Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Serf
#719261 https://unboxholics.com/news/tech/86224 ... ipsi-chips

Η Tesla άλλαξε το λογισμικό των αυτοκινήτων της για να «επιβιώσει» την έλλειψη chips

< Note >
Άβαταρ μέλους
By mirage
#719265 Ναι οπως και όλοι οι κατασκευάστες, οχι μονο αυτοκινήτων, που χρησιμοποιουν chips τα οποία είναι σε έλλειψη.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#719884 Κλίνω προς το Υ LR, λόγω της μεγαλύτερης πρακτικότητας και κυρίως λόγω της μεγαλύτερης απόστασης από το έδαφος που θεωρώ πως θα είναι πιο αγχολυτική. Δεν έχω αξίωση για τρελό off-roading, αλλά να μπορώ να πατήσω σχετικά άνετα χώμα, χιόνι (τουλάχιστον εκεί που πήγαινα μέχρι τώρα με το RX). Ελπίζω να μην το μετανιώσω για το 3.
Προτείνουμε κάποιο άλλο EV instead; (π.χ. Q4 e-tron 50 quattro)
Άβαταρ μέλους
By GTS
#719886
Scotch έγραψε:Κλίνω προς το Υ LR, λόγω της μεγαλύτερης πρακτικότητας και κυρίως λόγω της μεγαλύτερης απόστασης από το έδαφος που θεωρώ πως θα είναι πιο αγχολυτική. Δεν έχω αξίωση για τρελό off-roading, αλλά να μπορώ να πατήσω σχετικά άνετα χώμα, χιόνι (τουλάχιστον εκεί που πήγαινα μέχρι τώρα με το RX). Ελπίζω να μην το μετανιώσω για το 3.
Προτείνουμε κάποιο άλλο EV instead; (π.χ. Q4 e-tron 50 quattro)


To Y ακουω ειναι καλυτερα φτιαγμενο απο το 3 και πρεπει να εχει καποια εκατοστα μεγαλυτερη αποσταση απο το εδαφος.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#719899 2,7 εκατοστά είναι η διαφορά. Το Υ έρχεται από Κίνα, το 3 από Αμερική (νομίζω).
Άβαταρ μέλους
By Ove20
#720088 Σβήσε από το ερωτηματικό και μετά για να το δείξει σωστά.
Άβαταρ μέλους
By Serf
#720656 Μου θύμισε Ομήρου Οδύσσεια και τη δοκιμασία με τους μνηστήρες κατά την επιστροφή του Οδυσσέα στην Ιθάκη...Εικόνα

< Note >
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#720740 Χαχαχα, πριν δω τη φωτογραφία, διαβάζω το σχόλιό σου και λέω "οχ, παρέλαβε και πήγε το πρώτο του ταξίδι. Για αυτό μιλάει για Οδύσσεια". Εντάξει, ψεύτικος συναγερμός.
Άβαταρ μέλους
By taxidiwtis
#720750
Άβαταρ μέλους
By markvag
#720752 Επειδή δεν ξέρω που αλλού να το βάλω, ο φίλος μας ο Έλον, έχει νέα προβλήματα με τον νόμο.

Πριν λίγα χρόνια λοιπόν, ο Έλον είχε (μαζί με τον αδερφό του και άλλους) την Solar City. Η εταιρεία αυτή ήταν ξεχωριστή από την Τέσλα και ο Έλον με το επιχειρηματικό του πανδαιμόνιο κατάφερε να την φτάσει να χρωστάει κάπου 3 δις ντάλαρς. Για να τη σώσει (και να τσεπώσει κάμποσα εκατομμύρια) οργάνωσε την εξαγορά της Solar City από την Τέσλα. Σημειώνεται πως το βασικό προϊόν της Solar City που υποτίθεται πως θα της έδινε αξία ήταν τα Solar Roof Tiles, τα οποία όταν ο Έλον έλεγε πόσο υπέροχα-μοναδικά-φανταστικά-υπερσυγκλονιστικά είναι, όχι απλά δεν δούλευαν, αλλά κανείς δεν ήξερε αν και πως θα δούλευαν ποτέ (και τώρα είναι ακόμα πολύ πίσω στην αγορά). Η μήνυση μετόχων της Τέσλα λοιπόν που δικάζεται σήμεραεδώ αν προτιμάτε) αφορά την κατηγορία ότι ο Έλον α) παραπλάνησε τους μετόχους της Τέσλα με ψέμματα και β) ότι υπήρχε σημαντική σύγκρουση συμφερόντων, μιας και η εξαγορά της παραπαίουσας Solar City δεν ήταν προς το συμφέρον της Τέσλα και έγινε αποκλειστικά και μόνο για προσωπικό κέρδος του Έλον και των μετόχων της Solar City.

Οι υπόλοιποι κατηγορούμενοι (manager στις 2 εταιρείες) έχουν συμβιβαστεί εξωδικαστικά, παραδεχόμενοι πάνω κάτω το κατηγορητήριο και πληρώνοντας συνολικά 60εκ. δολάρια. Ο Έλον φυσικά αρνείται τα πάντα.

Έχω πολύ μεγάλο ενδιαφέρον να δω πως θα πάει η συγκεκριμένη δίκη. Απ' ότι μπορώ να κρίνω (πολύ λίγο, είναι γεγονός), ο Έλον θα φάει μεγάλο αγγούρι...

Δεν αφορά τα αυτοκίνητα της Τέσλα αυτό, απλά τον απατεώνα που αυτο-προβάλλεται ως ιδιοφυΐα και σωτήρας των πάντων...

Παρακάτω μερικά χαρακτηριστικά σημεία ενός άρθρου...

Musk's appearances in the witness box were characteristically bombastic, with the Tesla CEO throwing personal insults at the plaintiffs' lawyer and claiming his sense of humor drives sales. As part of his defense, Musk said the acquisition of SolarCity was part of a master plan.


In October 2015, a quarter of SolarCity's value got wiped out..........................

The sudden drop in its value came after Lyndon Rive said the company would have to focus on cutting costs, as its rapid growth meant it had sunk a lot of money into infrastructure that wouldn't make it any cash in the near future.


Documents obtained by shareholder lawsuits revealed executives thought the company was facing a cash crisis as early as September 2015.



As Insider's Matthew DeBord wrote at the time, SolarCity had $3.2 billion in debt when Tesla acquired it. Its market cap had also fallen by 50% in the year leading up to the acquisition.

Although Elon Musk argued in court this week he didn't think SolarCity was "financially troubled" when Tesla acquired it, court documents unsealed in 2019 show Musk emailed former SolarCity finance chief Brad Buss, saying SolarCity would need to solve its "liquidity crisis" to win over investors.



Walmart filed a lawsuit against Tesla in August 2019 claiming the fires were the result of "widespread negligence" on Tesla's part.

After Walmart filed the case Amazon came forward to say solar panels on top of its Redlands, California warehouse had caught fire in June 2018. The retail giant said it would not be installing any more solar panels.



Tesla got hit with multiple lawsuits from consumers after the Solar Roof price increase..................
a customer who complained on Twitter their system hadn't generated a "single watt-hour."