gakost έγραψε:Για το 2λιτρο focus του 07 (c307 κινητήρα) τι ξέρουμε;
Τι θες να μαθεις???
Govus έγραψε:drdino έγραψε:markvag έγραψε:Μένει να δούμε αν ο αμερικανικός δάκτυλος χάλασε την ανάρτηση όπως έκανε και στο focos 3...Focus f/l για διορθώσεις. Πολύ καλό.
Πρέπει να βρεθούν επεξηγήσεις για το σημείο αυτό... Αν είναι κάτι που αλλάζεται εύκολα, πάω ΧΘΕΣ στη Ford !
Αυξημένη ακαμψία στο μπροστινό (2 παχύτερα brackets, βελτιωμένες μέθοδοι συγκόλλησης), πιο σκληρά σινεμπλόκ και με άλλη γεωμετρία ώστε να μειώνονται ακόμα οι σχετικές μετακινήσεις υπό φορτίο, άλλα αμορτισέρ (multi valve) και γεωμετρία, άλλη χαρτογράφηση στην ηλεκτρική υποβοήθηση.
(και βελτιωμένη ηχομόνωση, παχύτερα κρύσταλλα κλπ κλπ)
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
drdino έγραψε:Govus έγραψε:drdino έγραψε:markvag έγραψε:Μένει να δούμε αν ο αμερικανικός δάκτυλος χάλασε την ανάρτηση όπως έκανε και στο focos 3...Focus f/l για διορθώσεις. Πολύ καλό.
Πρέπει να βρεθούν επεξηγήσεις για το σημείο αυτό... Αν είναι κάτι που αλλάζεται εύκολα, πάω ΧΘΕΣ στη Ford !
Αυξημένη ακαμψία στο μπροστινό (2 παχύτερα brackets, βελτιωμένες μέθοδοι συγκόλλησης), πιο σκληρά σινεμπλόκ και με άλλη γεωμετρία ώστε να μειώνονται ακόμα οι σχετικές μετακινήσεις υπό φορτίο, άλλα αμορτισέρ (multi valve) και γεωμετρία, άλλη χαρτογράφηση στην ηλεκτρική υποβοήθηση.
(και βελτιωμένη ηχομόνωση, παχύτερα κρύσταλλα κλπ κλπ)
Ανάσταση!!!
Mad_Max_Geo έγραψε:gakost έγραψε:Για το 2λιτρο focus του 07 (c307 κινητήρα) τι ξέρουμε;
Τι θες να μαθεις???
Το κοιτούσα σαν επιλογή για μεταχειρισμένο αλλά τελικά άκυρο, Το βασικό είναι ότι κάπου διάβαζα ότι είχανε θέματα με την πολλαπλή εισαγωγής. Τέσπα ευχαριστώ
http://www.drive.gr/test-drives/apostol ... ost-182-ps
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
ο 1.600 182 Hp σε σχέση με τον 1.500 182Ηp ... έχουν διαφορά σε ροπή, κατανάλωση, βάρος ? ....η ford ποια πρόοδο διαφημίσει .. ?
Ροπή αποδίδει ελάχιστα λιγότερη, στο αμερικάνικο Fusion δε είχε λίγο μεγαλύτερη κατανάλωση στο test της EPA. Δίνουν μεγάλο βάρος στο φορολογικό ατού του 1,5, αλλά νομίζω θα δούμε λεπτομέρειες μόλις γίνουν μερικές δοκιμές στον καινούριο φίκο.
Έχει διάφορες αλλαγές, όπως πχ ενσωμετατωμένη τουρμπίνα στην πολλαπλή (όπως και ο χιλιάρης έκο-ουστ), αντλία νερού μεταβαλόμενης παροχής κα.
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Ford confirms they cut 0.1 liter from the previous 1.6 unit's displacement, used some engineering magic, ended up with 20% better fuel economy and about 15% less emissions while maintaining power figures. Also, they save you some tax money.
The aluminum-block twin-cam 1.5-liter EcoBoost features the same integrated exhaust manifold technology as the 1.0-liter unit with direct fuel injection and variable valve timing, but the computer-controlled clutch on the belt-drive water pump and the water-cooled intercooler are unique to the 1.5.
http://jalopnik.com/fords-new-1-5-liter-ecoboost-four-will-power-the-fusio-472619876
Kαι αυτό
n February, Consumer Reports found that many of today's turbocharged engines fail to live up to their advertised promises of better fuel economy and strong performance. Ford's Fusion with 1.6-liter EcoBoost became the chief bad example, being "among the worst" in real-world mileage among midsize sedans, including some powered by conventional, non-turbo, larger-displacement, four-cylinder engines.
http://www.usatoday.com/story/money/cars/2013/05/16/ford-ecoboost-engine-problems/2168865/
Και αυτό : O νέος είναι ευρω6, το οποίο είναι και το ισχύον στάνταρντ από '9/2014
Άκουσα ένα ωραίο για την ενσωματωμένη τουρμπίνα στην πολλαπλή: 2.000 ευρώ κόστος για αντικατάσταση σε 1.000άρι Φιέστα του οποίου ο ιδιοκτήτης ευελπιστεί ότι θα καλύψει η εγγύηση.
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Sedan δε θα βγει μάλλον.