Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By mirage
#90122 Back from the twilight zone. Btw το αρθρο νομιζω αποδειχτηκε κλασσικη auto tetarti μπαρουφα
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#90129 Βέβαια αυτή τη φορά δεν έβαλαν τη φωτογραφία από το δισκόφρενο της Corolla.
Γιατί άραγε?
Άβαταρ μέλους
By mirage
#90131 Σοβαρα τωρα το ανηρτησαν παλι. Τωρα το προσεξα. ΕΠΟΣ. Το 2020 θα αναρτησουν την ιστορια με τα Golf με τα περισσοτερα αλογα ή μηπως ηταν brava
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#90140
Ξέρετε βέβαια οτι το Bravo με τα 150 άλογα, φοράει τα μεγάλα φρένα.


Απάντηση σε σχόλιο από το Autotriti.
Θα ήθελα να μου εξηγήσουν τι σχέση έχει το μέγεθος. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By bill33
#90143
Στην έρευνα που κάναμε βρήκαμε ότι το Bravo φορούσε μεγαλύτερα φρένα στα μοντέλα diesel που πουλιόντουσαν στην υπόλοιπη Ευρώπη και ότι το συγκεκριμένο μοντέλο, ακόμη και με τα μεγάλα φρένα είχε αποτύχει στη δοκιμή με τα 10 διαδοχικά φρεναρίσματα, που είχε κάνει το ιταλικό Quattroruotte. Όλα τα αυτοκίνητα σταμάταγαν στα 40 μέτρα, το Bravo, με τα μεγάλα φρένα, ήθελε 45. Στην Ελλάδα όμως ερχόταν το βενζινοκίνητο Bravo με μικρά φρένα!

:hmmm: :s_wacko
Άβαταρ μέλους
By mirage
#90193 Αλλα και στην Μαλακασα το ιδιο εγινε.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#90199 Η πλάκα είναι πως πριν μερικές μέρες συζητούσαμε μεταξύ άλλων για αυτό με τον taurus στο fb, και είχε μπει κι ο Πατέλος, ο οποίος δουλεύει στο auto triti πλέον, στην κουβέντα. Του ανέφερα τα περί σκουριασμένου δισκόφρενου κι η απάντηση ήταν πως η φωτογραφία ήταν και καλά για αναφορά. :lol: Δυστυχώς δεν είχα τραβήξει screenshot από το άρθρο και την έχουν αφαιρέσει πλέον.
Άβαταρ μέλους
By famas
#90210 Γιατι δεν παιρνουν θεση φερεγγυοι κατοχοι του αυτοκινητου;
Άβαταρ μέλους
By antonisczt
#90214 Εκανα και εγω ενα σχολιο και μου το διεγραψαν μετα απο 5 λεπτα. :s_crazy
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#90221
drdino έγραψε:Η πλάκα είναι πως πριν μερικές μέρες συζητούσαμε μεταξύ άλλων για αυτό με τον taurus στο fb, και είχε μπει κι ο Πατέλος, ο οποίος δουλεύει στο auto triti πλέον, στην κουβέντα. Του ανέφερα τα περί σκουριασμένου δισκόφρενου κι η απάντηση ήταν πως η φωτογραφία ήταν και καλά για αναφορά. :lol: Δυστυχώς δεν είχα τραβήξει screenshot από το άρθρο και την έχουν αφαιρέσει πλέον.



Ο οποίος λέει για την ανάκληση που έκανε η Fiat για τα φρένα αλλά ξεχνάει να αναφέρει πως είναι για τα σωληνάκια ενώ στο άρθρο μας πρήζουν για το μέγεθος των δίσκων. :shifty:
Άβαταρ μέλους
By Mad_Max_Geo
#90250 Και εγω καπως τη ψιλιαζομαι οτι ενταξει τι στο καλο να εχουν σχεση τα μεγαλυτερα φρενα με το οτι χαθηκε στην ουσια ολη η πιεση απο τα φρενα και δε μπορουσαν να σταματησουν. Ειναι οντως αστοχο αρθρο αλλα θα ηθελα να ακουσω τη γνωμη σας επειδη δειχνουν και φωτο που οντως το αμαξι το ριξανε σε ενα λοφακι. Ειναι ευκολο να βρεθει το αναλογο αρθρο του Ιταλικου περιοδικου? Ξερει κανεις απο εδω μεσα Ιταλικα?
Άβαταρ μέλους
ByF&G
#113231 Και του χρονου.
Ειναι δυνατον να γινει παρουσιαση νεου μοντελου πρωτη επισημη με προβληματικα φρενα? Και να λενε πηγαινε μονο ευθεια στους δοκιμαστες? Και να στειλουν στην Ελλαδα το τουρμπο Bravo που δεν παρουσιαζαν κοπωση τα φρενα? Να κοροιδεψουν τους δημοσιογραφους και το κοινο δηλ?
Απο κατοχους Bravo που γνωριζω το προβλημα που μου κινησε την προσοχη στα φρενα ηταν μια περιπτωση σε τουρμπο οπου αλλαξε δυο φορες δισκους μπροστινους .Μια σε 2000χλμ και μετα σε 1500χλμ επειδη στραβωναν και ειχε κραδασμους το τιμονι. Κατα τα αλλα δεν εχασε κανενας φρενα.

Πολυ θριλερ βλεπουν καποιοι !
Άβαταρ μέλους
By JasonLouk
#113234 Κουπέας κερνάει,κουπέας πίνει.
Άβαταρ μέλους
ByF&G
#113279 Δες και λιγο στο καθρεπτη Ιασωνα Κοιτα! :iconcool: