Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#786912
saxon_747 έγραψε:Πραγματικά χρήσιμη θα ήταν η λειτουργία φωνητικών εντολών στα Ελληνικά. :(


Για τους χάρτες λες; Αν πάρεις iPhone, θα έχεις στα ελληνικά φωνητικές εντολές. Έχω εξηγήσει πάμπολλες φορές γιατί συνέβη αυτό. Έχει δώσει δικαιώματα εφαρμογών στον Google Assistant πρωτίστως και ο εν λόγω assistant δεν ομιλεί ελληνικά. Ενώ το google maps αναγνωρίζει ελληνικά. Είναι κουλό.
Στο iOS δεν ισχύει αυτό.
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#786915 Για όλα. Ακόμα και για κλήσεις. iPhone δεν παίζει να πάρω για πολλούς λόγους.
Άβαταρ μέλους
By Chris
#786931 Πολυ καλη φαση. Εμενα πχ χρειαζεται διαφορετικο multimedia center, φυσικη συσκευη δηλαδη, κανα πεντακοσαρικο. Αν υπαρχει σαν εξτρα η ασυρματη φορτιση, δεν πιστευω πως θα ειναι ακριβο ή δυσκολο να το βρεις αγορασεις και εγκαταστησεις
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#789194
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#790360
Παρότι στον Όμιλο Hyundai τα κέρδη από τις πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων αυξήθηκαν σημαντικά, το σχεδόν 1 δις δολάρια που αναγκάστηκε η εταιρεία να πληρώσει για ανακλήσεις των αυτοκινήτων της, έκλεισαν το 3o 4μηνο του έτους με ζημιές.

Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της Hyundai, τα λειτουργικά κέρδη της Hyundai το διάστημα Ιουλίου-Σεπτεμβρίου έπεσαν κατά 3,4% (1 τρις γουόν ή 1,1 δις δολάρια) σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2021, ενώ και τα καθαρά κέρδη μειώθηκαν κατά 5,1% στα 1,4 τρις γουόν.

Ο κύριος λόγος αυτής της οικονομικής «καταστροφής», μια περίοδο όπου οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες ανακοινώνουν σημαντικά κέρδη, ήταν τα 1,4 τρις γουόν ή 1 δις δολάρια που αναγκάστηκε να πληρώσει η εταιρεία ώστε να ανακληθούν 2,4 εκατομμύρια Sonata, Tucson και Santa Fe με προβληματικά μοτέρ βενζίνης. Αντίστοιχο πρόβλημα και ανάκληση υπήρξε και στην Kia.

Συνεχίζοντας πάντα με όσα αναφέρει η εταιρεία στην ανακοίνωσή της, εάν αφαιρεθούν από τα οικονομικά αποτελέσματα οι απαιτήσεις για τις ανακλήσεις, τότε το τρίμηνο θα έκλεινε με πάνω από 2,9 τρις λειτουργικά κέρδη (+7,7%).

Σε αυτό έπαιξε σημαντικό ρόλο η αύξηση των πωλήσεων των ηλεκτρικών οχημάτων της Hyundai κατά πάνω από 27%, τα οποία με 52.000 οχήματα αφορούσαν στο 5,1% όλων των πωλήσεων του Ομίλου το περασμένο τρίμηνο.

Σε ό,τι αφορά τώρα στο πρόβλημα με τους βενζινοκινητήρες της Hyundai, θυμίζουμε ότι αυτό αφορά στα μοτέρ 2,0 και 2,4 λτ. Theta II GDI για μοντέλα της Hyundai και της Kia, στα οποία υπάρχει περίπτωση ο κινητήρας να σβήσει, να «σπάσει» ή ακόμη και να προκληθεί πυρκαγιά.

Συνεχίζοντας πάντα με όσα αναφέρει η εταιρεία στην ανακοίνωσή της, εάν αφαιρεθούν από τα οικονομικά αποτελέσματα οι απαιτήσεις για τις ανακλήσεις, τότε το τρίμηνο θα έκλεινε με πάνω από 2,9 τρις λειτουργικά κέρδη (+7,7%).

Σε αυτό έπαιξε σημαντικό ρόλο η αύξηση των πωλήσεων των ηλεκτρικών οχημάτων της Hyundai κατά πάνω από 27%, τα οποία με 52.000 οχήματα αφορούσαν στο 5,1% όλων των πωλήσεων του Ομίλου το περασμένο τρίμηνο.

Σε ό,τι αφορά τώρα στο πρόβλημα με τους βενζινοκινητήρες της Hyundai, θυμίζουμε ότι αυτό αφορά στα μοτέρ 2,0 και 2,4 λτ. Theta II GDI για μοντέλα της Hyundai και της Kia, στα οποία υπάρχει περίπτωση ο κινητήρας να σβήσει, να «σπάσει» ή ακόμη και να προκληθεί πυρκαγιά.


https://www.carandmotor.gr/nea/oikonomi ... in-hyundai

Και στα 1.6 Τ-GDI είχα ακούσει για κάτι θεματάκια με turbo κλπα
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#790362
georgetz έγραψε:
Και στα 1.6 Τ-GDI είχα ακούσει για κάτι θεματάκια με turbo κλπα


Tucson φίλου, αλλαγή κινητήρα στις 25000χλμ. Στέγνωσε από λάδι.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#790365
saxon_747 έγραψε:
georgetz έγραψε:
Και στα 1.6 Τ-GDI είχα ακούσει για κάτι θεματάκια με turbo κλπα


Tucson φίλου, αλλαγή κινητήρα στις 25000χλμ. Στέγνωσε από λάδι.


διαρροή λαδιού είχε δηλαδή , όπως λένε και μερικοί εξωτερικό ?
Άβαταρ μέλους
By nikos
#790372
saxon_747 έγραψε:
georgetz έγραψε:
Και στα 1.6 Τ-GDI είχα ακούσει για κάτι θεματάκια με turbo κλπα


Tucson φίλου, αλλαγή κινητήρα στις 25000χλμ. Στέγνωσε από λάδι.
Ο φίλος σου μάλλον δεν άνοιγε ποτέ καπο να κάνει έλεγχο 1 λεπτου
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#790374 Δεν το ξέρεις αυτό και ούτε είναι υποχρεωμένος να κάνει έλεγχο αν το πάει για service στο χρόνο πάνω ή στα προβλεπόμενα χιλιόμετρα
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#790378
georgetz έγραψε:
saxon_747 έγραψε:
georgetz έγραψε:
Και στα 1.6 Τ-GDI είχα ακούσει για κάτι θεματάκια με turbo κλπα


Tucson φίλου, αλλαγή κινητήρα στις 25000χλμ. Στέγνωσε από λάδι.


διαρροή λαδιού είχε δηλαδή , όπως λένε και μερικοί εξωτερικό ?


Έτσι, ναι.

nikos έγραψε:Ο φίλος σου μάλλον δεν άνοιγε ποτέ καπο να κάνει έλεγχο 1 λεπτου


Έκανε, έτσι το ανακάλυψε.
Άβαταρ μέλους
By bill33
#790379
NiTse έγραψε:Δεν το ξέρεις αυτό και ούτε είναι υποχρεωμένος να κάνει έλεγχο αν το πάει για service στο χρόνο πάνω ή στα προβλεπόμενα χιλιόμετρα

Eίμαι σίγουρος ότι στο βιβλιαράκι θα γράφει για έλεγχο κάθε Χ χλμ για λάδια νερά.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#790382
bill33 έγραψε:
NiTse έγραψε:Δεν το ξέρεις αυτό και ούτε είναι υποχρεωμένος να κάνει έλεγχο αν το πάει για service στο χρόνο πάνω ή στα προβλεπόμενα χιλιόμετρα

Eίμαι σίγουρος ότι στο βιβλιαράκι θα γράφει για έλεγχο κάθε Χ χλμ για λάδια νερά.


Ο nikos μαλλον εννοεί ο έλεγχος για τη στάθμη του λαδιού να πραγματοποιείται από τον κάτοχο. Το βιβλίο service αναφέρει τις εργασίες που έπου πραγματοποιούνται σε συγκεκριμένο mileage στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία.
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#790383
bill33 έγραψε:
NiTse έγραψε:Δεν το ξέρεις αυτό και ούτε είναι υποχρεωμένος να κάνει έλεγχο αν το πάει για service στο χρόνο πάνω ή στα προβλεπόμενα χιλιόμετρα

Eίμαι σίγουρος ότι στο βιβλιαράκι θα γράφει για έλεγχο κάθε Χ χλμ για λάδια νερά.
ΣωστάΕικόνα
Άβαταρ μέλους
By g8777
#790384 Δεν το είδα αυτό να έρχεται.

:lipsealed:
:lol:
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#790386 Ωχ κάτσε να πάω να τα ελέγξω και στο δικό μου!