Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Vagnar
#725125
panos2171 έγραψε:
Dimsabas έγραψε:Η ίδια η Toyota αναφέρει ότι η Tesla είναι έξι χρόνια μπροστά στην ηλεκτροκίνηση, αλλά αυτό "μαζεύεται σε 2-3 χρόνια".
Αντίθετα, όλοι φτιάχνουν σωστούς αρμούς, αλλά η Tesla δε θα καταφέρει να το πετύχει.

Για να είμαστε εντός θέματος, αυτό είναι το σωστό βιντεάκι:

https://youtu.be/I4xBEaeas2c



Vagnar έγραψε:
A new Tesla Model 3 teardown ordered by the Nikkei Business Publications came to the conclusion that Tesla is “6 years ahead of Toyota and VW” when it comes to electronics.


Πότε άλλαξε το όνομα της η Toyota σε Nikkei Business Publications; :hmmm:


Οντως τωρα ισχυει αυτο;


Η είδηση, που είναι αυτή η αρχική πηγή της,
https://asia.nikkei.com/Spotlight/Most-read-in-2020/Tesla-teardown-finds-electronics-6-years-ahead-of-Toyota-and-VW

λέει τα παρακάτω,
But when it comes to electronics technology, Elon Musk's scrappy company is far ahead of the industry giants.

What stands out most is Tesla's integrated central control unit, or "full self-driving computer." Also known as Hardware 3, this little piece of tech is the company's biggest weapon in the burgeoning EV market. It could end the auto industry supply chain as we know it.

Tesla developed the chips on its own, along with special software designed to complement the hardware. The computer powers the cars' self-driving capabilities as well as their advanced in-car "infotainment" system.

This kind of electronic platform, with a powerful computer at its core, holds the key to handling heavy data loads in tomorrow's smarter, more autonomous cars. Industry insiders expect such technology to take hold around 2025 at the earliest.

That means Tesla beat its rivals by six years.


Οπότε δεν λέει κάτι για τις μπαταρίες, δεν λέει κάτι για τους ηλεκτροκινητήρες, δεν λέει κάτι για τον τρόπο κατασκευής, δεν λέει ότι η Toyota είπε ότι είναι τόσο μπροστά, λέει ότι ο υπολογιστής που ελέγχει το FSD system (αυτό που πέφτει πάνω στα σταματημένα περιπολικά και πυροσβεστικά στην εθνική) είναι πολύ πιο προηγμένο από των άλλων κατασκευαστών. Και ένας λόγος για αυτό είναι ότι σχεδιάστηκε από την Tesla και όχι από προμηθευτές όπως κάνουν οι άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#725138 Α, ώστε το FSD είναι μπροστά από τα υπόλοιπα γιατί το φτιάχνει η Tesla κι όχι οι προμηθευτές; Κι όχι επειδή συλλέγει καθημερινά δεδομένα από εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα από τα μοντέλα που κινούνται σε όλο τον πλανήτη.
Κι επειδή το αναφέρεις ως κάτι μικρό, στο άρθρο σου διαβάζουμε ότι "It could end the auto industry supply chain as we know it." Ψιλοπράγματα...

Επίσης, δε λέει τσιμουδιά για το δίκτυο ταχυφορτιστών. Για δες λίγο τι σημαίνει αυτό στην πράξη, όπου ακόμα και το μικρό M3 SR+ κινείται (επειδή φορτίζει) ταχύτερα από την Taycan με πολλαπλάσια τιμή αγοράς.

Σε λίγο καιρό, τα ελληνικά ηλεκτρικά θα ταξιδεύουν και θα φορτίζουν με 250 kWh τα Tesla, αλλά με 50 kWh τα υπόλοιπα. Όνειρο!

https://youtu.be/qz429zyteUg
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#725186 Αυτοί πάντως που εμπιστεύονται το FSD πρέπει να πάρουν ένα βραβείο reverse Darwinism... :svivhaha:
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#725201
g8777 έγραψε:Σταματήσετε να σκέφτεστε με την συμβατική αυτοκινητιστικη νοοτροπία.
Η Τεσλα ΔΕΝ πουλάει αρμούς και έμβολα και πιστόνια σαν τα Μαμούθ που απέμειναν (καλά ξεκουμπιδια Τογιοταιοι και Βαγκιτες) , είναι κάτι πολύ μεγαλύτερο από έναν κατασκευαστή αυτοκινήτων, είναι το μέλλον, το Μάτριξ με την καλή έννοια.
Πώς έγινε το ντισραπσιο πρίν περίπου 15 χρόνια :lipsealed: με το Αη Φον; Ακριβώς την ίδιες στιγμές ζούμε. Ευλογημένη γενιά, άλλοι έβγαζαν μια ζωή με τσοκ.
Ευχαριστούμε Ελον, για την υπερκοψοτητα που έκανες προσιτή στις μάζες.. :s_howdy
H άνθιση της ηλεκτροκίνησης και της Tesla έτυχε σε τέτοια εποχή μεγάλων μεταβολών. Και ναι μεν μπορεί να πάει καλά και να είναι πρωτοπόρα στα ηλεκτρικά και στην αυτόνομη οδήγηση αλλά δεν βλέπω να είναι ακόμα αποδεκτό και λειτουργικό. Εκεί που παίζεραι η μάχη είναι στο να πουλάει και να βγάζει λεφτά από αυτοκίνητα, κέρδος. Που ακούγεται σαν να βγαίνω εκτός θέματος γιατί δε μιλάω για ηλεκτρισμό, αυτονομία, αυτόνομη οδήγηση κλπ αλλά για το όλο packaging που θα κρίνει την εμπορικότητα.
Γενικά υπάρχει μια μετάβαση από την παραδοσιακή έννοια του έχω αυτοκίνητο για 5-10-20 χρόνια σε νέο μοντέλο χρήσης, χρησιμοποιώ αυτοκίνητο όποτε θέλω. Αλλά όχι απαραίτητα στο γκαράζ μου, δεν το έχω, δεν μου ανήκει. Όλο και περισσότεροι, ιδιαίτερα νέοι σε μεγάλες πόλεις, βολεύονται χωρίς ιδιόκτητο όχημα (η Ελλάδα αποτελεί διαφορετικό μοντέλο) αλλά θέλουν να έχουν εύκολη και άμεση πρόσβαση σε αυτοκίνητο.
Δεν το λές ακριβώς leasing ούτε ενοικίαση, είναι κάτι ανάμεσα ανάλογα με το πακέτο.
Προς τα εκεί φαίνεται να πηγαίνει το πράμα. Και εμπορικότητα με αυτοκίνητα κόστους 50-100Κ δεν παίζει. Δεν είναι λύση προσιτή στις μάζες. Ούτε μπορεί να ανταγωνιστεί η Tesla τα δίκτυα διανομής, τις οικονομίες κλίμακας, τις διασυνδέσεις των άλλων. Αλλά έχει δείξει ευελιξία και αν το καλοσκεφτούμε έκανε επανάσταση μόνη της σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα την οποία πουλάει με επιτυχία. Δεν την ξεγράφω καθόλου.
Έχω περιέργεια όμως τι συνεργασίες θα προκύψουν... Ανάμεσα σε εταιρείες που φτιάχνουν αυτοκίνητα ή και άλλους συνδυασμούς.
Άρα είναι νωρίς ακόμα, θα δούμε πως θα πάνε τα πράματα...
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#725220 Κάπου διάβαζα ότι η Covid19 φρέναρε αρκετά το trend του car sharing. Προσωπικά δεν θα ήθελα σε καμία περίπτωση να μοιράζομαι ένα αυτοκίνητο με ένα σωρό αγνώστους, που μπορεί να ξύνουν την μύτη τους (για να μην πω κάτι χειρότερο...) και μετά να πιάνουν το τιμόνι, ακόμα και σε μη Covid εποχή! Το αυτοκίνητο για μένα είναι σαν το σπίτι, αυστηρώς προσωπικό και για πολύ κοντινούς συγγενείς και φίλους! Θα πει τώρα κάποιος "και στα ΜΜΜ πως μπαίνεις;". Ούτε θυμάμαι πόσα χρόνια έχω να μπω σε ΜΜΜ (νομίζω στο μετρό από Ελ. Βενιζέλος προς Σύνταγμα πρέπει να ήταν πριν 3 χρόνια) και το μόνο κοινόχρηστο που δεν μπορώ να αποφύγω είναι το αεροπλάνο.
Άβαταρ μέλους
By JasonLouk
#725226
REALZEUS έγραψε:Κάπου διάβαζα ότι η Covid19 φρέναρε αρκετά το trend του car sharing. Προσωπικά δεν θα ήθελα σε καμία περίπτωση να μοιράζομαι ένα αυτοκίνητο με ένα σωρό αγνώστους, που μπορεί να ξύνουν την μύτη τους (για να μην πω κάτι χειρότερο...) και μετά να πιάνουν το τιμόνι, ακόμα και σε μη Covid εποχή! Το αυτοκίνητο για μένα είναι σαν το σπίτι, αυστηρώς προσωπικό και για πολύ κοντινούς συγγενείς και φίλους! Θα πει τώρα κάποιος "και στα ΜΜΜ πως μπαίνεις;". Ούτε θυμάμαι πόσα χρόνια έχω να μπω σε ΜΜΜ (νομίζω στο μετρό από Ελ. Βενιζέλος προς Σύνταγμα πρέπει να ήταν πριν 3 χρόνια) και το μόνο κοινόχρηστο που δεν μπορώ να αποφύγω είναι το αεροπλάνο.


ΟΚ δεν είσαι το target group για car sharing :s_drinks
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#725241
REALZEUS έγραψε:Κάπου διάβαζα ότι η Covid19 φρέναρε αρκετά το trend του car sharing. Προσωπικά δεν θα ήθελα σε καμία περίπτωση να μοιράζομαι ένα αυτοκίνητο με ένα σωρό αγνώστους, που μπορεί να ξύνουν την μύτη τους (για να μην πω κάτι χειρότερο...) και μετά να πιάνουν το τιμόνι, ακόμα και σε μη Covid εποχή! Το αυτοκίνητο για μένα είναι σαν το σπίτι, αυστηρώς προσωπικό και για πολύ κοντινούς συγγενείς και φίλους! Θα πει τώρα κάποιος "και στα ΜΜΜ πως μπαίνεις;". Ούτε θυμάμαι πόσα χρόνια έχω να μπω σε ΜΜΜ (νομίζω στο μετρό από Ελ. Βενιζέλος προς Σύνταγμα πρέπει να ήταν πριν 3 χρόνια) και το μόνο κοινόχρηστο που δεν μπορώ να αποφύγω είναι το αεροπλάνο.
Εσύ είσαι παραδοσιακός χρήστης, μεγαλωμένος αλλιώς και ζεις στην Ελλάδα. Όπως σου λένε δεν είσαι στο target group. Αυτοί λένε, όχι, δεν θέλω να το αγοράσω και να πληρώνω δόσεις και μετά να παιδευτώ να το πουλήσω που θα έχει χάσει και την αξία του, δεν θέλω να πληρώνω πάρκινγκ, ετήσια τέλη, ασφάλεια, λάστιχα, σέρβις, ζημιές, να μείνω χωρίς αυτοκίνητο αν χαλάσει ή μου το κλέψουν κλπ. Σε κάποιες περιπτώσεις δεν πληρώνεις ούτε για το καύσιμο, είναι στο πακέτο. Και το θέμα δεν είναι αν εσύ κρίνεις ότι συμφέρει ή όχι αλλά το ότι πάρα πολλοί το προτιμούν για τον όποιον δικό τους λόγο.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#725253 Συν του ότι παίρνεις και αλλά αμάξια ανάλογα τις ανάγκες & ορέξεις , πχ έχω πάρει μερικές φορές για σύντομες βόλτες mini Cabrio (που δε θα αγόραζα ποτέ για δικό μου)
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#725281
JasonLouk έγραψε:ΟΚ δεν είσαι το target group για car sharing


Προφανώς. Τώρα που έβαλες και τις μπυρίτσες θυμήθηκα ότι πρέπει να φύγω γιατί με περιμένει ένας φίλος με S2000 για μια μπύρα, σε ένα μπαράκι εδώ στο Πλαγιάρι. :lol: Εννοείται ότι δεν θα πάμε βόλτα με το εργαλείο μετά την μπύρα. :rtfm:


sknipper έγραψε:Εσύ είσαι παραδοσιακός χρήστης, μεγαλωμένος αλλιώς και ζεις στην Ελλάδα. Όπως σου λένε δεν είσαι στο target group. Αυτοί λένε, όχι, δεν θέλω να το αγοράσω και να πληρώνω δόσεις και μετά να παιδευτώ να το πουλήσω που θα έχει χάσει και την αξία του, δεν θέλω να πληρώνω πάρκινγκ, ετήσια τέλη, ασφάλεια, λάστιχα, σέρβις, ζημιές, να μείνω χωρίς αυτοκίνητο αν χαλάσει ή μου το κλέψουν κλπ. Σε κάποιες περιπτώσεις δεν πληρώνεις ούτε για το καύσιμο, είναι στο πακέτο. Και το θέμα δεν είναι αν εσύ κρίνεις ότι συμφέρει ή όχι αλλά το ότι πάρα πολλοί το προτιμούν για τον όποιον δικό τους λόγο.


Ναι κατανοητά όλα αυτά. Δεν αλλάζουν όμως το γεγονός ότι η Covid 19 έβαλε φρένο σε αυτές τις σκέψεις, για προφανείς λόγους.


KiloMeater έγραψε:Συν του ότι παίρνεις και αλλά αμάξια ανάλογα τις ανάγκες & ορέξεις , πχ έχω πάρει μερικές φορές για σύντομες βόλτες mini Cabrio (που δε θα αγόραζα ποτέ για δικό μου)


Αυτό το κάνεις και με μια ενοικίαση. Αλλά να μην έχεις δικό σου αυτοκίνητο έξω από το σπίτι σου 24/7; No, no!
Άβαταρ μέλους
By markvag
#725597
REALZEUS έγραψε:Αυτοκίνητο που πρέπει να μπεις σε μενού για να ρυθμίσεις καθρέπτες και αεραγωγούς; Είχα πάρει πιστόλι και το είχα κάνει τρυπητήρι. :svivhaha: Ειλικρινά όμως!!!


Συμφωνώ απολύτως. Μερικά πράγματα είναι τραγικό να ελέγχονται από οθόνη. Λίγα μεν, αλλά υπαρκτά.
Άβαταρ μέλους
By Y.V
#725607 Κι εγω συμφωνω απολυτως.
Παρ οτι καποιοι κατασκευαστες αρχικα αντισταθηκαν, ειναι ματαιο γιατι η "μοδα" σπρωχνει να μπουν ολα εκει! Θα πρεπει να βγει αυστηρος κανονισμος για ολες τις αυτοκινητοβιομηχανιες να μην γινεται να μπαινεις στα μενου, υπομενου και υποπαραμενου οταν κινηται το αυτοκινητο.
Δεν μπορει να θεωρειται πολυ επικινδυνο να μιλας ή να στελνεις μηνυματα :lipsealed: στο κινητο, αλλα να μπορεις να "παιζεις" πατοντας με τα δαχτυλα τα διαφορα μενου και υπομενου στο "ταμπλετ".
Θα πρεπει εν κινησει να δεχεται μονο φωνητικες εντολες.
Η ΜΒ εχει το "hello Mercedes"
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#725611
markvag έγραψε:
REALZEUS έγραψε:Αυτοκίνητο που πρέπει να μπεις σε μενού για να ρυθμίσεις καθρέπτες και αεραγωγούς; Είχα πάρει πιστόλι και το είχα κάνει τρυπητήρι. :svivhaha: Ειλικρινά όμως!!!


Συμφωνώ απολύτως. Μερικά πράγματα είναι τραγικό να ελέγχονται από οθόνη. Λίγα μεν, αλλά υπαρκτά.


Ειδικα καποια πραγματα που μπορει να κανεις ενω κινησαι, πχ ac.Το ζω σε ενα εταιρικο που η μη πρακτικοτητα ειναι το λιγοτερο, πρεπει να παρεις τα ματια απο το δρομο κατι που το καθιστα επικινδυνο, και οχι δεν ειναι θεμα συνηθειας.
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#731368 Απο οτι κατάλαβα κοιτάς αυτή τη γενιά και καλά κάνεις ίσως η πιο άμορφη Ε ...όμως μόνο φεις λιφτ για πολλούς και διάφορους λόγους με κυριότερο τα φρένα :iconcool:
εξωτερικά την καταλαβαίνεις απο τους καθρέπτες στην φεις λιφτ πιάνουν στην πόρτα με ενα λεπτό μπρατσάκι πχ

https://www.car.gr/classifieds/cars/vie ... benz-e-200
(μακρυα απο αυτόν τον έμπορο :x )