Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Στο Tesla (μάλλον και σε άλλα ηλεκτρικά) όταν επιλέγεις στον χάρτη ως προορισμό κάποιον ταχυφορτιστή της tesla, αυτόματα ξεκινάει την προετοιμασία της μπαταρίας. Χθες λοιπόν διαπίστωσα πόσο ενεργοβόρα διαδικασία είναι αυτή, μιας και η κατανάλωση μέχρι να φτάσω στον ταχυφορτιστή ήταν περίπου 400wh/100km (διαφορετικά θα ήταν ~160)
XAXAXAXAXAXAAX...
Και εγώ είχα την απορία για το preconditioning και βαριόμουν να το αναζητήσω...
Scotch έγραψε:Σωστά. Όταν το έχεις μπριζωμένο.
Στο Tesla (μάλλον και σε άλλα ηλεκτρικά) όταν επιλέγεις στον χάρτη ως προορισμό κάποιον ταχυφορτιστή της tesla, αυτόματα ξεκινάει την προετοιμασία της μπαταρίας. Χθες λοιπόν διαπίστωσα πόσο ενεργοβόρα διαδικασία είναι αυτή, μιας και η κατανάλωση μέχρι να φτάσω στον ταχυφορτιστή ήταν περίπου 400wh/100km (διαφορετικά θα ήταν ~160)
Μάλλον 40 KWh/ 100Km ή 400Wh/Km.
g8777 έγραψε:Δλδ θυσιαζεις εναπομεινουσα αυτονομια για να φορτισεις την μπαταρια γρηγοροτερα;
σιγουρακαπου θα μπορεις να το απενεργοποιησεις αν θες αλλα γιατι οχι; εχει μια λογικη
g8777 έγραψε:Δλδ θυσιαζεις εναπομεινουσα αυτονομια για να φορτισεις την μπαταρια γρηγοροτερα;
Σαν να λέμε, πατάω το γκάζι πιο πολύ για να φτάσω στο βενζινάδικο πιο γρήγορα
(μην πέσετε να με φάτε παρακαλώ!)
< Note >
Σταμάτησε να φορτίσει 2 φορές. Στον αυτοκινητόδρομο η αυτονομία είπε ότι πέφτει περί τα 350 χλμ πρακτικά. Έφτασε εδώ με υπόλοιπο 200 χλμ και στις 4 μέρες που το έχει παρκάρει, έχει πέσει 20 χλμ λόγω ψύχους…
Αυτά μου μετέφερε…
< >
When the going gets tough, the tough get going
KiloMeater έγραψε:g8777 έγραψε:Δλδ θυσιαζεις εναπομεινουσα αυτονομια για να φορτισεις την μπαταρια γρηγοροτερα;
σιγουρακαπου θα μπορεις να το απενεργοποιησεις αν θες αλλα γιατι οχι; εχει μια λογικη
Γατάκια , αυτό το είχε και το mp3 walkman της sony που φορτίζει λέει ως το 90% για battery care . Και γρηγορότερα και μακροζωία
https://jimmuclarku.blogspot.com/
< >