Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#637968 Έγινε σήμερα το πρώτο service sto 500X .Πάνω στο έτος με 13000km. Αλλαγή λαδιών και φίλτρου.Γενικός έλεγχος και δύο software update .To ένα στο DCT και το άλλο στους αερόσακους.Είχα παρατηρήσει οτι μερικές φορές κράταγε λίγο παραπάνω τη 1η κάτι το οποίο εξαφανίστηκε μετά το update.
140 euro :lipsealed: στα κεντρικά του Σφακιανάκη. Πολύ καλοί ήταν αν και με προσωπικό ασφαλείας.
Είχα χρόνια να πάω σε συνεργείο αντιπροσωπείας... :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#638785 Είναι πολύ όμορφο, ο νέος προφυλακτήρας είναι πολύ ωραίος. Και το χαμήλωμα του πάει. Η τιμή δεν είναι και φθηνή, αλλά έχει πάνω τα πάντα αν διάβασα καλά.
Κωστή, θα το προτιμούσες σήμερα σε αυτή την έκδοση;
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#638802 Δε νομίζω...
Αρχικά δε μου κάθεται καλά η ιδέα του να χαμηλώσεις , να σκληρύνεις την ανάρτηση και να βάλεις χαμηλοπροφιλα λάστιχα σε τέτοιου είδους αυτοκίνητο. Εγώ το πήρα ακριβώς για να κινείται πιο εύκολα και χαλαρά στην ελληνική φύση και στα νησιά ...
Επίσης στα 25Κ που κοστίζει το sport εγώ πήρα ακριβώς τον ίδιο εξοπλισμό ,ναι έχει τα πάντα, και ηλιοροφή μαζί. :inlove:
Είναι πολύ όμορφο πάντως.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#644164 Γυαλισμα, κερωμα, αδιαβροχοποιηση τζαμιών & alcantara ουρανος = 25 αλογα πανω
ΕικόναΕικόνα

< >
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#644167 Πολύ ευχάριστο αμαξάκι. Αυτό που είχα οδηγήσει δεν είχε υδραυλικό τιμόνι και ήταν λίγο ταλαιπώρια στο παρκάρισμα (ανάποδο με την πρακτικότητα λόγω διαστάσεων) και επίσης έλειπε το air condition, αλλά συνολικά πολύ fun.

Από ασφάλεια βέβαια...καλύτερα να έκανα τρισάγιο, περισσότερη παθητική ασφάλεια θα είχα. :lol:
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#644168 Το δικο μου εχει a/c, abs, υδραυλικο, 2 αεροσακους
3μιση εκατομμύρια το 2000

< >
Άβαταρ μέλους
By Chris
#644226 Απο 2 δεν ξεκινουσε η βασικη; Και με 5 επαιρνες ολα οσα ειχα στο ματι τοτε :lol: τωρα θες 8,5-10 (σε παλιες ορθοδοξες δραχμες)

Φανκι, αμα δυσκολευοσουν στο παρκαρισμα γιατι δεν κατεβαινες να το παρκαρεις σηκωτο;


< >
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#644244 Τω καιρώ εκείνο, κατά τας Γραφάς είχα το Σάνι που ζύγιζε μόλις 10 κιλά παραπάνω με 175/70/13 και μου έκανε εντύπωση πόσο πιο δύσκολα γυρνούσε (λόγω γεωμετρίας μάλλον) το τιμόνι στο seicento. Μόλις έπαιρνε χιλιόμετρα ήταν πολύ ωραίο, βαρύ και ακριβές.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#644250 Το ηλεκτρικο του sei μετα τα 30 ή 40 χαω απενεργοποιειται.

< >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#651747 εγινε ενα καλο μεγαλο σερβιζιο στο panda.
Aλλαχθηκαν,ψαλιδια εμπρος,αμπραγιαζ,αμορτισερ,τακακια,δισκους εμπρος,μπαταρια,φιλτρα παντου,μπουζι,λαδια,βαλβολινες,ελαστικα(πιρελια)
Συμπληρωθηκε φρεον,μπηκε αμπουλα,το πηγα και σημερα για ελεγχο με τη λαμπα,πουθενα διαρροη.Μαλλον βαπορετα γμτ, και ειναι το ακριβοτερο εξαρτημα.Χανει ολο το φρεον μετα απο ενα χρονο.Εαν το βαλεις αρχες καλοκαιριου εχεις παντως καλη ψυξη ολο το καλοκαιρι.
Εκκρεμει για το επομενο Σαββατο 2 βασεις μηχανης,η δεξια ειναι παρταλι,και επ ευκαιριας θα αλλαξω και την πισω που τρωει τα ζορια στο πατα-ασε.
θελει και το μπουλ του λεβιε,χαλασε το καρε στο πλαστικο και κουνιεται.Βρηκα με 10 ευρω.
Εχει παρταλιασει και το τιμονι,τριβεται και σου μενει στα χερια.Ελεγα για κανενα καλυμμα,αλλα ολα που ειδα στο νετ ειναι γυφτικα.
Βρηκα και θα περασω αυτο.Καλλυμα δερματινο,που το ραβεις.Εχει κλωστη βελονα μεσα στο κιτ
https://www.skroutz.gr/s/20549116/Lampa ... variations

εντυπωσιακο το αποτελεσμα που ειδα σε βιντεο.

https://www.youtube.com/watch?v=IPM7mBcnu-E

εχει κανεις εμπειρια τοποθετησης απο τετοιο δερματινο ραφτο καλλυμα?
Σημερα το πηγα και για πλυσιμο γενικο μηχανες,απο κατω τα παντα ολα.Κουκλι εγινε.
Μολις τελειωσω με τις βασεις,και τιμονολεβιεδες,θα γινει και ενας βιολογικος,και τελειωσαμε.

μεχρι τωρα εχει παει στα 1000 ευρω, μαζι με τις βασεις μηχανης.
Ουσιαστικα αλλαχθηκαν σχεδον ολα τα αναλωσιμα.Ιμαντες,τρομπα νερου εχει κανει πριν 12κ χλμ.
Συνολο χλμ 106.400

εντιτ το αμπραγιαζ δεν πατιναριζε,αλλα ειχε βαρυνει.Τα αμορτισερ,δεν χτυπαγαν ή να εχουν χασει λαδια,αλλα σωστα δεν ηταν.Η μπαταρια ηταν στα τελειωματα,καποιες φορες βρισκαμε το ρολογακι μηδενισμενο(προεορτια)
τα ψαλιδια ειχαν παρταλιασει εδω και καιρο.Δισκοι εμπρος και τακακια επιασαν σιδερο(στο νυχι του δισκου βασικα)
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#651750 Στις 106Κ χιλιόμετρα, άλλαξες το μισό αυτοκίνητο. Γιατί τόσο χάλια;
Φαντάζεσαι ποτέ να είχε συμβεί το ίδιο σε ένα ιαπωνικό;