Γι' αυτό λέω πως το όνομα Hyundai θέλει πολύ δουλειά ακόμη για να συνέλθει (η Toyota χρειάστηκε περισσότερο χρόνο και χάρη στα υβριδικά έχει κάνει την μεγάλη αλλαγή).
Κίκιζας . έγραψε:...και το GTI με Performance Pack (στο οποιο και στοχευει κυριως το i30N ) δεν το λες κανενα ιδιαιτερο σχημα. Ενα Golf ζαντωμενο ειναι με μαρσπιε και διακριτικη αεροτομη
Γιατί τα Golf GTi πρέσβευαν ποτέ κάτι άλλο για να είναι διαφορετικό το τωρινό GTi;
Τουλάχιστον είναι συνεπής σε αυτά η μαμά VW.
Κίκιζας . έγραψε:...και το GTI με Performance Pack (στο οποιο και στοχευει κυριως το i30N ) δεν το λες κανενα ιδιαιτερο σχημα. Ενα Golf ζαντωμενο ειναι με μαρσπιε και διακριτικη αεροτομη
Και μένα αυτή ήταν η πρώτη σκέψη μου Γρηγοριε.
Το εσωτερικό πάντως αποπνέει κορεατιλα.
Από την τωρινή γκάμα της πάντως το μόνο μοντέλο που μου φαίνεται ότι μπορεί να υψωσει ανάστημα είναι το ix35.
Πιο κορεατιλα πεθαίνεις...
< >
< >
Renault Clio II phase2 1.4 2001-2009
VW Golf 1.4TSi 122 DSG 2009-2013
Renault Clio IV 1.5DCi 2014-
Mazda MX-5 NB 1.6('00) 2016-
http://www.roadandtrack.com/new-cars/fu ... ate=092317
http://www.newsbomb.gr/bombplus/aytokin ... -j-d-power
dstou έγραψε:Μήπως πρέπει να πάει στα ξεχωριστά νήματα που υπάρχουν είτε για Χιουντάι είτε για ΚΙΛ?
To 2014 η Hyundai απέκτησε το 32% της ΚΙΑ, έκτοτε χρησιμοποιούν κοινά πατώματα και εξαρτήματα για οικονομία κλίμακας και θεωρούνται σαν αδελφές εταιρίες οπότε γιατί να γίνουν δύο νήματα ?