Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By mirage
#716059
Dimsabas έγραψε:Ένα μέλος στην ομάδα τής Tesla στο ΦουΜπού.
O sakisssss εγινε teslista απο alfista;
Άβαταρ μέλους
By Serf
#716113 Και τα "τεκμήρια":

Εικόνα

V3 is a completely new architecture for Supercharging. A new 1MW power cabinet with a similar design to our utility-scale products supports peak rates of up to 250kW per car. At this rate, a Model 3 Long Range operating at peak efficiency can recover up to 75 miles of charge in 5 minutes and charge at rates of up to 1,000 miles per hour. Combined with other improvements we’re announcing today, V3 Supercharging will ultimately cut the amount of time customers spend charging by an average of 50%, as modeled on our fleet data.


https://www.tesla.com/blog/introducing-v3-supercharging
Άβαταρ μέλους
By markvag
#716152 Πάλι καλά που δεν θέλει συχνά τακάκια, γιατί το βλέπω να έμενε κανένα χρόνο μέχρι το συνεργείο να δεήσει να τα περάσει... :s_rofl :s_rofl

Από εδώ:

Νίκος Παππάς έγραψε:Κοστος ζημιας και χρονος επισκευης!

https://provscons.com/teslas-body-damag ... reference/

MKBDH, https://www.youtube.com/watch?v=YFtxYb-GN9k Apollo is Back – My Tesla Repair Process!
Damage: Sideswiped by a truck.
Repair Cost: $49,011.
Repair Time: 3 months. [All the needed parts were present at the body repair shop.

Andy Slye. https://www.youtube.com/watch?v=A5mPaktF8oo Tesla Model 3 Repair Process: How Bad Is It?
Damage: ½ inch dent from flying rock on the highway.
Repair Cost: $1633.
Repair Time: 7 weeks.

:lipsealed: :lipsealed: :lipsealed: :lipsealed:



Καλά, το κόστος το παραβλέπω (αν και το 50% της αξίας του οχήματος για φαναρτζοδουλειά;; :s_crazy τεσπα....). Αλλά 3 μήνες για να το φτιάξουν τη στιγμή που είχαν τα ανταλλακτικά διαθέσιμα;;; :s_crazy :s_crazy :s_crazy :s_sarcastic :s_sarcastic :s_sarcastic

Τι υπέροχο aftersales... :inlove:



Sabba: Θα κάνουμε μία συμφωνία. Παίρνεις εσύ Τέσλα, για 2-3 γενιές μέχρι να γίνουν άνθρωποι και όταν, μετά από 15 χρόνια γίνουν άνθρωποι (δηλαδή όλο το αμάξι έχει το ίδιο χρώμα, δεν θέλει 27 επισκέψεις στο συνεργείο κάθε χρόνο, το συνεργείο δεν σε κοροϊδεύει όπως η εταιρεία, κτλ), θα πάρω κι εγώ. :lol:
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#716153 Τρομερό επιχείρημα το ότι ένα αυτοκίνητο δε χρειάζεται συχνά (?) τακάκια.


< Note >
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#716157 Μάρκο, είμαι μέσα! Ποιος θα χρηματοδοτήσει την αγορά για να κάνω το πειραματόζωο; Το φόρουμ; Με ένα πενηντάρικο ο καθένας, γίνεται η δουλειά.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#716169 Σάμπα, αναρωτιέμαι αν αύριο πχ. η χρέωση του ρεύματος έρθει στα ίσια με την μπετζίνα(κόστος ανά χλμ), θα ξεχωρίσουν άραγε οι αμνοί από τα ερίφια;
Και αν ναι, εσύ θα είσαι με τους αμνούς ή με τα ερίφια;
Να προσθέσω κάπου εδώ ότι -δυνητικά τουλάχιστον- αν κάποιος διαθέτει 40κ+€ για αμάξι, δεν νομίζω να τον πολυνοιάζει το κόστος του "γεμίσματος"...
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#716181 Να έρθει στα ίσα με τα σημερινά δεδομένα; Γιατί (όπως λένε όσοι διαβάζουν γυάλινες σφαίρες), κάποια στιγμή θα εξισωθεί το κόστος κίνησης αλλά το ίδιο θα γίνει και με το κόστος αγοράς.

Όπως και να έχει, ένα ηλεκτρικό είναι ένα πολύ ανώτερο αυτοκίνητο και πολύ πιο φιλικό στα πνευμόνια μας και στον πλανήτη. Άσχετα με το πόσο κοστίζει να το αγοράσεις ή να το μετακινείς.
Άβαταρ μέλους
By Vagnar
#716207 Φιλικό και στον πλανήτη κιόλας; Αφού έχεις εξορύξει τον υπόλοιπο μισό πλανήτη;

The letter explains that to meet UK electric car targets for 2050 we would need to produce just under two times the current total annual world cobalt production, nearly the entire world production of neodymium, three quarters the world’s lithium production and at least half of the world’s copper production.


https://www.nhm.ac.uk/press-office/press-releases/leading-scientists-set-out-resource-challenge-of-meeting-net-zer.html
Άβαταρ μέλους
By markvag
#716210
Vagnar έγραψε:Φιλικό και στον πλανήτη κιόλας; Αφού έχεις εξορύξει τον υπόλοιπο μισό πλανήτη;

The letter explains that to meet UK electric car targets for 2050 we would need to produce just under two times the current total annual world cobalt production, nearly the entire world production of neodymium, three quarters the world’s lithium production and at least half of the world’s copper production.


https://www.nhm.ac.uk/press-office/press-releases/leading-scientists-set-out-resource-challenge-of-meeting-net-zer.html


Αυτό είναι σοβαρό θέμα. Πολύ πιο σοβαρό από μία εταιρεία που δεν ξέρει να βάφει τα αμάξια της ή να τα εξυπηρετεί μετά την πώληση.

Το supply chain θα ακολουθήσει, αλλά δεν νομίζω να είναι εφικτό να γίνει αυτό τόσο γρήγορα. Εφόσον κιόλας μιλάμε για νέα ορυχεία, συχνά χρειάζεται πολλά χρόνια μόνο και μόνο για τις άδειες και τα λοιπά γραφειοκρατικά, από τη στιγμή που ξέρεις τι έχει εκεί κάτω...

Και αν σκεφτούμε πως μιλάμε για πολλαπλασιασμό της ζήτησης σε πολλά δύσκολα υλικά, το θέμα είναι ακόμα πιο πολύπλοκο... Αν ήταν μόνο ένα υλικό τα πράγματα θα ήταν πιο απλά, τώρα η προσφορά πρέπει να πολλαπλασιαστεί για αρκετά μέταλλα (και πιθανώς και άλλα από πίσω, μηχανές έργου, μηχανήματα επεξεργασίας, κτλ).
Άβαταρ μέλους
By dimik
#716226 Πρώτη επαφή και βόλτα με Long Range

Not great, not terrible...

Εντυπωσιακές επιδόσεις και software μπλιμπλικια κλπ, μέτρια ποιότητα γενικά
ΕικόναΕικόνα

< >
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#716229 Περί φιλικότητας των ηλεκτρικών, φαντάζομαι αν είναι γίνουν πλειονότητα θα χρειαστεί υπερπολλαπλασιο ρεύμα για τους φορτιστές.
Αυτό το ρεύμα από που ακριβώς θα έρθει και πως μια τόσο μεγάλη παραγωγή ρεύματος δε θα έχει επίδραση στο περιβάλλον;

Στα των τακακιων...

https://traction.gr/tesla-model-s-dieny ... a-takakia/

< Note >
Άβαταρ μέλους
By Serf
#716233
panos2171 έγραψε:Περί φιλικότητας των ηλεκτρικών, φαντάζομαι αν είναι γίνουν πλειονότητα θα χρειαστεί υπερπολλαπλασιο ρεύμα για τους φορτιστές.
Αυτό το ρεύμα από που ακριβώς θα έρθει και πως μια τόσο μεγάλη παραγωγή ρεύματος δε θα έχει επίδραση στο περιβάλλον;

Στα των τακακιων...

https://traction.gr/tesla-model-s-dieny ... a-takakia/

< Note >


Το ρεύμα αυτό θα προέλθει από αντίστοιχη πηγή με αυτή που παράγει το ρεύμα στα διυλιστήρια για να γίνει η επεξεργασία της πρωτογενούς ύλης (βλ. αντληθέν πετρέλαιο) ώστε να παραχθεί πετρέλαιο κίνησης, βενζίνη, κτλ.