Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#416873 Hyundai είναι, σαν να λέμε ότι η Lexus δεν είναι Toyota, ποιός το πιστεύει ? Επειδή έχει άλλο board και άλλον επικεφαλής παύει να είναι Toyota ή η Nissan δεν έχει την Infinity δική της επειδή είναι χωριστή ?
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#416874 Η Lexus πέτυχε γιατί είχε όλα τα καλά της Toyota, αλλά διαφορετικό σήμα. Το ίδιο πάει να κάνει και η Hyundai. Προφανώς και είναι σωστό σαν κίνηση, γιατί δεν δίνεις τα λεφτουδάκια σου εύκολα για κάποιον που κάποτε έφτιαχνε κουβαδάκια σαν το πAtos ή το Accent (αυτό το φτιάχνει ακόμη).
Γι' αυτό λέω πως το όνομα Hyundai θέλει πολύ δουλειά ακόμη για να συνέλθει (η Toyota χρειάστηκε περισσότερο χρόνο και χάρη στα υβριδικά έχει κάνει την μεγάλη αλλαγή).
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#416901 Σίγουρα όσα λέτε μετράνε στο marketing και τον πολύ κόσμο. Από την άλλη όμως, εμείς εδώ ως petrolheads πρέπει να αξιολογούμε το προϊόν και όχι το όνομα. Δεν θα είχα πρόβλημα να πάρω ένα i30 N 275 ίππων αν ήταν φτηνότερο από τον ανταγωνισμό. Το τελευταίο μου σχόλιο δεν έχει να κάνει με το σήμα, αλλά με το γεγονός ότι αν κάνει όσο ένα Megane RS, δεν πιστεύω ότι θα έχει το στήσιμο του Γάλλου για να το προτιμήσω.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#416919 οπτικα αδιαφορο παντως γιατετοιο αυτοκινητο.Να δουμε και στο δρομο τι κανει βεβαια.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#416958 ...και το GTI με Performance Pack (στο οποιο και στοχευει κυριως το i30N ) δεν το λες κανενα ιδιαιτερο σχημα. Ενα Golf ζαντωμενο ειναι με μαρσπιε και διακριτικη αεροτομη
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#416962
Κίκιζας . έγραψε:...και το GTI με Performance Pack (στο οποιο και στοχευει κυριως το i30N ) δεν το λες κανενα ιδιαιτερο σχημα. Ενα Golf ζαντωμενο ειναι με μαρσπιε και διακριτικη αεροτομη


Γιατί τα Golf GTi πρέσβευαν ποτέ κάτι άλλο για να είναι διαφορετικό το τωρινό GTi;
Τουλάχιστον είναι συνεπής σε αυτά η μαμά VW.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#416971
Κίκιζας . έγραψε:...και το GTI με Performance Pack (στο οποιο και στοχευει κυριως το i30N ) δεν το λες κανενα ιδιαιτερο σχημα. Ενα Golf ζαντωμενο ειναι με μαρσπιε και διακριτικη αεροτομη

Και μένα αυτή ήταν η πρώτη σκέψη μου Γρηγοριε. :s_thumbsup
Το εσωτερικό πάντως αποπνέει κορεατιλα.
Από την τωρινή γκάμα της πάντως το μόνο μοντέλο που μου φαίνεται ότι μπορεί να υψωσει ανάστημα είναι το ix35. :)
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#416975 Έχω νοικιάσει το καινούριο i30 με 100κμ.

Πιο κορεατιλα πεθαίνεις...

< >
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#416976 Πάντως επειδή οδήγησα το απλό, ένα καλό που έχει το εσωτερικό είναι ότι είναι πολύ ευρύχωρο μπροστά , δεν σε πνίγει, στο τελευταίο Γκολφ δεν μπορούσα να βολέψω τα πόδια μου πχ , βέβαια για σπορ έκδοση αυτό μπορεί να θεωρηθεί αρνητικό

< >
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#436753 Οι Κορεάτες έχουν κάνει επίθεση σε όλα τα μέτωπα, έχουν - αρπάξει - Γερμανούς μηχανικούς, σχεδιαστές και έμπειρους στον ποιοτικό έλεγχο με καλή θητεία στις Γερμανικές αυτοκινητοβιομηχίες και σε 10 χρόνια προβλέπω να ξανατρέχουν οι Ευρωπαίοι όπως τις δεκαετίες 80-90 με τους Ιάπωνες, και να μην αγνοούμε τους Κινέζους που κάνουν το ίδιο σε μεγαλύτερη κλίμακα αφού αγοράζουν πακέτο ότι αυτοκινητοβθιομηχανία βρούν έτοιμη να πουληθεί.

http://www.roadandtrack.com/new-cars/fu ... ate=092317

http://www.newsbomb.gr/bombplus/aytokin ... -j-d-power
Άβαταρ μέλους
By dstou
#436811 Μήπως πρέπει να πάει στα ξεχωριστά νήματα που υπάρχουν είτε για Χιουντάι είτε για ΚΙΛ?
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#436918
dstou έγραψε:Μήπως πρέπει να πάει στα ξεχωριστά νήματα που υπάρχουν είτε για Χιουντάι είτε για ΚΙΛ?


To 2014 η Hyundai απέκτησε το 32% της ΚΙΑ, έκτοτε χρησιμοποιούν κοινά πατώματα και εξαρτήματα για οικονομία κλίμακας και θεωρούνται σαν αδελφές εταιρίες οπότε γιατί να γίνουν δύο νήματα ?
Άβαταρ μέλους
By dstou
#436923 Υπάρχουν ήδη δύο ξεχωριστά νήματα για Χιουντάι και ΚΙΛ, και καλό είναι να γίνονται εκεί οι αναρτήσει για να είναι συγκεντρωμένες και να μην χάνονται. Δύο ξεχωριστά νήματα είναι και η Σιτροέν με την ΠΣΑ, δύο οι Ρενώ με την Νισσάν, τρία η Άλφα Ρομέο με τη Φίατ και τη Λάντσια, κοκ.