- 22 Σεπ 2014, 10:33
#13559
εστειλα αυτο το μηνυμα στην TOYOTA HELLAS:
Αγαπητέ Κύριε / α
Στις 7 Ιανουαρίου 2005 έθεσα την παραγγελία μου στην Toyota polis Αλεξανδρίδης στην Θεσσαλονίκη για ένα καινούργιο Avensis με αριθμό πλαισίου *************. Η απόφαση για αγορά του εν λόγω μοντέλου ήταν πέρα για πέρα συνειδητή μιας και προϋπήρχα κάτοχος δύο επίσης Toyota (corolla 1976 / carina E 1992). Με άλλα λόγια, όντας ένας ΥΠΕΡ ευχαριστημένος πελάτης σας, πήγα με κλειστά μάτια στην πλησιέστερη αντιπροσωπεία για να αποκτήσω το επόμενο μου αυτοκίνητο.
Και ερχόμαστε πριν από περίπου 2 χρόνια όπου εντελώς τυχαία ανακαλύπτω ότι στα περί τα 125.000 χιλιόμετρα η στάθμη του λαδιού ήταν πιο κάτω από το προβλεπόμενο. Συμπλήρωσα όσο έλειπε και δεν το έδωσα σημασία. Παρόλα αυτά στο επόμενο service, διαπιστώθηκε ότι επίσης έλειπε σεβαστή ποσότητα λαδιού. Με δεδομένο ότι την εν λόγω περίοδο βρισκόμουν σε σημείο όπου η πιο κοντινή αντιπροσωπεία βρισκόταν σε σεβαστή απόσταση και για προσωπικούς λόγους δεν μπορούσα να μεταβώ, αναγκάστηκα να συμπληρώσω λάδι σε πλησιέστερο συνεργείο αντιστοίχων προδιαγραφών και επώνυμης μάρκας ( 5/30 - BP ). Μετά από σεβαστό χρονικό διάστημα και αφού τα προσωπικά προβλήματα είχαν εκλείψει, επισκέφτηκα την αντιπροσωπεία TOYOTA Polis - Θέρμης όπου και εξέφρασα το πρόβλημα μου. Ο Υπεύθυνος συνεργείου μου πρότεινε να παρακολουθήσουμε το φαινόμενο και αναλόγως να πράξουμε. Η πρόταση του αφορούσε την παρατήρηση της στάθμης του λαδιού ανά 1.000 χιλιόμετρα, το οποίο και φυσικά ακολουθήσαμε κατά γράμμα. Στην επόμενη μου επίσκεψη μετά από 1.000 χιλιόμετρα ο δείχτης δεν είχε πέσει καθόλου πράγμα το οποίο με ξάφνιασε. Παρόλα αυτά, μετά από ακόμα 1.000 χιλιόμετρα όντως 1 ολόκληρο λίτρο λάδι είχε εξαφανιστεί. Σε συνομιλία που είχα με τον υπεύθυνο, μου ανέφερε ότι είναι ένα ΓΝΩΣΤΟ πρόβλημα το οποίο το γνωρίζουν και το συναντάνε σε πολλά αντίστοιχα αυτοκίνητα. Σε ερώτηση μου για το ποια θα είναι η επόμενη κίνηση που θα πρέπει να κάνουμε για να δώσουμε λύση, η απάντηση ήταν : αλλαγή κινητήρα. ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ, ΤΟΣΟ ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ, και φυσικά με δικό μου κόστος το οποίο θα ανερχόταν στα 2.000 ευρώ. Δεν σας κρύβω ότι ένιωσα παράξενα και ελαφρώς κορόιδο. Η επόμενη μου κίνηση ήταν να επισκεφτώ ακόμη μια αντιπροσωπεία σας στην δυτική είσοδος της πόλης , στον κύριο Κατικαρίδη, όπου μου αναφέρανε τα ίδια ΑΚΡΙΒΩΣ πράγματα μετά από συνομιλία που είχε ο υπεύθυνος συνεργείου με τα κεντρικά γραφεία στην Αθήνα (όπως ανέφερε τουλάχιστον).
Σε προσωπική αναζήτηση που έκανα στο διαδίκτυο, διαπίστωσα ότι είναι ένα κλασικό ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ πρόβλημα σε όλους τους κινητήρες (κωδική ονομασία 1zzfe ) με μεταβλητό χρονισμό, το οποίο βρίσκεται στα δαχτυλίδια των πιστονιών και το οποίο ΛΥΘΗΚΕ από το 2005 και μετά όπου η Toyota αποφάσισε να δώσει τέλος στο θέμα. Με άλλα λόγια, για όλους τους ιδιοκτήτες μεταξύ 2000 - 2005, μας πετάει την λευκή πετσέτα και εντελώς απροκάλυπτα απαιτεί ΜΕΣΩ της εκάστοτε αντιπροσωπείας να αλλαχθεί ο κινητήρας με άλλον ο οποίος ΚΑΙ ΚΑΛΑ είναι εγκεκριμένος από την ίδια την Toyota (οι κλασικοί λεγόμενοι refurbished Και ΟΧΙ καινούργιοι). Ή να το κάνουμε πιο απλά, να δοθούν 2.000 ευρώ για ένα αυτοκίνητο εμπορικής αξίας 4.000 ευρώ για έναν κινητήρα με μόλις 150.000 πλέον, πράγμα ΑΝΥΚΟΥΣΤΟ και ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ για TOYOTA. Από ότι φαίνεται η πατροπαράδοτη και αδιαμφισβήτητη αξιοπιστία, όπως και η τυφλή εμπιστοσύνη που σας είχανε τόσα χρόνια οι πελάτες σας καταρρίπτετε με το χειρότερο τρόπο κρύβοντας την αλήθεια πίσω από τα χρόνια εγγύησης μιας και για πελάτες που δεν κάνουν πολλά χιλιόμετρα (ώστε να έρθει στο φως το πρόβλημα πιο γρήγορα) η πραγματικότητα αντικατοπτρίζει το κέρδος μιας και όπως γράφτηκε παραπάνω είναι κάτι ΓΝΩΣΤΟ και ΔΙΑΠΙΣΤΩΜΕΝΟ.
Μετά τα παραπάνω, παρακαλώ όπως μου επιδιορθώσετε το συγκεκριμένο ελάττωμα του αυτοκινήτου μου.
Θερμή παράκληση επίσης, θα ήθελα να έχω και εγγράφως (πέρα από την προφορική απάντηση της αντιπροσωπείας) και στο e mail μου αλλά και ταχυδρομικώς την επίσημη σας θέση πάνω στο ζήτημα.
Σας ευχαριστώ
Με τιμή