Dimsabas έγραψε:Ένα μέλος στην ομάδα τής Tesla στο ΦουΜπού.O sakisssss εγινε teslista απο alfista;
< Note >
V3 is a completely new architecture for Supercharging. A new 1MW power cabinet with a similar design to our utility-scale products supports peak rates of up to 250kW per car. At this rate, a Model 3 Long Range operating at peak efficiency can recover up to 75 miles of charge in 5 minutes and charge at rates of up to 1,000 miles per hour. Combined with other improvements we’re announcing today, V3 Supercharging will ultimately cut the amount of time customers spend charging by an average of 50%, as modeled on our fleet data.
https://www.tesla.com/blog/introducing-v3-supercharging
Από εδώ:
Νίκος Παππάς έγραψε:Κοστος ζημιας και χρονος επισκευης!
https://provscons.com/teslas-body-damag ... reference/
MKBDH, https://www.youtube.com/watch?v=YFtxYb-GN9k Apollo is Back – My Tesla Repair Process!
Damage: Sideswiped by a truck.
Repair Cost: $49,011.
Repair Time: 3 months. [All the needed parts were present at the body repair shop.
Andy Slye. https://www.youtube.com/watch?v=A5mPaktF8oo Tesla Model 3 Repair Process: How Bad Is It?
Damage: ½ inch dent from flying rock on the highway.
Repair Cost: $1633.
Repair Time: 7 weeks.
Καλά, το κόστος το παραβλέπω (αν και το 50% της αξίας του οχήματος για φαναρτζοδουλειά;; τεσπα....). Αλλά 3 μήνες για να το φτιάξουν τη στιγμή που είχαν τα ανταλλακτικά διαθέσιμα;;;
Τι υπέροχο aftersales...
Sabba: Θα κάνουμε μία συμφωνία. Παίρνεις εσύ Τέσλα, για 2-3 γενιές μέχρι να γίνουν άνθρωποι και όταν, μετά από 15 χρόνια γίνουν άνθρωποι (δηλαδή όλο το αμάξι έχει το ίδιο χρώμα, δεν θέλει 27 επισκέψεις στο συνεργείο κάθε χρόνο, το συνεργείο δεν σε κοροϊδεύει όπως η εταιρεία, κτλ), θα πάρω κι εγώ.
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
< Note >
Και αν ναι, εσύ θα είσαι με τους αμνούς ή με τα ερίφια;
Να προσθέσω κάπου εδώ ότι -δυνητικά τουλάχιστον- αν κάποιος διαθέτει 40κ+€ για αμάξι, δεν νομίζω να τον πολυνοιάζει το κόστος του "γεμίσματος"...
Όπως και να έχει, ένα ηλεκτρικό είναι ένα πολύ ανώτερο αυτοκίνητο και πολύ πιο φιλικό στα πνευμόνια μας και στον πλανήτη. Άσχετα με το πόσο κοστίζει να το αγοράσεις ή να το μετακινείς.
The letter explains that to meet UK electric car targets for 2050 we would need to produce just under two times the current total annual world cobalt production, nearly the entire world production of neodymium, three quarters the world’s lithium production and at least half of the world’s copper production.
https://www.nhm.ac.uk/press-office/press-releases/leading-scientists-set-out-resource-challenge-of-meeting-net-zer.html
Vagnar έγραψε:Φιλικό και στον πλανήτη κιόλας; Αφού έχεις εξορύξει τον υπόλοιπο μισό πλανήτη;The letter explains that to meet UK electric car targets for 2050 we would need to produce just under two times the current total annual world cobalt production, nearly the entire world production of neodymium, three quarters the world’s lithium production and at least half of the world’s copper production.
https://www.nhm.ac.uk/press-office/press-releases/leading-scientists-set-out-resource-challenge-of-meeting-net-zer.html
Αυτό είναι σοβαρό θέμα. Πολύ πιο σοβαρό από μία εταιρεία που δεν ξέρει να βάφει τα αμάξια της ή να τα εξυπηρετεί μετά την πώληση.
Το supply chain θα ακολουθήσει, αλλά δεν νομίζω να είναι εφικτό να γίνει αυτό τόσο γρήγορα. Εφόσον κιόλας μιλάμε για νέα ορυχεία, συχνά χρειάζεται πολλά χρόνια μόνο και μόνο για τις άδειες και τα λοιπά γραφειοκρατικά, από τη στιγμή που ξέρεις τι έχει εκεί κάτω...
Και αν σκεφτούμε πως μιλάμε για πολλαπλασιασμό της ζήτησης σε πολλά δύσκολα υλικά, το θέμα είναι ακόμα πιο πολύπλοκο... Αν ήταν μόνο ένα υλικό τα πράγματα θα ήταν πιο απλά, τώρα η προσφορά πρέπει να πολλαπλασιαστεί για αρκετά μέταλλα (και πιθανώς και άλλα από πίσω, μηχανές έργου, μηχανήματα επεξεργασίας, κτλ).
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Not great, not terrible...
Εντυπωσιακές επιδόσεις και software μπλιμπλικια κλπ, μέτρια ποιότητα γενικά
< >
Αυτό το ρεύμα από που ακριβώς θα έρθει και πως μια τόσο μεγάλη παραγωγή ρεύματος δε θα έχει επίδραση στο περιβάλλον;
Στα των τακακιων...
https://traction.gr/tesla-model-s-dieny ... a-takakia/
< Note >
panos2171 έγραψε:Περί φιλικότητας των ηλεκτρικών, φαντάζομαι αν είναι γίνουν πλειονότητα θα χρειαστεί υπερπολλαπλασιο ρεύμα για τους φορτιστές.
Αυτό το ρεύμα από που ακριβώς θα έρθει και πως μια τόσο μεγάλη παραγωγή ρεύματος δε θα έχει επίδραση στο περιβάλλον;
Στα των τακακιων...
https://traction.gr/tesla-model-s-dieny ... a-takakia/
< Note >
Το ρεύμα αυτό θα προέλθει από αντίστοιχη πηγή με αυτή που παράγει το ρεύμα στα διυλιστήρια για να γίνει η επεξεργασία της πρωτογενούς ύλης (βλ. αντληθέν πετρέλαιο) ώστε να παραχθεί πετρέλαιο κίνησης, βενζίνη, κτλ.