορεί να είναι φτηνά και εύκολο να βρεθούν τα ανταλλακτικά αλλά τα εργατικά παραμένουν. Και παγκοσμίως αυτά είναι που επιβαρύνουν το κόστος διατήρησης αυτοκινήτου και αυτά είναι πάλι που καθορίζουν αν θα γίνει write-off. Αν έχεις τον μάστορα της γειτονιάς και πιάνουν και λίγο τα χέρια σου είναι αλλιώς αλλά μετράει και το κόστος του χρόνου σου, απώλειας αυτοκινήτου όσο είναι συνεργείο κλπ.
Για μένα το πιο σπουδαίο σε ένα αυτοκίνητο πλέον είναι το να μην θέλει συνεργείο. Μια φορά το χρόνο για λάδια ξύδια φίλτρα, μια φορά στα 2 χρόνια για υγρά τακάκια μια στα 3 για λάστιχα και τέλος.


απο θεμα χρονου,ολες οι εργασιες εγιναν σε μια ημερα(αργια του Αγ Πνευματος),εκτος των βασεων που δεν ξεραμε οτι θα θελουν αλλαγη,και θα γινουν το Σαββατο.
Τα εργατικα ηταν φθηνα,εγιναν σε συνεργειο bosch :shifty: στη γειτονια μου.
το να στερηθεις το αυτοκινητο μια ημερα στα 14 χρονια δεν νομιζω οτι ειναι πολυ.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#651781
sknipper έγραψε:Μπορεί να είναι φτηνά και εύκολο να βρεθούν τα ανταλλακτικά αλλά τα εργατικά παραμένουν. Και παγκοσμίως αυτά είναι που επιβαρύνουν το κόστος διατήρησης αυτοκινήτου και αυτά είναι πάλι που καθορίζουν αν θα γίνει write-off. Αν έχεις τον μάστορα της γειτονιάς και πιάνουν και λίγο τα χέρια σου είναι αλλιώς αλλά μετράει και το κόστος του χρόνου σου, απώλειας αυτοκινήτου όσο είναι συνεργείο κλπ.
Για μένα το πιο σπουδαίο σε ένα αυτοκίνητο πλέον είναι το να μην θέλει συνεργείο. Μια φορά το χρόνο για λάδια ξύδια φίλτρα, μια φορά στα 2 χρόνια για υγρά τακάκια μια στα 3 για λάστιχα και τέλος.



Καλά εσυ πιστεύεις ότι ήθελε πραγματικά ψαλίδια;

Τα μαστορια μυρίζονται από km τους «γνωστές» (πολύ σημαντική παράμετρος αυτή καθότι ο αδιάφορος δεν θα δεχτεί την αλλαγή και ο σχετικός θα ζητήσει αναβατόριο και Αυτοψια) και τους γδέρνουν.
:shifty:

1 Μήνας εκτός απευθείας , γιατί μάλλον δεν έρχεσαι στο δάσος για κυνήγι.[Admin]
Άβαταρ μέλους
By italakias
#651786
Dimsabas έγραψε:Στις 106Κ χιλιόμετρα, άλλαξες το μισό αυτοκίνητο. Γιατί τόσο χάλια;
Φαντάζεσαι ποτέ να είχε συμβεί το ίδιο σε ένα ιαπωνικό;

Το οτι τα αλλαξε ολα αυτα ,δεν σημαινει οτι ηθελαν απαραιτητα αλλαγμα. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By dimik
#651789 Dimviii για ψάξε για κανένα τιμόνι στο ebay, μπορεί να κάνεις την δουλειά σου με σχετικά λίγα χρήματα.

Αυτά τα καλύμματα με τις ραφές με εκνευρίζουν για κάποιο λόγο, και του Golf άρχισε να ξεβαφει το τιμόνι αλλά θα δώσω κάποια στιγμή κανένα 100ρι μαξ να αγοράσω μια στεφανη σκέτη και θα βάλω τα ίδια κουμπιά και αερόσακο.

< >
Άβαταρ μέλους
By Γιώργης
#652015
cosneo έγραψε:Εικόνα

Υπάρχει λινκ για το κάλυμμα; Έχουμε κι εμείς ένα Micra που το τιμόνι του έχει γίνει χάλια και ψαχνόμουνα να το φτιάξω. Έκανα και μια ερώτηση σε έναν που περνάει ταπετσαρίες και μου είπε κόστος 80 ευρώ :vava:
Άβαταρ μέλους
By Γιώργης
#652021 Ευχαριστώ :s_howdy
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#652022
Γιώργης έγραψε:Υπάρχει λινκ για το κάλυμμα; Έχουμε κι εμείς ένα Micra που το τιμόνι του έχει γίνει χάλια και ψαχνόμουνα να το φτιάξω. Έκανα και μια ερώτηση σε έναν που περνάει ταπετσαρίες και μου είπε κόστος 80 ευρώ :vava:


αυτο αγορασα σημερα εγω .μεσα στην εβδομαδα λογικα θα το τοποθετησει η :inlove: οποτε θα σου πω αποτελεσμα.
https://www.skroutz.gr/s/20549116/Lampa ... variations
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#652023
dimik έγραψε:Dimviii για ψάξε για κανένα τιμόνι στο ebay, μπορεί να κάνεις την δουλειά σου με σχετικά λίγα χρήματα.

Αυτά τα καλύμματα με τις ραφές με εκνευρίζουν για κάποιο λόγο, και του Golf άρχισε να ξεβαφει το τιμόνι αλλά θα δώσω κάποια στιγμή κανένα 100ρι μαξ να αγοράσω μια στεφανη σκέτη και θα βάλω τα ίδια κουμπιά και αερόσακο.

< >


ρε Ντιμικ το εψαξα,αλλα ολα τα τιμονια στα παντα αυτης της γενιας εχουν θεμα με τα τιμονια.Και αυτο που θα παρεις παιζει να γινει συντομα ετσι.Στο δικο μας αρχισε να τριβεται σχετικα συντομα.