Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#727859
Scotch έγραψε: Ήταν ένας λόγος που επέλεξα αρχικά άσπρο έξω/μαύρο μέσα.


Και καλα θα κανεις να μεινεις στην αρχικη σου επιλογη σε σχεση με το μπλε/μαυρο :s_wink
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#727860
Chris έγραψε:Απο τις φωτο, ξεκιναμε με το μονο που δεν επιδεχεται αμφισβητησης. Μαυρο εσωτερικο. Το διχρωμο ασπρο ειναι σαν κατι κωλοφτιαγμενα σαξο το 2003 στο max power. Με αυτο ως δεδομενο, ψαχνουμε εξωτερικο χρωμα. Μπλε οντως δεν παει, κοκκινο επισης, ασπρο μιεχ (παραειναι μεγαλη η αντιθεση), μαυρο στο μαυρο υπερβολη, ενα μενει


Κοκκινο εξω με μαυρα καθισματα δε με χαλαει καθολου σα συνδυασμος. Γενικα κοκκινο αμαξι δε θα αγοραζα με τιποτα, αλλα σα συνδυασμος θεωρω οτι ειναι καλος. Δε μπορω να φανταστω κοκκινο αμαξι με οτιδηποτε αλλο χρωμα καθισματα εκτος απο μαυρα.

Οσο για το μαυρο μεσα/εξω, ειναι το ονειρο μου αν αξιωθω ποτε να αλλαξω αμαξι :s_tongue
Άβαταρ μέλους
By Serf
#727904 Να πω κι εγώ τη μ@λ@κί@ μου ως μελλοντικός ιδιοκτήτης Tesla. Ούτε τέλεια είναι, ούτε μαύρο χάλι είναι. Έχει πολλά θετικά και αρκετά αρνητικά. Ο καθένας τα αξιολογεί/ζυγίζει διαφορετικά, με τυχόν πρότερη εμπειρία (συν-)οδήγησης να επηρεάζει καθοριστικά την αξιολόγηση αυτή. Κάποιος που δεν έχει (συν-)οδηγήσει Tesla θα "μείνει" στο ότι (1) το φινίρισμα έχει συχνά θέματα, (2) το χρώμα αρκετές φορές ξεφάβει, (3) το πορτ-μπαγκάζ υπό συνθήκες κλείνει λίγο στραβά χαλώντας το χρώμα, (4) χάνει τη σύνδεση (pairing) το κινητό με το αυτοκίνητο, κτλ. Αν δεν είχα οδηγήσει για ένα Σ/Κ το αυτοκίνητο και διάβαζα αριστερά-δεξιά για αυτά τα προβλήματα, μάλλον θα αναφερόμουν ως "θύματα" στους αγοραστές του. Η εμπειρία (συν-)οδήγησης, όμως, με έκανε (και τη σύζυγο επίσης) να θέλουμε να αποκτήσουμε ένα παρόλα τα ανωτέρω.

Το μέλλον θα δείξει κατά πόσο πέσαμε θύματα φανμποϊσμού ή όχι :lol:

Εδώ να αναφέρω ότι η εμπειρία όλων των ιδιοκτητών Tesla από το συνεργείο είναι πολύ θετική. Όλα τα ανωτέρα θέματα αντιμετωπίζονται άμεσα στα πλαίσια της εγγύσης χωρίς κάποια αφισβήτηση.

Ιδιοκτήτης Tesla κάποια στιγμή σε κάποιο forum έγραψε:So Now for work I have to use this Nissan and I found out the following things,
I have to unlock the car manually.
I have to turn it on.
I have to drive
And that's not all, I have to use two pedals.
It won't stop itself if I remove the foot.
0-60mph is 2-3 business day like what
I have to turn off the car.
I have to lock it manually
100% not recommended.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#727907 τελικά το πρόβλημα είναι η επιλογή των χρωμάτων!!! μικρό το κακο!!! δυστυχώς είναι μικρη η συλλογή. θα κάνω υπομονή να βγουν αυτά με υδρογόνο μπας και βγουν με μεγαλύτερη ποικιλία, και φυσικά θα έχουν μεγαλύτερη αυτονομία.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By axel12p
#727911 Να σημειώσουμε σχετικά με το φινίρισμα και την ποιότητα κατασκευής συνολικά, πως στην δοκιμή του Model Y από το Autogefühl αναφέρεται ότι τα panel είναι πολύ καλύτερα ταιριασμένα σε σχέση με το Model 3. Και οι ίδιοι βέβαια είχαν την απορία αν αυτό οφείλεται στον καλύτερο ποιοτικό έλεγχο του εργοστασίου της Σαγκάης, ή αν απλά το Model Y έιναι καλύτερα σχεδιασμένο από το Model 3 (π.χ. χρησιμοποιεί mega castings).
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#727913 Ξεβαφει σαν τα Opel που στη δεκαετία (μην πω και νωρίτερα) το βερνίκι έχει χαιρετησει??

< Note 8 >
Άβαταρ μέλους
By markvag
#727959
Serf έγραψε: Ούτε τέλεια είναι, ούτε μαύρο χάλι είναι. Έχει πολλά θετικά και αρκετά αρνητικά. Ο καθένας τα αξιολογεί/ζυγίζει διαφορετικά,


Αυτό ακριβώς! :s_yes
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#728016 Το Model Y δεν έχει επιδότηση??

< Note 8 >
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#728061 Το κόβεις κ με πόδια μέχρι το χωριό και τρως και δεν κάνα ταβερνάκι παραθαλάσσια.

< >
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#728105 10 λεπτά κάναμε να βάλουμε 1000 λίτρα ντίζελ στα Leopard, όχι να περιμένεις 35 λεπτά σε βενζινάδικο. Πρέπει να έχει κάποιος πολύ ώρα για χάσιμο για να έχει τέτοιο αυτοκίνητο για ταξίδια.