Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#422742 Καλά τα λες Τάσο. Η μόνη μου διαφωνία είναι στο ποσοστό. Πιστεύω ότι ένα 10% ενδιαφέρεται για την οδήγηση ακόμα. Οι υπόλοιποι βασικά ας πάρουν ταξί! :shifty:
Άβαταρ μέλους
By dstou
#422745
μόνο στην συνδεσιμότητα και τις οθόνες αναφέρονται άντε και στην κατανάλωση γιατί αυτά μόνο ενδιαφέρουν πλέον τους αγοραστές !


Kαι καλά κάνουν. Άλλο οι αγοραστές, άλλο οι κατασκευαστές όμως. Αυτοί ενδιαφέρονται για το πόσα φράγκα θα κερδίσουν από το κάθε τεμάχιο. Βρίσκουν λοιπόν τους χαρντγουεράδες και τους σοφτγουεράδες που ασχολούνται με αυτά, που ξέρουν τη δουλειά καλύτερα και μάλλον φθηνότερα, και ασχολούνται αυτοί με τα υπόλοιπα που με τη σειρά τους γνωρίζουν καλά.
Εδώ πολλοί κατασκευαστές δεν φτιάχνουν ζωτικής σημασίας εξαρτήματα, όπως μεταδόσεις (Άουντι, Πεμβέ) και θα σχοληθούν με λειτουργικά αντρόιντ και κώδικες? Έχουν πολύ πιο σημαντικά πράματα να κάνουν.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#422773 Όταν Δια σε 16 χρόνια από τώρα η παγκόσμια οικονομία έχει να διαλέξει μεταξύ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ από το Α στο Β (-----> εκτόξευση παραγωγικότητας, εξάλειψη κυκλοφοριακου, ελαχιστοποιηση περιβαλλοντικης επιβάρυνσης-καλά αυτή θα έχει έλθει στα 9 χρόνια από σήμερα μέσω αντικατάστασης των συμβατικών μορφών κίνησης από κυψέλες ψυχρής σύντηξης, Cabala βοηθα με λίγο εδώ με τα τεχνικά σε παρακαλώ) και ΟΔΗΓΗΣΗΣ μεταξύ των, τότε δεν θα είσαι απλά ρομαντικός αλλά ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ.

ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ ΣΑΝ ΚΟΥΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ ΔΙΑ.




ΔΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ :s_shout :s_shout
Άβαταρ μέλους
By dstou
#422802 Η εξάλειψη των ατυχημάτων θα είναι ίσως το μέγα έπαθλο (grand prix) των αυτόνομων οχημάτων. Επίσης η μεταφορά αναπήρων, τραυματιών, παιδιών και ηλικιωμένων χωρίς οδηγό θα είναι αρκετά ενδιαφέρουσα πτυχή.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#422805 Πάντως οι αυτοκινητοβιομηχανίες νομίζουν οτι θα βγούν χαμένες αν επέλθει πλήρης αυτοματοποιηση της οδήγησης ,καθώς ποντάρουν πολύ στο συναίσθημα.
Τα τμήματα marketing δε θέλουν να γίνουν ψυγεία τα αυτοκίνητα.
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#422810 Μπορώ να σκεφτώ άνετα 2-3 άτομα στην ευρύτερη οικογένεια, ηλικιωμένους, που θα αγόραζαν αυτοκίνητο να τους πηγαινοφερνει καθώς δεν Οδηγούν. Τρελές πωλήσεις τρίτη ηλικία θα παίξουν
Άβαταρ μέλους
By dstou
#422811
Τα τμήματα marketing δε θέλουν να γίνουν ψυγεία τα αυτοκίνητα.


Ε ναι, σε αυτή την περίπτωση κάτι ultimate driving machine και τα τοιαύτα δεν θα παίζουν. Από το άλλο χέρι όμως, έχω πίστη στην εφευρετικότητά τους, κάτι θα σκεφτούν να πλασάρουν και να μας τα ξαναπάρουν χοντρά.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#422823 Δεν θα πουλάνε αυτοκινητιστικό συναίσθημα και οδηγική υπεροχή αλλά σύνδεση με προϊόντα πολυτελείας. Όπως και να έχει πάντα θα υπάρχουν κάποιοι που θα θέλουν να ξεχωρίσουν από την πλέμπα. Οπότε ετοιμαστείτε για BMW by Luis Vuiton και Maserati by Fendi

< >
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#422833
g8777 έγραψε:Όταν Δια σε 16 χρόνια από τώρα η παγκόσμια οικονομία έχει να διαλέξει μεταξύ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ από το Α στο Β (-----> εκτόξευση παραγωγικότητας, εξάλειψη κυκλοφοριακου, ελαχιστοποιηση περιβαλλοντικης επιβάρυνσης-καλά αυτή θα έχει έλθει στα 9 χρόνια από σήμερα μέσω αντικατάστασης των συμβατικών μορφών κίνησης από κυψέλες ψυχρής σύντηξης, Cabala βοηθα με λίγο εδώ με τα τεχνικά σε παρακαλώ) και ΟΔΗΓΗΣΗΣ μεταξύ των, τότε δεν θα είσαι απλά ρομαντικός αλλά ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ.

ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ ΣΑΝ ΚΟΥΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ ΔΙΑ.

ΔΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ :s_shout :s_shout


Μα η τεχνολογία που ευαγγελίζεται ο Ellon Musk ( το όραμα του αυθεντικού Τέσλα για τζάμπα ενέργεια πιο κοντά στο να το υλοποιήσει είναι η solarcity ) ακριβώς σε μια κομμουνιστική κοινωνία θα οδηγήσει μάλλον στους top καθοδηγητές θα είναι ο Δίας, είναι και νέος άνθρωπος θα τον μάθετε καλά αν δεν πιάνετε τους στόχους των 5ετών προγραμμάτων :innocent:
Άβαταρ μέλους
By markvag
#422843
REALZEUS έγραψε:Καλά τα λες Τάσο. Η μόνη μου διαφωνία είναι στο ποσοστό. Πιστεύω ότι ένα 10% ενδιαφέρεται για την οδήγηση ακόμα. Οι υπόλοιποι βασικά ας πάρουν ταξί! :shifty:


Μπαααα... σιγά μην είναι 10%... ελάχιστοι είναι πλέον και οι περισσότεροι από αυτούς το μόνο που τους νοιάζει είναι πως θα κερδίσουν την κόντρα στο φανάρι... :oops:
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#422867 Η mazda στην αγκαλιά της toyota για να προλάβει το τραίνο των ηλεκτρικών σιγά -σιγά θα την εξαγοράσει ολόκληρη

http://www.euro2day.gr/news/world/artic ... s-hpa.html

@markvag
Check :thumbsup: για τα ηλεκτρικά αφού στο 0-100 διαπρέπουν άσε που και στην οδική συμπεριφορά τα πάνε περίφημα λόγω πολύ χαμηλού κέντρου βάρους !
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#422910
g8777 έγραψε:Όταν Δια σε 16 χρόνια από τώρα η παγκόσμια οικονομία έχει να διαλέξει μεταξύ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ από το Α στο Β (-----> εκτόξευση παραγωγικότητας, εξάλειψη κυκλοφοριακου, ελαχιστοποιηση περιβαλλοντικης επιβάρυνσης-καλά αυτή θα έχει έλθει στα 9 χρόνια από σήμερα μέσω αντικατάστασης των συμβατικών μορφών κίνησης από κυψέλες ψυχρής σύντηξης, Cabala βοηθα με λίγο εδώ με τα τεχνικά σε παρακαλώ) και ΟΔΗΓΗΣΗΣ μεταξύ των, τότε δεν θα είσαι απλά ρομαντικός αλλά ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ.

ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ ΣΑΝ ΚΟΥΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ ΔΙΑ.




ΔΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ :s_shout :s_shout


Και το '50 νόμιζαν ότι σε 30 χρόνια θα έχουν ιπτάμενα αυτοκίνητα! :svivhaha:


MONMAN έγραψε:Μα η τεχνολογία που ευαγγελίζεται ο Ellon Musk ( το όραμα του αυθεντικού Τέσλα για τζάμπα ενέργεια πιο κοντά στο να το υλοποιήσει είναι η solarcity ) ακριβώς σε μια κομμουνιστική κοινωνία θα οδηγήσει μάλλον στους top καθοδηγητές θα είναι ο Δίας, είναι και νέος άνθρωπος θα τον μάθετε καλά αν δεν πιάνετε τους στόχους των 5ετών προγραμμάτων


:s_rofl :s_rofl :s_rofl


Τζι επειδή σε συμπαθώ θα σε αφήσω να διαλέξεις τον τόπο διακοπών σου... :innocent: Πρόσεχε τι λες όμως γιατί θα αφήσω τον Καμπάλα να διαλέξει για σένα και σε βλέπω στο Άλφα του Κενταύρου!!! :shifty:


markvag έγραψε:Μπαααα... σιγά μην είναι 10%... ελάχιστοι είναι πλέον και οι περισσότεροι από αυτούς το μόνο που τους νοιάζει είναι πως θα κερδίσουν την κόντρα στο φανάρι...


Τα greek statistics μου λένε ότι περίπου ένας στους 10 άντρες ενδιαφέρεται για αυτοκίνητα και οδήγηση. Στις γυναίκες πέφτει αρκετά το ποσοστό προφανώς.


MONMAN έγραψε:Η mazda στην αγκαλιά της toyota για να προλάβει το τραίνο των ηλεκτρικών σιγά -σιγά θα την εξαγοράσει ολόκληρη


Δεν είναι κακή εξέλιξη, ένα 5% θα πάρει μόνο. Η Mazda πάντως δεν ανέχεται ζυγό, την Ford την έδιωξε κλοτσηδόν όταν τα τσούγκρισαν. Πιστεύω ότι θα παραμείνει ανεξάρτητη, απλά θέλει την τεχνολογία μπαταριών που αναπτύσσει η Toyota.


Εν τω μεταξύ στην 2η πολυπληθέστερη χώρα του κόσμου: India says no to driverless cars to protect jobs
Άβαταρ μέλους
By dstou
#422923 Τίποτα δεν θα πάρει η Τουότα. Αμοιβαία ανταλλαγή μετοχών έγινε με τη Μάζντα. Το 5% των μετοχών της δεύτερης ανταλλάχθηκε με το ισάξιο 0,25% της πρώτης. Παίζει συχνά αυτό σε περιπτώσεις συνεργασιών, δίκην ενέχυρου. :iconcool: