Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By markvag
#724985
Anonymous Founder έγραψε:Όταν δεν έχεις σοβαρή τεχνολογία να πουλήσεις, πουλάς λεντάκια, δέρματα, και πλαστικά.
Και ελπίζεις να το χάψει ο καταναλωτής και να μην πάει να πάρει ένα Tesla.


:lol: :lol:

Δηλαδή τα πάνελ θα είναι στο ίδιο χρώμα όλα. :lol: :lol: Και στην ίδια ευθεία; :lol: :lol: Ας πάρει ένα η Τέσλα να το αποσυναρμολογήσει, για να δει πως να το κάνει και αυτή... Βασικά, ας πάρει ένα Κορεάτικο 10ετίας, για να δει πως βγαίνουν όλα τα πάνελ ίδια και ίσια... :lol:

Εγώ πάντως βλέπω πως οι "legacy" αυτοκινητοβιομηχανίες μια χαρά πουλάνε τα ηλεκτρικά τους (πχ η Taycan).


georgetz έγραψε:τι ποσοστό επι των συνολικών πωλήσεων της Merc είναι τα ηλεκτρικά αυτή τη στιγμή ώστε να μπει σε σοβαρές διαδικασίες? :lol:


Το ερώτημα είναι άλλο. Πόσα ηλεκτρικά θα πουλάει σε 10 χρόνια η Merc (γιατί η Τέσλα είναι 10+ ετών) και πόσα η Τέσλα. :s_wink
Άβαταρ μέλους
By drdino
#724991 Μάρκο, φιλική συμβουλή, τείνεις (ασυμπτωματικά <μαθηματικά, όχι ιατρικά, μην τριγκαριστεί κι ο Μπούσσος> γιατί δεν γίνεται να πιάσεις το ίδιο λέβελ) να γίνεις dimsabas από την ανάποδη, δεν είναι τόσο χάλια τα Tesla. :s_biggrin
Άβαταρ μέλους
By markvag
#724994
Dimsabas έγραψε:Μάρκο, Μπουσσοποιείσαι! Όλος ο πλανήτης ακολουθεί Έλον.Εικόνα



:s_rofl :s_rofl :s_rofl :s_rofl :s_rofl


Η διαφορά είναι πως εγώ στηρίζω αυτά που λέω σε δεδομένα. Άλλο αν κάποιοι θεωρούν ασήμαντο ένα ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ αμάξι 100Κ χιλιάδων να έχει διαφορετικό χρώμα σε κάθε πάνελ, να είναι στραβοβιδωμένο, να θέλει 5-6 επισκέψεις σε αντιπροσωπεία για να στρώσει, κτλ... :s_wink

Ξαναρωτάω: Θα έπαιρνες ένα φθηνό μεταχειρισμένο χαμάλη αν έβλεπες τα πάνελ να έχουν διαφορετικό χρώμα το καθένα; Εγώ όχι. Γιατί να το θεωρήσω ασήμαντο σε ένα καινούριο και ακριβό αμάξι; :hmmm:



drdino έγραψε:Μάρκο, φιλική συμβουλή, τείνεις (ασυμπτωματικά <μαθηματικά, όχι ιατρικά, μην τριγκαριστεί κι ο Μπούσσος> γιατί δεν γίνεται να πιάσεις το ίδιο λέβελ) να γίνεις dimsabas από την ανάποδη, δεν είναι τόσο χάλια τα Tesla. :s_biggrin


:s_rofl :s_rofl

Βρε μια χαρά είναι (απλά αναξιόπιστα). Και όπως έχω πει, θα έπαιρνα με leasing (γιατί δεν θέλω να φορτωθώ ένα αναξιόπιστο αμάξι συν το ότι φοβάμαι πως με την πρόοδο στις μπαταρίες που λογικά θα έχουμε σε 5-6 χρόνια θεωρώ πως οι τωρινές θα είναι εντελώς last year) ένα οποιοδήποτε Τέσλα. Απλά θεωρώ γελοία τα προβλήματα που βγάζουν και αστήρικτο τον φαμποϊσμό που τα περιτριγυρίζει...
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#724997 Το θεμα δεν ειναι ποσο χαλια ειναι τα TESLA, ειναι και offtopic εδω αυτο, αλλα αν σε 10 χρονια η Mercedes θα ειναι συνολικα καλυτερη σε καθε επιπεδο απο οποιο Tesla, που θα ειναι. Το χαντικαπ σε software μαζευεται σε 2-3 χρονια. Το να μαθεις να φτιαχνεις σωστα αυτοκινητα που δεν σκορπανε στην 5ετια ειναι πιο δυσκολο.

Το βιντεο πιο πανω ειναι ΟΥΑΟΥ και δεν αφορα μονο στα λεντακια και τις οθονες.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#725024 Παιδιά θα ξαναπώ πως απλώς δεν έχει επαφή το software και το hardware της Tesla με αυτό της Mercedes, όπως αντίστοιχα φέρω έχει επαφή η ποιότητα συναρμογής από την αντίθετη.
Ο καθένας διαλέγει τι είναι το σημαντικό γι αυτόν κι αγοράζει ελεύθερα.
Τέλος το off-topic από εμένα.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#725040 Τι καλύτερο έχει το hardware της Tesla? Νομίζω ότι ο Admin μας έχει πάθει dimsabas... :lol:
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#725047
Νίκος Παππάς έγραψε:Το χαντικαπ σε software μαζευεται σε 2-3 χρονια. Το να μαθεις να φτιαχνεις σωστα αυτοκινητα που δεν σκορπανε στην 5ετια ειναι πιο δυσκολο.


Η ίδια η Toyota αναφέρει ότι η Tesla είναι έξι χρόνια μπροστά στην ηλεκτροκίνηση, αλλά αυτό "μαζεύεται σε 2-3 χρόνια".
Αντίθετα, όλοι φτιάχνουν σωστούς αρμούς, αλλά η Tesla δε θα καταφέρει να το πετύχει.

Για να είμαστε εντός θέματος, αυτό είναι το σωστό βιντεάκι:

https://youtu.be/I4xBEaeas2c
Άβαταρ μέλους
By Vagnar
#725049
A new Tesla Model 3 teardown ordered by the Nikkei Business Publications came to the conclusion that Tesla is “6 years ahead of Toyota and VW” when it comes to electronics.


Πότε άλλαξε το όνομα της η Toyota σε Nikkei Business Publications; :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#725064
Dimsabas έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:Το χαντικαπ σε software μαζευεται σε 2-3 χρονια. Το να μαθεις να φτιαχνεις σωστα αυτοκινητα που δεν σκορπανε στην 5ετια ειναι πιο δυσκολο.


Η ίδια η Toyota αναφέρει ότι η Tesla είναι έξι χρόνια μπροστά στην ηλεκτροκίνηση, αλλά αυτό "μαζεύεται σε 2-3 χρόνια".
Αντίθετα, όλοι φτιάχνουν σωστούς αρμούς, αλλά η Tesla δε θα καταφέρει να το πετύχει.

Δεν ξερω τι λεει η Toyota αλλα ακομα κι ετσι να ειναι η Tesla εχει 6 χρονια να μαθει να φτιαχνει αυτοκινητα. Μετα αν την εχει φτασει η Toyota η Mercedes θα ειναι μπροστα.

Επισης δεν ξερω αν το εχεις προσεξει αλλα καταξιωμενοι κατασκευαστες δεν μπορουν να περασουν ευκολα απο την θεση του γενικου κατασκευαστη σε αυτη του premium. Τους παιρνει καιρο πολυ, φτιαχνουν αλλες μαρκες, κλπ, αλλοι το καταφερνουν και αλλοι αποτυγχανουν.

Οποτε ναι. Αν δεν εμαθε να φτιαχνει αρμους, βασικοτατο σε οποιαδηποτε κατασκευη, απο πλακακια μεχρι επιπλα και ηλεκτρικες συσκευες, στα 10+ χρονια που υπαρχει μπορει να μην μαθει και ποτε. Αν η συναρμογη ειναι τοσο χαλια σε κατι τοσο εμφανες, φαντασου απο κατω, στα κρυφα τι παιζει.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#725065 Όντως, φαντάσου πόσο χάλια είναι για να βγαίνει πρώτη στην ικανοποίηση πελατών και για να έχει σταθερά μεγαλύτερη ζήτηση από δυνατότητα παραγωγής και να χτίζει καινούρια εργοστάσια.
Επίσης, μπορείς να είσαι σίγουρος ότι όταν περάσουν τα "χ" χρόνια που προηγείται η Tesla, η Tesla θα συνεχίσει να εξελίσσεται, οπότε θα παραμένει μπροστά. Άγνωστο βέβαια αν η διαφορά θα μειωθεί ή θα αυξηθεί.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#725069 Σταματήσετε να σκέφτεστε με την συμβατική αυτοκινητιστικη νοοτροπία.
Η Τεσλα ΔΕΝ πουλάει αρμούς και έμβολα και πιστόνια σαν τα Μαμούθ που απέμειναν (καλά ξεκουμπιδια Τογιοταιοι και Βαγκιτες) , είναι κάτι πολύ μεγαλύτερο από έναν κατασκευαστή αυτοκινήτων, είναι το μέλλον, το Μάτριξ με την καλή έννοια.

Πώς έγινε το ντισραπσιο πρίν περίπου 15 χρόνια :lipsealed: με το Αη Φον; Ακριβώς την ίδιες στιγμές ζούμε. Ευλογημένη γενιά, άλλοι έβγαζαν μια ζωή με τσοκ.

Ευχαριστούμε Ελον, για την υπερκοψοτητα που έκανες προσιτή στις μάζες.. :s_howdy
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#725076 Το ειχα ποσταρει κι εγω το Μερσεντικο που ποσταρισε ο Μπουσσο. Για την ακριβεια ειχα ποσταρει μονο το εσωτερικο του, το οποιο ειναι οτι ωραιοτερο εχω δει σε αμαξια της νεας εποχης που κανουν κοντρα στα μονιτορς και τα μπλιμπλικια που θα φορτωσουν τα οχηματα τους.

Και συμφωνω με το Νικο τον Παππα οτι σε βαθος χρονου οι μεγαλοι κατασκευαστες θα περασουν τελικα την Τεσλα. Αλλα αυτη τη στιγμη αν ψηνομουνα για ηλεκτρικο, δε θα κοιτουσα κατι αλλο εκτος απο Τεσλα. Ειναι πολυ μπροστα ο Ελον προς το παρον...
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#725088
Dimsabas έγραψε:Η ίδια η Toyota αναφέρει ότι η Tesla είναι έξι χρόνια μπροστά στην ηλεκτροκίνηση, αλλά αυτό "μαζεύεται σε 2-3 χρόνια".
Αντίθετα, όλοι φτιάχνουν σωστούς αρμούς, αλλά η Tesla δε θα καταφέρει να το πετύχει.

Για να είμαστε εντός θέματος, αυτό είναι το σωστό βιντεάκι:

https://youtu.be/I4xBEaeas2c



Vagnar έγραψε:
A new Tesla Model 3 teardown ordered by the Nikkei Business Publications came to the conclusion that Tesla is “6 years ahead of Toyota and VW” when it comes to electronics.


Πότε άλλαξε το όνομα της η Toyota σε Nikkei Business Publications; :hmmm:


Οντως τωρα ισχυει αυτο;
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#725115
Dimsabas έγραψε:φαντάσου πόσο χάλια είναι για να βγαίνει πρώτη στην ικανοποίηση πελατών


Αν οι πελάτες είναι fanboys, καλή ώρα, δεν χρειάζεται να φανταστούμε κάτι. Αυτοκίνητο που πρέπει να μπεις σε μενού για να ρυθμίσεις καθρέπτες και αεραγωγούς; Είχα πάρει πιστόλι και το είχα κάνει τρυπητήρι. :svivhaha: Ειλικρινά όμως!!! Στο μόνο που παραδέχομαι τα Tesla είναι ότι έχουν υψηλότερη τελική σε σχέση με τον φτηνό ανταγωνισμό (όχι σε σχέση με την Taycan), που για μένα είναι πολύ σημαντικό. Δεν θα έπαιρνα τόσο ακριβό αυτοκίνητο με τελική κάτω από 200 σήμερα. Έχει τύχει να την χρειαστώ για θέμα σοβαρό.


g8777 έγραψε:Ευχαριστούμε Ελον, για την υπερκοψοτητα που έκανες προσιτή στις μάζες..


Γεια σου Μαρέβα με τα ωραία σου. :lol: