Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#739939 Προθέρμανση της μπαταρίας για να φορτίσει στην υψηλότερη δυνατή ταχύτητα (σε dc).
Άβαταρ μέλους
By drdino
#739943 Και για να μην ξοδεύεις ενέργεια όταν ξεκινήσεις το ταξίδι για να την φέρεις σε σωστή θερμοκρασία.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#739944 Σωστά. Όταν το έχεις μπριζωμένο.

Στο Tesla (μάλλον και σε άλλα ηλεκτρικά) όταν επιλέγεις στον χάρτη ως προορισμό κάποιον ταχυφορτιστή της tesla, αυτόματα ξεκινάει την προετοιμασία της μπαταρίας. Χθες λοιπόν διαπίστωσα πόσο ενεργοβόρα διαδικασία είναι αυτή, μιας και η κατανάλωση μέχρι να φτάσω στον ταχυφορτιστή ήταν περίπου 400wh/100km :lipsealed: (διαφορετικά θα ήταν ~160)
Άβαταρ μέλους
By kubiak
#739951 Σαν να ανάβεις μία μεγάλη Kumtel...

XAXAXAXAXAXAAX...

Και εγώ είχα την απορία για το preconditioning και βαριόμουν να το αναζητήσω...
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#739953
Scotch έγραψε:Σωστά. Όταν το έχεις μπριζωμένο.

Στο Tesla (μάλλον και σε άλλα ηλεκτρικά) όταν επιλέγεις στον χάρτη ως προορισμό κάποιον ταχυφορτιστή της tesla, αυτόματα ξεκινάει την προετοιμασία της μπαταρίας. Χθες λοιπόν διαπίστωσα πόσο ενεργοβόρα διαδικασία είναι αυτή, μιας και η κατανάλωση μέχρι να φτάσω στον ταχυφορτιστή ήταν περίπου 400wh/100km :lipsealed: (διαφορετικά θα ήταν ~160)

Μάλλον 40 KWh/ 100Km ή 400Wh/Km.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#739954 Σωστός axel, 400Wh/km. Από συνήθεια, τόσα χρόνια...
Άβαταρ μέλους
By g8777
#739956 Δλδ θυσιαζεις εναπομεινουσα αυτονομια για να φορτισεις την μπαταρια γρηγοροτερα;
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#739957
g8777 έγραψε:Δλδ θυσιαζεις εναπομεινουσα αυτονομια για να φορτισεις την μπαταρια γρηγοροτερα;


σιγουρακαπου θα μπορεις να το απενεργοποιησεις αν θες αλλα γιατι οχι; εχει μια λογικη
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#739960
g8777 έγραψε:Δλδ θυσιαζεις εναπομεινουσα αυτονομια για να φορτισεις την μπαταρια γρηγοροτερα;


Σαν να λέμε, πατάω το γκάζι πιο πολύ για να φτάσω στο βενζινάδικο πιο γρήγορα :lol: :lol:

(μην πέσετε να με φάτε παρακαλώ!)
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#739962 Δεν ξέρω αν μπορείς να το απενεργοποιήσεις, μπορείς σίγουρα να μην βάλεις ως προορισμό τον supercharger αν δεν θέλεις preconditioning. Σε κάθε περίπτωση σε ενημερώνει με τι soc θα φτάσεις, συνυπολογίζοντας θεωρώ την extra κατανάλωση του preconditioning, οπότε πράττεις αναλόγως.
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#740949 Ένας συνάδελφος κατέβηκε με Tesla 3 LR από Düsseldorf στην Arosa όπως εγώ, έκανε δλδ περί τα 770 χλμ.

Σταμάτησε να φορτίσει 2 φορές. Στον αυτοκινητόδρομο η αυτονομία είπε ότι πέφτει περί τα 350 χλμ πρακτικά. Έφτασε εδώ με υπόλοιπο 200 χλμ και στις 4 μέρες που το έχει παρκάρει, έχει πέσει 20 χλμ λόγω ψύχους…

Αυτά μου μετέφερε…


< >
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#740952
KiloMeater έγραψε:
g8777 έγραψε:Δλδ θυσιαζεις εναπομεινουσα αυτονομια για να φορτισεις την μπαταρια γρηγοροτερα;


σιγουρακαπου θα μπορεις να το απενεργοποιησεις αν θες αλλα γιατι οχι; εχει μια λογικη


Γατάκια , αυτό το είχε και το mp3 walkman της sony που φορτίζει λέει ως το 90% για battery care . Και γρηγορότερα και μακροζωία :metalo:
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#740956 Ωραίο αποτέλεσμα!

Άβαταρ μέλους
By Scotch
#740957 Ωραίος είναι ο μηχανισμός που ανοίγει/κλείνει το frunk ανέπαφα, αλλά θέλει δουλειά (ξηλώματα) + ~500 €. Επίσης θα ήθελα κάποιο κάλυμμα για το frunk, να μπορώ να βάζω τις τσάντες των παιδιών χωρίς να υπάρχει κίνδυνος να γεμίσω τα πλαστικά γρατζουνιές.

< >