Γιατί άραγε?
Ξέρετε βέβαια οτι το Bravo με τα 150 άλογα, φοράει τα μεγάλα φρένα.
Απάντηση σε σχόλιο από το Autotriti.
Θα ήθελα να μου εξηγήσουν τι σχέση έχει το μέγεθος.
Στην έρευνα που κάναμε βρήκαμε ότι το Bravo φορούσε μεγαλύτερα φρένα στα μοντέλα diesel που πουλιόντουσαν στην υπόλοιπη Ευρώπη και ότι το συγκεκριμένο μοντέλο, ακόμη και με τα μεγάλα φρένα είχε αποτύχει στη δοκιμή με τα 10 διαδοχικά φρεναρίσματα, που είχε κάνει το ιταλικό Quattroruotte. Όλα τα αυτοκίνητα σταμάταγαν στα 40 μέτρα, το Bravo, με τα μεγάλα φρένα, ήθελε 45. Στην Ελλάδα όμως ερχόταν το βενζινοκίνητο Bravo με μικρά φρένα!
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
drdino έγραψε:Η πλάκα είναι πως πριν μερικές μέρες συζητούσαμε μεταξύ άλλων για αυτό με τον taurus στο fb, και είχε μπει κι ο Πατέλος, ο οποίος δουλεύει στο auto triti πλέον, στην κουβέντα. Του ανέφερα τα περί σκουριασμένου δισκόφρενου κι η απάντηση ήταν πως η φωτογραφία ήταν και καλά για αναφορά. Δυστυχώς δεν είχα τραβήξει screenshot από το άρθρο και την έχουν αφαιρέσει πλέον.
Ο οποίος λέει για την ανάκληση που έκανε η Fiat για τα φρένα αλλά ξεχνάει να αναφέρει πως είναι για τα σωληνάκια ενώ στο άρθρο μας πρήζουν για το μέγεθος των δίσκων.
Ειναι δυνατον να γινει παρουσιαση νεου μοντελου πρωτη επισημη με προβληματικα φρενα? Και να λενε πηγαινε μονο ευθεια στους δοκιμαστες? Και να στειλουν στην Ελλαδα το τουρμπο Bravo που δεν παρουσιαζαν κοπωση τα φρενα? Να κοροιδεψουν τους δημοσιογραφους και το κοινο δηλ?
Απο κατοχους Bravo που γνωριζω το προβλημα που μου κινησε την προσοχη στα φρενα ηταν μια περιπτωση σε τουρμπο οπου αλλαξε δυο φορες δισκους μπροστινους .Μια σε 2000χλμ και μετα σε 1500χλμ επειδη στραβωναν και ειχε κραδασμους το τιμονι. Κατα τα αλλα δεν εχασε κανενας φρενα.
Πολυ θριλερ βλεπουν καποιοι !