- 13 Ιουν 2020, 23:22
#651747
εγινε ενα καλο μεγαλο σερβιζιο στο panda.
Aλλαχθηκαν,ψαλιδια εμπρος,αμπραγιαζ,αμορτισερ,τακακια,δισκους εμπρος,μπαταρια,φιλτρα παντου,μπουζι,λαδια,βαλβολινες,ελαστικα(πιρελια)
Συμπληρωθηκε φρεον,μπηκε αμπουλα,το πηγα και σημερα για ελεγχο με τη λαμπα,πουθενα διαρροη.Μαλλον βαπορετα γμτ, και ειναι το ακριβοτερο εξαρτημα.Χανει ολο το φρεον μετα απο ενα χρονο.Εαν το βαλεις αρχες καλοκαιριου εχεις παντως καλη ψυξη ολο το καλοκαιρι.
Εκκρεμει για το επομενο Σαββατο 2 βασεις μηχανης,η δεξια ειναι παρταλι,και επ ευκαιριας θα αλλαξω και την πισω που τρωει τα ζορια στο πατα-ασε.
θελει και το μπουλ του λεβιε,χαλασε το καρε στο πλαστικο και κουνιεται.Βρηκα με 10 ευρω.
Εχει παρταλιασει και το τιμονι,τριβεται και σου μενει στα χερια.Ελεγα για κανενα καλυμμα,αλλα ολα που ειδα στο νετ ειναι γυφτικα.
Βρηκα και θα περασω αυτο.Καλλυμα δερματινο,που το ραβεις.Εχει κλωστη βελονα μεσα στο κιτ
https://www.skroutz.gr/s/20549116/Lampa ... variationsεντυπωσιακο το αποτελεσμα που ειδα σε βιντεο.
https://www.youtube.com/watch?v=IPM7mBcnu-Eεχει κανεις εμπειρια τοποθετησης απο τετοιο δερματινο ραφτο καλλυμα?
Σημερα το πηγα και για πλυσιμο γενικο μηχανες,απο κατω τα παντα ολα.Κουκλι εγινε.
Μολις τελειωσω με τις βασεις,και τιμονολεβιεδες,θα γινει και ενας βιολογικος,και τελειωσαμε.
μεχρι τωρα εχει παει στα 1000 ευρω, μαζι με τις βασεις μηχανης.
Ουσιαστικα αλλαχθηκαν σχεδον ολα τα αναλωσιμα.Ιμαντες,τρομπα νερου εχει κανει πριν 12κ χλμ.
Συνολο χλμ 106.400
εντιτ το αμπραγιαζ δεν πατιναριζε,αλλα ειχε βαρυνει.Τα αμορτισερ,δεν χτυπαγαν ή να εχουν χασει λαδια,αλλα σωστα δεν ηταν.Η μπαταρια ηταν στα τελειωματα,καποιες φορες βρισκαμε το ρολογακι μηδενισμενο(προεορτια)
τα ψαλιδια ειχαν παρταλιασει εδω και καιρο.Δισκοι εμπρος και τακακια επιασαν σιδερο(στο νυχι του δισκου βασικα)
'It has the interior ambience of a tupperware container and the exterior design flair of an Adidas tracksuit. However this is all hiding a godly powertrain - no other car can extract grip from a surface quite like an Evo.'